abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44332555
Nou, laat ik maar meteen ter zake komen .

Ik heb voor Nederlands de opdracht gekrekgen om een uiteenzetting te schrijven. Nu heb ik gekozen om het te doen over een paronormale stroming, namelijk tarot. Nu ga ik me natuurlijk wat documenteren over dit onderwerp, maar zijn er volgens jullie dingen die ik sowieso moet vertellen en wat zijn nog wat interresante weetjes over tarot? Heeft iemand van juliie misschien ervaring met tarot? Laat dan graag je ervaring achter, die kan ik namelijk dan in m'n uiteenzetting verwerken. Het onderwerp heb ik trouwens zelf gekozen, ook omdat ik zelf wel eens wou weten wat er allemaal achter steekt!

Alvast bedankt!
pi_44334766
Nou kan ik hier wel vanalles neerzetten wat ik ervan weet, maar dat staat ook op tig sites geschreven die je zo kunt vinden als je even googled.

Mijn ervaring met leggen is niet zo groot. Ik kan zeggen dat het vaak wel confronterend is. Het laat vaak zien waar je staat en hoe je erin staat en wat voor een pad je zou kunnen volgen om tot een bepaald resultaat te komen. Of je dat doet is en blijft eigen keus.

Ik heb weleens voor mezelf gelegd maar dat werkt bij mij niet. Dat is, denk ik, afhankelijk van de persoon. Sommige mensen kunnen hun gevoel makkelijker even afsluiten om er blanco aan te beginnen. Als ik me negatief voel zal ik zelf geen positieve kaarten trekken. Of misschien wel positief... net hoe je het bekijkt. Vaak wordt benadrukt dat een negatieve ervaring op termijn goed kan zijn vanwege de lessen die eruit te leren zijn, maar daar heb je op dat moment even geen boodschap aan.
Vandaar dat het niet echt mijn medium blijkt te zijn.

Maar eigenlijk zou Normalneo dit moeten beantwoorden. Die heeft veel ervaring met tarot en zijn eigen interpretaties en leggingen en gaat er creatief mee om.

Zo zijn er hier wel meer die voor anderen leggen.

Mijn ervaringen bestaan vooral uit leggingen die anderen voor mij deden en dat zat meestal wel goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44579253
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:

Maar eigenlijk zou Normalneo dit moeten beantwoorden. Die heeft veel ervaring met tarot en zijn eigen interpretaties en leggingen en gaat er creatief mee om.

Mijn ervaringen bestaan vooral uit leggingen die anderen voor mij deden en dat zat meestal wel goed.
Zou Normalneo hier even wat over zijn eigen interpretaties en leggingen kunnen vertellen. Dit kan ik namelijk heel erg goed gebruiken. Alvast bedankt.
pi_44580139
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:16 schreef E-bit het volgende:

[..]

Zou Normalneo hier even wat over zijn eigen interpretaties en leggingen kunnen vertellen. Dit kan ik namelijk heel erg goed gebruiken. Alvast bedankt.
Wacht... ga ik even onder zijn aandacht brengen.

En ik wil zelf ook even wat rechtzetten mbt wat ik eerder schreef.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44580374
Ik schreef dat voor mezelf leggen niet werkte. Achteraf gezien was dat wel zo. ik dacht dat mijn eigen negatieve inschattingen van zaken in de weg stonden. Maar dat bleek anders te zijn.
Ik dacht echt dat het niet mijn medium was maar het was eigenlijk zo dat het zo conjfronterend was dat ik er zelf niet aanwilde en liever iets positievers geloofde. En ook daar kreeg ik een kaart over. Meer dan een. iedere keer als ik een legging deed eigenlijk wel.

Dus ik ga het zelf ook nog eens proberen voor mezelf en voor een vriendin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:50:13 #6
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44580493
Beste E-bit voorheen was ik displission ik heb 2 links voor je waarin ik zaken uitleg..

Leggingen, lezingen en dobbelstenen etc. voor iemand anders
Leggingen, lezingen en dobbelstenen ect. voor iemand anders

Ik zou dat vooral eens doorlezen.. als je persoonlijke vragen hebt mag je die mailen naar normalneo@live.nl

succes met je verslag
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:50:22 #7
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44582475
Ik heb trouwens nog een handig linkje voor je e-bit..het schijnt dat de maan in 13 periodes ipv 12 om de aarde heen draait..dat zou betekenen dat de gehele telling niet klopt..!

lees meer hierover op: http://www.13moon.com/decoder.htm

Binnen de tarot heb je heel veel kaarten..met verschillende illustraties..zou voor de gein ook eens een spirituele winkel binnenlopen om je eventueel te orienteren op de verschillende decks..er zijn twee decks en vele boeken over te vinden..de oorsprong is moeilijk te verklaren..omdat vele landen de kaarten claimen..! Eigenlijk valt er weinig te claimen omdat het voor iedereen bestemd is! Dus waar het vandaan komt weet eigenlijk niemand..er is tevens een bepaalde mystiek die de kaarten omringt..mbt de oorsprong..in de 13e eeuw geloof ik werd het zelfs verboden om te leggen..maar dat zou ik even moeten nazoeken..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44587436
Nou iig bedankt voor de reacties, hier kan ik wat mee! Het is daarom wel verdomde interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')