ode aan de vandaag overleden Barbera van Hanna en Barberaquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:33 schreef AirRaid het volgende:
een van deeste geniale fragmenten
http://www.youtube.com/watch?v=WP0c7mcg_UY
Geweldig!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:33 schreef AirRaid het volgende:
Geniaal!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:33 schreef AirRaid het volgende:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#December2006quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:26 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komen er nu weer nieuwe?
Vrijdag zag ik 2 afleveringen uit seizoen 17quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
Welk seizoen zenden ze op veronica uit dan?
7 januari komt de volgende nieuwe afleveringquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:26 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komen er nu weer nieuwe?
das weet je best wel langquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
7 januari komt de volgende nieuwe aflevering![]()
Echt niet. Bij de meeste series duurt de herfst/winter pauze veel langer. Kijk maar naar lost en prison break.quote:
Ik ben ook begonnen met Simpsons van begin te kijken..Ben nu bij seizoen 2quote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Mender het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik dacht dat de simpsons al een aantal jaren gestopt waren. Dus k had geen zin om te gaan kijken. Toen ik hoorde dat er nog steeds afleveringen bijkwamen was dat zeer goed nieuws!Ik heb ff gezocht en heb nu compleet seizoen 1 t/m 17 op m'n pc staan
. K heb ooit wel enkele afleveringen op tv gezien maar niet veel, ik kijk ze nu op m'n pc. Gem 1 per dag. Ben nu bij seizoen 3. Dus ik kan ff vooruit
![]()
Dus jij zo van..lekker DVD's Simpsons kijken..Doet ie het niet.. D'OH!!quote:Op maandag 8 januari 2007 08:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben net terug uit de VS waar je seizoen 9 (de lisa verpakking) voor $36 kan kopen. Alleen die kutregiocodes hè
Rippen en weer opnieuw branden met de goeie regio code?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben net terug uit de VS waar je seizoen 9 (de lisa verpakking) voor $36 kan kopen. Alleen die kutregiocodes hè
ik heb 'm toch niet gekocht daarquote:Op maandag 8 januari 2007 09:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus jij zo van..lekker DVD's Simpsons kijken..Doet ie het niet.. D'OH!!
Zit je dan niet met het NTCS -> PAL probleem? Niet dat ik het ga doen, ik heb liever de orginele schijfjes in mijn dvd-speler, die paar euro maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 8 januari 2007 15:12 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Rippen en weer opnieuw branden met de goeie regio code?
Mweh..vond het wel lollig datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdags op Veronicaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer draait de serie weer hier in nl op tv?
Wow die is echt geweldigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind manga echt helemaal niets, maar dit is wel cool:
[afbeelding]
Had ik van Planet.nl hier het hele bericht:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wow die is echt geweldig![]()
![]()
Zijn er meer van dit soort tekeningen?
quote:SIMPSONZU
Het is een droom die werkelijkheid wordt voor de 22-jarige Nina Matsumoto uit de Canadese stad Vancouver. Ze maakte voor de grap een ‘manga’ variant op The Simpsons, dat wil zeggen in Japanse tekenfilmstijl. Ze liet het zien aan wat vrienden en plaatste het online, onder haar gebruikelijke alias Space Coyote. Vervolgens ze kreeg meer belangstelling dan ze ooit had verwacht. Want wie kent ze niet: Homer, Bart, Marge en de vele inwoners van het dorpje Springfield. In haar plaatje krijgen deze tekenfilmsterren plots een extra dimensie. En dus werd de creatie op verschillende weblogs genoemd, wat vele duizenden bezoekers tot gevolg had.
Het duurde een paar dagen totdat ook de oorspronkelijke makers hier lucht van kregen. Waren ze boos? Natuurlijk niet. Uitgeverij Bongo Comics - mede opgericht door Simpsons-tekenaar Matt Groening - benaderde haar met een opdracht. Ook 20th Century Fox nam contact op, en vroeg of ze wilde werken als concept-artieste voor de nieuwe Futurama serie. Wat haar nieuwe opdrachten precies inhouden daar kan ze tegenover de Weekly nog niet veel over vertellen, maar ze durft wel voor het eerst haar echte naam vrij te geven. Nu haar kunst ook buiten het internet tot leven komt moet dat kunnen, vindt Nina
http://www.spacecoyote.com/
Jup..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Whaha is dat een orginele tekening?
Als ik zo op haar site kijk dan heeft het team van Futurama er een zeer creatief persoon bijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Had ik van Planet.nl hier het hele bericht:
[Ook 20th Century Fox nam contact op, en vroeg of ze wilde werken als concept-artieste voor de nieuwe Futurama serie. ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Whaha is dat een orginele tekening?
Die's gaaf ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef Mender het volgende:
Kennen jullie deze al?
The real beginning of the Simpsons
http://www.youtube.com/watch?v=KIDCUCpwoC4&mode=related&search=
Meesterlijk![]()
Hehe, die is nice! K dacht altijd dat iedere stem door door iemand anders gedaan werd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
Die Dan Castellaneta zegt (als Mayor Quimby):
And ofcourse there is mayor Quimby, not to be confused with a certain politician from Massachusetts.
Wie bedoelt hij?
Een van de Kennedy'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
And ofcourse there is mayor Quimby, not to be confused with a certain politician from Massachusetts.
Wie bedoelt hij?
Omg...echt vetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
Wie bedoelt hij?
Godfather aflevering? die moet ik zienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:11 schreef StarGazer het volgende:
Vond em van gister maar matig.
Die "godfather" aflevering vond ik echt meesterlijk trouwens.
" Don't ever ask me about my business Lisa "
De eerste aflevering van seizoen 18.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Godfather aflevering? die moet ik zien
Welke aflevering is `t ?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Devrim_ het volgende:
[afbeelding]
Sexbom sexbom..you're my sexbom![]()
(Seizoen 14 Aflvering 15)
[afbeelding] [afbeelding]
Hetzelfde ja, weet niet wat het was.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
Hmm weet niet zo goed wat ik er van vond, hij was vermakelijk maar heb niet echt gelachen.
Same here. Wel grappig dat ze de tune van 12 Monkeys erin verwerkt hadden.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef PeRi het volgende:
Hmm weet niet zo goed wat ik er van vond, hij was vermakelijk maar heb niet echt gelachen.
Hey een newbiequote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
So then I said to the cop, "No, you're driving under the influence ... of being a jerk."
Absoluutquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef DJ_Robbie het volgende:
Samen met deze intro http://www.youtube.com/watch?v=cNV9FEKi9FQ
De beste 2 intro's die ik zover ken
quote:'Marge Gamer'
Marge decides to see what all the fuss about the Internet is about, and soon joins an online role-playing game that includes pretty much everybody else in Springfield, including the game's best player - Bart; when Lisa's soccer game is about to be cancelled because there's no referee, Homer volunteers.
Ze geven iig aandacht aan voetbal, wees blijquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Dos37 het volgende:
ik vond hem juist wat tegenvallen. Echt amerikaanse voetbal afzeik aflevering.
quote:Stop Or My Dog Will Shoot
Homer is upset when he realizes that Marge brought him and the family to a boring Harvest Fest instead of his much-anticipated day of debauchery at October Fest. Attempting to leave, Homer accidentally drags the family into a puzzling cornfield maze. When the whole family manages to escape except for Homer, they send out Santa’s Little Helper, who sniffs out Homer and rescues him. Santa’s Little Helper becomes a local hero and the Simpsons decide to enroll him in Police Dog Academy, where he’s teamed with a grizzled veteran cop named Lou and they become a crime-busting duo.
Het was btw een zéér leuke aflevering, in tegenstelling tot de stinker van vorige week. Zowel het hoofd -en subplot waren goed uitgewerkt. Beste momenten: het gesprek tussen Lisa en Moe:quote:JABF11 - The Boys of Bummer
Bart becomes a hometown hero when he makes the game-winning catch at his Little League game, sending the Springfield Isotots to the Little League championship for the first time ever. However, Springfield turns on him when he drops an easy pop fly in the bottom of the ninth, losing the game for his team. As the citizens of Springfield continue to mock and terrorize Bart, his guilt and shame threaten to send him over the edge. In an effort to cheer him up, Lisa introduces Bart to Bill Buckner. Meanwhile, after falling asleep in a department store display bed, Homer is saved from disaster when a customer mistakes Homer’s crafty excuses for a sales pitch, leading the store owner to hire Homer as a salesperson. When the Lovejoys return a mattress they had purchased in hopes of spicing up their sex life, they find success on Homer’s personal mattress and convince him to trade, a transaction Homer and Marge immediately regret and seek to remedy.
80% zeker dat de serie gewoon doorgaat. Man ik hoop dat ze voor dat laatste seizoen toch echt nog een andere showrunner nemen. Of liefst gewoon na dit seizoen. Het is nu al het zesde seizoen Al Jean en de afleveringen beginnen serieus voorspelbaar te worden. Liefst een geheel nieuwe of een terugkeer van Dave Mirkin als het aan mij lag. Ultiem scenario zou natuurlijk Bill & Josh zijn, maar zij komen nooit meer terugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Deze was idd weer leuk![]()
Trouwens nog steeds geen nieuws wat er gaat gebeuren na seizoen 19, dan loopt namelijk het contract af.
ik had een paar jaar geleden deze theorie ooit eens zelf bedacht, dat wij onderdeel waren van een atoom. en toen ik deze intro zag kwam ik er dus acher dat ik niet de eerste was die dit al eens had verzonnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef DJ_Robbie het volgende:
Samen met deze intro http://www.youtube.com/watch?v=cNV9FEKi9FQ
De beste 2 intro's die ik zover ken
Maar volgens de Simpsons versie zijn we onderdeel van onze eigen atomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
ik had een paar jaar geleden deze theorie ooit eens zelf bedacht, dat wij onderdeel waren van een atoom. en toen ik deze intro zag kwam ik er dus acher dat ik niet de eerste was die dit al eens had verzonnen.
thnx voor de tip, goede prijzen idd!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Op http://www.mediadis.com/ kost seizoen 1 t/m 8 maar ¤ 22,99 per stuk plus ¤ 2 voor de totale bestelling. Vind ik eerlijk gezegd erg meevallen
Ok sorry hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Document1 het volgende:
-edit: zulke verzoeken stellen we niet op prijs op FOK! -
In de nieuwsbrief van Fox lees ik dat '24 minutes' de 399e aflevering wordt en 'You Kent Always Get What You Want' wordt nummer 400.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog negen dagen tot de 400e aflevering en het einde van dit seizoen:
[afbeelding]
(klik op de afbeelding voor het juiste formaat)
Prank call was wel lollig jaquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Zhenar het volgende:
Vond de laatste twee wel geinig. Vooral de prank call naar Jack Bauer![]()
En laat dat nou net uit een bijna 20 jaar oude (korte) aflevering komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef AirRaid het volgende:
die van 24 was best leuk die andere viel tegen, daar was alleen het begin leuk van met die foto
quote:
Nog niet bekend. De eerste vijf seizoenen waren de coughs gags, daarna vijf seizoenen de hoofden, dus het zou best kunnen dat ze voor seizoen 11-15 weer iets nieuws hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:59 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga voor bart's hoofd! Dan heb ik de hele familie![]()
Is er al bekend of er na Bart nog hoofden worden uitgebracht?
Klinkt bekend ja. Geen idee welke dat geweest zou kunnen zijn. Kijk anders op wikipedia naar de episode list.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Tsurany het volgende:
Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde aflevering die ik ooit gezien heb maar ik weet niet meer welke dat is. Het gaat erom dat alle wapens verboden worden en ingeruild worden tegen iets. Op een gegeven moment komen dan bandieten uit het kerkhof (dacht ik) in cowboy kleren die de stad belagen. En dan worden uiteindelijk wapens weer toegestaan.
het is een beetje vaag maar ik weet het zelf ook niet meer zo goed. Iemand enig idee welke aflevering het kan zijn?
Jaa, die was lachen, alleen ik kijk nooit 24 dus ik snap de helft van de grappen nietquote:
hoeveel trailer zijn er wel?? Ik heb er iig wel zin inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Brammie1 het volgende:
nieuwe trailer voor de film:
http://www.iklipz.com/Mov(...)7f-b1e9-584b00482f28
Ik heb zo'n zin in de film!
Althans dat staat zo aangekondigd in de TV Gids, maar ze zenden zo'n bagger amerikaanse politieachtervolgingen kneuzen serie uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor de liefhebber: hele week op Veronica om 18:00 uur Simpsons afleveringen
Het begint nu.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Althans dat staat zo aangekondigd in de TV Gids, maar ze zenden zo'n bagger amerikaanse politieachtervolgingen kneuzen serie uit![]()
Ik had de afleveringen nog nooit gezien, ik heb The Simpsons zelfs nog nooit gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben ook weer opnieuw begonnen, heb er nu zo'n 10 afleveringen opzitten
dit is al de 3de keer dat ik alle afleveringen ga kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik had de afleveringen nog nooit gezien, ik heb The Simpsons zelfs nog nooit gezien.
Maar na de film ga ik ALLE afleveringen kijken.
Als je de eerste 4 afleveringen al leuk vond, dan staat je nog heel wat te wachten voor seizoen 2 t/m9.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik had de afleveringen nog nooit gezien, ik heb The Simpsons zelfs nog nooit gezien.
Maar na de film ga ik ALLE afleveringen kijken.
Ai caramba!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:http://nl.youtube.com/watch?v=GFqTd-CEjHM
Gold die aanbieding alleen voor gister?quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren bij het V&D prijzencircus seizoen 5 en 6 gekocht voor ¤ 20,- p/s![]()
![]()
Nee, tot 7 oktober geloof ik. Ga morgen seizoen 10 scoren!!quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gold die aanbieding alleen voor gister?
quote:
Zondags, de afgelopen 2 weken stond het even stil, aankomende zondag is er een halloween afleveringquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik kan geen touw meer vastknopen aan de uitzendschema's in de USA... wanneer zijn er nou weer Simpsons en FamGuy's?
Die vind ik altijd wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zondags, de afgelopen 2 weken stond het even stil, aankomende zondag is er een halloween aflevering
is dat Treehouse Of Horror 17?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:31 schreef Brammie1 het volgende:
Simpsons - Family Guy - American Dad --> 4 nov
jaquote:Op maandag 12 november 2007 19:34 schreef roburt het volgende:
is dat
[..]
is dat Treehouse Of Horror 17?
Dat is een van de Treehouse of Horror afleveringen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Tsurany het volgende:
Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde aflevering die ik ooit gezien heb maar ik weet niet meer welke dat is. Het gaat erom dat alle wapens verboden worden en ingeruild worden tegen iets. Op een gegeven moment komen dan bandieten uit het kerkhof (dacht ik) in cowboy kleren die de stad belagen. En dan worden uiteindelijk wapens weer toegestaan.
het is een beetje vaag maar ik weet het zelf ook niet meer zo goed. Iemand enig idee welke aflevering het kan zijn?
Nee, het was alweer nummer 18, het loopt een achter op het aantal seizoenen (we zitten nu in seizoen 19, in seizoen 1 was er geen TOH)quote:
Probeer eens te zoeken naar S19E05, misschien dat je hem dan wel vindtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef roburt het volgende:
vreemd 18 is bijna nergens te downloaden.
Ja dusquote:Op maandag 17 december 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
SE19EP09 misschien? Nieuwste aflevering...
ik vind het best wel tof hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef MaxPower het volgende:
En het origineel: http://nl.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
Het idee er achter was leuk. Maar er had veel meer ingezeten naar mijn idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe aflevering was best een leuke parodie op het hele verkiezingencircus in Amerika.
Deze was dus zoals verwacht geniaalquote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef Dos37 het volgende:
De laatste was ook weer redelijk, valentijn aflevering. Wel de 2de aflevering met 3 stukken.
de volgende is The Debarted
Welke dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef Dos37 het volgende:
De laatste was ook weer best aardig, ik dacht wel dat Martin echt dood was. Ze hebben er wel eerder karakters uitgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |