Eindelijk een sig zonder admiraal_anaalquote:Op woensdag 27 december 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou AT bekijken is altijd een goede manier om baggertopics te vinden.
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eindelijk een sig zonder admiraal_anaal![]()
Wanneer ?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:54 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Heeft ie nog gelijk, ik krijg een ban
Dus dit is gewoon nederlands of ben ik gewoon zo dronken ?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij vind welk subforum iemand mod interessanter dan, laten we zeggen, de cupmaat?
lees je ff inquote:Op woensdag 27 december 2006 02:59 schreef talin77 het volgende:
ontopic !
heb je er al een uitgezoekt ?
poets ik de mijne en gaan we een stukje rijden:
[afbeelding]
dnronekquote:Op woensdag 27 december 2006 03:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus dit is gewoon nederlands of ben ik gewoon zo dronken ?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat klinkt nieteens als...laat ook maar
![]()
geil ???quote:Op woensdag 27 december 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat klinkt nieteens als...laat ook maar
![]()
Nee, met Nanking heb ik trouwens ook nog echt "gesproken" in een topic..dus dat was de doorslag..quote:Op woensdag 27 december 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus jij vind welk subforum iemand mod interessanter dan, laten we zeggen, de cupmaat?
Gewoon blijven proberen...quote:Op woensdag 27 december 2006 03:07 schreef SeaOfLove het volgende:
en wederom een kutzin
Ik heb al tijden Admiraal_Anaal in mijn sig, of soms ook opgebaarde....ik heb genoeg geprobeerd lijkt mequote:
Je post gewoon te weinig de laatste tijd, denk ik..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb al tijden Admiraal_Anaal in mijn sig, of soms ook opgebaarde....ik heb genoeg geprobeerd lijkt me![]()
zou dat het zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je post gewoon te weinig de laatste tijd, denk ik..![]()
Was maar een wild guess..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou dat het zijn![]()
.
Admiraal_Anaal is wel heul erg lief enzo![]()
vlgns mij post hij dagelijks en anders msn/sms enzoquote:Op woensdag 27 december 2006 03:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was maar een wild guess..![]()
Ben zelf nog maar een n00b..![]()
Maar heb A_A volgens mij een tijd niet zien posten..
Skieën mischien ?
![]()
Maar je zoekt gewoon een goeie nieuwe sig ?!!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vlgns mij post hij dagelijks en anders msn/sms enzo![]()
Jij hebt er niet eens eenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar je zoekt gewoon een goeie nieuwe sig ?!!![]()
![]()
Moet dat dan ? Kost alleen maar ruimte..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Jij hebt er niet eens een
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |