Ga je moeder pesten.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GVD staat daar dat ik klaag ofzo ? nee anders stond hij wel in KLB! wat is er mis mee
Ga lekker terug naar PUBquote:
Ga lekker de fiets opquote:Op donderdag 21 december 2006 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar PUB![]()
![]()
Hihi Kusjequote:Op donderdag 21 december 2006 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar PUB![]()
![]()
Ik dacht dat ik iets te zeiken had maar laat maarquote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Ga eens weg hier als je niets te zeiken hebt.
* trekt broek naar benedenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef nikky het volgende:
Ga eens weg hier als je niets te zeiken hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef murp het volgende:
hoe serieus worden doodverwensingen en schelden met ziektes genomen?
krijg ik nog antwoord?quote:
Lieve murp,quote:
Kom eens wat vaker.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat er vanavond alleen maar zeer matige topics zijn in ONZ!
dat moest ik even kwijt.![]()
Ik miste ook al iets op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel ZWEI!
Mag ie open ?![]()
nee, nu niet meerquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel ZWEI!
Mag ie open ?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
De heren + dame hadden vanmiddag een vrije dag ?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]maak een Vrijdag avond lesbisch tiener topic aan dan
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Neuj dat verneukt het weer![]()
als ik vrij was geweest waren er wel wat meer slotjes gezet gok ik zoquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
De heren + dame hadden vanmiddag een vrije dag ?![]()
omdat het verre van orgineel is en eigenlijk in MEN hoort maar daar loopt zo'n topic al heel lang: 10.001 - 20.000quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:05 schreef M-I-L-F het volgende:
Remlof waarom is Tel *HIER* op een originele manier mee naar 300!! gesloten?
Kan je dat topic in MEN ook niet sluitenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat het verre van orgineel is en eigenlijk in MEN hoort maar daar loopt zo'n topic al heel lang: 10.001 - 20.000
ok, die had ik eigenlijk in de sluitpost moeten plaatsen, sorry
dat is aan laffer en Cynixquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je dat topic in MEN ook niet sluitenDaar beginnen ze elke dag ook overnieuw mee ofzo
![]()
Bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat het verre van orgineel is en eigenlijk in MEN hoort maar daar loopt zo'n topic al heel lang: 10.001 - 20.000
ok, die had ik eigenlijk in de sluitpost moeten plaatsen, sorry
Internetloos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:30 schreef moemoe het volgende:
Wat hebben jullie met Chowi uitgespookt?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:50 schreef Originele_Naam het volgende:
Sterf ga slapen ofzo
Jank niet zo.quote:
Spring uit het raam.quote:
Hij woont hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef yvonne het volgende:
Je bent wel een lastig ventje hč.
Daar gaan de tijden van volop bagger en kutttopicsquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef Chowi het volgende:
TVP! I'm back!
Męn, ik word alweer hartelijk welkomgeheten, zie ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar gaan de tijden van volop bagger en kutttopics![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Męn, ik word alweer hartelijk welkomgeheten, zie ik.
Jij woont godverdomme in FBquote:
Dan slaap ik meestal. Of ik drink bier, ergens.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:06 schreef TwyLight het volgende:
Meestal kan je tegen de late uurtjes wel toeslaan
De man woonde in het flatgebouw, hij liep op de trap toen het gebeurde. Hij kon niet meer aan de kant springen en kwam terecht in een pijnljike val waarmee hij de doos bowlingballen in zijn handen helaas liet vallen. Alle bowlingballen rolden de trappen af en helaas maakten ze een slachtoffer. Een man.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef Djarum het volgende:
dank je, heb je nog een leuk verhaaltje?
vergelijk onze posts maar eens in fb ik post hier helemaal niet vaak. vandaag wel maar normaal valt het best mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij woont godverdomme in FB
Ik geef 'm nog een kans, dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef M-I-L-F het volgende:
Eey Chowi waarom is mijn 12 Rovers topic gesloten?
Voor als de bedoeling nog niet duidelijk was, ik wilde net het volgende posten:
[..]
