abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42546246
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:27:21 #2
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42546820
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]

Werd je niet geraakt of wilde je er niet door geraakt worden (onbewust) ?

Als ik jouw commentaar lees, lees ik het commentaar van iemand van ver boven de 28 jaar.
Van iemand die daadwerkelijk het inzicht al te verwerken heeft gehad.
Ik geloof graag dat je heel veel ervaring op gedaan hebt maar tussen ervaring opdoen en er daad werkelijk van leren zijn twee verschillende zaken (wat ik hiermee bedoel is dat mensen wel vaker een ervaring op doen maar er niet echt iets van leren en dus die "ervaring" nog een keer krijgen).
Je zegt dat je die andere IK niet meer bent, dat er al veel is opgelost, bedoel je dan verstandelijk of innerlijk?

Ik heb het idee dat het dat is wat de gidsen jouw willen vertellen, ervaring in overvloed, maar denk er eens over na, is die andere IK wel door jou verwerkt?
Ik werd niet geraakt omdat er niets gezegd werd dat van toepassing was. Als ik geraakt werd zou dat tonen dat er iets (on)bewust aanwezig is waar ik niet van op de hoogte ben en niet mee om kan gaan. Iets waar ik hoogstwaarschijnlijk weerstand tegen biedt van een persoonlijke eigenschap waar ik niet mee in het reine kan komen. Men zou dan de spreekwoordelijke vinger op een zere plek leggen. Vijandigheid, eventuele ontkenning en ander gedrag zou dan naar voren komen, omdat het "ego" zich bedreigd voelt. Daarnaast was mijn standpunt relatief neutraal en ben ik iemand die niets te verbergen heeft.

Ervaring opgedaan is een incorrecte verklaring en een slecht gekozen woord in dit geval. Door jezelf te verkennen en te confronteren leer je veel van jezelf, de situaties waar je in verkeerd en veel meer. Zo kun je gaan werken aan jezelf en kom je ook heel veel tegen van zaken uit het verleden die onverwerkt waren en resulteerde in bepaald gedrag. Het was zwaar, maar veel zaken zijn verwerkt en door het opnieuw te herleven ben ik ook anders tegen zaken aan gaan kijken. Dus ja het is een zeer intensief leer proces geweest met veel gevechten tegen de innerlijke demonen, waar ik nog mee bezig ben in bepaalde gebieden overigens. Heb nog 4 sferen van ontwikkeling te doorgaan exlusief de abyss (Daat) waar ik doorheen zal moeten. Alle voorgaande ervaringen krijg ik overigens niet meer anders was mijn leven nog steeds onderhevig aan tegenwerkingen en zou het niet zo vloeiend en voortvarend zijn als dat het nu is. In tegenstelling tot het verleden geniet ik nu met volle teugen en gaat alles vanzelfsprekend.

Wat versta je onder verstandelijk en innerlijk? Het 1 kan niet zonder het ander. Doe je het op emotioneel niveau dan zal je verstand nog steeds weerstand bieden aangezien er geen reden is om anders te kijken naar zaken. Als je verstand een situatie rationaliseerd zal dat nog geen rust brengen als je emoties e.d. er anders tegen aan kijken. Je moet het op alle mogelijke "niveau's" begrijpen en leren mee om te gaan. Als er ook maar 1 onderdeel niet bariere vrij is...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ashavan op 10-10-2006 16:34:41 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:29:45 #3
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_42546929
Ik lees graag mee..
YG heeft voor mij eerder ook een prachtig verhaal neergezet.
pi_42548171
Ashavan, zie dit niet aals een aanval, jij bent voor mij gewoon heel interssant, astrologisch gezien dan he.

Ik geloof graag dat je al het een en ander opnieuw doorleeft hebt, maar dit zie je zelden op een nog zo jonge leeftijd.
Daarom ook mijn vraag; verstandelijk of innerlijk.

Ik heb nl. meer jonge mensen meegemaakt die al vroeg heel veel "innerlijke demonen" verwerkt hadden maar op latere leeftijd ( rond de 28 jaar) er toch achter kwamen dat niet alles opgelost was.

Ik merk uit je posts dat je erg belezen bent, veel ervaring opgedaan hebt en dus echt wel weet waar je over praat.
Ben alleen erg benieuwt hoe jij met die situaties omgaat die jou toch op de een of andere manier wijzen op je andere IK.

Ik heb ook inmiddels heel veel ervaringen (angsten ed) opnieuw doorleeft, maar toch zal er altijd een trigger blijven, het is veel minder zwaar dan voorheen maar er wordt wel iets geraakt.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:14:33 #5
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42548613
Voel me niet aangevallen, allerminst. Vraag me wel af hoe ik astrologisch interesant ben. Geloof niet dat ik jouw mijn astrologische gegevens heb toegereikt. Zou je hier wat meer over kunnen zeggen?

Zodra delen van me oude IK hun kop opsteken zijn dat delen waar ik nog mee bezig ben. Zoals eerder vermeld maak ik gebruik van de 10 sferen op de Boom des Levens. Met elke sfeer ben je actief bezig met een specifiek aspect van jezelf. Zodoende zijn er al een aantal aspecten verwerkt, maar natuurlijk nog niet allemaal. Wel wordt je gedurende het confronteren en reflecteren bewust van de overige aspecten. Hoe lang de overige aspecten gaan duren in tijd weet ik niet. Ben ongeveer 2-3 maanden per sfeer bezig geweest dusver.

Door ze alleen al op te merken en te accepteren dat ze er zijn wordt je al rustiger. Je verzet je er niet meer tegen en voelt je niet meer beschaamd of aangevallen en dergelijke. Toch gebeurd het dat bepaalde aspecten zorgen voor reacties in situaties waar ik liever anders had willen reageren. Maar door het uberhaupt op te merken ben je al verder dan het simpel weg te ondergaan niet wetend hoe en wat. Soms kan ik het tegenhouden voordat het zich uit. Het hoort er gewoon bij totdat die delen ook verwerkt zijn. Vervolgens bied ik dan mijn excuses aan als het een nogal harde uiting is.

Met verstandelijk of innerlijk reageer ik nogmaals. Beiden, eerder ga ik niet verder naar de volgende en zou ik die sfeer op de Boom onafgewerkt zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ashavan op 10-10-2006 17:21:15 ]
pi_42549813
In de Westerse Astrologie werken we met wetmatige cycli, die we allemaal kennen en de meeste van ons ook allemaal meemaken.
Wetmatige cycli zijn die processen, die niet op de persoonlijke horoscoop zijn geent, maar op de aan tijd gebonden omloop van de planeten.
En niet alleen transsaturnale (verre ) planeten doen hierin mee, ook de persoonlijke en halfpersoonlijke planeten spelen een rol.
Daarnaast kennen we leeftijdsritmen zoals de twaalfdeling en andere getalsritmen (Slingergang in de horoscoop -> 7 jr), die een belangrijke rol spelen.

Je zei zelf in een eerdere post dat je nu ong. 22 jr bent, dus daarvan uitgaande baseer ik mijn uitspraken.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:50:11 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42549852
Ik ben nu ook benieuwd lillith, heb je het nu over een saturnus terugkeer of iets dergelijks?

edit hij is 22, beetje vroeg voor saturnus terugkeer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:01:27 #8
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42550232
Ben niet diepgaand bekend met astrologie. Wat houd die terugkeer van Saturnus dan in? Wellicht dat ik dan zelf kan zeggen of het van toepassing is of niet.

-edit-
Even een google gedaan.
quote:
SATURNUS - DE WACHTER AAN DE DREMPEL
Tot 1781 vormde Saturnus, die met het blote oog zichtbaar is, de uiterste grens van het zonnestelsel. In de astrologische symboliek neemt hij een bijzondere plaats in.
'Structureren en begrenzen' zijn sleutelwoorden voor deze planetaire energie. Hij draait in iets meer dan 28 jaar om de Zon - en dus ook door je horoscoop.
In je 28e levensjaar staat hij weer op zijn startpunt. Astrologisch gezien markeert deze 'terugkeer van Saturnus' de volwassenheid. In zijn rondgang door je horoscoop heeft hij dan alle huizen - ervaringsgebieden - doorlopen in vier fasen van elk 7 jaar: tandenwisseling, pubertijd, jong volwassene en … klaar? Hierna begint hij aan zijn volgende rondje.
Hoe meet je volwassenheid? Saturnus heeft niet die cycli afgelegd en in die context ben ik dus nog niet volwassen. Geef me nog een jaar en het is wellicht wel het geval, dan ben ik overigens bijna 24.

Heb wel geleerd dat de volume knop ook naar links kan gaan en volgens een collega staat dat voor volwassenheid.

Kortom, volwassenheid is een subjectief oordeel over hoe iemand een ander individu ziet.

[ Bericht 43% gewijzigd door Ashavan op 10-10-2006 18:08:30 ]
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:40:11 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42551411
Het is de terugkeer van saturnus naar de plek waar hij stond toen je geboren werd, dat is ongeveer met 29 jaar.
Op dat moment ben je voor de astrologie volwassen.
Het is ook het moment waarop je kunt worden geconfronteerd met patronen die je ooit ontwikkeld hebt omdat ze toen nodig waren maar niet meer los hebt gelaten op het moment dat je dat moest doen om verder te komen.

Ik heb een hoop meegemaakt toen ik jong was en soms denk ik wel eens dat ik meer moeite heb (gehad) met het loslaten van eigenschappen die ik heb ontwikkeld om te overleven dan met het ontwikkelen ervan.

Het kan een hele heftige confronterende periode zijn, dat ligt aan je eigen ontwikkeling en aan je bereidheid aan jezelf te werken.
Maar als ik jouw verhaal zo hoor, ben je daar al druk mee bezig.
En het kan natuurlijk ook de periode zijn waarin je de vruchten plukt van dat harde werk

http://www.newage-directory.com/saturn.html
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_42553167
Ik doelde niet op de Saturnus terugkeer, die valt onder "een criscis" (klinkt zwaar maar valt reuze mee).

Ik bedoel de leeftijdsritmen, de twaalfdeling.
Gezien jouw leeftijd (en dan neem ik een marge van ong. 4 jr) zou jij nu in de fase moeten zitten waar je vooral op zoek bent naar veiligheid en eigenwaarde.
Maar als ik jouw posts lees kom je eerder uit op een leeftijd vanaf 48 jaar (groei in wijsheid)!

Trouwens geen onbekend iets hoor, dit zie nl. wel meer bij jonge mensen waarvan een of beide ouders/verzorgers spiritueel actief zijn.
Vooral jonge kinderen, in de ontdekkingsfase, vinden dat "super cool", en gaan er heel makkelijk in mee.
Op zich niet verkeerd, zolang het maar oppervlakkig blijft en ze hun leven leven zoals dat voor hun bedoeld is.

Maar goed, dat is mijn mening en zoals hier al meer gezegd is, het is hun eigen vrije wil.
pi_42553185
Ik ben echt heel benieuwd naar mn nieuwe channeling
pi_42567974
tvptje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:26:07 #13
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_42831854
Ook ik wurm me er hier weer tussen. Zou iemand iets voor mij kunnen betekenen op het moment? Veel dingen die me bezighouden de laatste tijd, en waarbij ik wel een rode draad zou kunnen gebruiken. Ik hoor het graag, en alvast bedankt.
Merit Sweep-van Schalkwijk, 20-08-1984
Flapuit aan kettingen.
pi_42859688
He, ben mijn vorige bericht kwijt... Dan nogmaals: roerig leven momenteel, m.n. met de mannen/relaties is het verwarrend... Kan iemand me iets zinnigs vertellen... Ben nu ook erg bezig met mijn gidsen, wil daar graag contact mee, maar tot nu toe lukt dit niet... is de bedoeling dat ik binnenkort naar Nieuw Zeeland ga om daar een jaar te werken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 02-10-2018 14:01:47 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:57:38 #15
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_42867020
k als ik in een goede bui ben kan ik mssn twee leggingen dit doen weekend..FMPussycat is als eerste aan de beurt. Zover ik me kan herinneren vroeg zij het al heel vroeg ergens..vind het ook wel een leuke naam..haha:)

FeedMyPussy - vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:16
Ik heb even een vraag. Zou iemand iets kunnen betekenen voor mijn vriendin? Ze is momenteel heel erg aan het groeien heeft ze het idee, maar ze stuit op dingen waar ze weinig mee kan momenteel.
Haar naam is Gerdina Schrijvers, geboren 15-07-1972 om 15.30 , geboren in Utrecht, en woont nu in IJsselstein.
Het zou wel veel voor haar betekenen, dus als iemand dit kan doen, duizendmaal dank!

Ik wil dit eventueel wel doen..wat ik niet snap in dit verhaal "maar ze stuit op dingen waar ze weinig mee kan momenteel". Misschien? Kun je daar iestepietie meer over vertellen FMPussy Tuurlijk wil ik dat doen meid..ik heb alleen geen fokking time, maar dat gaat nu wel even lukken. Misschien kun je even antwoord geven op de vraag die ik stelde..?

en dan Berniece,

TRU / Leggingen, lezingen en dobbelstenen etc. voor iemand anders (je kunt op de link klikken om terug lezen te in het vorige topic)

Berniece schreef:

Displission,

Zou je me kunnen vertellen hoe het me zal vergaan in Nieuw Zeeland waar ik een baan heb (voor een jaar) per december 2006?
En mijn liefdesleven is vreselijk....(ben een Draak en Ram, slechte combie volgens mij)
Volgens mijn aurafoto heb ik gidsen, een vaste gids en drie die komen en gaan....ik ben zo benieuwd wie de vaste gids is, kun je hiermee communiceren?

Berniece - zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15
He, ben mijn vorige bericht kwijt... Dan nogmaals: roerig leven momenteel, m.n. met de mannen/relaties is het verwarrend... Kan iemand me iets zinnigs vertellen... Ben nu ook erg bezig met mijn gidsen, wil daar graag contact mee, maar tot nu toe lukt dit niet... is de bedoeling dat ik binnenkort naar Nieuw Zeeland ga om daar een jaar te werken.

Enne yourguardian..een verzoekje van mijn kant..zou je dat voor mij eens met die blauwe stenen willen doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-10-2018 14:02:09 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:17:48 #16
91333 displission
pi_42868842
ik heb de wierrook al aangedaan voor een beetje geur. Omdat ik voor jou zo een legging ga doen. Ik heb zelf een nieuwe legging bedacht. Die ik de "hier en na-legging" noem. Ik heb hem laatst ook voor iemand ander gedaan en die persoon ontving deze als correct. De legging die gebasseerd is op je huidige pad..de fase momenteel aan de linkerkant(twee kaarten) en aan de rechterkant(twee kaarten) een eventueel mogelijk pad wat je kunt nemen en wat misschien een oplossing kan geven voor een fase van je pad, momenteel(de twee linker kaarten).

Over gidsen wil ik straks wel wat kwijt..Eerst de legging..

Het huidige moment van het pad: de maan. Op de kaart zien we twee torens in de verte, aan beide zijden van de kaart. Een pad wat de bergen inloopt, een wolf en een hond blaffen en keffen naar een maan met een gezicht erin. UIt het water verschijnt een rode kreeft. Als jij de kreeft zou zijn staat je een pad voor je wat je mogelijk zult bewandelen. Naar mijn gevoel waken de hond en de wolf over het pad, toch zijn ze verbijsterd voor de maan. Je hebt het pad nog niet betreden, maar je raakt het aan. Het is een droom en vrouwelijke intuitie om dit pad op te gaan. De maan beschijnt je pad..het is het ondekken van..nieuwe zaken, verdiepen in..

Dan waar dit pad naar toe kan leiden. Staven twee. Een kasteeltafereel. Een persoon in een rood gewaad heeft een kleine wereld is zijn hand. Het laat zien dat je op dat moment alles kan bereiken wat je wilde, baas over de eigen kleine wereld..het succes. De keerzijde is echter dat je vervolgens kan gaan denken..Jah, en wat nu? De kleine wereld die je vasthoudt, daarop ben je uitgekeken..er bestaat nog een grotere wereld die op je wacht.

Je zult de kaart moeten zien als een stilstaand beeld, waarop je mee te maken kunt krijgen. Een soort pauze..besluiteloosheid, afwachten verderop..

Dan de twee kaarten aan de rechter kant.

Teneerste een pad of een tip die je mee kan nemen. Het is de kaart de hogepriesteres. Als je je innerlijke stem volgt, je intuitie heb je geen reden en verklaringen nodig over beslissingen die je maakt. Bewust worden van je helende krachten die je als geschenk ontvangen hebt. Contact met jezelf kun je vinden door dagelijks te mediteren en simpelweg naar jezelf te luisteren. Neem daar ook de tijd voor. Wees ontvankelijk, open en eerlijk.

Dat pad leidt naar de Wereld. Combinaties zijn natuurlijk ook mogelijk..ik wil je alleen maar zeggen dat je alle kanten op kunt gaan. Op de kaart danst een vrouw met twee stokjes in haar hand. Ze is niet volledig naakt en danst middenin een krans van bladeren. Daaromheen in de hoeken verschillende dieren..de levensdans..De dans wordt in geen enkele kaart in de tarot gedaan, behalve door de dwaas 0. Deze is nu verbreidt tot de krans..het cijffer nul en wordt voltrokken door een dame. Als alles geriskeerd wordt en verloren wordt valt er niks meer te verliezen. De dwaas is meestal iemand die experimenteerd waardoor risico's zullen ontstaan. De afgrond die de dwaas zag is er nu niet meer..het is afgesloten..zowel van boven als beneden. De kaart heeft alles met vrijheid te maken, het universum, alles 1. Het doel achter levenservaringen kun je heel goed inzien..

Hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee..

--Berniece nog even een kleine aanvulling nu ik wat meer tijd heb mbt gidsen. Misschien klinkt het raar, maar de kaart bovenaanrechts geeft dus al een hele goede "hint" om het-zo-maar te zeggen. In de kaart krijg je de optie geboden, te mediteren en vooral de tijd daarvoor te nemen. Naar jezelf luisteren. Dat kan op allerlei momenten, maar kijk eens in de maatschappij waarin je leeft. Neem je wel eens tijd voor jezelf op dit gebied..ga je wel eens eerder in bed liggen, ook al ben je niet moe en gewoon naar je innerlijk luisteren..is er een "stem" die je een naam kan geven. Wat verteld die stem over wie zij/hij is. Geef er desnoods zelf een naam aan en ga je eigen vrije weg. Een gids wil naar mijn weten niets liever dan jou de vrijheid geven. Vrijheid in jou betekend ook vrijheid voor die gids of gidsen..ze zijn immers aan jou verbonden..pijn die jij voelt(innerlijk) voelen hun ook..ik zou zeggen laat je fantasie los en geef het tijd..steek er dan wel moeite in door die tijd ook te nemen--

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 04-10-2018 13:09:59 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_42868946
Dis, Had je een tijdje geleden via msn al een keer gevraagd om een legging.
Toen was het net de tijd dat je er even tussenuit wilde.

Maar zou je het, nu je weer actief bent, een keer willen doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:49:12 #18
91333 displission
pi_42871033
Hoi nowkanda..ik doe dit wel een keer..ik weet alleen niet meer waar je precies wat meer inzicht in wilt hebben. Eventueel kan ik een vorige legging erbij pakken en daarmee wat doen. Misschien dat je me wilt voorzien van een linkje naar de vorige legging..en je geboortedatum. Als je dan ook nog zegt, waarop het moet aansluiten..zal ik als ik tijd heb eens kijken wat ik voor je kan doen..meer dan deze twee leggingen doe ik dit wknd iig niet..dus wordt je wordt bij deze doorgeschoven, naar de volgende keer.
pi_42871323
Displission,
Dankjewel voor de legging. Het is heel herkenbaar allemaal. Het klopt dus. Ik ben vrij, voel de vrijheid ook en kan alle kanten op. Ik raak het pad wat ik ga bewandelen inderdaad aan. Ik heb een baan in Nieuw Zeeland, maar moet alleen nog een engelse test halen die ik nodig heb om me te laten registreren als verpleekundige daar. Het kan dus nog alle kanten op. Het is een droom om daar heen te gaan, nieuwe prikkels, dingen ervaren wat ik nodig heb om me verder te ontwikkelen. Mijn intuitie is erg sterk, daar heb ik naar leren luisteren. Om daar heen te gaan is misschien idd. dwaas omdat ik veel achter me laat. Het is een dubbel gevoel, aan de ene kant wil ik de wijde wereld in, aan de andere kant vraag ik me af wat ik aan het doen ben. Ik heb vaak gedacht dat ik wat aan meditatie wil gaan doen, heb de rust nog niet echt gevonden daarvoor en weet niet goed hoe ik dat moet doen (het mediteren op zich). Wat ik niet begrijp is wat je verteld over de helende krachten die ik als een geschenk ontvangen heb. Mijn aurafoto geeft aan dat ik helende handen heb, maar weet niet goed wat ik daar mee moet en ervaar dit niet zo. Kun je nog iets vertellen over mijn gidsen? En evt. over relaties e.d...

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 02-10-2018 14:02:22 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:25:23 #20
91333 displission
pi_42871888
Berniece, ik had wat nog wat extra geschreven in de legging, ik weet niet of je dat gezien had. Dan over die helende krachten. Ik weet niet of je als verpleegkundige reiki mag toepassen op je patienten..?? ik neem aan dat ze daar niet echt een clausule voor hebben..maar ik zou eens op google zoeken.. reiki of misschien dat iemand in truth hier een linkje naar een pagina met reiki kan aanbieden voor beginners..ik weet niet of je weet wat reiki precies is.., maar om even kort te zijn en als ik me niet vergis..sommige mensen hebben dit aardig-onder-de knie..dmv bij hun handen of vingers kunnen ze bepaalde plekken van het lichaam stimuleren en energie geven..warmer maken..
pi_42874315
De vorige keer heb je dat voor mij via msn gedaan. Dat is bij een crash allemaal verdwenen.
Van de rest van de info voorzie ik je wel via msn of mail
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:01:16 #22
91333 displission
pi_42875727
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef displission het volgende:

[..]

Beste nowkwanda hier een kleine hopelijk wel een effectieve legging voor jouw..ik trek drie kaarten ze vertellen je zo alledrie wat over je werk. Ik vraag: wat zijn de kansen betreffende nokwanda's mogelijk nieuwe werk..wat zeggen de kaarten erover..? de dwaas trok ik het cijfer 0.op het gebied van werk staat deze kaart voor een nieuw ervaringsgebied wat we betreden, ten aanzien waarvan we weliswaar geen kennis vooraf bezitten, maar wel een grote bereidheid en nieuwsgierigheid om te leren en ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met onze nieuwe taakstelling.

ik schud de kaarten nogmaals ditmaal met de vraag: wat zou nowkanda moeten doen om de baan te krijgen?

wat je moet doen om deze baan te krijgen: de gehangene..ik heb een tip het gaat over kleine dingen op een gegeven moment, laat deze niet liggen..eerder hinderlijke vertragenende kleine dingenetjes die bij elkaar voor een grote achterstand zorgen..houdt ook die kleine dingen bij door ander te denken en te leren..

ok nog eentje dan om het af te leren..de toekomst op je werk..ik vraag wat kan nokwanda in de toekomst op haar werk verwachten, hoe staat ze er dan voor..de ster..op het gebied van werk betekend deze kaart dat we aan het begin van een perspectiefvolle bezigheid staan(2012). Dat kan het beginnen voor andere veelbelovende plannen betreffen of een nieuwe carriere.. Projecten onderhandelingen en het opzetten van een zaak hebben met deze kaart grote toekomstmogelijkheden en dito kans van slagen..
Ikhadnogwelwatgevonden.. in het vorige topic..zal ik daar dan volgende weekend een keer op verder breien?
pi_42875911
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:01 schreef displission het volgende:

[..]

Ikhadnogwelwatgevonden.. in het vorige topic..zal ik daar dan volgende weekend een keer op verder breien?
Lijkt me niet. Ik heb de baan al, he
Dat ging over werk. Ik mail je wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42877648
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef displission het volgende:
Omdat ik voor jou zo een legging ga doen. Ik heb zelf een nieuwe legging bedacht.
Misschien is het al veel vaker gevraagd, maar ik wil het aan jou toch nog een keer vragen als het mag.

Als met een kaartlegging iets over iemand kan gezegd en/of voorspeld kan worden, wat gebeurt er dan als je direct daarna nog een legging doet? In principe zou de 2e, 3e etc. keer er dan toch elke keer hetzelfde uit moeten komen? Ik neem dat dat niet zo is, maar wat is dan de verklaring die de kaartlegging daar aan geeft? Mag je iemands pad maar 1 keer voorspellen? En wat als je het een week later voor dezelfde persoon doet? Of is het zo dat er wel verschillende kaarten komen maar dat de uitleg die bij die kaarten dan hoort ook altijd in de buurt van de 1e kaarten zal komen?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 09:13:37 #25
91333 displission
pi_42879773
Goedemorgen M_A. Ik heb daar een keer wat over gelezen. Misschien dat dit "logisch" in de oren klinkt: naarmate je vaker gaat leggen, het achter elkaar voor een persoon doet, zal de sfeer veranderen. Voor mij persoonlijk is het zo dat de energie die met de eerste legging komt de grootste "kracht" heeft zullen we maar zeggen. Als ik het dan nog een keer doe..en nog een keer..neemt die "kracht"/"plezier" voor de eerste legging, waar je al je moeite in hebt gestopt alleen maar verder af. Het is niet zo dat de kaarten opeens niks meer betekenen, maar dat de energie die bijv. meerdere leggingen achter elkaar gewoon "minder" wordt. Echter een "verknoeide" legging (bijv. door een kat die door de kaarten loopt en alles overhoop schopt)zal naar mening van de legger al dan wel of niet opnieuw moeten plaatsvinden..omdat er in dit geval met de kaarten "gerotzooid" is. Persoonlijk ervaar ik zo'n situatie als ik hierboven stelde als frustrerend. Het doen van meerdere leggingen kan ook twijfels bij de legger omhoog-brengen. Misschien zo een beetje beantwoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')