k als ik in een goede bui ben kan ik mssn twee leggingen dit doen weekend..FMPussycat is als eerste aan de beurt. Zover ik me kan herinneren vroeg zij het al heel vroeg ergens..vind het ook wel een leuke naam..haha:)
FeedMyPussy - vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:16
Ik heb even een vraag. Zou iemand iets kunnen betekenen voor mijn vriendin? Ze is momenteel heel erg aan het groeien heeft ze het idee, maar ze stuit op dingen waar ze weinig mee kan momenteel.
Haar naam is Gerdina Schrijvers, geboren 15-07-1972 om 15.30 , geboren in Utrecht, en woont nu in IJsselstein.
Het zou wel veel voor haar betekenen, dus als iemand dit kan doen, duizendmaal dank!
Ik wil dit eventueel wel doen..wat ik niet snap in dit verhaal
"maar ze stuit op dingen waar ze weinig mee kan momenteel". Misschien? Kun je daar iestepietie meer over vertellen FMPussy Tuurlijk wil ik dat doen meid..ik heb alleen geen fokking time, maar dat gaat nu wel even lukken. Misschien kun je even antwoord geven op de vraag die ik stelde..?
en dan Berniece,
TRU / Leggingen, lezingen en dobbelstenen etc. voor iemand anders (je kunt op de link klikken om terug lezen te in het vorige topic)
Berniece schreef:Displission,
Zou je me kunnen vertellen hoe het me zal vergaan in Nieuw Zeeland waar ik een baan heb (voor een jaar) per december 2006?
En mijn liefdesleven is vreselijk....(ben een Draak en Ram, slechte combie volgens mij)
Volgens mijn aurafoto heb ik gidsen, een vaste gids en drie die komen en gaan....ik ben zo benieuwd wie de vaste gids is, kun je hiermee communiceren?
Berniece - zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15
He, ben mijn vorige bericht kwijt... Dan nogmaals: roerig leven momenteel, m.n. met de mannen/relaties is het verwarrend... Kan iemand me iets zinnigs vertellen... Ben nu ook erg bezig met mijn gidsen, wil daar graag contact mee, maar tot nu toe lukt dit niet... is de bedoeling dat ik binnenkort naar Nieuw Zeeland ga om daar een jaar te werken.
Enne
yourguardian..een verzoekje van mijn kant..zou je dat voor mij eens met die blauwe stenen willen doen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 02-10-2018 14:02:09 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk