Weltrusten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:20 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff een glaasje appelsap, en nu lekker slapen, zal wel gelijk een nieuw topique aanmaken
PUSSY!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Vandaag eigengemaakte Indonesische Sajor Lodeh gegeten. Een overheerlijk vegetarisch groentengerecht met kokos.
[afbeelding]
Is dit een verkapt "ik-wil-bij-jou-eten-post"?quote:
was jij ook niet eetbaar?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is dit een verkapt "ik-wil-bij-jou-eten-post"?![]()
Ga je eens hier melden Ga niet naar de meet van 09/02/07, het is een valstrik!!!!!.
Die heb ik dus gistermiddag gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef Koningin het volgende:
Vanavond ga ik lekker gehaktballen maken! Heerlijk.
Dat schuift door naar morgen, het wordt nu een pizza met kaas en tomaat van AH.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond een geimproviseerde ovenschotel met paddestoelen, aardappelpuree en courgette.
Thanks, nu heb ik het ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had niet zoveel trek.. maar nu wel in appeltaart dankzij de persoon boven mij.
Mijn toetje was appelkaneelkwark met stukjes appel en roozijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had niet zoveel trek.. maar nu wel in appeltaart dankzij de persoon boven mij.
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaartquote:Op woensdag 20 december 2006 19:55 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Mijn toetje was appelkaneelkwark met stukjes appel en roozijn.
En appeltaart is![]()
Ja idd kijk z`n ontbijtje isquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaart.
En ik krijg ook altijd trek van Moragh_bladiebla, die eet altijd lekkere dingetjes.
vooraf gegratineerde champignons met knoflook, hij een salade met gerookte kipquote:
Welcome to Germany...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Smaakte beter dan dat het er uit zag.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Lol, ''die'' is een zijquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaart.
En ik krijg ook altijd trek van Moragh_bladiebla, die eet altijd lekkere dingetjes.
.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef Goover het volgende:
Hallo
Ik loop stage in Duitsland bij ene groot bedrijf. Ik lunch hier elke dag in de kantine. Dan heb je keuze uit 2 menu's.. Soms laat ik de mensen in het stage topic stemmen op wat ik moet kiezen. De laatste 3 dagen heb ik foto's gemaakt als bewijs.
's avonds eet ik meestal wat simpels, maar vaak wel warm. Ik ben in 4 maanden nog niets aangekomen (miss 1 kilotje) Terwijl ik in NL nog veel fietste en hier niet meer.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
.
Eet jij s avonds ook nog warm, of sla je dat over? Toen ik stage liep at ik tijdens de lunch ook warm, maar kwam in 1 maand wel 5 kilo aan!
Zijn dat niet erg kleine porties?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef Goover het volgende:
Ik loop stage in Duitsland bij ene groot bedrijf. Ik lunch hier elke dag in de kantine.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt kleiner dan dat het is, ik eet gewoonlijk vrij veel (gemiddeld denk ik) en hier heb ik best genoeg aan. De borden zijn groter dan je denkt. Behalve als we vis krijgen, dan zit ik nooit echt vol..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Zijn dat niet erg kleine porties?
Doet me een beetje denken aan vliegtuigvoedsel..
Maar mijn ervaring met Duitsland qua eten is dat je er echt schandalig lekker kunt eten..![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:01 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij eten vanavond:
* Patat
* Mayonaise
* Appelmoes
* Frikandel
* Kip-Saté kroket
Lekker ordi..![]()
Dat weet jij snelquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:44 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ontbijt:
Bagel met ei, knoflookmayonaise, peper en rosbief
Thee
Lunch:
1 bagel met bieslookroomkaas
Cola
Diner:
Zelfgemaakte pizza met tonijn, olijven, paprika,pomodori, artisjokharten, knoflook, basilicum en buffelmozarella.
w00t een j00dquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ontbijt:
Chocola, borrelnootjes en koffie.
En wat ik vanmiddag eet zie ik later wel
Ja de meeste dingen plan ik van te vorenquote:
Wij ook, in stamppot vorm en met zijn tweeenquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef Goover het volgende:
Straks boerenkool, met nog 90 andere mensen
Morgenmiddag zelfgebakken browniesquote:Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Morgenochtend appeltaart!
Review mét foto's :quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond de AH-exellent overschotel Rosbief in Armagnacsaus met morrieltjes maar eens proberen.
Daarbij in basterdsuiker gecaramelliseerde witlof.
Dat klopt wel hoor kijk maar eens in de Van Dalequote:Op maandag 25 december 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
Hoe kun je nou brunchen in de ochtend? Dat klopt niet helemaal martijntje
Bronquote:brunch (de ~ (m.), ~en/~es)
1 zeer laat ontbijt
brun·chen (onov.ww.)
1 laat in de morgen een maaltijd gebruiken
Ik zie nog een paar gemiste kansen om alcohol in een gang te gooien, maar het ziet er verder overheerlijk uitquote:Op maandag 25 december 2006 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Net kerstdiner achter de rug
- Twee voorafjes met zalm met komkommer en parmaham met rucola
- Vismousse
- Spoom
- Varkenshaasje in filodeeg met aardappelgratin en gesmoorde prei
- Zelfgemaakt hazelnoot-ijsmet hazelnoot-likeurtje
- Koffie met slagroom en Tia Maria
Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar het is niet helemaal geluktquote:Op maandag 25 december 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie nog een paar gemiste kansen om alcohol in een gang te gooien, maar het ziet er verder overheerlijk uit.
En dan drink je een drankje en zeg je L'chayim!quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen de stad in, lekker uit eten met m'n vrouw en haar moeder... weet nog niet wat, maar het zal wel wat lekkers worden!
Waarom? Of wil je ook een lechajim hebben? Kom vanavond dan even langs!quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef tonks het volgende:
[..]
En dan drink je een drankje en zeg je L'chayim!
Dat betekend toch proostquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? Of wil je ook een lechajim hebben? Kom vanavond dan even langs!
Ja, het betekent letterlijk "op het leven". Nee, je bent niet stom. Hoogstens stomdronken na teveel lechajjimsquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat betekend toch proost. ben ik nu stom
?
toch maar kip met sugar snaps, worteltjes en paprika geroerbaktquote:Op woensdag 27 december 2006 18:02 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gewoon simpel, doch lekker: erwtensoep met roggebrood en kaas
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:11 schreef computergirl het volgende:
Ik eet vanavond poussin (piepkuiken), maar ik heb nog geen leuk recept gegoogled. Wel veel info over een Franse schilder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |