Oooh noos i'm on your wheel what can you doquote:
beter laat, dan nooitquote:
Ik ook nietquote:
eigenlijk is het zo dat als je een pic als dat plaatje je ook bloed moet zienquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo dat als je een pic als dat plaatst je ook bloed moet zien![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eigenlijk is het zo dat als je een pic als dat plaatje je ook bloed moet zien![]()
Geparkeerde autoquote:Op woensdag 27 december 2006 02:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter?![]()
Maar wel een MILF, dus mijn dag is goedquote:Op woensdag 27 december 2006 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar dan nog te weinig pics van fietsen in combi met bloed
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Maar wel een MILF, dus mijn dag is goed
Wasquote:Op woensdag 27 december 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaar heren dit was eigenlijk een heel lief topicje.Zonder bloed en met mooie fietsen
![]()
Je geylt op zijn zonnebril he!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:19 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Ik neem de rechter wel.
dan zullen we moeten delen als we echt niet beter kunnen krijgenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:19 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Ik neem de rechter wel.
Ok, nu ga ik echt slapenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zullen we moeten delen als we echt niet beter kunnen krijgen![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je geylt op zijn zonnebril he!
En de rest heeft iets rondere vormenquote:
laat maar ookquote:Op woensdag 27 december 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als jij bter bent dan die rechter wil ik je best delen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals ik al zei, doe es fobo multitaskenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als jij bter bent dan die rechter wil ik je best delen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Neem jij nou gewoon die 2e van links nou.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zullen we moeten delen als we echt niet beter kunnen krijgen![]()
Trustekus!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga op slot en dan op bedde![]()
sorry..quote:Op woensdag 27 december 2006 02:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Doe es niet, ik ben zwaar depressief nu![]()
ik wil ze geen van allen eigenlijk maar als het dan toch echt moet dan die rechter met jou erbijquote:Op woensdag 27 december 2006 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neem jij nou gewoon die 2e van links nou.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ze geen van allen eigenlijk maar als het dan toch echt moet dan die rechter met jou erbij![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zit je nou eindelijk weer op je eigen IP ?
![]()
Nu ff nietquote:Op woensdag 27 december 2006 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zit je nou eindelijk weer op je eigen IP ?
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hč, bestaat toch de kans dat je moeder binnenkomt...![]()
Ik zie bij beide geen foboquote:Op woensdag 27 december 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre..nu ff heel eerlijk!!! Heren ik ben echt serieus. Wie is nu de lekkerste vrouwelijke mod? Nanking of ondeugend?
ondeugendquote:Op woensdag 27 december 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre..nu ff heel eerlijk!!! Heren ik ben echt serieus. Wie is nu de lekkerste vrouwelijke mod? Nanking of ondeugend?
voor je gevoel danquote:Op woensdag 27 december 2006 02:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik zie bij beide geen fobo![]()
Nanking heeft een leuker subforum...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
lief...maar zoals je zelf al zei: ik ben geen modquote:Op woensdag 27 december 2006 02:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je bent geen mod, maar jij
Boeit me nietquote:Op woensdag 27 december 2006 02:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lief...maar zoals je zelf al zei: ik ben geen mod![]()
keee...kunnen we vanaf nu ongegeneerd gaan baggeren?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nanking heeft een leuker subforum...Ondeugend ken ik eiglijk niet...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:50 schreef BeeDee het volgende:
Je hebt wel overwicht op de slotjeszetters SoL......
Ze gehoorzamen nog wel iig...
![]()
![]()
Niemand is zonder slotjes zondequote:
Jou AT bekijken is altijd een goede manier om baggertopics te vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als er bij iemand snel een slotje wordt gezet in ONZ dan is het wel bij mij
![]()
Gelul...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Langzaam is veeeeeeeeeel lekkerderrrerrquote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Voyeurquote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou AT bekijken is altijd een goede manier om baggertopics te vinden.
En ik verdomme de hele index afzoeken...vond ik wel zo netjes..quote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, is ze van FEE, dat wist ik neit eensZonde, is ze straks weer weg dus
Dus jij vind welk subforum iemand mod interessanter dan, laten we zeggen, de cupmaat?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik verdomme de hele index afzoeken...vond ik wel zo netjes..![]()
Eindelijk een sig zonder admiraal_anaalquote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou AT bekijken is altijd een goede manier om baggertopics te vinden.
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eindelijk een sig zonder admiraal_anaal![]()
Wanneer ?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:54 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Heeft ie nog gelijk, ik krijg een ban
Dus dit is gewoon nederlands of ben ik gewoon zo dronken ?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij vind welk subforum iemand mod interessanter dan, laten we zeggen, de cupmaat?
lees je ff inquote:Op woensdag 27 december 2006 02:59 schreef talin77 het volgende:
ontopic !
heb je er al een uitgezoekt ?
poets ik de mijne en gaan we een stukje rijden:
[afbeelding]
dnronekquote:Op woensdag 27 december 2006 03:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus dit is gewoon nederlands of ben ik gewoon zo dronken ?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat klinkt nieteens als...laat ook maar
![]()
geil ???quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat klinkt nieteens als...laat ook maar
![]()
Nee, met Nanking heb ik trouwens ook nog echt "gesproken" in een topic..dus dat was de doorslag..quote:Op woensdag 27 december 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij vind welk subforum iemand mod interessanter dan, laten we zeggen, de cupmaat?
Gewoon blijven proberen...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:07 schreef SeaOfLove het volgende:
en wederom een kutzin
Ik heb al tijden Admiraal_Anaal in mijn sig, of soms ook opgebaarde....ik heb genoeg geprobeerd lijkt mequote:
Je post gewoon te weinig de laatste tijd, denk ik..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb al tijden Admiraal_Anaal in mijn sig, of soms ook opgebaarde....ik heb genoeg geprobeerd lijkt me![]()
zou dat het zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je post gewoon te weinig de laatste tijd, denk ik..![]()
Was maar een wild guess..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou dat het zijn![]()
.
Admiraal_Anaal is wel heul erg lief enzo![]()
vlgns mij post hij dagelijks en anders msn/sms enzoquote:Op woensdag 27 december 2006 03:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was maar een wild guess..![]()
Ben zelf nog maar een n00b..![]()
Maar heb A_A volgens mij een tijd niet zien posten..
Skieën mischien ?
![]()
Maar je zoekt gewoon een goeie nieuwe sig ?!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vlgns mij post hij dagelijks en anders msn/sms enzo![]()
Jij hebt er niet eens eenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar je zoekt gewoon een goeie nieuwe sig ?!!![]()
![]()
Moet dat dan ? Kost alleen maar ruimte..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Jij hebt er niet eens een
MOET nooitquote:Op woensdag 27 december 2006 03:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet dat dan ? Kost alleen maar ruimte..![]()
neuken?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef BeeDee het volgende:
Ik zie liever een SoL die post..: "nog één peukie en dan ga ik.." of zoiets...![]()
Remlof is een kneusquote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik de groetjes doen aan remlof zo als hij een slotje zet. Slotjes van remlof zijn ubergeil en die van chowi ook natuurlijk
![]()
Vooral die slotjes zonder post, zodat 't lijkt dat ik 'm sluit....ook heel geil...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik de groetjes doen aan remlof zo als hij een slotje zet. Slotjes van remlof zijn ubergeil en die van chowi ook natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vooral die slotjes zonder post, zodat 't lijkt dat ik 'm sluit....ook heel geil...![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Lemlof is een kneus op Fok! Op msn is ie lief
uhuhquote:Op woensdag 27 december 2006 03:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OK dan, maar dan wel daarna een peukie..![]()
![]()
Ik ga die ook doen....er zit wel wat in...in dat peukie...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:46 schreef SeaOfLove het volgende:
nou nog een peukie dan
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sla eens even door tot dat ik het warm krijg![]()
oiggg dat nrtje is zo oud dat kennen de meeste fokkertjes hier nietquote:Op woensdag 27 december 2006 03:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!![]()
OMG ! Is het alweer zolang geleden ?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oiggg dat nrtje is zo oud dat kennen de meeste fokkertjes hier niet![]()
you tube alleen maar voor Milou met K3quote:Op woensdag 27 december 2006 04:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMG ! Is het alweer zolang geleden ?![]()
Zoiets zong een ier laatst in de stadquote:Op woensdag 27 december 2006 03:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hit me with your rythm stick ! Hit me ! Hit me !!!![]()
Komt er ooit een dag dat jij ooit gaat slapen?quote:Op woensdag 27 december 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zong een ier laatst in de stad
Wel grappig met dat ierse accent
Mijn dochter is er ook gek op... K3...quote:Op woensdag 27 december 2006 04:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
you tube alleen maar voor Milou met K3![]()
Als mijn foon gaat krijg ik te horen: de spanning stijgt ten top ...en bladiebladiejajjajajeeee, zing ik yajajippiejajajeejeejeeequote:Op woensdag 27 december 2006 04:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn dochter is er ook gek op... K3...![]()
![]()
Het blijft zo lekker in je kop hangen..die deuntjes..quote:Op woensdag 27 december 2006 04:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als mijn foon gaat krijg ik te horen: de spanning stijgt ten top ...en bladiebladiejajjajajeeee, zing ik yajajippiejajajeejeejeee![]()
je weet er alles van he mopquote:Op woensdag 27 december 2006 04:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het blijft zo lekker in je kop hangen..die deuntjes..![]()
![]()
De dag dat ik samen met jou in 1 bed lig jaquote:Op woensdag 27 december 2006 04:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Komt er ooit een dag dat jij ooit gaat slapen?![]()
![]()
Lekker slim dan. Dan moet je juist NIET slapenquote:Op woensdag 27 december 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De dag dat ik samen met jou in 1 bed lig ja![]()
![]()
![]()
..quote:Op woensdag 27 december 2006 04:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Lekker slim dan. Dan moet je juist NIET slapen.
Jij trekt je ook niets van de TT aan hč...quote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef jogy het volgende:
ff voor de duidelijkheid hč, je weet maar nooit.
Dit wordt geen reeks.
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef jogy het volgende:
ff voor de duidelijkheid hč, je weet maar nooit.
Dit wordt geen reeks.
We kunnen alleen maar hopen, Ch.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.
That would be the day...quote:Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie levens instorten, ik hoor de NS dingen omroepen over "defecte treinen", ik zie mensen bij de kleinste kans in de kerstboomversnipperaar springen bij het horen van dit bericht.
Godver! Niemand mag weten dat je al mod-rechten hebt prutser.quote:
We vinden wel weer een ander verkapt topic om schaamteloos in de baggerenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kut !...heb ik ze gelijk verspeeld ?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Godver! Niemand mag weten dat je al mod-rechten hebt prutser.
Mja, als je het nu al verkloot zullen we toch een andere vervanger voor mij moeten zoeken. Zonde, je was ideaal. Maarja, Swa.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kut !...heb ik ze gelijk verspeeld ?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als je het nu al verkloot zullen we toch een andere vervanger voor mij moeten zoeken. Zonde, je was ideaal. Maarja, Swa.
Die's 13 !quote:Op woensdag 27 december 2006 14:16 schreef jogy het volgende:
Misschien wil KaMo nog wel.
Hoeft niet hoor, dat neemt het plezier niet weg in mijn 'werk'quote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef KopieerMachine het volgende:
ach jah respect voor hun werk hé ?!??!
gaan we net zo rond lopen als josti's met ''Respect 2 all'' armbandjesquote:Op woensdag 27 december 2006 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, dat neemt het plezier niet weg in mijn 'werk'.
Die kanker bandjes stellen niets voorquote:Op woensdag 27 december 2006 17:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
gaan we net zo rond lopen als josti's met ''Respect 2 all'' armbandjes
zie ik zon jochie ermee rondlopendie begint zommaar iemand te trappen..
lekker denk i kdan![]()
ja man ik heb ook zo'n bandje gehaald voor kankerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die kanker bandjes stellen niets voor![]()
De eerste mensen met die dingen deden het voor de kanker en de rest om er bij te horen![]()
PeZuquote:Op donderdag 28 december 2006 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ik heb ook zo'n bandje gehaald voor kanker
mah ja, het werkt niet echt
ja ik leefquote:
ik ookquote:
Altijdquote:
quote:
Voeg je morgen wel ff bijquote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Altijd![]()
je had toch MSN problemen ? je moet ff in mijn profiel kijken voor helpdesk![]()
![]()
hmmm is dat nu zo'n brommer waarop hitler naar huis reed?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef Acryl het volgende:
[..]
[afbeelding]
mijn bromfiets
wel een oude foto
is dat zo'n grap die in 1970 orgineel was?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmm is dat nu zo'n brommer waarop hitler naar huis reed?
nee gewoon een oprechte vraagquote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef Acryl het volgende:
[..]
is dat zo'n grap die in 1970 orgineel was?
Morgen-och-tentquote:Op donderdag 28 december 2006 01:19 schreef PeZu het volgende:
zal ik me nu scheren of morgenochtend?
Zal het nu ff doen...kan je morgen 10 minuten langer blijven slapenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:19 schreef PeZu het volgende:
Wat wil je eigenlijk gaan scheren?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:19 schreef PeZu het volgende:
Zijn penisquote:Op donderdag 28 december 2006 01:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk gaan scheren?
goed idee....quote:Op donderdag 28 december 2006 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal het nu ff doen...kan je morgen 10 minuten langer blijven slapen![]()
je kaars ?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed idee....
wat ik moet scheren?
gezicht, hoofd.......
de rest was al gedaan
jij mag me ook wel scheren hoorquote:
/wehehehe vertrouw je me dat echt toequote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mag me ook wel scheren hoor
maar wel netjes dan heh
tuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
/wehehehe vertrouw je me dat echt toe![]()
Ok danquote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed idee....
wat ik moet scheren?
gezicht, hoofd.......
de rest was al gedaan
hokeequote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog 1 sigaretje en dan kom ik je helpen
![]()
ohhh sorry beebquote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef PeZu het volgende:
het moet morgen dan maar hoor, ik val hier bijna in slaap....
bye
hmmmmquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |