abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44619959
ik denk dat ze dit met liefde doet ! ?

behalve oma..is ze namelijk ook jouw moeder!

Even iets heel anders...
ik voelde gisterochtend een 'plop'
en 's avonds nog een keer. Sindsdien niets meer hoor... maar kan het toch de uk zijn geweest?
pi_44620162
Ze doet het idd met heel veel liefde! Gelukkig wel...maar ja, ik gun haar iets anders natuurlijk. Hopelijk gaat dat na de bevalling wél lukken maar ik vrees dat ze altijd wel in de 'zorgende rol' blijft, dat vindt ze namelijk ook heerlijk hoor.

Enne... een plop... dat kan heel goed de baby zijn geweest hoor!!! Dat voel je in het begin nog maar heel af en toe, dus dat klopt wel!
pi_44621143
Welkom en natuurlijk heel erg gefeliciteerd Gwennert en B4CO!

Pff gisteren het grote nieuws op mijn werk verteld. Iedereen helemaal in shock. Misschien had ik toch iets vaker moeten laten vallen dat ik wel graag een kindje zou willen...
  donderdag 21 december 2006 @ 10:36:05 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44621398
suzanna, nog niks?? Voor m'n gevoel is het nu al een never-ending-story bij jou terwijl je net 4 dagen over tijd bent.
Al dat voorwerk was natuurlijk gewoon waardeloos.

Ik ben er trouwens achter dat een snurkende man aan de ene kant, een hoestend kind aan de andere kant geen leuke combi is als je voorweeen hebt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44621580
lekker geslapen ET?

arme suus, het wachten wordt inderdaad wel erg opgerekt met al die vals-alarm-tekenen. en nu dus heel veel pijn, wat naar voor je zeg. sterkte ermee en ik hoop dat de bevalling zich nu echt snel aandient.

[ Bericht 34% gewijzigd door bixister op 21-12-2006 10:53:43 ]
pi_44621706
Jeumig ladies trekken jullie het nog wel allemaal?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44621910
Arme E.T. ... jouw baby'tje moet ook snel komen hoor, voorweeën zijn écht waardeloos! (nou ja, hopelijk doen ze wél iets bij jou )

Ik ben er wel achter waarom ik een 'valse start' had hoor.. het was gewoon die blaasontsteking. Nu ik daar iets aan gedaan heb zijn alle voorweeën weg, heb alleen maar harde buiken ...
Dat bekken van mij is trouwens wispelturig, ik kan ineens weer lopen waggelen (m'n moeder zegt dat ik net een pinguin ben ) en het doet een stukje minder pijn. Heb ervan gebruik gemaakt door boven te gaan rommelen, ben weer een stukje gelukkiger nu m'n was is opgeruimd ...
pi_44622124
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jeumig ladies trekken jullie het nog wel allemaal?
Ja hoor, ik wel.. heb me er nu al een tijdje bij neergelegd dat het nog even gaat duren... gisteren was wel een rotdag even omdat ik m'n moeder niet had, maar nu ze er weer is (heeft hier vannacht weer geslapen) schijnt het zonnetje ineens een beetje. Ik besef me wel dat ik erg veel geluk heb met haar.
pi_44622163
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef Suzanna het volgende:
het was gewoon die blaasontsteking.
Heb je antibiotica gekregen?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, hou dan goed in de gaten of je met je kindje geen spruw krijgt.
Ik heb 3 kuren gehad en ik ben al 6 weken aan het tobben (ik had het eerst niet in de gaten waardoor het heel heftig is geworden).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44622210
He Suus, wat balen!! Hoop echt dat je binnenkort gewoon lekker gaat bevallen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44622215
Moonah, spruw kan toch niet door blaasontsteking? Dacht dat blaasontsteking alleen voor harde buiken, weeën en voorweeën zorgde. Dacht dat een schimmelinfectie voor spruw kon zorgen.
Of heb ik me verkeerd laten voorlichten???

Hoorde gisteren ook dat een koortslip gevaarlijk kan zijn bij een klein babietje... dit wist ik dus ook nog niet...
  donderdag 21 december 2006 @ 11:10:08 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44622246
Maar je kan door antibiotica wel een schimmelinfectie krijgen Kleintje.
pi_44622279
ow ja... daar had ik niet bij stilgestaan...
Thanks BE.
Zie je... nog genoeg te leren voordat ik mama kan zijn
  donderdag 21 december 2006 @ 11:16:22 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44622406
en een vaginale schimmel bij de bevalling kan voor spruw bij de baby zorgen..

Vandaar dat ik ook nog wel wil dat de baby nog even blijft zitten. Bij deze AB staat 't zelfs in de bijsluiter extra vermeld dat 't voor schimmelinfecties kan zorgen.. Die wil ik dus graag nog even afwachten voor ik ga bevallen

En vandaag heb ik Saskia voor de tv geparkeerd, mama hangt op de bank.. Straks komt Swets thuis eten, dan Saskia in bed en als ze wakker wordt komt Swets alweer bijna thuis uit z'n werk. Morgen Saskia naar kdv en volgende week is Swets sowieso vrij.. Ik zing mijn tijd nog wel uit dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44622410
Moonah, ik heb geen antibiotica gekregen... en als ik het zo lees is dat maar goed ook. Het is hier aan het weggaan door cranberrysap te drinken. Best lekker spul dus niet zo erg ...
Maar wat vervelend dat jij nog aan het tobben bent zeg. Sterkte ... (ik zal het in de gaten houden...)
  donderdag 21 december 2006 @ 11:45:00 #116
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44623214
Dames, vraagje. Vriendin haar linker voet is enorm opgezwollen. Zij er middeltjes om die zwelling te laten verdwijnen? Ze ligt nu met de benen omhoog op de bank.
Kan het kwaad dat een voet zo gaat zwellen?
pi_44623315
Lekker koelen kan al verlichting geven volgens mij. Net als wanneer je voeten dik zijn door een verzwikking.
pi_44623577
Gefeliciteerd B4CO en Gwennert!

Elke keer als ik kijk, hoop ik dat Suzanna al bevallen is. Maar ondertussen begin ik al te denken dat de volgende datum(kerst)tweeling onderweg is. Alle dames natuurlijk succes met de laatste loodjes!

Gisteren heb ik het kraampakket ontvangen, dus die is alvast binnen (eerder dan verwacht). Gisteren ook een nieuwe auto gekocht Een echte gezinsauto dit keer (moest ook wel, want in onze 2-zitter hadden we geen plek voor een maxi cosi tenzij er iemand thuis blijft).
Straks weer langs de verloskundige maar ik verwacht geen gekke dingen want alles gaat best goed. Hier wegen ze trouwens ook niet en m'n urine is nog nooit gechecked.
pi_44623809
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef oYo het volgende:
Dames, vraagje. Vriendin haar linker voet is enorm opgezwollen. Zij er middeltjes om die zwelling te laten verdwijnen? Ze ligt nu met de benen omhoog op de bank.
Kan het kwaad dat een voet zo gaat zwellen?
Beetje vreemd dat alleen haar linkervoet is opgezwollen... bij vocht vasthouden is toch meestal alles opgezwollen of in ieder geval 'symmetrisch' ?
Ik zou het even in de gaten houden oYo, lijkt me niet echt goed?
Benen omhoog is goed, en koud water kan idd ook helpen tegen evt. pijn.
  donderdag 21 december 2006 @ 12:13:37 #120
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44623999
Ze heeft het wel een paar keer eerder gehad Suus. Een keertje in september toen we even een weekend naar het buitenland waren. (vliegtuig waarschijnlijk)

Zou best kunnen dat de baby aan een kant iets afknelt ofzo. Benen liggen nu omhoog en misschien maak ik wel een koud voetbad, maar dat schijnt niet zo te helpen.

Als het nog even zo blijft gaan we even bellen. Als ik met mijn vinger op haar voet druk blijft mijn vinger en in staan.
pi_44624033
Sidn3y, ik werd alleen aan het begin en aan het eind gewogen en hoefde ook nooit urine in te leveren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44624060
Leuk Marit, het eerste plopje ....je weet in het begin niet of dat HET is, maar je zult zien dat het vaker terug komt! Leuk joh!
Webcrowler is ook nog niet weer langs geweest of wel? zou het??? voor de zekerheid
En ik heb de nieuwe zwangeren nog helemaal niet verwelkomd....shame on me!
Gwennert en B4CO heel erg hartelijk welkom , en ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe.

Hier is alles redelijk oke, ben een beetje onzeker door het hele gedoe. Durf niet meer zo goed alleen te zijn, bang dat er weer iets gebeurd. Moet even weer de tijd hebben denk ik. Gelukkig is mijn vriend vandaag vrij. En anders heb ik altijd de kat nog om mee te kroelen!

voor jullie allemaal!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 21 december 2006 @ 12:22:48 #123
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44624233
Hé Karin, misschien een idee om je gerust te stellen; waarom bel je niet toch even met de vk of ziekenhuis over je onzekerheden? Daar zijn ze ook voor. En stel die vragen die je gister nog niet wist. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen nl. Daar moet je niet mee blijven zitten.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44624284
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Vicky het volgende:
Sidn3y, ik werd alleen aan het begin en aan het eind gewogen en hoefde ook nooit urine in te leveren..
Ik ben aan het begin ook niet gewogen, al kan dat komen omdat ik bij mijn eerste afspraak al 15 of 16 weken was. Maar gelukkig heb ik zelf een weegschaal :-)

oYo, geen idee wat je tegen gezwollen voet(en) moet doen. Het eerste wat bij mij opkwam was inderdaad hoog leggen en koud houden. Zolang het geen pijn doet kan het denk ik geen kwaad (maar ik ben dan ook geheel niet medisch onderlegd).
pi_44624549
Stiemie, ondanks dat ze geschrokken zijn wel goede reacties gehad?

ET en Suzanna lekker rustig aan doen vandaag.

oYo lastig hoor met zo'n voet ook vreemd dat het er maar 1 is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')