De man woonde in het flatgebouw, hij liep op de trap toen het gebeurde. Hij kon niet meer aan de kant springen en kwam terecht in een pijnljike val waarmee hij de doos bowlingballen in zijn handen helaas liet vallen. Alle bowlingballen rolden de trappen af en helaas maakten ze een slachtoffer. Een man.
De man woonde in een flatgebouw, hij liep op de trap toen het gebeurde. Hij kon niet meer aan de kant springen en kwam terecht in een pijnljike val waarmee hij de doos bowlingballen in zijn handen helaas liet vallen. Alle bowlingballen rolden de trappen af en helaas maakten ze een slachtoffer. Een man.
De man woonde in een flatgebouw, hij liep op de trap toen het gebeurde. Hij kon niet meer aan de kant springen en kwam terecht in een pijnljike val waarmee hij de doos bowlingballen in zijn handen helaas liet vallen. Alle bowlingballen rolden de trappen af en helaas maakten ze een slachtoffer. Een man.
Kunnen julliie dit beter?
22 van jou 18 van mij...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
vergelijk onze posts maar eens in fb ik post hier helemaal niet vaak. vandaag wel maar normaal valt het best mee.
en jij doet ook altijd vet je best om maar de laatste post te hebben zodat je een nieuwe FB kan maken
Dat zijn er niet meer dan 10... misschien zijn andere users gewoon te lui om een nieuwe te openen of durven ze het nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef TwyLight het volgende:
in dit topic misschien. zoals ik al zei.
maar tel dan ook maar eens even de FB topics die op jouw naam staan.
mja ik hou nu wel ff op in dit topic
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]("Ik haat Murpen.")
/
quote:
quote:
Ze zijn in ieder geval enthousiast Bupatih.quote:Op maandag 25 december 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
ONZ is ONZ toch niet meer.quote:Op maandag 25 december 2006 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval enthousiast Bupatih.
Ga anders eens staken misschien dat het helptquote:
Welk topic bedoel je? Het laatste die ik kan vinden is [Paint]Multi-interpretabele woorden - deel 3 die is tot het randje gevuld...quote:Op maandag 25 december 2006 22:06 schreef cw2cu het volgende:
waarom is het paint interpretabele woorden topic gesloten?
de andere 2 vorige delen gingen tot 300 posts.. en deze heeft er nog 284
Hij zal nog wel effe in je MyAt blijven, jogy heeft hem al in z'n vorige modperiode geopendquote:Op maandag 25 december 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, remlof!
Whehe, de TTT staat nog altijd in mijn MyAT. Handig voor als een modje er weer een topic in flikkert.
Bupatihquote:Op maandag 25 december 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, remlof!
Whehe, de TTT staat nog altijd in mijn MyAT. Handig voor als een modje er weer een topic in flikkert.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga anders eens staken misschien dat het helpt![]()
Hoi
![]()
quote:
quote:
Hoi.quote:
Morgennacht in de haven van Qatarquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:24 schreef most_wanted het volgende:
Waar is nachtbagger?
Bron?quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens 10.000 posts gehaald. [afbeelding]
Je raakt een gevoelige snaar bij me.Echt waar ik hoop dat je in 2007 wel 10000000 posts postquote:Op dinsdag 26 december 2006 08:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm, ja mijn bron. ik denk recht uit mijn hart. alle 10.000 posts.
'K heb net gehoord dat je niet te koop moet lopen met die rechten...ik ben ze nu kwijt.quote:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in mijn vrije tijd IP checks doe om zo alle klonen er uit te vissen en die te laten bannen...quote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'K heb net gehoord dat je niet te koop moet lopen met die rechten...ik ben ze nu kwijt.![]()
Kudtquote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in mijn vrije tijd IP checks doe om zo alle klonen er uit te vissen en die te laten bannen...![]()
Toen werd er op een andere manier gelinkt naar een topic.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Hoe kan het dat de topics van de eerste pagina en stukje verder het niet meer doen?
Zijn ze dan toch gedeletererdt![]()
| 1 |
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |