Ondanks dat ik nu vakantie heb word ik elke ochtend belachelijk vroeg wakker ja. Maar ik vind dit wel fijner dan tot 2 uur in de middag in mn nest liggen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:12 schreef TwyLight het volgende:goedenmorgen. wat ben jij er elke keer vroeg bij
ban?quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:50 schreef Originele_Naam het volgende:
Sterf ga slapen ofzo
Screenshot alle active topics van mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 06:52 schreef ThinkTank het volgende:
de active topics list wordt momenteel gemonopoliseerd door ON...
Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij begint vroeg. ik werk meestal pas mijn 1e biertje na binnen rond 8u 's avonds!
Moet een beetje inkomen he. Rond half 11 gaan de stoppen losquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij begint vroeg. ik werk meestal pas mijn 1e biertje na binnen rond 8u 's avonds!
soms neem ik ook 1 voor de kater van vorige avond en dan ga ik soms direct door.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet een beetje inkomen he. Rond half 11 gaan de stoppen los![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
soms neem ik ook 1 voor de kater van vorige avond en dan ga ik soms direct door.
Alvast een klote kerst gewenst dan maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet nog niet of 't een goeie is maar wel alvast:
Mogguh!
Begin ziek te worden denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |