abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42546075
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn werd ik niet geraakt door wat er stond aangezien er geschreven werd over aan andere IK die ik niet langer meer ben. Dat wat er aangekaart werd was ik al bewust van. Zodoende is veel al opgelost of ben ik nog mee bezig. Maar ben in ieder geval al wel bewust van bijna alles. Zodoende kan ik persoonlijk niks met die channeling aanvangen.

Mijn verwachting van de channeling was een extra perspectief in mijn leven te krijgen en tevens een moment opname. Hoe kijken de "gidsen" tegen bepaalde zaken aan die ik doe. Niet zo zeer een definitief antwoord, maar wel een andere kijk op zaken wat ik eventueel als advies zou kunnen hanteren. Of dat er wellicht iets was wat ik zelf over het hoofd had gezien.

Daarnaast wilde ik het ook gebruiken om te vergelijken met wat een ander channeled bericht zou vertellen aan de hand van precies dezelfde tekst. Maar dit is meer vanuit een kritische blik. Wellicht zullen er overeenkomsten in zitten waar dan toch iets mee gedaan dient te worden.

Ondanks dat ik kritisch ben wil niet zeggen dat er gebrek van ervaring is. Ben al 14 jaar, sinds mijn 8e, actief met dit soort zaken en heb al aardig wat ervaring op mijn naam staan. Maar dankzij het kritisch kijken kijk ik dwars door alles heen en wordt ik niet zo'n zweverig huisvrouwtje die geen weet heeft van waar ze mee bezig is.
Werd je niet geraakt of wilde je er niet door geraakt worden (onbewust) ?

Als ik jouw commentaar lees, lees ik het commentaar van iemand van ver boven de 28 jaar.
Van iemand die daadwerkelijk het inzicht al te verwerken heeft gehad.
Ik geloof graag dat je heel veel ervaring op gedaan hebt maar tussen ervaring opdoen en er daad werkelijk van leren zijn twee verschillende zaken (wat ik hiermee bedoel is dat mensen wel vaker een ervaring op doen maar er niet echt iets van leren en dus die "ervaring" nog een keer krijgen).
Je zegt dat je die andere IK niet meer bent, dat er al veel is opgelost, bedoel je dan verstandelijk of innerlijk?

Ik heb het idee dat het dat is wat de gidsen jouw willen vertellen, ervaring in overvloed, maar denk er eens over na, is die andere IK wel door jou verwerkt?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')