Ik werd niet geraakt omdat er niets gezegd werd dat van toepassing was. Als ik geraakt werd zou dat tonen dat er iets (on)bewust aanwezig is waar ik niet van op de hoogte ben en niet mee om kan gaan. Iets waar ik hoogstwaarschijnlijk weerstand tegen biedt van een persoonlijke eigenschap waar ik niet mee in het reine kan komen. Men zou dan de spreekwoordelijke vinger op een zere plek leggen. Vijandigheid, eventuele ontkenning en ander gedrag zou dan naar voren komen, omdat het "ego" zich bedreigd voelt. Daarnaast was mijn standpunt relatief neutraal en ben ik iemand die niets te verbergen heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Werd je niet geraakt of wilde je er niet door geraakt worden (onbewust) ?
Als ik jouw commentaar lees, lees ik het commentaar van iemand van ver boven de 28 jaar.
Van iemand die daadwerkelijk het inzicht al te verwerken heeft gehad.
Ik geloof graag dat je heel veel ervaring op gedaan hebt maar tussen ervaring opdoen en er daad werkelijk van leren zijn twee verschillende zaken (wat ik hiermee bedoel is dat mensen wel vaker een ervaring op doen maar er niet echt iets van leren en dus die "ervaring" nog een keer krijgen).
Je zegt dat je die andere IK niet meer bent, dat er al veel is opgelost, bedoel je dan verstandelijk of innerlijk?
Ik heb het idee dat het dat is wat de gidsen jouw willen vertellen, ervaring in overvloed, maar denk er eens over na, is die andere IK wel door jou verwerkt?
Hoe meet je volwassenheid? Saturnus heeft niet die cycli afgelegd en in die context ben ik dus nog niet volwassen. Geef me nog een jaar en het is wellicht wel het geval, dan ben ik overigens bijna 24.quote:SATURNUS - DE WACHTER AAN DE DREMPEL
Tot 1781 vormde Saturnus, die met het blote oog zichtbaar is, de uiterste grens van het zonnestelsel. In de astrologische symboliek neemt hij een bijzondere plaats in.
'Structureren en begrenzen' zijn sleutelwoorden voor deze planetaire energie. Hij draait in iets meer dan 28 jaar om de Zon - en dus ook door je horoscoop.
In je 28e levensjaar staat hij weer op zijn startpunt. Astrologisch gezien markeert deze 'terugkeer van Saturnus' de volwassenheid. In zijn rondgang door je horoscoop heeft hij dan alle huizen - ervaringsgebieden - doorlopen in vier fasen van elk 7 jaar: tandenwisseling, pubertijd, jong volwassene en … klaar? Hierna begint hij aan zijn volgende rondje.
Ikhadnogwelwatgevonden..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef displission het volgende:
[..]
Beste nowkwanda hier een kleine hopelijk wel een effectieve legging voor jouw..ik trek drie kaarten ze vertellen je zo alledrie wat over je werk. Ik vraag: wat zijn de kansen betreffende nokwanda's mogelijk nieuwe werk..wat zeggen de kaarten erover..? de dwaas trok ik het cijfer 0.op het gebied van werk staat deze kaart voor een nieuw ervaringsgebied wat we betreden, ten aanzien waarvan we weliswaar geen kennis vooraf bezitten, maar wel een grote bereidheid en nieuwsgierigheid om te leren en ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met onze nieuwe taakstelling.
ik schud de kaarten nogmaals ditmaal met de vraag: wat zou nowkanda moeten doen om de baan te krijgen?
wat je moet doen om deze baan te krijgen: de gehangene..ik heb een tip het gaat over kleine dingen op een gegeven moment, laat deze niet liggen..eerder hinderlijke vertragenende kleine dingenetjes die bij elkaar voor een grote achterstand zorgen..houdt ook die kleine dingen bij door ander te denken en te leren..
ok nog eentje dan om het af te leren..de toekomst op je werk..ik vraag wat kan nokwanda in de toekomst op haar werk verwachten, hoe staat ze er dan voor..de ster..op het gebied van werk betekend deze kaart dat we aan het begin van een perspectiefvolle bezigheid staan(2012). Dat kan het beginnen voor andere veelbelovende plannen betreffen of een nieuwe carriere.. Projecten onderhandelingen en het opzetten van een zaak hebben met deze kaart grote toekomstmogelijkheden en dito kans van slagen..
Lijkt me niet. Ik heb de baan al, hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:01 schreef displission het volgende:
[..]
Ikhadnogwelwatgevonden..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in het vorige topic..zal ik daar dan volgende weekend een keer op verder breien?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien is het al veel vaker gevraagd, maar ik wil het aan jou toch nog een keer vragen als het mag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef displission het volgende:
Omdat ik voor jou zo een legging ga doen. Ik heb zelf een nieuwe legging bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop