Geen PM stoornis hoewel ik wel rood bloed heb.quote:

Dan lees ik het wel volgende week, ik zie wel wat er staat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
komtie hoor
als ik het tenminste nog kan
zal het naar je alter ego sturenaka Dromenvanger

Waar kan ik dat doen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je de nieuwste simpson kerstaflevering nog wilt streamen, dan zul je dat voor 11u vanavond moeten doen, daarna is die afl. nog wel te downloaden, maar ik ga dan weer ruimte maken voor Jon Stewart en Stephen Colbert.![]()

Fokken buiten fok om is niks mis meequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Sight_key het volgende:
Levende duivel ik heb het ook vaak te druk om te fokken en dat is een goed teken, fokken kun je ook buiten internet om doen
LivedevilLivelived
Livelived. Een echte tongbreker je nick
Maar wel een goede nick
![]()
Hoe kom je erop. Even creatief zijn zeker
Lived en devil omdraaien![]()

M'n homepage: http://members.home.nl/talon.nl/quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:45 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen?
Simpsons wil ik alles van gaan kopen origineel nogBen nu dik tevreden met het kijken online, heb geen miljarden tot de macht miljard dus het gaat even anders nu.
Geweldige serie
Ook southpark wil ik origineel hebben.
Hoe ze Jezus belachelijk maken daar.

Hopelijk word je niet doof danquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef sararaats het volgende:
straks proberen een walsje te componeren
ofwel een wild pianostuk
word ik de nieuwe Ludwig Van Beethoven
Dat denk ik wel ja. Soms wel in hele kleine matequote:iedere mens is een beetje bi (volgens Katelijne Verbeke)

quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Fokken buiten fok om is niks mis mee![]()
De nick is door iemand op school ooit bedacht voor me. Vond hem wel grappig en heb hem aangehouden. Hij vond me een echte verkapte slechte duivelTis maar dat jullie het weten
![]()
![]()

Ik ben dat in kleine mate ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef livEliveD het volgende:
Dat denk ik wel ja. Soms wel in hele kleine mate![]()

cest tres bienquote:

ahhhhhhh mon cherie!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:34 schreef Mirage het volgende:
ca va bien !

je mouri d'envie enlacement de toiquote:

Nee, ik ben nog op werkquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:
Hey Barra
Marietje.... jij fokt tegenwoordig thuis ook !!!!

en je had er genoeg vanquote:

quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en je had er genoeg van![]()
Moet je die t-shirts zelf naaien of zo?

Barra... mail plzzquote:

Ik duim wel voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug Een hele lieve, mooie vrouw Een prijs winnen 
Wie doet er voor me duimen? Of even lief Scrooge aankijken???
![]()

Tot laterquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, nu ben ik het wel echt zat, en anders zit het hek zo op slot en zit ik opgesloten![]()
Ouwehoerze en tot laters![]()

Ik zal duimen met een cyber duimquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug Een hele lieve, mooie vrouw Een prijs winnen 
Wie doet er voor me duimen? Of even lief Scrooge aankijken???
![]()

Niet haantje de voorste willen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Normalneo het volgende:
sight key donderd er weer overheenover mijn kerstwensen
![]()

kewl bastard! ik houdt jullie op de hoogte..kunnen we het niet gewoon afdwingen ?? !!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik duim wel voor je
Maar of het nut heeft weet ik niet.. iedereen krijgt waar hij recht op heeft.. maar positief denken schijnt te helpen

was een fokking grapjequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Niet haantje de voorste willen zijn.
Iedereen heeft recht op schrijven hierIedereen heeft recht op schrijven zoals hij of zij gezind is.
Ik schrijf op de automatische piloot. Als je daar niet mee kunt leven is dat niet mijn probleem.
Ik schrijf door op de automatische piloot.
Ik ben een automaat dus.
Commentaar kun je dus beter voor je houden
Mijn schrijven kun je niet aanpassen. Ik schrijf zoals ik schrijf en ik schrijf tot in de oneindigheid en verder dan dat.
En ik schrijf blind.

Ik zou als ik jou was een zwart krijg op rood maken met christmas in je icoon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:04 schreef Normalneo het volgende:
[..]
kewl bastard! ik houdt jullie op de hoogte..kunnen we het niet gewoon afdwingen ?? !!
maar ik denk al positief hoorals jij ook nog meedoet
![]()

Okeyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef Normalneo het volgende:
[..]
was een fokking grapje![]()
ik zeg al niks meer
de kerstwensen waren overigens geen grapje![]()
![]()

Dankje, maar hij is nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef Normalneo het volgende:
talon goede site

Ik verwacht dat Mickey nog wel terug komtquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb drie kerstwensen:Mickey de kat terug 
Die komt op een onverwacht momentquote:Een hele lieve, mooie vrouw 
Je zal een prijs winnen bij iets waar je niet (opzettelijk) aan mee hoeft te doenquote:Een prijs winnen 
quote:Wie doet er voor me duimen? Of even lief Scrooge aankijken???
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |