Ik zie nog een paar gemiste kansen om alcohol in een gang te gooien, maar het ziet er verder overheerlijk uitquote:Op maandag 25 december 2006 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Net kerstdiner achter de rug
- Twee voorafjes met zalm met komkommer en parmaham met rucola
- Vismousse
- Spoom
- Varkenshaasje in filodeeg met aardappelgratin en gesmoorde prei
- Zelfgemaakt hazelnoot-ijsmet hazelnoot-likeurtje
- Koffie met slagroom en Tia Maria
Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar het is niet helemaal geluktquote:Op maandag 25 december 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie nog een paar gemiste kansen om alcohol in een gang te gooien, maar het ziet er verder overheerlijk uit.
En dan drink je een drankje en zeg je L'chayim!quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen de stad in, lekker uit eten met m'n vrouw en haar moeder... weet nog niet wat, maar het zal wel wat lekkers worden!
Waarom? Of wil je ook een lechajim hebben? Kom vanavond dan even langs!quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef tonks het volgende:
[..]
En dan drink je een drankje en zeg je L'chayim!
Dat betekend toch proostquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? Of wil je ook een lechajim hebben? Kom vanavond dan even langs!
Ja, het betekent letterlijk "op het leven". Nee, je bent niet stom. Hoogstens stomdronken na teveel lechajjimsquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat betekend toch proost. ben ik nu stom
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |