Ja hoor, ik wel.. heb me er nu al een tijdje bij neergelegd dat het nog even gaat duren... gisteren was wel een rotdag even omdat ik m'n moeder niet had, maar nu ze er weer is (heeft hier vannacht weer geslapen) schijnt het zonnetje ineens een beetje. Ik besef me wel dat ik erg veel geluk heb met haar.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jeumig ladies trekken jullie het nog wel allemaal?
Heb je antibiotica gekregen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef Suzanna het volgende:
het was gewoon die blaasontsteking.
Beetje vreemd dat alleen haar linkervoet is opgezwollen... bij vocht vasthouden is toch meestal alles opgezwollen of in ieder geval 'symmetrisch' ?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef oYo het volgende:
Dames, vraagje. Vriendin haar linker voet is enorm opgezwollen. Zij er middeltjes om die zwelling te laten verdwijnen? Ze ligt nu met de benen omhoog op de bank.
Kan het kwaad dat een voet zo gaat zwellen?
Ik ben aan het begin ook niet gewogen, al kan dat komen omdat ik bij mijn eerste afspraak al 15 of 16 weken was. Maar gelukkig heb ik zelf een weegschaal :-)quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Vicky het volgende:
Sidn3y, ik werd alleen aan het begin en aan het eind gewogen en hoefde ook nooit urine in te leveren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |