Vrijdags op Veronicaquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer draait de serie weer hier in nl op tv?
Wow die is echt geweldigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind manga echt helemaal niets, maar dit is wel cool:
[afbeelding]
Had ik van Planet.nl hier het hele bericht:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wow die is echt geweldig![]()
![]()
Zijn er meer van dit soort tekeningen?
quote:SIMPSONZU
Het is een droom die werkelijkheid wordt voor de 22-jarige Nina Matsumoto uit de Canadese stad Vancouver. Ze maakte voor de grap een ‘manga’ variant op The Simpsons, dat wil zeggen in Japanse tekenfilmstijl. Ze liet het zien aan wat vrienden en plaatste het online, onder haar gebruikelijke alias Space Coyote. Vervolgens ze kreeg meer belangstelling dan ze ooit had verwacht. Want wie kent ze niet: Homer, Bart, Marge en de vele inwoners van het dorpje Springfield. In haar plaatje krijgen deze tekenfilmsterren plots een extra dimensie. En dus werd de creatie op verschillende weblogs genoemd, wat vele duizenden bezoekers tot gevolg had.
Het duurde een paar dagen totdat ook de oorspronkelijke makers hier lucht van kregen. Waren ze boos? Natuurlijk niet. Uitgeverij Bongo Comics - mede opgericht door Simpsons-tekenaar Matt Groening - benaderde haar met een opdracht. Ook 20th Century Fox nam contact op, en vroeg of ze wilde werken als concept-artieste voor de nieuwe Futurama serie. Wat haar nieuwe opdrachten precies inhouden daar kan ze tegenover de Weekly nog niet veel over vertellen, maar ze durft wel voor het eerst haar echte naam vrij te geven. Nu haar kunst ook buiten het internet tot leven komt moet dat kunnen, vindt Nina
http://www.spacecoyote.com/
Jup..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Whaha is dat een orginele tekening?
Als ik zo op haar site kijk dan heeft het team van Futurama er een zeer creatief persoon bijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Had ik van Planet.nl hier het hele bericht:
[Ook 20th Century Fox nam contact op, en vroeg of ze wilde werken als concept-artieste voor de nieuwe Futurama serie. ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Whaha is dat een orginele tekening?
Die's gaaf ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef Mender het volgende:
Kennen jullie deze al?
The real beginning of the Simpsons
http://www.youtube.com/watch?v=KIDCUCpwoC4&mode=related&search=
Meesterlijk![]()
Hehe, die is nice! K dacht altijd dat iedere stem door door iemand anders gedaan werd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
Die Dan Castellaneta zegt (als Mayor Quimby):
And ofcourse there is mayor Quimby, not to be confused with a certain politician from Massachusetts.
Wie bedoelt hij?
Een van de Kennedy'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
And ofcourse there is mayor Quimby, not to be confused with a certain politician from Massachusetts.
Wie bedoelt hij?
Omg...echt vetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Die's gaaf ja.
En deze? Klik
Wie bedoelt hij?
Godfather aflevering? die moet ik zienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:11 schreef StarGazer het volgende:
Vond em van gister maar matig.
Die "godfather" aflevering vond ik echt meesterlijk trouwens.
" Don't ever ask me about my business Lisa "
De eerste aflevering van seizoen 18.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Godfather aflevering? die moet ik zien
Welke aflevering is `t ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |