Uitzendtijden van de Simpsons:
BBC2 ma t/m vr: 19.00 tot 19.20
Veronica ma t/m vr: 18.00 tot 18.20
VT4 ma t/m za: 17.55 tot 18.20
(oja bron: Simpsons.sk)
quote:Jah klopt.
Op vrijdag 2 januari 2004 19:57 schreef sieb het volgende:
Wat is VT4? belgisch ofzo?
Overigens geen nieuwe afleveringen, jammer....
quote:wat relaxed... weer iedere dag
Op vrijdag 2 januari 2004 19:51 schreef halloween het volgende:
The Simpsons, iedere werkdag op Veronica om 18:00 uurUitzendtijden van de Simpsons:
BBC2 ma t/m vr: 19.00 tot 19.20
Veronica ma t/m vr: 18.00 tot 18.20
VT4 ma t/m za: 17.55 tot 18.20(oja bron: Simpsons.sk)
quote:Jep zeker relaxed, eerst op veronica en uurtje later lekker op de bbc. Maar op veronica zal zeker wel weer reclame tussendoor komen?
Op vrijdag 2 januari 2004 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
wat relaxed... weer iedere dag
Vanaf 5 Januari beginnen ze weer op bbc, met vakantie was het ff stil gelegd. Vrijdag zijn er meestal 3 aflevering achter elkaar op de bbc
quote:Volgens mij niet. Met reclame rekenen ze er volgens mij 25 minuten voor, nu 20.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:28 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Jep zeker relaxed, eerst op veronica en uurtje later lekker op de bbc. Maar op veronica zal zeker wel weer reclame tussendoor komen?
Vanaf 5 Januari beginnen ze weer op bbc, met vakantie was het ff stil gelegd. Vrijdag zijn er meestal 3 aflevering achter elkaar op de bbc
quote:Klopt. Zo proppen ze op de BBC af en toe even 3 Simpsons afleveringen in een uur
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef halloween het volgende:[..]
Volgens mij niet. Met reclame rekenen ze er volgens mij 25 minuten voor, nu 20.
V8 nam trouwens in het programmaschema altijd een half uur voor een aflevering...
quote:Zijn ook supervette afleveringen, maar moest de eerste paar wel wennen aan de stem van Homer..
Op maandag 5 januari 2004 08:21 schreef _Flea_ het volgende:
Heb zaterdag season 1 en season 2 ontvangen! Gisteren de eerste 3 afleveringen van season 1 gezien en heb vaak gelachen. Simpsons zijn gewoon goed.
Ik heb alle afleveringen al tig keer gezien als Simpsons fan en kenner maar toch...
Waarin Maggie met haar leeftijdsgenoten gaan rellen op een woodstockachtig festival
Marge vs. lots of people ofzo heet ie.....
quote:Die kan ik over ongeveer een 20 minuten kijken
Op maandag 5 januari 2004 17:36 schreef DonStefano het volgende:
Iemand de allernieuwste aflevering al gezien??Waarin Maggie met haar leeftijdsgenoten gaan rellen op een woodstockachtig festival
Marge vs. lots of people ofzo heet ie.....
quote:http://www.thesimpsons.com/episode_guide/0422.htm
Op maandag 5 januari 2004 15:32 schreef _Flea_ het volgende:
Ah, mooi. In welke aflevering/seizoen komen de Chili Peppers dan langs?
Ik wil toch niet opscheppen hoor:
Heb dus het hele seizoen al gezien, net als alle voorgaande weer, ze blijven meesterlijk Nu is het nog even wachten op 15.
Season 14 -en 15 tot nu toe- zijn idd. weer erg geslaagd...
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 05-01-2004 18:50]
quote:* Ninj4 jaloers is
Op maandag 5 januari 2004 18:46 schreef furanku het volgende:
Seizoen 14 is echt gaaf, alhoewel enkele verhaaltjes wel vergezocht zijnIk wil toch niet opscheppen hoor:
[afbeelding]Heb dus het hele seizoen al gezien, net als alle voorgaande weer, ze blijven meesterlijk
Nu is het nog even wachten op 15.
Pimp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |