RTL-Z geeft mooi beeld-materiaal die ik kan vast leggen met snap-shots of door om te nemen op de computer.
Net de Nederlandse spoorwegen vast gelegd. Oranje licht en rood licht van de spoorwegen en rijdende treinen en nog meer.
De NS is een mooi bedrijf
![]()
Ik ga een website maken om Nederland te promoten nog. Heel Nederland online zetten, alle winkels en alle bedrijven. Midden en klein bedrijf en groot bedrijf.
Nederland.online zal wel bestaan al.
DeLageLanden.nl ook.
Heb ik straks genoeg geld dan ga ik domeinen overkopen van mijn part.
Ik begin met de slijterij online zetten in 3D. Mijn tante en oom hebben een kledingzaak die ik online ga zetten, Italiaanse kleding. En een andere tante heeft een bedden-speciaal zaak die Kohnen heet. Die hebben ook een kledingzaak en hotel gehad in Brunssum. Andere tante heeft een kledingzaak in Landgraaf.
Maar goed, eerst zorgen dat ik met de slijterij om de tafel ga zitten. Leuke ondernemer en je kunt met hem lachen. Soms staat hij met een gigantische kater in de winkel. Het zweet stroomt hem dan langs het gezicht en dan weet ik dat hij teveel whisky gezopen heeft.
Je krijgt in die winkel alle soorten whisky, meer whisky speciaal zaak maar ook wijn speciaalzaak en de rest.
Albert Heyn online daar kun je straks het bier halen.
De slijterij wil ik gebruiken om gratis wijn en sterke drank te maken.
Whisky is lekker
![]()
Je krijgt in die slijterij ook parfum van whisky. Kun je in de winkel whisky sprayen op je huid om te ruiken hoe de whisky ruikt.
Ik wil dus gratis winkels online zien. Je gaat vanachter je pc naar de winkel en je gaat shoppen.
Je klikt aan en het staat in je huis. Ook bedden en tv's en kasten en bankstellen.
Eigen huis ontwerpen kan later. Je eigen huis met een programma ontwerpen en dan het huis echt gebouwd zien worden als je op launch drukt.
Koeien en varkens kweken. Je gaat je eigen boerderij kweken. Nooit meer slachterijen. Je gaat zelf je vlees maken maar het is geen vlees, het smaakt naar vlees
![]()
Via de computer vlees maken
![]()
Maar je kunt dan alles maken, ook dingen die niet bestaan.
Nogmaals de auto-execute.bat. Mijn pa had het over onzichtbare dingen laten zien maar ik weet niet hoever ik dat serieus moet nemen.
Toen ik die tovenaar zag in bed toen ik omhoog keek had ik die tovenaar zelf gemaakt met de boswandeling.
Ik vroeg even waar Jezus is. Jezus is aan het graveren op dit moment. Christus en Jezus zijn nog aanwezig.
Danny betekend God is mijn rechter
![]()
Ik heb de duivel en God in me gehad tijdens iedere psychose en ook een alien.
Die alien kots ik uit 's morgens. Kotsen kan lekker zijn.
Ieder mens draag een alien met zich mee, die zit in ieder lichaam.
Omdraaien hoor ik nu, je moet omdraaien.
Misschien staat er iemand achter me
![]()
Vorige week gaf mijn oom die zelfmoord gepleegd heeft mij een omhelsing. Ik zag gewoon in beeld hoe hij mij omhelste wegens de overwinningen die ik keer op keer doe boeken. Ik zag mezelf en mijn oom en hij gaf een omhelsing in de zin van.
" Je hebt het gered".
Wat mij niet lukte heb jij wel weten af te ronden.
Nu even koffie zetten.