Welcome to Germany...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Smaakte beter dan dat het er uit zag.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Lol, ''die'' is een zijquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaart.
En ik krijg ook altijd trek van Moragh_bladiebla, die eet altijd lekkere dingetjes.
.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef Goover het volgende:
Hallo
Ik loop stage in Duitsland bij ene groot bedrijf. Ik lunch hier elke dag in de kantine. Dan heb je keuze uit 2 menu's.. Soms laat ik de mensen in het stage topic stemmen op wat ik moet kiezen. De laatste 3 dagen heb ik foto's gemaakt als bewijs.
's avonds eet ik meestal wat simpels, maar vaak wel warm. Ik ben in 4 maanden nog niets aangekomen (miss 1 kilotje) Terwijl ik in NL nog veel fietste en hier niet meer.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
.
Eet jij s avonds ook nog warm, of sla je dat over? Toen ik stage liep at ik tijdens de lunch ook warm, maar kwam in 1 maand wel 5 kilo aan!
Zijn dat niet erg kleine porties?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef Goover het volgende:
Ik loop stage in Duitsland bij ene groot bedrijf. Ik lunch hier elke dag in de kantine.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |