En laat dat nou net uit een bijna 20 jaar oude (korte) aflevering komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef AirRaid het volgende:
die van 24 was best leuk die andere viel tegen, daar was alleen het begin leuk van met die foto
quote:
Nog niet bekend. De eerste vijf seizoenen waren de coughs gags, daarna vijf seizoenen de hoofden, dus het zou best kunnen dat ze voor seizoen 11-15 weer iets nieuws hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:59 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga voor bart's hoofd! Dan heb ik de hele familie![]()
Is er al bekend of er na Bart nog hoofden worden uitgebracht?
Klinkt bekend ja. Geen idee welke dat geweest zou kunnen zijn. Kijk anders op wikipedia naar de episode list.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Tsurany het volgende:
Vraagje, ik ben op zoek naar een bepaalde aflevering die ik ooit gezien heb maar ik weet niet meer welke dat is. Het gaat erom dat alle wapens verboden worden en ingeruild worden tegen iets. Op een gegeven moment komen dan bandieten uit het kerkhof (dacht ik) in cowboy kleren die de stad belagen. En dan worden uiteindelijk wapens weer toegestaan.
het is een beetje vaag maar ik weet het zelf ook niet meer zo goed. Iemand enig idee welke aflevering het kan zijn?
Jaa, die was lachen, alleen ik kijk nooit 24 dus ik snap de helft van de grappen nietquote:
hoeveel trailer zijn er wel?? Ik heb er iig wel zin inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Brammie1 het volgende:
nieuwe trailer voor de film:
http://www.iklipz.com/Mov(...)7f-b1e9-584b00482f28
Ik heb zo'n zin in de film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |