Thx YG..
enne Rann dat komt wel goed. Ik pak eerst ff een bak koffie..enne dan gaan we het eens gezellig maken

A
peukie erbij..ff een slokie..
ik heb bewust niet op die link gedrukt. Persoonlijk zo min mogelijk weten over de persoon. Zelf vind ik het belangrijk dat ik ook dingen kan vergeten en los kan laten. Vandaar dat het vaak voorkomt dat ik bij sommigen nog een 2e keer doen leggen of misschien wel een derde keer ik op de 1 of andere manier nauwelijks nog iets weet. Mocht ik het dan teruglezen dan zie ik vaak weer de legging voor me waar het toen op draaide en kan ik vanuit daar verder werken. Dit even terzijde..ondertussen drink ik mijn koffie. De kaarten bewaarde ik altijd eerst bij mijn computer. Nu zitten ze in een dekentje..persoonlijk vind ik het dan een meer gesloten deck, waar niks bij komt. Dit is niet om eventuele koffertjes of bewaardoosjes te gaan verkopen, maar gewoon een manier hoe ik op dit moment mijn dek behandel. Zoals je ziet zijn er verschillende soorten decks. Ik raadt je aan, mocht je van plan zijn zelf een deck te kopen goed te kijken of de plaatjes iets "speciaals" te bieden hebben. Zo houd ik zelf van standaard zullen we maar zeggen..ik gebruik gewoon Rider-waite(of het vroeger een kerel van de vrijmetselaars was dat weet ik niet het kwam op mijn pad en dat is dat..) Nog een tip: het kan dat je door je werk voordat je gaat leggen erg opgeladen bent. Zoek zelf een manier die je schikt om weer tot rust te komen. Als je gaat leggen, leg je niet meer voor je werk, voor jezelf. Je begrijpt wel wat ik bedoel

Mocht je eventueel erop terug willen komen dan mag je me eventueel toevoegen op msn. Of eventueel hier vragen stellen. Ikzelf heb niet alle antwoorden voor je. Mochten de kaarten je over de toekomst wijzen onthoudt dan dat ze simpelweg ook hele goede tips zullen geven.
Altijd heb je de vrijheid om een uitkomst zelf te bepalen. Zelf vertrouw ik veel in positiviteit. Ik moet ook zeggen dat negativiteit en woede/frustratie geen goede invloed op me hebben en probeer dat ook op allerlei manieren uit de weg te gaan. Ik wil alleen maar zeggen voor mij staat alles open met een bepaald pad in het midden voor jou als persoon. Laten we maar eens beginnen.
Ambert, voor jou het geheim van de hogepriesteres. Je bent 20 jaar. Het thema, hier draait het om..zwaarden zeven onderop en het wordt doorkuist door kracht. Op de zwaarden zeven zien we een jonge vent die stilletjes wegsluipt met vijf zwaarden. Eigenlijk stiekem, onopgemerkt verlaat hij in de vroege ochtend een bepaalde situatie. Je laat twee zwaarden achter, naar mijn mening..omdat je de "thuisblijvers" niet met lege handen achter te laten. Als persoon zijnde loop je richting de toekomst maar het verleden draag je bij je. Als het zo is dat je je aan oude patronen vasthoud dmv herinneringen dan zou het wel eens handig kunnen zijn om je bagage(de vijf zwaarden) te laten vallen en eerst maar eens alleen richting die toekomst lopen zonder ze. Als de zwaarden in je handen snijden omdat je ze niet "goed" draagt is het misschien mogelijk ze anders vast te houden(anders reageren, bewust kijken naar oude patronen, denkwijzes, meningen).
Even losstaand van het thema, lach je veel, ben je vaak een grappenmaker?
Het thema wordt versterkt naar mijn mening door kracht. Als een situatie afgelopen vangt kracht via kunde of dmv pregonitie(bepaalde zaken gewoon weten)deze op. Op de kaart zien we een leeuw die je "temd". Jij als meester vertroeteld deze. Misschien kan hij je een keer weer tot dienst zijn als deze groter is. Kracht: lichaam en ziel in evenwicht, meer balans tussen de twee brengen. Drijfkracht voor een nieuwe situatie..
Het thema: het verleden erbij betrekken en kracht vinden/verzorgen door stappen te maken naar de toekomst.
Huidige invloed van de maan op het thema..bedelaars op de kaart die een onderdak zoeken. Langs een kerkraam lopend, het licht schijnt eruit. Op straat is het grauw, de koude nacht benadrukt dat. Niet opkijkend naar het licht lijkt het net of ze verandering niet meer willen aankijken, willen zien..het is erg dichtbij en ze hoeven alleen maar aan te kloppen. Ook het spreekwoord: kijk verder als je neus lang is komt hier naar boven. Dit is de huidige invloed op het thema. (munten vijf)
Toenemende kracht van de maan. Koning van de staven. De koning van de staven komt weer in beweging. De koning was eerst tot rust gekomen op zijn troon echter hij moet weer aan de slag. Een nieuwe situatie. Teveel kennis over zaken kan je echter onzeker maken. Weet dat je kunt "vechten" en weer tot rust kan komen. Het vuur wordt weerspiegeld door een levende salamander naast zijn troon..als je meer dan dat wilt is dat jouw keuze.
Afnemende kracht die van de maan die van invloed op het thema is .kelken ridder. Iets aanbieden..het sociale..(het tegemoedtreden van het paard waar hij op zit) Het niet weten wat je aanbied. Is je kelk vol of leeg...graag willen geven en nemen.
Dan wat in het duister ligt, wat onbewust speelt, wat men misschien niet ziet, maar waarvoor misschien wel gevreesd wordt..zwaarden 3. Een hart doorboord door drie zwaarden. Angstig voor een val. Misschien een gebroken hart, anders gezegd gekwetste gevoelens..het falen. Erachter een stormachtige lucht. Regen en wind.
Wat in het licht ligt, wat over het algemeen op prijs gesteld wordt en waar men goed aan doet. Zwaarden vier. Een man ligt mediterend op een kist..op de achtergrond zien wij een kerkraam met mooie kleuren. Soms is de stap nemen van afstand doen..afrekenen met een bepaalde situatie..het verleden of wat voorn probleem dan ook iets wat je helemaal zelf moet doen..een keuze die je maakt en misschien leidt tot meer rust leidt niet rechtstreeks naar voledige rust. Veel gedachten spelen een rol wanneer men hier voor kiest..dwarrelende gedachten. Misschien is het mogelijk tot een totale rust te komen en afstand te nemen van. Dit wordt dus in het licht als een goede manier gezien.
Waar gaat de weg heen, mogelijke richting(een stukje toekomst)de kaart munten zes. De bedelaar en de "gever". Een wisselwerking tussen de twee. Wie jij bent op de kaart, die keuze maak je zelf. Het sociale aspect..het geven en nemen komt ook hier naar boven. Ben je degene die de kerk inloopt voor hulp..of ben je degene die "uit de kerk komt"..en hulp gaat geven. Wat iig duidelijk weergegeven wordt is de situatie en hoe je hem kunt zien. Wie ben jij op de kaart..? --misschien een optie om er tussenin te gaan staan-- Ook sociaal werk komt naar boven bij deze kaart. De kaart laat de persoon met wie je je later op het pad identificeerd open..ook gezien het feit dat je keuzes zult maken op dat gebeid. Het geven en nemen. Wat je gezaaid heb in het nu zal je oogsten in de toekomst..
Dit is wat ik voor je getrokken heb. Succes ermee..hopelijk heb je er wel wat aan..
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 23-05-2012 17:28:43 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk