quote:Op maandag 18 december 2006 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Ja, Mir.... Open dan ook even neen nieuwe voor je van je stoel valt van het lachen.![]()
![]()
game on
quote:Op maandag 18 december 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
En nu ben ik een beetje bang om vandeweek dronken gevoerd te worden.
Mir... mag ik alsjeblieft op de logeerkamer??????
quote:Op maandag 18 december 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
sorry... ik rolde met een vleesstaaf in mijn hoofd van mijn stoel af en kwam met een gevisualiseerde komkommer in Agorias zijn reet weer op mijn stoel terug...
[..]![]()
![]()
zeg lekker wijf, je denkt toch niet dat ik mij dit heerlijke hapje laat ontnemen ?
nee hoor.. R gaat op de logeerkamer...
jij komt lekker bij mij liggen
quote:Op maandag 18 december 2006 22:55 schreef Oversight het volgende:
Vergeet het gerust, je slaapt op een air-bed in de logeerkamer.
Ik pas geleden nogquote:Op maandag 18 december 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey Haaaai OS![]()
![]()
![]()
![]()
lang niet gezien dear
vind ik helemaal niet zo'n gek idee....quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik KAN ook een lift naar Nijmegen regelen en haar gewoon ontvoeren
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik KAN ook een lift naar Nijmegen regelen en haar gewoon ontvoeren
zucht sorryquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
vinden jullie het een probleem als ik hier m'n dromen zet?
jullie moeten nog wel eventjes wachten
ik weet zo al dat de piano er zeker in zit vannacht
quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
vind ik helemaal niet zo'n gek idee....
blijf ik gelijk een tijdje !
ons gesprek vanavond aan de keukentafel:
hij: " jij bent vaak best wel een bitch"
ik : "nou, en jij een gefrustreerde klootzak"
hij :"nu moet jij eens een keer zeggen " maar...." "
ik :"owh... nou... maar ik hou wel van je hoor"
Dan begin maar vast te schieten.quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
whatever,....
Iedereen die met 1 vinger aan haar komt schiet ik af.
Vrouwen die niet eerst toestemming komen vragen, schiet ik meermaals langzaam, en pijnlijk...
quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
whatever,....
Iedereen die met 1 vinger aan haar komt schiet ik af.
Vrouwen die niet eerst toestemming komen vragen, schiet ik meermaals langzaam, en pijnlijk...
maar maar.... ze HOUDT van jequote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
`IK zit boven, en IK ben nog BOOS !!!
ZO BOOS !
dan zou ik maar vast beginnen met sjorren, want van mij krijg je niks vanaaf.quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
`IK zit boven, en IK ben nog BOOS !!!
ZO BOOS !
quote:Op maandag 18 december 2006 23:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan zou ik maar vast beginnen met sjorren, want van mij krijg je niks vanaaf.
geeft niks, ik weet toch al dat ik mensen irriteerquote:
mot je maar niet de fles leegzuipen en met de nieuwe naar boven verdwijnenquote:
gotta love themquote:
wel de rode dan op het moment !quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
wacht maar tot je slaapt straks kreng,....
1 vinger en het is vloed...
IKKE wel !quote:Op maandag 18 december 2006 23:07 schreef sararaats het volgende:
ooit al gesekst in het stro?
quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan begin maar vast te schieten.![]()
Kan wel zijn. maar soms kom je echt zo een discussie binnenwandelen. En dat is irritant ja. Dan zou ik zeggen: zet ze in het droomtopic. Of spaa ze op voor morgen wanneer je niet zo de discussie binnenloopt.quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks, ik weet toch al dat ik mensen irriteer
maar toch vind ik dit echt m'n plaats
Kom maar op. Jou lust ik ook rauwquote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
1e 9 zijn geladen, en 10e in de loop.
(harm intended)
quote:
alleen nog niet in een vliegtuig en niet in een sauna. Staan nog op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 18 december 2006 23:07 schreef sararaats het volgende:
ooit al gesekst in het stro?
jij wil graag geknakt worden ?quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
was gisteren ook geen probleem, (zie bed).
Heb zon vermoeden dat vannacht niet anders zal zijn.
Waar is hier de Fuck You smiley als ie het meest nodig is?
zal braaf meeluisteren naar de discussiesquote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan wel zijn. maar soms kom je echt zo een discussie binnenwandelen. En dat is irritant ja. Dan zou ik zeggen: zet ze in het droomtopic. Of spaa ze op voor morgen wanneer je niet zo de discussie binnenloopt.
Maar goed, meid... ik heb het niet voor het zeggen en ik schrijf het niet voor.
Alleen even my humble opinion.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
was gisteren ook geen probleem, (zie bed).
ow jaaaaaaa.... mijn zegen heb jequote:
nee hoor.. R gaat op de logeerkamer...
quote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
het gaat over seks neem ik aan?
joh !quote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal braaf meeluisteren naar de discussies
het gaat over seks neem ik aan?
verkeerde quote? Weet je wel zeker dat OS al die wijn opheeft?quote:Op maandag 18 december 2006 23:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !
Wat denk jij dat er voor vlekken op bed zitten als hij met de 2e fles RODE wijn naar boven is gegaan ?
Whisfull thinking van hem![]()
en nu zoekt hij zijn heil al bij Sara...
* sararaats is niet opgezet met de aandacht van een manquote:Op maandag 18 december 2006 23:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh !
Wat denk jij dat er voor vlekken op bed zitten als hij met de 2e fles RODE wijn naar boven is gegaan ?
Whisfull thinking van hem![]()
en nu zoekt hij zijn heil al bij Sara...
SEKS !!quote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef sararaats het volgende:
de meeste mensen krijgen rooie oortjes bij het woord "seks"
quote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef nokwanda het volgende:
en Mir en OS rode lakens
natuurlijk wel mens !quote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats is niet opgezet met de aandacht van een man
Da's gemeen (en het helpt niet)quote:Op maandag 18 december 2006 23:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
SEKS !!
nou dat zit d'r voorlopig niet in voor OS.
PIKstraf... mischien moest ik zn handen ook maar op z'n rug binden.
te laat..quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
natuurlijk wel mens !
Leen hem ffe van me !
Zal je goed doen..
schetig meusje heeft trouwens ff-ing grote voetenquote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef Mirage het volgende:
ik heb laatst een schetig meisje ontmoet.
Serieus als OS het te bont maakt ga ik voor de vrouw 1
![]()
![]()
![]()
Dat is een goed teken... ik mot 'r natuurlijk wel 1 die stevig in d'r schoentjes staat.. als zij ook al zo het onderspit delft is er ook geen bal aan.quote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schetig meusje heeft trouwens ff-ing grote voetenMaat 41/42
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 23:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is een goed teken... ik mot 'r natuurlijk wel 1 die stevig in d'r schoentjes staat.. als zij ook al zo het onderspit delft is er ook geen bal aan.
oehquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
delft....je zei delft![]()
![]()
![]()
er is ook een afterparty trouwens
zou je denken ?quote:
doet dat maar eens dametje...quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik ga nu eens een poginkje wagen om een nachtje slaap in te halen
Ja..... je hebt het over: als zij OOK het ONDERSPIT delft.quote:
Ja, er is drankquote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh![]()
is er drank ?![]()
we nemen gewoon een taxi naar huis![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja..... je hebt het over: als zij OOK het ONDERSPIT delft.
Dat wil wel zeggen dat er behoorlijk wat overheen moet
Klopt. Maar het is wel een van de leukste onderwerpen om vreselijk over te geinen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Sex is voor intieme momenten tussen geliefden en niet om op internet rond te strooien![]()
Maar eh sjeeh Mirage ben je er zo eentjuh?![]()
Het was gisteren dus als gein bedoeld inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel een van de leukste onderwerpen om vreselijk over te geinen.
Puur lichamelijk gezien totaal lachwekkend ook. En wat het allemaal veroorzaakt in gedrag...hilarisch.
![]()
Ja heb er wel over nagedacht hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:57 schreef TaLoN.NL het volgende:
Pas 3,5 en wil nu al oorbellen.Achja, als al die andere manieren irriteren is het misschien wel een optie, maar bedenk wel dat het er ruig aan toe kan gaan bij die kleinen, dus de kans bestaat dat ze een keer met haar oorbel ergens achter blijft hangen, zou erg zonde zijn nietwaar. Misschien kun je beter wachten tot ze 7 is, heb je tenminste nog een beetje speling.
![]()
Maarja als moeder zijnde zul je dat zelf ook wel in acht hebben genomen...![]()
En heeft één van de twee er problemen mee gehad later?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
Dochterlief was 4 toen ze gaatjes reeg.... Eigenlijk wilde ze na de 1e nietmeer!
En zoonlief wilde gelijk ook.. Die is ongeveer 14 maanden jonger...De gaatjesschietmeneer had eerst alles uitgelegd..Toen voor het echie...Toen ie klaar was riep meneer..Mama, als hetstraks echt gaat gebeuren doethet helemaal geen pijn!! Uhm...Je oorbel zit er al in jongen...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
Dochterlief was 4 toen ze gaatjes reeg.... Eigenlijk wilde ze na de 1e nietmeer!
En zoonlief wilde gelijk ook.. Die is ongeveer 14 maanden jonger...De gaatjesschietmeneer had eerst alles uitgelegd..Toen voor het echie...Toen ie klaar was riep meneer..Mama, als hetstraks echt gaat gebeuren doethet helemaal geen pijn!! Uhm...Je oorbel zit er al in jongen...
Mijn man heeft er inderdaad ook geen pronblemen mee, sterker nog, hij stelde het voor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Die van mij was 6, ik was er niet blij mee maar haar vader vond het wel leuk.
Ze mocht drie weken niet sporten (gevaarlijk-vechtsport-fullcontact) maar dat had ze er voor over.
Naar drie weken zwerende oorlellen heeft ze ze uitgedaan en ze was twaalf voor ze het weer probeerde![]()
Nope... Dochterlief laatst een beetje...Ze had nieuwe oorbellen,knopjes terwijl ze altijd ringetjes heeft gehad...En diezaten zo strak dichtgeknepen zeg maar dat het knopje IN haar oor zat...Maar na een paar dagen ringetjes geen last meer.... Zoonlief wil af en toe wel en af en toe geen oorbel meer... Zijn gaatje groeit wel dicht,dus die wordt 1x per week "doorgeprikt" .... Is de ene x gevoelig,de andere keer niet.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef senesta het volgende:
[..]
En heeft één van de twee er problemen mee gehad later?
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben begonnen met teruglezen.....Weet alleen niet of ik wel verder moet gaan..
Och kom.... dat kun je best wel hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben begonnen met teruglezen.....Weet alleen niet of ik wel verder moet gaan..
Leuk meissiequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben verliefd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Samara krijgt morgen gaatjes, ik twijfel nog steeds![]()
ach ja, ik was in vorm vannachtquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb geen zin om 6 pagina's vol met sex terug te lezen eigenlijk
En jij bent echt man?!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
Dat valt nou ook wel meequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
Ik stel het eigenbelang voorop. Als ik het teruglees krijg ik nog steeds geen seks, dus is het zonde vd tijdquote:
Ik had de kans en nee dat was niet met mezelfquote:
Zoiets als bijna het hele weekend geneukt..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik had de kans en nee dat was niet met mezelf![]()
ik moet een keuze maken (omdat ik anders gek word)quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Vinden zij dat je een keuze moet maken of vind jij dat je een keuze moet maken?
Volgens mij heb je al 100 gepost dat het niet echt kan, waarom beprerk je je dan steeds tot deze keuze?
Als je echt zo oprecht van vrouwen houd waarom richt je je dan steeds op vrouwen waarvan je weet dat het niets kan worden?
Allemaal op zoek naar die vrouw voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:54 schreef sararaats het volgende:
wat is het stil in de ouwehoer
hee niks daarvan. Niet van die gekke dingen doen hoor,vrouwen zijn voor de mannenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal op zoek naar die vrouw voor jou denk ik.
dacht ik alquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, sommige hoeven voor mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hee niks daarvan. Niet van die gekke dingen doen hoor,vrouwen zijn voor de mannen
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DV, er zijnmeer bedriegers dan Kiteless hoor. daar kon je nog weleens een dagtaak aan hebben. Hadden we het al eerder over.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Ik zit vaker buiten in de kou met muts op en jas aan te roken met koffie. Knetter sigaretten, mijn oom zegt dat je daarmee de vliegen dood maakt in je lichaamDie sigaretten heten krits ik schrijf zometeen het merk op. 12 sigaretten voor 3,50 euro en er zit maar 1 mg nicotine in en het smaakt lekkerder. Rood en zwart pakje en nog meer, streepjescode zitten de 9 en de 06 in. Zometeen even streepjescode laten zien. Pijp ga ik nog roken, de sigaren zaak heeft ook een water-pijp staan. Mooie spullen. Water pijp voor thuis, een grote pijp met slang waar je doorheen rookt en pijp voor op straat. Pijp tabak
Of top 44 in de waterpijp of wat anders
Mijn oom heeft een gat in zijn oog of iets dergelijks, ik wil dat oog beter maken maar dat komt nog wel.
Een andere vorm van laseren, digitaal scannen eerder. Het oog scannen en dan met een programma werken. Met een laser-straal werken is te riskant.
Toen ik het had over longen, bloed, gewrichten, botten en hersens plus nog meer zaken dan bedoel ik echt dat het een groot fiasco is.
Het is een wan-product. Je mag dan best zeggen dat Christus een wan-product gemaakt heeft. Waarom zou je in de kerk dankbaar zijn voor een wan-product?
Als het digitaal is dan is het okey, of binair.
Een digitaal lichaam dus. Zoals in de film S!mone van Al Pacino.
Je gaat mensen onder de scan leggen en je maakt er wat digitaals van.
Je scanned het complete lichaam dus ook de moleculen en bacterien en het bloed.
Je formateert even, en je maakt er wat digitaals van. Of binair. Binair zeg ik vaker maar ik wil eerst eens via google op zoek gaan naar binair.
Gisteren had ik commentaar op google maar dat komt gewoon omdat ze teveel hostile zijn tegen windows. Ik als gebruiker wil niet steeds van het ene pad op het andere pad getrokken worden.
Toen ik fire-fox eraf had gegooid van mijn pc heb ik dus ook het formulier aangegeven waarom.
Omdat ze tegenwerken en niet samen werken.
Ik had me trouwens ingeschreven voor gratis lotto spelen, achteraf bleek het oplichterij te zijn. Komen ze met visa card aanzetten.
Eerst laten ze je voor spek en bonen meespelen en doen ze net alsof je 10 miljoen kunt winnen, daarna komt de valstrik en dan begint de ellende.
Zulke oplichterij wil ik dus ook niet op internet zien.
Ik heb al een report verzonden naar microsoft via live.nl.
Dat het spam is. Ik zal verder die site laten zien en dan maak ik een report en zeg ik dat het strafbaar is.
Vervolgens mogen ze de schuldigen oppakken en opsporen.
Ik noem zulke oplichters dus nooit eigenaren.
Het zijn oplichters.
Accountacy gedaan dus geloof maar dat ik tegen fraude ben. Achtervolgingswaanzin gehad omdat ik de hele opleiding meenam naar de psychose.
Ze smeren je wat aan.
Ik kreeg toen een pop-up. Die website van die lotto die sprong gewoon op mijn scherm. Zonder dat ik het op ging vragen.
Website zag er verzorgd en betrouwbaar uit.
Ondertussen zijn het criminelen.
En criminelen pak je op. Vooral op internet.
Wordt ik politie agent op internet.
Kiteless oppakken.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Sex is voor intieme momenten tussen geliefden en niet om op internet rond te strooien![]()
Maar eh sjeeh Mirage ben je er zo eentjuh?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:
STILL GOT THIS THING FOR YOU
ik weet wel dat er velen van jullie werkenquote:
Check de blog in mn sig maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Sight_key het volgende:
Speel je vaak op de 360 Bastard?
Dat zijn fraudeurs inderdaad. Je kunt fraude erg ver doortrekken. Mensen met een valse identiteit en mensen die zich met opzet anders gedragen. Niet alleen online maar ook offline.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou DV, er zijnmeer bedriegers dan Kiteless hoor. daar kon je nog weleens een dagtaak aan hebben. Hadden we het al eerder over.
Zal zometeen even aanklikken en kijken daar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check de blog in mn sig maar
Bijna dagelijks wel ja
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:
STILL GOT THIS THING FOR YOU
sjah, dan heb je weinig meer op- of aan te merken als moeder, lijkt mequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:30 schreef senesta het volgende:
Jaaah ze weet het helemaal zeker, ze weet dat het pijn doet en dat er twee in moeten maar ze blijft bij haar besluit.
Ha ha ha, nou ja je kan het altijd nog gewoon verbieden maar goed zo'n ramp vind het ook weer niet, al zal ik dit maar niet in OUD postenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sjah, dan heb je weinig meer op- of aan te merken als moeder, lijkt me![]()
vouwzequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Mirage het volgende:
het is een heerlijk meisje senesta![]()
* Mirage gaat maar eens was opvouwen
piep? Elco ofzo aan het overlijden, zou er wel naar laten kijken, als zo'n ding gaat lekken kan er meer beschadigd raken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef nokwanda het volgende:
er zit in mijn computer hier een klotige rotpiep.
Eerder kreeg ik het weg door er gewoon een doodsklap op te geven maar dat helpt nu niet meer.
En ik krijg me hier toch een koppijn van
huh? elco? wiesda?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
piep? Elco ofzo aan het overlijden, zou er wel naar laten kijken, als zo'n ding gaat lekken kan er meer beschadigd raken.
Niets helpt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
Terug piepen.
Ze hebben een 'harde' schijf inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets helpt.
Ding piept, ik roep, schreeuw, timmer er op los.
helpt niet. Computers zijn mannelijk
![]()
Zie je wel... en mannetje dat het af laat weten. ik HAD het kunnen weten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das het mannetje die alle files opbergt en ophaalt voor je.
elco is een condensator. voor een hogere stroomafgifte.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie je wel... en mannetje dat het af laat weten. ik HAD het kunnen weten.![]()
Oh das wel een lieverdquote:
PIEEEEEPquote:
he wuppiequote:
Ow dank je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
elco is een condensator. voor een hogere stroomafgifte.
Een elektrolytische condensator (of elco) is een condensator waarin een hoge capaciteit verkregen wordt met behulp van een elektrolyt. Een elco bestaat uit een dubbele strook opgerold aluminiumfolie elektrisch gescheiden door een in elektrolyt gedrenkt papier.
Vanwege het elektrolyt hebben elco's zelfherstellende eigenschapen. Als er binnenin kortsluiting ontstaat (maar de elco niet verder stuk gaat) is het mogelijk dat het elektrolyt het aluminiumfolie laat oxideren, en zo de isolatie weer herstelt. Het elektrolyt kan ook verdampen door de jaren heen. In dat geval kan de elco een kortsluiting gaan vormen of kan de capaciteit ervan tot vrijwel nul zakken.
[bewerk] Toepassingen
Elco's worden toegepast wanneer een hoge capaciteit (meer dan ca 1 μF) benodigd is zoals voor wisselspanningsontkoppeling. Grote elco's (meer dan ca 100 μF) worden vooral gebruikt voor het afvlakken van voedingsspanning na gelijkrichting.
In elektronische apparatuur worden elco's vooral toegepast in schakelende voedingen en voor het stabiliseren en van de voedingsspanning rondom verbruikers, zoals de processor en het geheugen in computers. Veel moederborden bevatten 15 tot 30 elco's van 1500μF of meer. Ten gevolge van een productiefout hebben veel elco's op moederborden die tussen 1998 en 2001 zijn geproduceerd een ongewoon korte levensduur (zichtbaar aan lekken van een geel-bruine substantie en/of bol staan van de elco's).
Capaciteiten van elco's lopen (anno 2005) op tot meer dan 2700 F, al is de werkspanning in dat geval beperkt tot 2,8 V.
In scheidingsfilters van luidsprekerkasten worden vaak bipolaire elco's gebruikt. Deze zijn zo geconstrueerd dat er geen verplichte polariteit is. Ze kunnen, net als gewone condensatoren willekeurig worden aangesloten en zijn verkrijgbaar in waarden tussen 470 nF en 1 mF (1000 µF).
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow dank je.
Is dat de manier waarop jij vage klanten iop je helpdesk helpt?
Piep?quote:
Haaiquote:
ja....piep. Mijn comp op werk piept en daar krijg ik een knallende koppijn van. Derhalve piep ik nog enkel en hoor ik alleennog maar piep. Wat er verder nog bij mij uitkomt door die klote piep dient gecensureerd te worden met een PIEEEP.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
*Zucht, soms he....*![]()
L-W belt hulpmiddelenlijn zorgverzekeraar.
L-W >> Goedemiddag ik wil graag een staande Papagaai aanvragen
Medewerker>> Moet U bij een dierenzaak zijn mevrouw
![]()
![]()
Nee, erg genoeg is dit echtquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en dit is geen flauw mopje? Dit is echt?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
ja....piep. Mijn comp op werk piept en daar krijg ik een knallende koppijn van. Derhalve piep ik nog enkel en hoor ik alleennog maar piep. Wat er verder nog bij mij uitkomt door die klote piep dient gecensureerd te worden met een PIEEEP.
snap je
Mja beetje interesse in Truth onderwerpen verloren. Op een gegeven moment heb je alles wel zo'n beetje voorbij zien komen maar misschien komt het wel terugquote:Maar hoest met jou? lang niet in deze regionen gezien.
ja, balen. maar ik ga nu naar huis waar het zo hard rammelt dat je de piep niet hoortquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]Balen
![]()
[..]
Mja beetje interesse in Truth onderwerpen verloren. Op een gegeven moment heb je alles wel zo'n beetje voorbij zien komen maar misschien komt het wel terugVerder eik veel te druk om echt te fokken
![]()
Ken het gevoelquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:01 schreef nokwanda het volgende:
Hier de interesse niet evrloren maar post niet echt veel omdat er veel net te vaag of net te fake staat.
Ben er wel mee bezig verder.
Wie is AVdV ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef sararaats het volgende:
heb een belangrijke beslissing genomen
ik ga m'n leven delen met AVdV (miljoenklappertjes)
zal het even PM'enquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:31 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wie is AVdV ?
Ik ken wel AIVD.
Dat is de inlichtingen-dienst van Nederland
PM maar losquote:
komtie hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:37 schreef Sight_key het volgende:
[..]
PM maar los
Als het maar geen post menstruatie nog wat post is
Geen PM stoornis hoewel ik wel rood bloed heb.quote:
Dan lees ik het wel volgende week, ik zie wel wat er staat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
komtie hoor
als ik het tenminste nog kan
zal het naar je alter ego sturenaka Dromenvanger
Waar kan ik dat doen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je de nieuwste simpson kerstaflevering nog wilt streamen, dan zul je dat voor 11u vanavond moeten doen, daarna is die afl. nog wel te downloaden, maar ik ga dan weer ruimte maken voor Jon Stewart en Stephen Colbert.![]()
Fokken buiten fok om is niks mis meequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Sight_key het volgende:
Levende duivel ik heb het ook vaak te druk om te fokken en dat is een goed teken, fokken kun je ook buiten internet om doen
LivedevilLivelived
Livelived. Een echte tongbreker je nick
Maar wel een goede nick
![]()
Hoe kom je erop. Even creatief zijn zeker
Lived en devil omdraaien![]()
M'n homepage: http://members.home.nl/talon.nl/quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:45 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen?
Simpsons wil ik alles van gaan kopen origineel nogBen nu dik tevreden met het kijken online, heb geen miljarden tot de macht miljard dus het gaat even anders nu.
Geweldige serie
Ook southpark wil ik origineel hebben.
Hoe ze Jezus belachelijk maken daar.
Hopelijk word je niet doof danquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef sararaats het volgende:
straks proberen een walsje te componeren
ofwel een wild pianostuk
word ik de nieuwe Ludwig Van Beethoven
Dat denk ik wel ja. Soms wel in hele kleine matequote:iedere mens is een beetje bi (volgens Katelijne Verbeke)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fokken buiten fok om is niks mis mee![]()
De nick is door iemand op school ooit bedacht voor me. Vond hem wel grappig en heb hem aangehouden. Hij vond me een echte verkapte slechte duivelTis maar dat jullie het weten
![]()
![]()
Ik ben dat in kleine mate ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef livEliveD het volgende:
Dat denk ik wel ja. Soms wel in hele kleine mate![]()
cest tres bienquote:
ahhhhhhh mon cherie!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:34 schreef Mirage het volgende:
ca va bien !
je mouri d'envie enlacement de toiquote:
Nee, ik ben nog op werkquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:
Hey Barra
Marietje.... jij fokt tegenwoordig thuis ook !!!!
en je had er genoeg vanquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en je had er genoeg van![]()
Moet je die t-shirts zelf naaien of zo?
Barra... mail plzzquote:
Ik duim wel voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug Een hele lieve, mooie vrouw Een prijs winnen
Wie doet er voor me duimen? Of even lief Scrooge aankijken???
![]()
Tot laterquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, nu ben ik het wel echt zat, en anders zit het hek zo op slot en zit ik opgesloten![]()
Ouwehoerze en tot laters![]()
Ik zal duimen met een cyber duimquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug Een hele lieve, mooie vrouw Een prijs winnen
![]()
Niet haantje de voorste willen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Normalneo het volgende:
sight key donderd er weer overheenover mijn kerstwensen
![]()
kewl bastard! ik houdt jullie op de hoogte..kunnen we het niet gewoon afdwingen ?? !!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik duim wel voor je
Maar of het nut heeft weet ik niet.. iedereen krijgt waar hij recht op heeft.. maar positief denken schijnt te helpen
was een fokking grapjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Niet haantje de voorste willen zijn.
Iedereen heeft recht op schrijven hierIedereen heeft recht op schrijven zoals hij of zij gezind is.
Ik schrijf op de automatische piloot. Als je daar niet mee kunt leven is dat niet mijn probleem.
Ik schrijf door op de automatische piloot.
Ik ben een automaat dus.
Commentaar kun je dus beter voor je houden
Mijn schrijven kun je niet aanpassen. Ik schrijf zoals ik schrijf en ik schrijf tot in de oneindigheid en verder dan dat.
En ik schrijf blind.
Ik zou als ik jou was een zwart krijg op rood maken met christmas in je icoon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:04 schreef Normalneo het volgende:
[..]
kewl bastard! ik houdt jullie op de hoogte..kunnen we het niet gewoon afdwingen ?? !!
maar ik denk al positief hoorals jij ook nog meedoet
![]()
Okeyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef Normalneo het volgende:
[..]
was een fokking grapje![]()
ik zeg al niks meer
de kerstwensen waren overigens geen grapje![]()
![]()
Dankje, maar hij is nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Normalneo het volgende:
talon goede site
Ik verwacht dat Mickey nog wel terug komtquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug
Die komt op een onverwacht momentquote:Een hele lieve, mooie vrouw
Je zal een prijs winnen bij iets waar je niet (opzettelijk) aan mee hoeft te doenquote:Een prijs winnen
quote:Wie doet er voor me duimen? Of even lief Scrooge aankijken???
![]()
Ik gun het je allemaalquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ah nee, geen Jägermeister, doe net als ik, als je veel procenten wilt met een lekker smaakje, neem dan Cointreau (Sinaasappellikeur, 40%)![]()
[afbeelding]
Wat is een staande papagaai ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
Positief denken is de sleutel tot geluk inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Normalneo het volgende:
jep fok ligt er ook even uit..gewoon positief denken dromenvanger
ik geef geen gewicht af hoor, ik heb altijd te weinig gewogenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:11 schreef Normalneo het volgende:
lerares? meester? uhuhm.. ik weet van niks..
kan wel ietsiepietsie gewicht gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Normalneo het volgende:
jullie weten ook helemaal niks he ! das een pappegaai die staat natuurlijk!
joa... een soort flamingo maar dan andersquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is zo'n ding wat boven je bed hangt om je op te trekken![]()
nou...stil. Wij horen hem hier anders luid en duidelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef Normalneo het volgende:
stille liefde saraats?
juistemquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat nokwanda zegtquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou...stil. Wij horen hem hier anders luid en duidelijk
blame my parentsquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef Normalneo het volgende:
wel een mooie naam sara..
waarom geen zara???![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
juistem
ik heb in een ziekenhuis gewerkt
ah thnxquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is dat geen verdoving op een plek waar veel zenuwen zittne zodat dat verdoofd?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef sararaats het volgende:
weet je ook wat een epidurale verdoving is?
juistquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
is dat geen verdoving op een plek waar veel zenuwen zittne zodat dat verdoofd?
je lekker mirquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:40 schreef Mirage het volgende:
koffie!!!
het laatste monster ligt er in !![]()
![]()
![]()
doe maar dezequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:40 schreef Mirage het volgende:
koffie!!!
het laatste monster ligt er in !![]()
![]()
![]()
hun toetjes was bosbessen ijs met slagroom en spikkeltjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
doe maar deze![]()
![]()
![]()
ipv![]()
![]()
![]()
Jullie 3 smileys voor de zin
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
hun toetjes was bosbessen ijs met slagroom en spikkeltjes
![]()
ow? vinden ze je dat niet als ze geen toetje krijgen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:44 schreef Mirage het volgende:
en nu ben ik een coole mam
en dat betekend dat je niet suf bent
gecatched thx nokjequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Normalneo....VANG
Informatie about Tarot
Bedoel je nu dat superlekkere nichtennummer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |