Ai caramba!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:http://nl.youtube.com/watch?v=GFqTd-CEjHM
Gold die aanbieding alleen voor gister?quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren bij het V&D prijzencircus seizoen 5 en 6 gekocht voor ¤ 20,- p/s![]()
![]()
Nee, tot 7 oktober geloof ik. Ga morgen seizoen 10 scoren!!quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gold die aanbieding alleen voor gister?
quote:
Zondags, de afgelopen 2 weken stond het even stil, aankomende zondag is er een halloween afleveringquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik kan geen touw meer vastknopen aan de uitzendschema's in de USA... wanneer zijn er nou weer Simpsons en FamGuy's?
Die vind ik altijd wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zondags, de afgelopen 2 weken stond het even stil, aankomende zondag is er een halloween aflevering
is dat Treehouse Of Horror 17?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:31 schreef Brammie1 het volgende:
Simpsons - Family Guy - American Dad --> 4 nov
jaquote:Op maandag 12 november 2007 19:34 schreef roburt het volgende:
is dat
[..]
is dat Treehouse Of Horror 17?
Dat is een van de Treehouse of Horror afleveringen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Tsurany het volgende:
Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde aflevering die ik ooit gezien heb maar ik weet niet meer welke dat is. Het gaat erom dat alle wapens verboden worden en ingeruild worden tegen iets. Op een gegeven moment komen dan bandieten uit het kerkhof (dacht ik) in cowboy kleren die de stad belagen. En dan worden uiteindelijk wapens weer toegestaan.
het is een beetje vaag maar ik weet het zelf ook niet meer zo goed. Iemand enig idee welke aflevering het kan zijn?
Nee, het was alweer nummer 18, het loopt een achter op het aantal seizoenen (we zitten nu in seizoen 19, in seizoen 1 was er geen TOH)quote:
Probeer eens te zoeken naar S19E05, misschien dat je hem dan wel vindtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef roburt het volgende:
vreemd 18 is bijna nergens te downloaden.
Ja dusquote:Op maandag 17 december 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
SE19EP09 misschien? Nieuwste aflevering...
ik vind het best wel tof hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:09 schreef MaxPower het volgende:
En het origineel: http://nl.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
Het idee er achter was leuk. Maar er had veel meer ingezeten naar mijn idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
Die nieuwe aflevering was best een leuke parodie op het hele verkiezingencircus in Amerika.
Deze was dus zoals verwacht geniaalquote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef Dos37 het volgende:
De laatste was ook weer redelijk, valentijn aflevering. Wel de 2de aflevering met 3 stukken.
de volgende is The Debarted
Welke dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef Dos37 het volgende:
De laatste was ook weer best aardig, ik dacht wel dat Martin echt dood was. Ze hebben er wel eerder karakters uitgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |