MOET nooitquote:Op woensdag 27 december 2006 03:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet dat dan ? Kost alleen maar ruimte..![]()
neuken?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef BeeDee het volgende:
Ik zie liever een SoL die post..: "nog één peukie en dan ga ik.." of zoiets...![]()
Remlof is een kneusquote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik de groetjes doen aan remlof zo als hij een slotje zet. Slotjes van remlof zijn ubergeil en die van chowi ook natuurlijk
![]()
Vooral die slotjes zonder post, zodat 't lijkt dat ik 'm sluit....ook heel geil...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik de groetjes doen aan remlof zo als hij een slotje zet. Slotjes van remlof zijn ubergeil en die van chowi ook natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vooral die slotjes zonder post, zodat 't lijkt dat ik 'm sluit....ook heel geil...![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Lemlof is een kneus op Fok! Op msn is ie lief
uhuhquote:Op woensdag 27 december 2006 03:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OK dan, maar dan wel daarna een peukie..![]()
![]()
Ik ga die ook doen....er zit wel wat in...in dat peukie...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:46 schreef SeaOfLove het volgende:
nou nog een peukie dan
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sla eens even door tot dat ik het warm krijg![]()
oiggg dat nrtje is zo oud dat kennen de meeste fokkertjes hier nietquote:Op woensdag 27 december 2006 03:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!![]()
OMG ! Is het alweer zolang geleden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oiggg dat nrtje is zo oud dat kennen de meeste fokkertjes hier niet![]()
you tube alleen maar voor Milou met K3quote:Op woensdag 27 december 2006 04:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMG ! Is het alweer zolang geleden ?![]()
Zoiets zong een ier laatst in de stadquote:Op woensdag 27 december 2006 03:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!![]()
Komt er ooit een dag dat jij ooit gaat slapen?quote:Op woensdag 27 december 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zong een ier laatst in de stad
Wel grappig met dat ierse accent
Mijn dochter is er ook gek op... K3...quote:Op woensdag 27 december 2006 04:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
you tube alleen maar voor Milou met K3![]()
Als mijn foon gaat krijg ik te horen: de spanning stijgt ten top ...en bladiebladiejajjajajeeee, zing ik yajajippiejajajeejeejeeequote:Op woensdag 27 december 2006 04:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn dochter is er ook gek op... K3...![]()
![]()
Het blijft zo lekker in je kop hangen..die deuntjes..quote:Op woensdag 27 december 2006 04:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als mijn foon gaat krijg ik te horen: de spanning stijgt ten top ...en bladiebladiejajjajajeeee, zing ik yajajippiejajajeejeejeee![]()
je weet er alles van he mopquote:Op woensdag 27 december 2006 04:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het blijft zo lekker in je kop hangen..die deuntjes..![]()
![]()
De dag dat ik samen met jou in 1 bed lig jaquote:Op woensdag 27 december 2006 04:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Komt er ooit een dag dat jij ooit gaat slapen?![]()
![]()
Lekker slim dan. Dan moet je juist NIET slapenquote:Op woensdag 27 december 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dag dat ik samen met jou in 1 bed lig ja![]()
![]()
![]()
..quote:Op woensdag 27 december 2006 04:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker slim dan. Dan moet je juist NIET slapen.
Jij trekt je ook niets van de TT aan hè...quote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef jogy het volgende:
ff voor de duidelijkheid hè, je weet maar nooit.
Dit wordt geen reeks.
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef jogy het volgende:
ff voor de duidelijkheid hè, je weet maar nooit.
Dit wordt geen reeks.
We kunnen alleen maar hopen, Ch.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.
That would be the day...quote:Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.
Godver! Niemand mag weten dat je al mod-rechten hebt prutser.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |