Thanks, nu heb ik het ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had niet zoveel trek.. maar nu wel in appeltaart dankzij de persoon boven mij.
Mijn toetje was appelkaneelkwark met stukjes appel en roozijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had niet zoveel trek.. maar nu wel in appeltaart dankzij de persoon boven mij.
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaartquote:Op woensdag 20 december 2006 19:55 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Mijn toetje was appelkaneelkwark met stukjes appel en roozijn.
En appeltaart is![]()
Ja idd kijk z`n ontbijtje isquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaart.
En ik krijg ook altijd trek van Moragh_bladiebla, die eet altijd lekkere dingetjes.
vooraf gegratineerde champignons met knoflook, hij een salade met gerookte kipquote:
Welcome to Germany...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Smaakte beter dan dat het er uit zag.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef computergirl het volgende:
wat ziet dat laatste er vies uit!
Lol, ''die'' is een zijquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh, da's bijna nog lekkerder dan appeltaart.
En ik krijg ook altijd trek van Moragh_bladiebla, die eet altijd lekkere dingetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |