abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:04:51 #251
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_41845806
EW maakt je borst maar vast nat
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 16 september 2006 @ 01:51:28 #252
91333 displission
pi_41853506
Beste EW,
het heeft lang geduurd, ik weet het jongen..sorry kerel voor dat. Ik heb uitgelegd wat de redenen waren, maar bij deze doe ik jou nu. Ik zal even wat vertellen, er ging erg veel tijd overheen, voordat ik jou deed omdat ik constant op het punt jou te doen alleen kwam ik geen stap verder. Zoals ik uitlegde in mijn mail zijn er ook andere zaken en heb ik niet constant vrij. Wel probeer ik mijn tijd zo in te delen dat velen aan bod komen. Ik heb een aantal tarot boeken thuis, mijn intersse begon volgens mij op mijn 20ste en ik wilde voor jou EW eens een andere legging doen. Ik merk ook dat er erg veel wordt gevraagd naar de wat specifiekere vragen(athans volgens het boek), algemene leggingen kunnen ook natuurlijk maar hoe zou je zo'n specifieke vraag aan mij moeten stellen: vraag bijv. Wat zou ik kunnen doen om die baan te bemachtigen? Wat is de invloed van een bepaalde persoon in mijn leven? Hoe kan ik dit probleem op een goede manier oplossen..? Tarot is een oude vorm van kunst die zijn oorsprong in vele culturen en sitaties kent, men zegt ook wel eens dat tarot iemand in een gevangenis volledige innerlijke vrijheid kan geven..antwoorden liggen tenslotte in de kaarten.

Even een ander verhaal..ik ga voor jou EW de hexagramlegging doen, die sprak me wel aan. Even een korte beschrijving: een specifieke vraag(daar maak ik dan van: "hoe staat EW op dit moment in het leven?" 6 kaarten + de persoonskaart. De persoonskaart ligt in het midden en daarom heen liggen met de klok mee de 1, 2, 3, 4, 5 en zes. de 1,2 en 6 zijn positieve invloeden en de de 3,4 en 5 zijn negatieve invloeden.

Ik ga beginnen, de persoonskaart, zegt natuurlijk alles over jou. Wat zien we EW: de magier. How obvious.. de magier heeft een tafel voor zich met daarop allerlei atributen. Zoals een kelk een staaf een zwaard en een munt. De symbolen uit de kleine arcana. De magier is echter van de grote arcana, de meer diepere kaarten, zo zou ik het het beste kunnen omschrijven. De persoon is zeer zeker bezich met magie. Hij staat eigenlijk al weer te popelen om de volgende spreuk uit te voeren. Boven zijn hoofd zien we het oneindigheidssymbool wat duidt dat hij hier vaker is geweest en het dan misschien wel weet, nog ervaart in de toekomst..er is iig potentie tot het groeien naar magier, iemand die je in je dromen misschien altijd al had willen zijn. De kaart verwijst naar occulte krachten, liefde voor nieuwe ideeen en de bereidheid tot risico's nemen. Vaardigheid met het geschreven en gesproken woord en voor zelfbewustzijn.

Nou we zullen maar beginnen met het positieve..ik ga je niet vragen wat je liever eerst hebt..wat zijn de positieve invloeden voor jou? De ster op 1, schildknaap van de staven op 2 en de koning van de kelken op 6 . Ik ga ze 1 voor 1 af..als eerste de ster..op 1e kaart zien we een vrouw die water in twee kruiken heeft. Ze staat geknield met een voet in het beekje en het water vloeit zowel in het beekje als op de aarde naast haar..daarboven een grote gele ster. Daaromheen andere kleinere witte sterren. Het gaat over de liefde naar de andere mens toe, trouwe beloften, goede gezondheid inzicht en leiding van boven. Daarnaast de schildknaap van de staven, creatieve mogelijkheden..je hebt nog niet een bepaalde richting ingeslagen..dat zou een positieve invloed kunnen zijn op je. Dan nog de koning van de kelken. Om zijn ketting aan zijn nek hangt een dode vis. Hij heeft een troon van steen op het water, om hem heen springen er allemaal vissen. Weer komt het creatieve naar boven. Want ondanks dat je zou denken dat hij dreigt te zinken, maakt hij er een geweldig schouwspel van. Het is de succesvolle kunstenaar de professionele schrijver. Weer komt het terug..zie je dat?

Dan de "negatieve" invloeden. De geliefden..een meer op intuitie gebaseerde beslissing dan op intellect. Ik zeg wel "negatief", maar misschien zou je er iets mee kunnen doen. Intuitie hoeft niet altijd goed uit te pakken..of juist goed. Af en toe kan een simpele redenering of argument een heel ander licht op een zaak werpen. Die lag onder de magier..

daarnaast de kelken zeven. en de ridder van de zwaarden. Kelken zeven. Alle kelken staan voor een zwarte gedaante in de de lucht..op wolken..elke kelk is gevuld. Mijn motto: wees blij met wat je hebt..EW als. De kelken: onze wensen, rijkdom, bezit, succes, verlichting, armoede, mislukking, het collectieve bewustzijn en sex. Dring diep door tot de kaart EW, de ware vervulling van deze zaken kun je beleven door een reis naar het innerlijk aan te vangen. De zaken in de kelken betreffen alleen maar uiterlijkheden, de juwelen, de slang etc. Innerlijk daar zou de reis heen moeten gaan.

De laatste ridder van de zwaarden: negatieve invloeden. Je bent klaar voor de strijd. In aktie klaar om de strijd aan te gaan met de wereld en vanalles en nog wat. Vermijd agressie en aanval, je zou wel eens teveel van jezelf kunnen vergen..

Dit was jouw legging EW, vertel me later wat je ervanvind k? Groetjes en succes ermee..hij was erg leuk om te doen..hoop dat je er iets aan hebt..

hehe eindelijk he

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 16-09-2006 01:57:40 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:27:08 #253
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_41858939
Ik vindh em tof.. Ik vind het wel een beetjem oeilijk te begrijpen maar hij is leuk
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zondag 17 september 2006 @ 11:11:09 #254
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_41882394
Zou iemand iets voor mij kunnen betekenen? Ik ben hier nog maar sinds kort, maar als ik dat automatisch schrift lees met de gidsen, ben ik wel heel erg nieuwsgierig hoor.
Mijn naam is Merit, geboren op 20-08-1984.

Bij voorbaat dank.
Flapuit aan kettingen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:33:19 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42312120
Ik wist niet waar ik anders deze link moest plaatsen dus ik plaats hem even hier. Interessante site waar je online een kaart kunt trekken. Osho heet het. Osho Zen tarot

osho

Hier de kaart van mij die ik net trok daar.

31. Controle

Zen Tarot Card
Controle

Mensen die zichzelf onder controle hebben zijn altijd nerveus, want de onrust verschuilt zich diep van binnen. Als je geen controle hebt, stroomt, leeft, dan ben je niet nerveus. Er is geen sprake van nervositeit - het gebeurt zoals het gebeurt. Je hebt geen verwachtingen van de toekomst, je acteert niet. Waarom zou je dan nerveus zijn? Om dat denken onder controle te houden moet je zo koud en star zijn dat je de levensenergie uit je lichaam en ledematen weert. Als je de energie laat stromen komt alles wat je hebt verdrongen aan de oppervlakte. Daarom hebben mensen geleerd zich kil te gedragen, anderen aan te raken zonder ze aan te raken, anderen te zien zonder ze te zien. Ze leven bij de gratie van clichés: 'Hallo, hoe gaat het?' Niemand meent wat hij zegt. Ze zeggen het alleen om een echte ontmoeting tussen twee mensen te vermijden. Ze kijken elkaar niet in de ogen, houden elkaars hand niet vast, proberen niet elkaars energie te voelen, laten de ander niet in zich toe - doodsbang, ze redden 't net, koud en doods, als in een dwangbuis.

Osho Dang Dang Doko Dang Chapter 5

Kommentaar

Er is een tijd en plaats voor controle, maar als we ons leven erdoor laten leiden, raken we op 't laatst volkomen verstard. De figuur zit gevangen tussen de hoeken van de piramidevormen om hem heen. Het licht wordt sprankelend weerkaatst door zijn glimmende oppervlakken, maar dringt niet tot hem door. Het lijkt wel alsof hij bijna gemummificeerd is binnen deze structuur die hij rondom zichzelf heeft opgebouwd. Zijn vuisten zijn gebald en hij heeft een starre, lege, bijna nietsziende blik. Zijn onderlichaam onder tafel is de punt van een mes, een snijkant die verdeelt en scheidt. Zijn wereld is geordend en volmaakt, maar leeft niet - hij kan er geen spontaniteit of kwetsbaarheid in toelaten. Het beeld van de Heer van Wolken is een herinnering om eens diep adem te halen, je das los te maken en je gemak ervan te nemen. Als er fouten worden gemaakt is dat oké. Als de zaken een beetje uit de hand lopen, is dat misschien net wat we nodig hadden. Het leven heeft veel meer te bieden dan 'alles in de hand' te hebben.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Even aanvulling. Ik heb nog altijd controle vaker, maar het is niet zo als de kaart zegt, ik bedoel, ik ben ook losjes en niet altijd strak van controle. Toch heb ik vaak de neiging om controle erop te houden. Alles in de hand houden. Toevallig nog vandaag even over geschreven. Alle afwijkingen terugbrengen naar 0. Dat is dus wat ik schreef vandaag. En dan verteld zo'n kaart als deze dat zoiets leidt tot starheid. Je kunt maar beter de remmen losgooien Maar dan ga ik echt door de bocht. Controle wanneer controle nodig is misschien? Of helemaal geen controle?

Controle zit in de maatschappij geweven, overal heerst controle. Je wordt op allerlei manier gecontroleerd binnen de maatschappij en dat begin al op vroege leeftijd en dat gaat door totdat je dood gaat. Sociale controle, politie-controle, maatschappelijke controle, diefstal-controle. Controle controle controle. Alsof de maatschappij overdreven aan controle wilt doen om de mensen onder controle te houden. Alsof de maatschappij bang is dat de maatschappij de controle verliest.

Heb dus even een kaart online gepakt zomaar En toen even zelf aanvulling gedaan vanuit mijn eigen perspectief. Over controle dus. De drang tot controle. Alles onder controle houden wat leidt tot afname van spontaniteit.

[ Bericht 44% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-10-2006 15:41:47 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_42328931
Goedemorgen...voor mij dan..

Zo nu en dan kom ik weer eens op fok buurten, het blijft me trekken, meestal op de momenten dat men het op prijs stelt dat ik voor iemand een channeling schrijf.
Wanneer ik de laatste blz van dit topic terug lees zie ik aardig wat inspanning van Displission....ik blijf zijn leggingen bewonderenswaardig vinden en zeker al die tijd die hij in het schrijven van die leggingen stopt...geweldig!

Ik zou graag mijn steentje bij willen dragen om voor een paar mensen een channeling te schrijven via hun gids(en) / hoger zelf...ik heb er weer even de tijd voor...

Benodigd: naam, geb.datum en een fotootje.. en eventueel vragen of een kwestie waar je mee zit.

Ik ben geen toekomstvoorspeller, dus ik kan jou niet vertellen of je rijk gaat worden oid. Communicatie met gidsen is puur gericht op jou spirituele, mentale en emotionele groei.

Ik schijf de channeling door mij te concentreren op jou gidsen / hoger zelf, of andere aspecten die graag aan het woord zouden willen.

Voorwaarde is wel dat je de channeling op dit topic plaatst.
Ik stuur de channeling naar jou op in de vorm van een scan van het schrift, je mag het zelf ontcijferen, overtypen en op het forum plaatsen, of misschien kun je de scans wel plaatsen .

Je kunt je gegevens sturen naar Yourguardian@hotmail.com.

Groetjes!!!
Your Guardian
pi_42329368
Heee lieve YG......
Nog heeeeel erg bedankt voor de channeling voor t inmiddels geboren monstertje!!

Mail daarover nog gehad toevallig?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:49:35 #258
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42330013
Een interesante site Dromenvanger. Zelf geloof ik niet zo in onpersoonlijke leggingen aan de hand van scripts. Desondanks zal ik mijn "complete" legging hier plaatsen.

Eerste Midden De Kwestie

Dit bacchische type is het toonbeeld van een compleet mens, een 'Zorba de Boeddha', die wijn kan drinken, op het strand kan dansen en kan zingen in de regen en tegelijkertijd beschikt over het diepe inzicht en de wijsheid van een wijze. In zijn ene hand heeft hij een lotus, ten teken dat hij de gratie van het vrouwelijke respecteert en in zich heeft. Zijn blote borst (een open hart) en ontspannen buik laten zien dat hij zich ook op zijn gemak voelt met zijn mannelijke kant; hij heeft genoeg aan zichzelf. De vier elementen aarde, vuur, water en lucht komen allemaal samen in de Heer van Regenbogen, die bovenop het boek van de wijsheid des levens zit. Als je een vrouw bent, brengt de Heer van Regenbogen de steun van je eigen mannelijke energie in je leven, een verbintenis met je innerlijke levenspartner. Voor een man betekent deze kaart een periode waarin de conventionele mannelijke stereotypen worden doorbroken en de hele mens de kans krijgt te schitteren.

Tweede Links Invloed van binnenuit waar je geen weet van hebt

Je bent de gevangenis uit, de kooi uit; je kunt je vleugels uitslaan en de hele hemel is van jou. Alle sterren en de maan en de zon behoren je toe. Je kunt in de blauwe verten verdwijnen... Je hoeft alleen maar de kooi los te laten en eruit te vliegen, dan is de hele hemel van jou. Spreid je vleugels uit en vlieg als een adelaar naar de andere kant van de zon. In de innerlijke hemel, in de innerlijke wereld is vrijheid het hoogste goed - al het andere komt op de tweede plaats, zelfs gelukzaligheid en extase. Er zijn duizenden bloemen, ontelbare bloemen, maar die gedijen alleen in een klimaat van vrijheid.

Derde Rechts Invloed van buitenaf waarvan je je bewust bent

De figuur op deze kaart zit letterlijk 'in de knoop'. Van binnen schijnt zijn licht nog, maar hij heeft zijn eigen vitaliteit verdrongen doordat hij geprobeerd heeft aan zoveel eisen en verwachtingen te voldoen. Hij heeft al zijn eigen kracht en visie opgegeven in ruil voor acceptatie door dezelfde krachten die hem gevangen hebben gezet. Het gevaar dat het op deze wijze onderdrukken van de eigen natuurlijke energie met zich meebrengt, blijkt duidelijk uit de scheuren aan de rand van de afbeelding, die veroorzaakt worden door een op handen zijnde vulkanische uitbarsting. De werkelijke boodschap van de kaart is een gezonde uitlaatklep voor deze mogelijke explosie te vinden. Het is essentieel dat je een manier vindt om alle spanningen en stress die zich momenteel in je binnenste opbouwen kwijt te raken. Sla op een kussen, spring op en neer, ga naar een afgelegen plek en schreeuw tegen de lege lucht - als het je energie maar door elkaar schudt en vrij laat circuleren. Wacht niet tot er een ramp gebeurt.

Vierde Beneden Wat is nodig voor de oplossing

Deze figuur staat alleen, stil en toch alert. Zijn innerlijke wezen is gevuld met bloemen - die overal waar hij heengaat een geur van de lente en nieuw leven verspreiden. De innerlijke bloei en compleetheid die hij voelt geeft hem een oneindige bewegingsvrijheid. Hij kan elke richting kiezen - binnen of buiten maakt geen verschil, want aan zijn vreugde en volwassenheid kan niet van buitenaf worden getornd. Hij heeft een periode van gecenterdheid en expansie bereikt - de witte gloed om de figuur heen is zijn bescherming en zijn licht. Dankzij alle ervaringen in zijn leven heeft hij deze tijd van volmaaktheid bereikt. Als je deze kaart trekt, besef dan goed dat dit moment een geschenk meebrengt - voor goed en hard werken. Je basis is nu stevig en het succes en geluk staan aan je kant, want ze zijn het resultaat van hetgeen je innerlijk al ervaren hebt.

Vijfde Boven Oplossing: Het Inzicht

Dit is het portret van iemand die zijn levensenergie totaal heeft verbruikt door zijn inspanningen om de enorme, belachelijke machinerie van gewichtigheid en produktiviteit te blijven voeden. Hij is zo bezig geweest 'alles in de hand te houden' en 'alles soepel te laten verlopen', dat hij vergeten is echt uit te rusten. Hij kan zich beslist niet permitteren zich speels te gedragen. Als hij zijn plicht zou verzaken om naar het strand te gaan, zou dat kunnen betekenen dat de hele structuur instort. De boodschap van deze kaart gaat echter niet alleen over werkverslaving. Er zijn nog zoveel andere veilige maar onnatuurlijke routines die we aankweken om het chaotische en spontane buiten de deur te houden. Het leven is geen zaak die geleid moet worden, maar een mysterie dat geleefd wil worden. Het is tijd om de prikklok af te zetten, uit de fabriek te ontsnappen en een reisje naar onbekend gebied te ondernemen. Je werk kan soepeler verlopen vanuit een ontspannen gemoedstoestand.
---

Hmm er zit her en der wel waarheid in. De derde en vijfde kaart daarentegen zitten er naast. Het geeft aan zoals ik in het verleden was.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:26:15 #259
47102 Elvi
miemkwien
pi_42335369
Heej YG!
Je hebt al eens voor mij een channeling met mn gidsen gedaan en ik vroeg me af of je er misschien nog 1 wilt doen? Naja mensen die nog niet geweest zijn gaan voor natuurlijk
pi_42335639
Hallo hier! Zelf ben ik ook erg geintreseerd hierin en nu had ik de vraag of Displission ook voor mij dit wou doen, een algemene. Ik ben benieuwd wat er uit komt aangezien ik (vind ik zelf) een bewogen leven heb. (gehad)..
A

Sinds ik laatst deze droom heb gehad, ben ik me er op 1 of andere manier toch weer meer voor gaan intreseren en heb ik dus ook dit topic opgezocht. Wat zijn jouw wederkerende (slaap)dromen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Danny op 23-05-2012 17:28:30 ]
Dussss.... ?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:33:07 #261
91333 displission
pi_42338446
Thx YG.. ^O^

enne Rann dat komt wel goed. Ik pak eerst ff een bak koffie..enne dan gaan we het eens gezellig maken :)

A

peukie erbij..ff een slokie..

ik heb bewust niet op die link gedrukt. Persoonlijk zo min mogelijk weten over de persoon. Zelf vind ik het belangrijk dat ik ook dingen kan vergeten en los kan laten. Vandaar dat het vaak voorkomt dat ik bij sommigen nog een 2e keer doen leggen of misschien wel een derde keer ik op de 1 of andere manier nauwelijks nog iets weet. Mocht ik het dan teruglezen dan zie ik vaak weer de legging voor me waar het toen op draaide en kan ik vanuit daar verder werken. Dit even terzijde..ondertussen drink ik mijn koffie. De kaarten bewaarde ik altijd eerst bij mijn computer. Nu zitten ze in een dekentje..persoonlijk vind ik het dan een meer gesloten deck, waar niks bij komt. Dit is niet om eventuele koffertjes of bewaardoosjes te gaan verkopen, maar gewoon een manier hoe ik op dit moment mijn dek behandel. Zoals je ziet zijn er verschillende soorten decks. Ik raadt je aan, mocht je van plan zijn zelf een deck te kopen goed te kijken of de plaatjes iets "speciaals" te bieden hebben. Zo houd ik zelf van standaard zullen we maar zeggen..ik gebruik gewoon Rider-waite(of het vroeger een kerel van de vrijmetselaars was dat weet ik niet het kwam op mijn pad en dat is dat..) Nog een tip: het kan dat je door je werk voordat je gaat leggen erg opgeladen bent. Zoek zelf een manier die je schikt om weer tot rust te komen. Als je gaat leggen, leg je niet meer voor je werk, voor jezelf. Je begrijpt wel wat ik bedoel :) Mocht je eventueel erop terug willen komen dan mag je me eventueel toevoegen op msn. Of eventueel hier vragen stellen. Ikzelf heb niet alle antwoorden voor je. Mochten de kaarten je over de toekomst wijzen onthoudt dan dat ze simpelweg ook hele goede tips zullen geven. Altijd heb je de vrijheid om een uitkomst zelf te bepalen. Zelf vertrouw ik veel in positiviteit. Ik moet ook zeggen dat negativiteit en woede/frustratie geen goede invloed op me hebben en probeer dat ook op allerlei manieren uit de weg te gaan. Ik wil alleen maar zeggen voor mij staat alles open met een bepaald pad in het midden voor jou als persoon. Laten we maar eens beginnen.

Ambert, voor jou het geheim van de hogepriesteres. Je bent 20 jaar. Het thema, hier draait het om..zwaarden zeven onderop en het wordt doorkuist door kracht. Op de zwaarden zeven zien we een jonge vent die stilletjes wegsluipt met vijf zwaarden. Eigenlijk stiekem, onopgemerkt verlaat hij in de vroege ochtend een bepaalde situatie. Je laat twee zwaarden achter, naar mijn mening..omdat je de "thuisblijvers" niet met lege handen achter te laten. Als persoon zijnde loop je richting de toekomst maar het verleden draag je bij je. Als het zo is dat je je aan oude patronen vasthoud dmv herinneringen dan zou het wel eens handig kunnen zijn om je bagage(de vijf zwaarden) te laten vallen en eerst maar eens alleen richting die toekomst lopen zonder ze. Als de zwaarden in je handen snijden omdat je ze niet "goed" draagt is het misschien mogelijk ze anders vast te houden(anders reageren, bewust kijken naar oude patronen, denkwijzes, meningen).

Even losstaand van het thema, lach je veel, ben je vaak een grappenmaker?

Het thema wordt versterkt naar mijn mening door kracht. Als een situatie afgelopen vangt kracht via kunde of dmv pregonitie(bepaalde zaken gewoon weten)deze op. Op de kaart zien we een leeuw die je "temd". Jij als meester vertroeteld deze. Misschien kan hij je een keer weer tot dienst zijn als deze groter is. Kracht: lichaam en ziel in evenwicht, meer balans tussen de twee brengen. Drijfkracht voor een nieuwe situatie..

Het thema: het verleden erbij betrekken en kracht vinden/verzorgen door stappen te maken naar de toekomst.

Huidige invloed van de maan op het thema..bedelaars op de kaart die een onderdak zoeken. Langs een kerkraam lopend, het licht schijnt eruit. Op straat is het grauw, de koude nacht benadrukt dat. Niet opkijkend naar het licht lijkt het net of ze verandering niet meer willen aankijken, willen zien..het is erg dichtbij en ze hoeven alleen maar aan te kloppen. Ook het spreekwoord: kijk verder als je neus lang is komt hier naar boven. Dit is de huidige invloed op het thema. (munten vijf)

Toenemende kracht van de maan. Koning van de staven. De koning van de staven komt weer in beweging. De koning was eerst tot rust gekomen op zijn troon echter hij moet weer aan de slag. Een nieuwe situatie. Teveel kennis over zaken kan je echter onzeker maken. Weet dat je kunt "vechten" en weer tot rust kan komen. Het vuur wordt weerspiegeld door een levende salamander naast zijn troon..als je meer dan dat wilt is dat jouw keuze.

Afnemende kracht die van de maan die van invloed op het thema is .kelken ridder. Iets aanbieden..het sociale..(het tegemoedtreden van het paard waar hij op zit) Het niet weten wat je aanbied. Is je kelk vol of leeg...graag willen geven en nemen.

Dan wat in het duister ligt, wat onbewust speelt, wat men misschien niet ziet, maar waarvoor misschien wel gevreesd wordt..zwaarden 3. Een hart doorboord door drie zwaarden. Angstig voor een val. Misschien een gebroken hart, anders gezegd gekwetste gevoelens..het falen. Erachter een stormachtige lucht. Regen en wind.

Wat in het licht ligt, wat over het algemeen op prijs gesteld wordt en waar men goed aan doet. Zwaarden vier. Een man ligt mediterend op een kist..op de achtergrond zien wij een kerkraam met mooie kleuren. Soms is de stap nemen van afstand doen..afrekenen met een bepaalde situatie..het verleden of wat voorn probleem dan ook iets wat je helemaal zelf moet doen..een keuze die je maakt en misschien leidt tot meer rust leidt niet rechtstreeks naar voledige rust. Veel gedachten spelen een rol wanneer men hier voor kiest..dwarrelende gedachten. Misschien is het mogelijk tot een totale rust te komen en afstand te nemen van. Dit wordt dus in het licht als een goede manier gezien.

Waar gaat de weg heen, mogelijke richting(een stukje toekomst)de kaart munten zes. De bedelaar en de "gever". Een wisselwerking tussen de twee. Wie jij bent op de kaart, die keuze maak je zelf. Het sociale aspect..het geven en nemen komt ook hier naar boven. Ben je degene die de kerk inloopt voor hulp..of ben je degene die "uit de kerk komt"..en hulp gaat geven. Wat iig duidelijk weergegeven wordt is de situatie en hoe je hem kunt zien. Wie ben jij op de kaart..? --misschien een optie om er tussenin te gaan staan-- Ook sociaal werk komt naar boven bij deze kaart. De kaart laat de persoon met wie je je later op het pad identificeerd open..ook gezien het feit dat je keuzes zult maken op dat gebeid. Het geven en nemen. Wat je gezaaid heb in het nu zal je oogsten in de toekomst..

Dit is wat ik voor je getrokken heb. Succes ermee..hopelijk heb je er wel wat aan..

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 23-05-2012 17:28:43 ]
pi_42340646
Ow Dis....
Mocht je per ongeluk nog tijd en zin hebben in een legging naar jouw keus pour moi...?
pi_42347186
Ok toen ik dit nu net las viel mijn mond wagenwijd open eerlijk gezegd....Ik heb het gevoel dat dit zo goed bij me past! Ik zal later wat meer uitleg geven, tis al een beetje laat...hehe

Maar over dat lachen/grappemaker, nooit een dag zonder een lach bij mij, ik heb ongeveer 1 dag op de 356 dagen een sagerijnig hoofd, (meestal door enorme verveeling/irritatie)...maar verder, als zeg ik et zelf, je kan veel met me lachen, en ook op de goede momenten serieus zijn

Echt hardstikke bedankt hiermee, ik denk wel dat dit wat duidelijk maakt!
Dussss.... ?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:35:18 #264
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_42351991
YG, zou je een channeling voor mij willen doen? Zal vanavond wel mn gegevens naar je sturen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:38:23 #265
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42352056
Op aanraden van Rann post ik hier dan ook een verzoek. Ik ben alleen bang voor wat eruit gaat komen. Zeker omdat mijn liefdesleven nogal overhoop ligt de laatst tijd.

Michel Everts (als mijn doopnaam beter werkt moet je het zeggen)
08-04-1986
Woon in Zwolle

Ik sta hier verder heel open naar toe, het zal zeker geen kwaad kunnen, maar of ik er iets mee kan is een tweede, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42352565
Nou ok Ik ga gewoon van bovenaf naar beneden en kijken of ik het begrijp/past.

1e gedeelte:
Ik heb het idee dat dit behoorlijk bij me past, het liefst wil ik er voor iedereen ook zijn, ook voor mensen die ik eventueel achter moet laten. Het verleden draag ik ook met me mee denk ik, en ik heb zelf het idee dat ik nog het liefst in de tijd van 3-4 jaar geleden was, waar ik kon doen wat ik wou. Voordat ik een vriendin en verplichtingen kreeg. Zelf heb ik het idee dat ze me meer in de handen snijden. Dat ik nu anders moet gaan reageren tegenover bepaalde mensen.....

Op de kaart zien we een leeuw die je "temd".
Ook dit past denk ik goed bij me aangezien ik een goede prater ben (al zeg ik het zelf) met anderen. Ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen, en verwacht dat misschien ook ooit terug.
Lichaam en ziel in everwicht....Zelf heb ik het idee dat ze op het moment erg in onbalans zijn, allebei....mijn drijfkracht is als het ware dan ook laag. Zelf weet ik dat als het 1 beter word, volgt het ander ook snel (lichaam en geest)

Het thema: het verleden erbij betrekken en kracht vinden/verzorgen door stappen te maken naar de toekomst.
Over het algemeen probeer ik alles van zoveel mogelijk kanten te bekijken, maar soms zie ik dan het meest logische over het hoofd. Misschien moet ik ook wel die ene stap nemen om te zorgen dat ik beter de toekomst in te gaan....

Koning der staven
Als ik dit op de huidige situatie bekijk....ben ik nu erg in rust, en moet nodig weer in actie komen, weer eens wat doen voor wat ik echt wil denk ik.

Kelken ridder
Hier weet ik eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken, persoonlijk kan het 2 heel verschillende kanten opgaan.

dan wat in het duister ligt, wat onbewust speelt, wat men misschien niet ziet, maar waarvoor misschien wel gevreesd wordt..zwaarden 3.
Hoe klopt deze, hij lijkt bijna perfect te kloppen, angst voor de val, en een gebroken hart, of de val daarna....

Wat in het licht ligt, wat over het algemeen op prijs gesteld wordt en waar men goed aan doet. Zwaarden vier.
Perfect op het grootste gedeelte wat hierboven ook staat....klopt precies bij me denk ik over het onderwerp....(ik heb dus een idee in men gedachten waar dit allemaal ongeveer 100% over klopt.....Vriendin heet zoiets...he...) Ik zit met veel verschillende gedachten in me hoofd.....

Waar gaat de weg heen, mogelijke richting(een stukje toekomst)de kaart munten zes
Ik sta er denkik tussen op het moment....Of misschien iets meer naar degene die hulp geeft....

Het heeft voormij denk ik toch heel wat duidelijk gemaakt, ook een stukje zelfkennis, het kan zijn dat de hierboven gescherven reacties van mij een beetje erg vaag overkomen, maar voor mij is het erg duidelijk zo, het heeft toch wat ...rust...geschept op het moment

Dankje !
Dussss.... ?
pi_42368221
Displission,

Zou je me kunnen vertellen hoe het me zal vergaan in Nieuw Zeeland waar ik een baan heb (voor een jaar) per december 2006?
En mijn liefdesleven is vreselijk....(ben een Draak en Ram, slechte combie volgens mij)
Volgens mijn aurafoto heb ik gidsen, een vaste gids en drie die komen en gaan....ik ben zo benieuwd wie de vaste gids is, kun je hiermee communiceren?
Tjarda Berniece Emmelkamp
01-04-1976
Groningen
pi_42368822
Zou je het antwoord naar: tjarda_emmelkamp@hotmail.com willen sturen? Thanks!!
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 20:39:41 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42368947
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef Berniece het volgende:
Displission,

Zou je me kunnen vertellen hoe het me zal vergaan in Nieuw Zeeland waar ik een baan heb (voor een jaar) per december 2006?
En mijn liefdesleven is vreselijk....(ben een Draak en Ram, slechte combie volgens mij)
Volgens mijn aurafoto heb ik gidsen, een vaste gids en drie die komen en gaan....ik ben zo benieuwd wie de vaste gids is, kun je hiermee communiceren?
Tjarda Berniece Emmelkamp
01-04-1976
Groningen
Volgens mij bestaan er geen slechte combinatie's hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_42372898
Nogmaals dank YG! (dat had ik in mijn mail geloof ik zo nog niet gezegd maar dat wilde ik nog even kwijt!) Je hoort nog van me!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:43:35 #271
40875 Zaluki
His Contractor
pi_42373614
YG,

Ik heb je ook een mailtje gestuurd. =)
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_42414165
Goedemorgen allemaal!

Dank voor de mailtjes met verzoeken die ikvan jullie in mijn postbus heb ontvangen, de eerste channelings zijn geschreven, ik hoop dat de eigenaren ervan ze spoedig in dit topic plaatsen.

Voorlopig heb ik even genoeg 'voer' om mij de komende twee weken de krampen in mijn vingers te schrijven...

Enne Elvi...wanneer je nog vragen hebt, stel ze gerust....
Enne...VampE..heel graag gedaan en van harte gefeliciteerd met jou monstertje...wanneer is hij of zij geboren, dan kan ik eens kijken naar zijn maya signatuur...

groetjes
YG
pi_42414833
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:49 schreef YourGuardian het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Dank voor de mailtjes met verzoeken die ikvan jullie in mijn postbus heb ontvangen, de eerste channelings zijn geschreven, ik hoop dat de eigenaren ervan ze spoedig in dit topic plaatsen.

Voorlopig heb ik even genoeg 'voer' om mij de komende twee weken de krampen in mijn vingers te schrijven...

Enne Elvi...wanneer je nog vragen hebt, stel ze gerust....
Enne...VampE..heel graag gedaan en van harte gefeliciteerd met jou monstertje...wanneer is hij of zij geboren, dan kan ik eens kijken naar zijn maya signatuur...

groetjes
YG
Hij is geboren op 22-06-2006 om 19.23
pi_42415465
Hai Vamp, geweldig, en vent!!

Ik heb ook een boef (zie mijn foto in profiel) het is elke dag weer geweldig!

Ik heb jou zoon onder de Maya loep gelegd, de maya's kennen een ingewikkeld systeem welke uitgaat dat elke dag weer een ander soort energie is, elke dag staat symbool voor een energie die hem een bepaald pad laat doorlopen, die bepalend zijn voor het leren van zijn levenslessen, zeg maar zijn thema..

hij is op 22 juni 2006 geboren, volgens de maya's is hij een blauwe adelaar.
het volgende symbool hoot daarbij.

Dit is zijn zogenaamde zonneteken, of gezicht.

de volgende eigenschappen horen daarbij:

de bluawe adelaar opereert vanuit de emotionele of psychische (paranormale) wereld. Het brengt de informatie naar buiten die hij ontvangt. Blauwe adelaar schenkt zijn visioenen, brengt visie. Het kruinchakra wordt met deze zon in verband gebracht en heeft een mondiaal bewustzijn. Zijn planeet is Jupiter. Blauwe adelaar is onafhankelijk en ambitieus. Binnen zijn onafhankelijke natuur gebruikt het escapisme om om te kunnen gaan met controlerende situaties. Het is wetenschappelijk of technisch geneigd en vertoont een kritische en nauwgezette aard. De blauwe adelaar heeft unieke ideeën over het leven. Zijn uitdaging is om ongebruikelijke relatie patronen te accepteren. Blauwe adelaar laat vriendschappen ontstaan die een hoge waarde hechten aan persoonlijke vrijheid.

•Escapisme: uit de dagelijkse werkelijkheid/ het zich onttrekken van verantwoordelijkheden en verplichtingen.
•Mondiaal: breed omvattend

Tevens kent het systeem ook een signatuur voor zijn gids, deze heeft in dit geval hetzelfde zonneteken als jou zoon; Blauwe Adelaar, dat betekend dat jou zoon krachtig geleid word door zichzelf en zijn energie verdubbeld. Mensen geboren met hetzelfde teken zin krachtige mensen, met veel overtuiging weten ze dingen te bewerkstelligen, zijn in de regel geen twijfelaars, ondat hun innerlijke stemmetje (gids) op een lin ligt met zichzelf...

Dan kent het mayasysteem ook nog een signatuur die gerelateerd is aan de maanstanden, de 13 manen, hij is geboren met de nummer 6 in de cyclus van 13 de maya's noemden ze tonen, 13 tonen, jou zoon is dus geboren onder de zesde toon.

dit is het symbool van de maya's welke staat voor nummer 6

hier hoort ook een omschrijving bij, deze is de volgende:

Tijd-Ruimte; Schepping van de cycli van de tijd gebaseerd op de kosmos
STROOM

Het leven sterft en komt weer tot leven. De tijd begint te bewegen in cycli, waardoor het ons in staat stelt de vruchten van onze scheppingen te aanschouwen. Het is niet wat het zal zijn; het is wat het voortdurend zal worden. Het enige blijvende is de verandering. Toon zes is het kosmische evenwicht en de mogelijkheid om respons te geven. Alles dat is, veranderd, maar blijft van nature wat het is. Wat zich ook voordoet, of welke richtingen worden gekozen, het wordt slechts meer van hetzelfde. zes is het levensritme.

De invloed van de zesde toon zoekt altijd naar wegen om zijn schepping te verfijnen en te ontwikkelen. In welke situatie dan ook zal Toon zes eraan werken om te verbeteren wat er voorheen bestond. Ontwikkelingen of verbeteringen worden zowel in fysieke als in intellectuele zin nagestreefd. Let erop dat deze energie lui kan zijn of zelfvoldaan. Hieraan werken kan hem helpen om zijn mogelijkheden ten volle te benutten. Let ook op de superkritische kant, want dat wat je in anderen bekritiseert zou je wel eens in jezelf onder ogen mogen zien. Om conflicten te vermijden is het goed om tolerant te worden en niet oordelend. Hij wordt krachtig geleid door zichzelf en is op grootse wijze de verheerlijking van de Heilige Centrale Zon, omdat het minder invloed ontvangt van de andere zonnetekens.

Nou, dat is jou zoon weer eens op een andere manier bekeken...deze eigenschappen bepalen het pad en de te leren levenslessen van jou zoon in de toekomst...
Ik gebruik de maya kalende al jaren, en ik moet zeggen, het systeem werkt en klopt over het algemeen erg goed...
Zie wat je ermee doet!

Groetjes
YG
pi_42415742
Geweldig!!!
Dank je wel!!

Zou je heel misschien voor mij mn andere monster eens onder je maya loep leggen?
Hij is geboren op 02-11-1997....
pi_42416343
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef vamperotica het volgende:

Zou je heel misschien voor mij mn andere monster eens onder je maya loep leggen?
Hij is geboren op 02-11-1997....
De maya's kennen zonnetekens gezien vanaf de vier windrichtingen, de daarbijbehorende kleuren zijn rood, blauw, geel en wit, deze kleuren worden door de maya's ook wel families genoemd. jou andere 'monster' is van dezelfde family als jou laatst geborene, een blauwe zon..

De maya's kennen 5 gezichten van elke kleur en 13 tonen, een gids heeft altijd dezelfde kleur, dus combinaties van gezichten met tonen zijn mogelijk, in totaal, over de vier windrichtingen gezien kan je 260 combinaties maken, dus er bestaan 260 energiesignaturen.

Een korte samenvatting van de 20 zonnezegels:
Het Lichaam van de Schepper

De 20 Zonnezegels
( De 20 gezichten van de Schepping: 4 windrichtingen/5 harmonischen)

De Twintig Zonnezegels, ook wel zonnetekens of (Heilige) Zonnen genoemd, zijn de 20 richtingsposities van het lichaam, het fysieke voorkomen van de schepping.
Je vindt ze terug in de 20 zijden van de icosaëder, de platonische vorm van 20 gelijkzijdige driehoeken.
Deze 20 gezichten worden ook wel de 20 zonnestammen (Engels: ‘solar tribes’) genoemd, de 20 zonnevolkeren op Aarde.
Het lichaam strekt zich vijf maal uit in de Vier Windrichtingen

Nu terug naar jou zoon, deze heeft de volgende signatuur:
Als hoofdteken heeft is jou zoon een Blauwe nacht,

Met de volgende eigenschappen:

Blauwe Nacht leeft via zijn instincten in de fysieke wereld. Het is een ontvanger en informeert andere zonnezegels over zijn ontdekkingen. Het leeft in individueel bewustzijn. Het wordt vertegenwoordigd door het chakra van de plexus solaris (zonnevlecht). Zijn planeet is Saturnus. Het is een krachtig, doch een behoudend zonneteken dat logische en organisatorische vaardigheden ten toon spreidt. Het wordt gesymboliseerd door de duistere binnenkant van de tempel en is diepgaand, bedachtzaam, naar binnen gericht en zelfbespiegelend. Via zijn contact met het onderbewustzijn, heeft het de beschikking over psychische en materiele overvloed. Deze zon kent doorzettingsvermogen en kan hard werken. De uitdagingen van de Bauwe Nacht kunnen zijn mentale starheid zijn en zijn problemen met (mede)delen. Deze zon doet er goed aan om zichzelf een basis van zekerheid te geven voor al zijn bezigheden.

Dit is het zonneteken van zijn gids: Blauwe Hand

ook met egenschappen:

Blauwe Hand leeft in het gebied van de rede en de mentale activiteit. Het is de zon die zich informatie herinnert en omzet naar een meer toegankelijke vorm. Het leeft in gemeenschapsbewustzijn. Het wordt vertegenwoordigd door het hartchakra. Zijn planeet is de Aarde. Het is een vreedzame, edelmoedige zon die vaardigheden toont in gezamenlijke ondernemingen. Het kan kunstzinnig en inspirerend zijn. Zijn kracht is zijn vermogen om zichzelf- en daarmee ook anderen- te healen en te vervolmaken. Het kan nomadisch zijn en behoorlijk individualistisch, maar toch behoefte hebben aan gezelschap. Zijn uitdagingen hebben betrekking op leren omgaan met de tegenstrijdige behoeften tussen persoonlijke vrijheid en de zekerheid in een relatie. Het doet er goed aan om te leren zich op zijn gemak te voelen met zijn eigen individualiteit.

Dit zijn dus de eigenschappen van zijn leidende energie.

Hij is de nummer 13 in de cyclus van de 13 manen, dus toon 13:

Even kort samengevat: De 13 Heilige Getallen

De 13 Heilige getallen van de Tzolkin vertegenwoordigen de geest en de beweging van het scheppingsproces.
Deze getallen zijn spirituele energieën - voorbij de fysieke werkelijkheid - en geven ons de noodzakelijke kracht waarmee we onze levens scheppen.

Zoals de lucht de atmosfeer is van het lichaam
zo is de tijd de atmosfeer van de geest
Als de tijd waarin wij leven
bestaat uit onregelmatige maanden en dagen
gereguleerd door gemechaniseerde minuten en uren
dan wordt onze geest ook zo
een gemechaniseerde onregelmatigheid.
Omdat alles voortkomt uit de geest
is het niet verwonderlijk
dat de atmosfeer waarin wij leven
steeds vervuilder raakt
en de grote klacht is:
ik heb niet genoeg tijd.

Wie jouw tijd bezit,
bezit jouw geest.
Neem bezit van je eigen tijd
en je zult je eigen geest kennen.

één balkje betekend 5 en een stip is 1, dus twee balkjes en drie stippen maakt 13.

Eigenschappen:

13
Ontstijging; Transformatie; Terugkeer naar de Bron om de basis energie voor de volgende intentie op te halen
Loslaten van de oude voornemens.
Een sprong in het diepe.
LEEF

Toon 13 is de leegte, een verblindende aanwezigheid, waar zekerheid gevonden kan worden voor degene die zoekt of gevaar voor degene die het zoeken uit de weg gaat. 13 is een tijdelijke verblijfplaats waarin de duisternis van de leegte, helderheid brengt. In de persoonlijke reactie op de duisternis word je iets geleerd over je “zelf”. Dieper inzicht en helderheid wordt verkregen. Het is een radicale frequentie verschuiving. Het is de komst van een donkere onweersbui en de helder blauwe lucht die hierop volgt. In de polariteit tussen de duister leegte en de helderheid ligt de oplossing van het probleem. De crisis is voorbij. Het maakt een nabeschouwing van de manifestering van de schepping om te snappen hoe deze kan worden verbeterd. Het is de vervulling van een schepping en de zoektocht naar een duidelijke richting waarin de volgende stap kan worden gezet. Het is een tijd van volbrenging, van de losse eindjes aan elkaar knopen. Je hebt alle gereedschap verzameld die je nodig hebt om je schepping af te maken. Ga het leven! Nummer 13 zegt: Ik leef nu mijn waarheid. Ik ga door tot de vervolmaking van mijn gehele ‘zelf’.

Mensen die geboren zijn onder invloed van de 13 prikken illusies door. Ze hebben een neus voor intriges en ruiken wanner er opzet in het spel is. Ze hebben een microscopisch gezichtsvermogen. Ze kunnen helderziend zijn en voorspellende dromen meemaken. In de nieuwe energie van Toon 13 kan het aanpassen aan veranderingen en het accepteren van nieuwe ideeën en standpunten, een uitdaging zijn. Je bevind je tussen wat al is geweest en wat nog zal komen. Zelfs ondanks het feit dat je een nieuwe intentie completeerd, zul je je er van moeten vergewissen dat er vleugjes lotsbestemming, onvoorziene krachten en onverwachte wendingen in jou leven zullen plaatsvinden. Daar waar je weerstand vasthoudt, zal de 13de toon je tot beweging aanzetten. Laat starre ideeën los, wordt flexibel, sta veranderingen toe en laat nieuwe gezichtspunten ontstaan. Zij met de kracht van de 13 kunnen in de loop van hun leven dramatische transformaties verwachten.

Tesamen, vormt dit jou zoon en zullen al zijn levenslessen te maken hebben met het hele verhaal hierboven beschreven....

Phoe, ik zou eigenlijk al om 9 uur gaan klussen, tis papadag vandaag, Tristan zit op school, dus ik heb even tijd voor mezelf, zit ik alleen te fokken!! Ga ik nu toch echt aan de klus!!

Vamp, zie wat je ermee kunt....veel leesplezier!

Groetjes,
YG
pi_42416968
tjemig.... ik had dit nog niet gelezen toen ik je t mailtje stuurde....
Maar klus ze!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:16:35 #278
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_42420476
Ik heb even een vraag. Zou iemand iets kunnen betekenen voor mijn vriendin? Ze is momenteel heel erg aan het groeien heeft ze het idee, maar ze stuit op dingen waar ze weinig mee kan momenteel.
Haar naam is Gerdina Schrijvers, geboren 15-07-1972 om 15.30 , geboren in Utrecht, en woont nu in IJsselstein.
Het zou wel veel voor haar betekenen, dus als iemand dit kan doen, duizendmaal dank!
Flapuit aan kettingen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:06:49 #279
91333 displission
pi_42428674
Even een mededeling. Verlopig doe ik ff geen leggingen. Dus bij deze weten jullie dat dan. Ik zal even uitleggen waarom niet: zit niet lekker in mijn "vel". Door allerlei omstandigheden. Het weer, zero privacy in de trein als je gewoon iets wilt doen aan je werk of wat dan ook. Constant afgeleidt e.d. Er zijn nu even andere dingen die aan bod gaan komen voordat ik hier weer mee verder ga. Dus bij deze gemeld en jullie horen het wel weer als het weer "beter" met me gaat. Waar je me momenteel even mee kan verrassen is een gloednieuwe porsche die ik gigantisch in elkaar mag raggen met een base ball bat..2nd thought, maak er maar een trein van met heel veel ramen! Met andere woorden ik wil even weer op een normaal niveau belanden voordat ik hiermee verder ga. No hard feelings, het liefst zou ik jullie allemaal wel willen doen, heb helaas werk te doen! Dit is trouwens ook een hobby die ik erbij doe en geen full-time job.
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:13:16 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42435470
Jammer dat je niet lekker in je vel zit displission.
Ik hoop dat je snel in rustiger water komt.
Ik heb helaas geen porsche of trein voor je maar ik wens je wel veel sterke
pi_42446893
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef displission het volgende:
Even een mededeling. Verlopig doe ik ff geen leggingen. Dus bij deze weten jullie dat dan. Ik zal even uitleggen waarom niet: zit niet lekker in mijn "vel". Door allerlei omstandigheden. Het weer, zero privacy in de trein als je gewoon iets wilt doen aan je werk of wat dan ook. Constant afgeleidt e.d. Er zijn nu even andere dingen die aan bod gaan komen voordat ik hier weer mee verder ga. Dus bij deze gemeld en jullie horen het wel weer als het weer "beter" met me gaat. Waar je me momenteel even mee kan verrassen is een gloednieuwe porsche die ik gigantisch in elkaar mag raggen met een base ball bat..2nd thought, maak er maar een trein van met heel veel ramen! Met andere woorden ik wil even weer op een normaal niveau belanden voordat ik hiermee verder ga. No hard feelings, het liefst zou ik jullie allemaal wel willen doen, heb helaas werk te doen! Dit is trouwens ook een hobby die ik erbij doe en geen full-time job.
Of zullen we maar weer eens een keer op vakantie gaan?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:06:20 #282
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_42447630
Veel sterkte Displission.
Flapuit aan kettingen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:34:22 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_42447990
Ik trek gvd al 2 weken die stomme kaart "Hermit".... foes that mean I need to get out more?

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_42463028
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik trek gvd al 2 weken die stomme kaart "Hermit".... foes that mean I need to get out more?

[afbeelding]

quote:
De Kluizenaar
De Kluizenaar of Heremit is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht. Met betrekking tot werk staat deze kaart voor zelfbezinning waarin we duidelijk moeten krijgen wat we werkelijk willen bereiken. Ook kan De Kluizenaar staan voor onze werkhouding en toont hij ons dat ernst, kalmte, bedachtzaamheid en alleen-zijn tot een grotere innerlijke tevredenheid zullen leiden. Op het niveau van bewustzijn trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Zo'n periode kan gepaard gaan met vasten, meditatie of spirituele oefeningen. In persoonlijke relaties bezit deze kaart enige ambivalentie omdat ze ook voor vereenzaming binnen een verbintenis kan staan. Maar de belangrijkste betekenis zit hier toch ook in de zekerheid over wat werkelijk belangrijk voor ons is.
Bron: http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/9.htm

Nee dus
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:23:33 #285
47102 Elvi
miemkwien
pi_42465686
@ YG: ik heb je een mail gestuurd
pi_42473704
Channeling 5 oktober 2006

Dag lieve gidsen van A. zouden jullie met mij willen communiceren?
Heer leerzaam zou zijn het schouwspel te zien als een les waar lering uitgetrokken kan worden.
Hele mooie jongen van ons het zou mooi zijn wanneer jij met ons zou kunnen communiceren, wij hebben jou veel te vertellen. Je zult misschien denken wat willen die nou, maar wij bezitten informatie waar jij goed mee uit de voeten zou kunnen. Hele lieve jongen van het koninkrijk des lichts het heelal heeft het raamwerk het raamwerk des levens waar jij mee zit, het raamwerk verteld jou over patronen met name herhaling herhaling is een versterking telkens weer meer en meer raamwerken vertellen jou over orde en het raamwerk zwaar wij jou veel over te vertellen hebben heeft veel van doe met beheersbaarheid van de herhaling lieve jongen van ons. Raamwerken kunnen gemakkelijk geprogrammeerd en geher- programmeerd worden, les 1 uit het lesboek van de lichtwerken, jij bepaald jou eigen pas, dat wil zeggen dat jij jou eigen raamwerk programmeerd en herprogrammeerd, het programmeren van een raamwerk heeft veel van doen met licht en donker het raamwerk kan ingekleurd worden of niet het is maar net welk vakje jij in kleurt en welke niet..

*oke, jullie vallen met de deur in huis, wat kunnen jullie A. aan raad meegeven.
Het luistert zeer nauw, elk vakje kan ingekleurd worden. Zodat een geheel zwart raamwerk ontstaat of de vakjes kunnen opengebroken worden, zodat geen contrast ontstaat.
Lieve jongen van ons, jij bezit een nagenoeg blanco raamwerk, het luistert zeer nauw waar je de vakjes ingekleurd wil hebben, het verkleuren zal moeten geschiedden aan de hand van een beeltenis welke je van jou leven hebt. Raamwerken dienen ervoor dat levens lopen zichtbaar gemaakt kunnen worden. Het raamwerk van onze A. heeft veel weg van een heel erg nauwgezet, het invullen van de vakken is een secuur werkje, het invullen laat op zich wachten het raamwerk wacht om geprogrammeerd te worden.
Het ziet er naar uit dat onze aanwezigheid het raamwerk zal doen wijzigen, het levensdoel van A. zal weldra duidelijk worden zodra hij het levensdoel voor ogen ziet, het heeft voor A. veel zin wanneer je hem zou vertellen dat het hele leven geen lessen kan bevatten zonder vakjes in te kleuren.

*Goed gidsen, A. zou graag wat meer willen weten over de leegte in hem, hij zoekt een doel, hebben jullie daar raad over?
Het lege plek principe gaat hierbij op iets wat groei behoeft zoekt naar een plek waar expansie mogelijk is het lege principe beroept zich op het feit dat iedereen aanspraak kan maken op die lege plek. Het lesje plek principe heeft veel van doen met A. zijn levenslessen. Leren over het invullen van een leegte, het lege plek principe heeft veel van doen met groei, het groeien heeft heel veel hartjes.

Het lege plek principe gaat ervan uit dat iedereen aanspraak kan maken op die lege plek, het geniet de voorkeur zorgvuldig om te gaan met de lege plekken, want expansieruimte is kostbaar. Maar je moet geen angst hebben die deze lesje ruimte te verliezen. Zodra hij wordt geëist door energie welke expansie behoeft.
Lieve A. jou energie vertegenwoordigt het lege plek principe het houdt in dat je wacht op een energie welke expansie behoeft. Je bent als het ware de wachter van de kostbare lege expansieruimte. Lieve A. jij weet dat er IETS met jou is, maar is ongrijpbaar. Het wordt hoog tijd een eerbare energie toegang tot jou ruimte te verschaffen lieve jongen. Het heeft veel van doen met het gevoel van A. het noodzakelijke van het leeg houden van de ruimte, het gevoel de ruimte die er is niet weg te geven, maar vrij te houden voor straks. Wachtend op een energie waarvan A. vindt dat deze hem expansieruimte kan krijgen.

*leg eens uit

Hele mooie mensen hebben zelf weinig nodig. A. is iemand die met weinig gelukkig kan zijn. Het heeft weinig zin uit te leggen waar A. op wacht. A. weet het heel goed wanneer wij hem vertellen dat het raamwerk door hem zelf ingevuld dient te worden.
Het heeft veel van doen met een hele arme sloeber die een miljoen wint, hij is zo bang vervolgend dat verworven miljoen uit te geven en kwijt te raken dat hij er vervolgens niets mee doet.
A. heeft met zijn geboorte van ons iets zeer kostbaars meegekregen, iets wat hij nooit eerder heeft gehad. Expansieruimte, nu is A. heel erg behoedzaam met deze voor hem kostbare expansieruimte, hij weet dat hij er wat mee moet doen, maar kan niet kiezen wat uit angst dat het doel niet het hoogste is, hij dient zeker te weten dat de kostbare ruimte juist ingevuld dient te worden, een keuze kan hij hiermee niet maken en dus kiest A. ervoor deze plek beschikbaar te houden, wellicht mogen wij hem opvullen.

Phoe een heel verhaal.

Dank voor de goede uitleg, ik hoop dat A. er wat aan heeft.

Heel graag gedaan, heel veel liefs van ons, het heeft veel zin wanneer je A. zou vertellen hoe geweldig wij hem vinden.

Heel erg bedankt voor de channeling YG, de voorwaarde was dat ik de channeling hier zou plaatsen, hierbij doe ik dat.

Groetjes

A.
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:21:15 #287
91333 displission
pi_42474734
ja k maar wat vind je erzelf van??
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:06:21 #288
91333 displission
pi_42476952
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:38 schreef Sitethief het volgende:
Op aanraden van Rann post ik hier dan ook een verzoek. Ik ben alleen bang voor wat eruit gaat komen. Zeker omdat mijn liefdesleven nogal overhoop ligt de laatst tijd.
we shall see
quote:
Michel Everts (als mijn doopnaam beter werkt moet je het zeggen)
08-04-1986
Woon in Zwolle
is prima zo
quote:
Ik sta hier verder heel open naar toe, het zal zeker geen kwaad kunnen, maar of ik er iets mee kan is een tweede, .
what u can do
is up to u

Ik ga gewoon beginnen..ik doe vandaag twee legingen de rest pak ik zowiezo op.als je aan de "beurt" ben merk je het vanzelf

Voor jouw Michel doe ik een legging met drie kaarten. Ik meen uit je zin op-te-maken dat je graag iets over liefde zou willen horen. Ik heb gekozen om je gevoelens eens wat "duidelijker" neer te zetten. Nu is dit 1 van de meest simpele leggingen die je kan doen. Hij is naar mijn gevoel ook heel basic en dat vind ik ook erg fijn eraan. De kaarten die aan bod komen leg je onder elkaar. Van boven naar beneden: hoofd; denken, bewuste beoordeling van de vraag..2e kaart: hart kaart, onderbewuste; onze gevoelens. Derde kaart: buikkaart; diepste niveau. Onthuld vaak dingen die volledig onbewust zijn.

Jij bent 20 jaar. Woont in Zwolle. Ik ga mijn best voor je doen.

Wierrook aan, muziekje erbij..ff schudden. Je geeft al aan dat je liefdesleven overhoop ligt.

De kaart laat niks anders zien..de eerste kaart..het denken, bewuste beoordeling van de vraag is de pentakles/munten vijf. Het zijn twee "zwervers" die op pad zijn. Geaccepteerd wie ze zijn lopen ze een kerk voorbij waaruit het kerkraam licht schijnt. Er schijnt dus een uitweg te zijn uit deze "benaderde" situatie. Stel de twee "zwervers" voor als je gedachten, het pad waar je met je gevoelens overheen-loopt is besneeuwd en het is koud. Je slenterd voort..voel je de warmte niet uit welk huis dan ook?!
Problemen en leed willen de bedelaars vasthouden(niet-veranderen is altijd een makkelijke/veilige keus)
Keuzes zijn er in veel soorten en maten. Veranderingen ook.

De tweede kaart. Ik heb hem express nog niet omgedraaid omdat ik zelf ook nieuwsgierig ben en niet alles in 1 keer wil zien. Nou: onderbewuste en de gevoelens mbt deze vraag/thema: schildknaap van de staven: een persoon in een geel gewaad met beide handen een stok vasthoudend. Een witte hoed en een veer erop. Twijgjes van nieuwe bladeren aan de staaf. De man staat in een woestijn. Dit zegt vaak iets over het reizen, avondtuur op allerlei gebieden. (de horizon verbreden) Als persoon zijnde bepaalde wegen inslaan en op ontdekking gaan. Misschien een impuls die van buitenaf komt om er eens op uit-te-trekken. Misschien alleen, met zijn tweeen en of het nu een vreemd land is of alleen al fantasie op een bepaald terein en dat verwezelijken daar zul je misschien zelf keuzes in moeten maken of samen. Pas op dat je jezelf niet teveel "bevestigd" wil zien/bewonderen van. Vaak zijn juist andere mensen, ontmoetingen, inspirerende gesprekken nodig om de eigenlijke waarde in te zien.

Onbewuste gevoelens, diepste niveau de buikkaart..staven negen: de strijd is nog "vers". Een sterke man. Achter hem staan staven en hij leunt op eentje. Hij heeft een wit verband om zijn hoofd. Vijanden en het zien als : het zijn de "anderen" die het doen of het is de "andere" die het doet. In deze zelf scheppende wereld maak je geen verantwoording voor je daden. Het lijkt wel of je nog steeds klaar staat voor het volgende gevecht..duidingen van de kaart:

• bereidheid ten allen tijde te strijden
  • eigen zelfverantwoordelijkheid niet kennen
  • vernietigende energie/het "leiden van--" zullen we maar zeggen, angstige gevoelens

dit laatste klinkt misschien heel "hard" allemaal, neem het ook met een korreltje zout..in het begin had ik het over het "veranderen" van je pad(op weg naar de kerk)..er zijn altijd manieren om dat te vinden--goed kijken bijv./luisteren.. Hulp accepteren bijv./praten , het niet wegschuiven van/excuseren. Zelfverantwoording op het gebied waar je dat wenst. Alleen er al me ebezig zijn brengt een verandering met zich mee.

Dit was wat ik kon doen voor je. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Laat maar even horen als je wilt..

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 08-10-2006 13:13:03 ]
  • een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:13:38 #289
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_42478513
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef displission het volgende:
    Heel, heel erg bedankt, . Ik sta op een kruispunt in mijn leven.
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:16:45 #290
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_42478584
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:13 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Heel, heel erg bedankt, . Ik sta op een kruispunt in mijn leven.
    mooi die leggingen.

besef wel dat je bij elke beslissing die je in je leven neemt je op een kruispunt staat. dat kan dus meerdere keren per dag zijn.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      zondag 8 oktober 2006 @ 15:09:47 #291
    91333 displission
    pi_42479947
    De volgende legging is voor een vrouw, M, genaamd. 25 jaar, Rotterdam. Ik zal haar dezelfde legging geven als Michel. Dus drie kaarten. Hoofd, hart en buik. Toen ik vroeg..waar wil je dat het over gaat..zei je zoiets als algemeen..en balans..evenwicht en hoe je zoiets kan bewerkstelligen..

De eerste kaart is de Aas van de Zwaarden. De bewuste beoordeling van de vraag, het denken--de hoofdkaart. Uit een grijze wolk komt een witte hand..deze houdt een zwaard vast en een kroon met planten aan de zijkant glitterd aan de top. Erachter een grijsblauwe lucht en een bergachtig landschap eronder. Wat ik zo op het eerste geval weet is dat de Azen (de vier aanwezig in het deck) met geluk hebben te maken. Klinkt ook wel logisch als je bedenkt dat je met "normale" kaartspellen de Aas vaak een kaart is die heel hoog is. Zowel komt hij als hoge kaart voor in een "normaal" kaartendeck als een lage kaart (de 1). Ook de betekenis van de kaart in de klasieke tarot is naar mijn mening niks anders. Het is de lucht waar het hier ook om draait. Het Zwaard(de vernietiger van de illusie) helpt ons, op verwarrende en op emotionele momenten de mist weg te-laten-trekken. Het staat ook voor scheiding in dit geval(het Zwaard snijdt iets door). Het "ik denk, dus ik ben" en "ik wil" de gevoelens van ons verstand en de lucht van de kaart, het denken en onderscheiden. Het denken van is ook afhankelijk je gevoelens en "wat je ziet". Hoe je balans ziet..daar kom ik straks nog even op terug.

Even kort wat duidingen van de kaart:

• -wilskracht, denken
  • -kracht door tegenstand
  • -duidelijkheid

Ik ga verder met de volgende kaart. De hartkaart, het onderbewuste..je gevoelens.. Zwaarden acht. Een vrouw is geblinddoekt. Om haar heen staan acht zwaarden in een halve maan cirkel. De vrouw is vastgezet in een situatie die ze probeert te controleren. We zien haar handen niet..zijn ze ook nog achter haar rug vastgebonden? Een kasteel op de achtergrond van de kaart..De lucht is iets grijzer als in de vorige kaart. Niet meer blauw..ook niet grauw..want er zijn vele manieren om los te komen. Het is een moment van het alleen zijn met de gedachten..wetende in welke situatie je verkeerd als de persoon zijnde..heb je ook de keuze om je handen vrij te maken, de blindoek af-te-werpen. De weg vooruit is vrij..de zwaarden staan er immers omheen..de illusie gevangen te zijn..wat jij ermee doet is je eigen..verantwoording voor de stappen die je kan maken.kan zij het beste zelf overnemen..daarmee bedoel ik..neem het heft ook in eigen hand en maak je ogen vrij! Het kasteel/de burcht heeft zij verlaten..nieuw verworven vrijheid en wat ermee te doen?

De laatste kaart..de vaak onbewuste, diepste gevoelens..de buikkaart: Koning van de pentakels/munten. Op de kaart zien we een koning met een gekleurd..meer natuurlijk gewaad op zijn troon zitten..een pentakel in zijn ene hand. Wat ik zo kan zien heeft hij een soort gele scepter in zijn andere hand. Waar de kaart iig naar toewijkt is hetgene wat je al verworven hebt. Diep van binnen succesvol en gelukkig--ook de natuur om de koning heen heeft zich 1 gemaakt met deze persoon..of de persoon aan de natuur..het past goed bij elkaar..om geluk..naar balans te kijken, kan men zich ook richtten op de perfecte kant van alles wat juist niet perfect lijkt te zijn in de illusie..een bepaalde balans die men voor ogen heeft kan men ook rechttrekken door uiterst creatief te zijn in bepaalde zaken om het zodoende te "compenseren". Ik herken van vroeger nog een bepaalde uitspraak.."wees blij met wat je hebt".

--praktische tips
    Als je uit balans bent, niet weet waar het door komt kijk dan naar die dingen die je juist wel hebt. Pak iets aan waarover je positief kan zijn..je hoeft nog en eens niet te vergelijken..alleen maar te kijken en te voelen. Ik bedoel hoeveel mensen hebben een onderdak, eten en bijv. internet. Met een bepaalde basis die jij als persoon hebt kun je alle richtingen op en dus tevens een bepaalde balans corrigeren. Het enige wat je alleen maar moet inzien is het geluk van de aas. Het niet alleen maar denken, maar ook voelen in je hart.
    --praktische tips

Hier wilde ik het bij laten..ik hoop dat je er iets aan had..en laat maar even weten..mocht je daar interesse in hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 08-10-2006 15:19:09 ]
  • een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:28:01 #292
    158096 Ashavan
    Ordo Discipli ars Vitae
    pi_42508838
    Channeling 9 oktober maandag 2006 voor Ashavan 4-11-‘83

-Gidsen van Ashavan, zouden jullie met mij willen communiceren?

Heel lief hele lieve vriend van ons heeft veel in zijn hoofd zitten waar hij geen raad mee weet. Het zou heel goed zijn het kennis niveau te peilen aan de hand van een toets. Het kennis niveau wordt gekenmerkt door de hoeveelheid woorden opgeslagen liggen in het cellulaire geheugen. De combinatie van woorden maakt dat zinnen gevormd kunnen worden aan de hand van een vraagstelling. Het heeft veel te maken met een snelle plaatsing van de juiste woorden. Het heeft weinig van doen met jou helende vermogens, tevens heeft kennis weinig van doen met jouw scheppende vermogens. Wat heb je aan kennis wanneer het jouw kwelt?

Het kennis niveau van onze vriend laat zich niet vangen door een toetsje of een andere vorm van toetsen. Ashavan heeft zijn rationele zaakjes prima in orde. Het zal voor Ashavan geen kwaad kunnen zichzelf te verdiepen in zijn helende vermogen. Het helende vermogen van Ashavan is een gave welke tot nu toe niet is aangeroerd. Zijn handen zijn wandelende ziekenhuisjes. Ze helen elke wond. Het heeft veel (waarom stond hier een 8 tussen. Of moest het Mobius voorstellen?) heel veel balancerende energie maakt dat oud zeer geheeld kan worden. Het helende vermogen van onze vriend heeft veel weg van een enorme balansenergie generator welk in staat is aan de lopende band mensen op energetisch niveau te genezen. Het heeft Ashavan geen windeieren gelegd al die kennis. Het heeft voor hem geen zin nog meer rationele kennis te verzamelen wanneer hij met zijn intuïtieve emotionele en spirituele gaven weinig doet. Het stempel autodidact toont slechts aan hoe jij jouw wereld om jou heen ziet.

-Wat kunnen jullie hem vertellen over de relatie met jullie?

Heel boos worden op ons heeft geen zin. Wij zijn zeer bedreven in het ombuigen van energieën welk ons niet dient. Het veranderen van richting maakt dat deze energie het niveau bereikt van een atoombom. Wij versterken energie en laten hem weer in zijn oorspronkelijke vorm vele malen herhaald bij Ashavan terugkomen. Uiteindelijk zal hij zelf die versterkte energie moeten zien te dragen. Het heeft geen zin ons ergens de schuld van te geven, niemand heeft jouw namelijk gedwongen. Jij bepaald zelf jouw werkelijkheid. Het zou raadzaam zijn jouw ontwikkeling te richten op jouw vermogen tot scheppen. Leer de Universele Energie te vormen zoals jij dat wil. Leer de werkelijkheid te creëren welk jij voor ogen hebt. Regel nummer één voor het creëren van een werkelijkheid; Het doel dient helder te zijn, ofwel weet wat jij wilt. Zolang jij vertwijfeld jou weg vervolgd zal het universum hierop reageren. Universele energie heeft immer de behoefte gemodelleerd te worden door haar schepper. Ze zal haar schepper immer willen geven waar het om vraagt. Onthoud dat zeer goede lieve vriend dat universele energie jouw werkelijkheid vorm geeft. Je schept met elke gedachte, elke gedachte is een energie van een bepaalde orde, energie geladen met gevoel en emotie is een scheppende. Weet wat je wil, weet wat je wilt…jou doel dient helder te zijn.

-Goed dank jullie voor dit antwoord, willen jullie nog iets kwijt buiten deze vragen om?

Het heeft veel waarde voor hem te vertellen dat zijn geschapen werkelijkheid op het moment een directe uiting is van zijn collectieve gedachtegang, ook jouw relaties vallen hier onder lieve vriend. Meet niet jou relaties aan de hand van jouw hoeveelheid kennis, meet jouw relaties aan de hand van jouw emotionele, intuïtieve en spirituele gaven. Een vertwijfelde gedachtegang maakt een vertwijfelde werkelijkheid met daarin vertwijfelde relaties.

-Dank jullie wel. Ik hoop dat Ashavan er wat mee gaat doen.

Heel graag gedaan. Het zou Ashavan goed doen hem te vertellen dat het universum heel veel in petto heeft voor hem zodra hij zijn doel helder voor ogen heeft. Relaties zullen veranderen, het heeft voor Ashavan veel waarde hem te vertellen dat eendracht macht geeft…

Mijn antwoord hier op.

Bedankt voor de moeite YourGuardian. Nadat ik de tekst meerdere male doorgenomen had stond er weinig in wat bruikbaar is. Veel is gebaseerd op zaken waar ik in het verleden mee bezig was en me niet meer mee bezig houdt. Vervolgens geven mijn “gidsen” advies over iets waar ik op eigen wijze mee bezig ben. Hierdoor kunnen twee dingen geconcludeerd worden. Mijn gidsen weten niet waar ik mee bezig ben of de auteur laat zijn eigen visie regelmatig doorschemeren. Met bepaalde reacties kon ik niet de gedachte onderdrukken dat er eventueel een Google op mijn naam gedaan was, zoals het deel met “autodidact”.

Kennis is meer dan alleen een grote woordenschat hebben en snelle zinnen kunnen formuleren. Voor mij is kennis de grondslag van waaruit men verder kan. Stel ik zou mij gaan verdiepen in “helen” dan kom je tegenwoordig vaak uit bij magnetiseren en Reiki. Mensen volgen dan blindelings een systeem, maar trekken het niet in twijfel en zullen zo alleen maar een simpel esoterisch kunstje leren zonder daadwerkelijk te begrijpen waar ze mee bezig zijn. Zelf ga ik dan heel die systemen en manieren uitkleden en vergelijken met andere systemen om zo de processen te zien en te begrijpen. Zodoende leer je dan effectiever om te gaan met eventuele gaven, sommige systemen verbeter je dan zelfs. Kennis moet geuit en ervaren worden alvorens het wijsheid wordt.

In die context heeft kennis wel degelijk van doen met mijn helende vermogens, maar ik beperk niet alleen daar toe. Daarom ben ik gestopt met Reiki aangezien er meer is dan alleen maar “helen”. Persoonlijk heb ik de behoefte niet om mensen te helen aangezien ze prima in staat zijn om het zelf te kunnen. Daarnaast staat ook dat ik geen behoefte heb om andermans troep op te ruimen en zodoende ben ik me gaan verdiepen in velerlei andere mogelijke paden die er zijn. Me eigen ontwikkeling vind ik interessanter.

Vervolgens vraag ik me af hoe kennis mij kwelt? Hier krijg ik de indruk dat mijn gidsen mij niet begrijpen, of dat de auteur zelf zijn eigen visie los laat op dit onderwerp. Kennis heeft mij juist meer inzicht gegeven, meer begrip en nieuwe theorieën gegeven. Theorieën die onderzocht worden en verscheidene “paranormale” zaken begrijpbaar maken voor anderen zoals de wetenschappers. Maar ook anderen die met dit soort praktijken bezig zijn kunnen meer inzicht vergaren met waar ze nu werkelijk mee bezig zijn en uiteindelijk meer kunnen met minder energetische “verspilling”. Weet eerlijk gezegd niet wat ik zonder kennis zou moeten, maar met alles in het leven moet je een balans vinden. Je moet je kennis niet zomaar in je kop stampen, want ondanks dat je veel weet zul je weinig begrijpen totdat je het zelf in de praktijk ervaren heb. Vervolgens kan met de leer van Samadhi alles losgelaten worden. Net als een zwaardvechter die zijn hele leven op techniek oefent en de rust van geest om op de nodige momenten alles los te laten en op gevoel en intentie door te gaan. Het oefenen is om het uiteindelijk weer los te laten.

Met mijn gaven ben ik behoorlijk actief bezig, alhoewel de afgelopen twee maanden wat minder. Reguliere rituelen en experimenten om zo overal beter mee om te leren gaan. Maar nogmaals ik beperk me niet alleen tot helen. Tijdens de Reiki fase in me leven werd er ook gezegd door anderen dat het niet helemaal normaal was wat ik deed, maar het gehele systeem is incompleet en incorrect en het hele sfeertje er om heen is niet aan mij weggelegd. Neen in het occulte zijn er systemen die effectiever en completer zijn. Nogmaals vraag ik mij hier af of mijn gidsen weten waar ik überhaupt mee bezig ben? Hoe kunnen mijn helende gavens ongeroerd zijn als ik er actief mee bezig ben geweest in de vorm van Reiki en The Middle Pillar oefening? Of schrijft de auteur hier met vlagen zelf aan de hand van bepaalde suggesties die ik in de e-mail had geplaatst?

In het verleden had ik een slechte band met me gidsen. Regelmatig schreeuwen, ruzie, onenigheden, gevechten en ze stuurde inderdaad alles in meervoud terug. Maar hier heb ik al een lange tijd geen last meer van. Er zijn verscheidene mensen die denken dat ik van alles terug op me dak zal krijgen, maar er komt niets. Heb eigenlijk nauwelijks tot geen contact meer met hen. Dit houdt in dat ik mijn excuses heb aangeboden voor mijn gedrag in het verleden en meteen vermeldde dat ik met Goetia Daemonen werk als degene die mij adviseren en helpen. De groei die ik heb ondergaan heeft voor veel zelfconfrontatie en reflectie gezorgd. Met behulp van de Kabbalistische Boom des Levens heb ik op die wijze een enorme groei gehad waarin veel opgelost is en door het erkennen van de resterende "zere plekken" kan ik gewoon nauwelijks gekwetst worden of zal ik iets "doms" meer doen. Maar er is nog een behoorlijke route op die boom af te leggen, dus ben er nog niet. Hierin zit ook Emotionele en Spirituele groei in verwerkt naast de Psychologische groei.

Het Scheppings Proces is tevens een duidelijk iets voor mij. Aan de hand van de Law of Attraction, The Kybalion, Corpus Hermetica e.d. ben ik er achter gekomen. Die theoretische kennis heb ik vervolgens in de praktijk gebracht, met behulp van mentale alchemie, en is sindsdien de ruggengraat van mijn dagelijks leven geworden. Mijn leven is zoals ik het schep en ben geheel bewust van dat wat ik schep. Gedachte – Woord – Actie een basis principe waar niemand omheen kan.

Mijn relaties meet ik nog (af en toe en minderend) af aan mijzelf. Iedereen oordeelt alles aan de hand van henzelf. Toch is dit een ontwikkeling die op het programma staat, zodra ik bij die sfeer (Sephiroth en Qlipoth) op de Boom des Levens aankom. Iedereen die niet de hoeveelheid kennis en ervaring bezit om enigszins op gelijke hoogte mee te kunnen praten is geen goede partner en kan ik niets van leren. Zodoende zijn relaties meestal van korte duur, zodra ik geleerd heb van jouw wat er te leren valt breekt de relatie. Vervolgens is volgens het Boedhisme ook niet de bedoeling om overal aan te hechten, waaronder mensen. Ik klam me niet vast aan anderen en vind het eigenlijk best prettig om niet constant iemand om me heen te hebben. Toch is contact op zijn tijd wel van toepassing. Lekker karten met collega’s, trainen voor een bedrijf endurance toernooi, op zijn tijd met wat anderen naar fairs en concerten.

Het universum mag veel in petto hebben voor mij, maar als ik kies iets anders te gaan doen hebben zij er maar naar te schikken. We hebben immers allemaal Vrije Wil.

Heb dus niet echt bevredigende antwoorden gekregen wat verteld over het nu en de toekomst. Er stond wel veel in uit het verleden van hoe het was en wat niet meer speelt. Toch bedankt voor de moeite.
    pi_42523553
    Channeling 4 0kt. 2006:

Dag lieve Gidsen van A. zouden jullie met mij willen communiceren?

Heel tof; echt heel erg tof van jou. Jaaa we willen heel graag wat van ons laten horen.

Vraag 1:

Lieve A. waar je ook gaat of staat overal schijnt de zon. Het zou geen kwaad kunnen in te zien in welk opzicht je jouw sociale leven mist. Ooit ben je in staat geweest een sociaal leven op te bouwen. Hanteer hetzelfde… (schrift gaat niet verder). Het zou geen kwaad kunnen voor A. te onderzoeken welke vaardigheid verantwoordelijk was voor deze totstandkoming van deze sociale contacten. Het leven van A. zou een andere wending kunnen krijgen zodra dezelfde vaardigheden van toen in het nu toegepast zouden worden. Verhuizen? Stel jezelf de vraag waarom en kijk eens heel kritisch naar jezelf lieve meid. Wij weten wel waarom maar tracht zelf het inzicht te verkrijgen in het ontstaan van een bepaald gevoel.

Vraag 2:
    Het zelfbeeld van onze lieverd is helemaal veranderd; ooit dacht ze daar niet over na. A. kampt met dat eeuwige gevoel afgewezen te worden. Dit past haar; dit siert haar; dit is een levensles die zij zichzelf heeft meegegeven. Hoe verkrijg ik helderheid; hoe verkrijg ik duidelijkheid; hoe zorg ik dat het model (?) klopt. Het gevoel afgewezen te worden heeft immers van doen met het durven zijn wie je bent; te leren jouw passie te leven en loslaten van hetgeen jou niet meer dient. Ontevredenheid van jezelf heeft alles te maken met blokkades die je jezelf hebt opgeworpen. Het beeld van andere over jou is veel positiever dan het beeld dat je jezelf hebt aangemeten. Lieve lieve schat van ons je hebt alles in jou wat jouw hartje begeert. Je fonkelt en vlamt van binnen. Zorg ervoor dat deze eigenschappen naar buiten treden. Leer te weten wie jij bent; leer erachter te komen wat je doet bewegen een ervaring in een fijnstoffige werkelijkheid op te doen. Wend jouw onuitputtelijke creativiteiten aan om manieren te zoeken jezelf te herontdekken. Lieve meid. Wij kunnen dat niet voor jou doen; wij geven jou hints; wij geven jou duwtjes. Ja wij praten zelfs tegen jou in je dromen. Ontwikkel wie jij bent op spiritueel gebied dan leer je jouw muurtjes afbreken dan leer je je ware passie te leven en leer je weer een sociaal netwerk op te bouwen.
    Vele van onze woorden gaan verloren achter jouw onzekerheidsgevoel. Jouw muren zorgen ervoor dat onze woorden worden weerkaatst. Het vluchten naar jouw oude werkelijkheid is niet de oplossing; verander jezelf dan verander je jouw omgeving.

Tuurlijk wij zien oplossingen maar weet ook dat haar worstelen een doel dient; het leert haar over zichzelf. Het gevoel van onzekerheid is ook een gevoel en heeft net zo veel bestaansrecht als het gevoel van zekerheid. Het een leid naar het ander. De vraag is alleen hoe lang wil zij vertoeven in het gevoel van onzekerheid. Zolang A. zich zelf nog weet te redden in haar huidige situatie en zij blijkbaar creatief genoeg is haar onzekerheid te voeden zal er niet veranderen. Hoe graag wil ze veranderen; waar ligt dat kritische punt alwaar de omslag bewerkstelligd kan worden. De enorme drang om verandering bij zichzelf te willen doorvoeren; de rollen om te draaien.
    Je zou kunnen proberen iemand te vinden die haar inzicht geeft in haar dagelijkse manier van handelen. Wanneer dit handelen in kaart is gebracht zou ze kunnen proberen dit handelen te doen transformeren naar een handelen welke leid naar zelfbevrijding.

Vraag 3:
    Oh oh oh lieve meid van ons. Ze zou eens moeten weten hoe mooi jij bent. Het antwoord op deze vraag is verweven met het vorige verhaaltje. Het gebrek aan een positief zelfbeeld heeft geleid tot een afzondering van zichzelf. Wij zien de grote lijnen van jou toekomst lieverd; bepaalde kruisingen staan vast; ook de ontmoeting met een … (man = doorgestreept) persoon welke jouw liefde weerspiegeld. Alleen is het zo dat een kruising zich laat gelden wanneer je voorwaarden juist zijn. De voedingsbodem; de basis dient een juiste te zijn; tracht eerst eens jezelf te vinden en ga dan op zoek om jou liefde voor jezelf weerspiegeld te zien….

Vraag 4:

Hahaha wij hebben toch manieren gevonden A. te bereiken ondanks haar muurtjes. Het spirituele zal haar bevrijding geven die zij zoekt. Niet dat haar onzekerheid volledig zal verdwijnen maar zelfacceptatie zal ontstaan. Lieve meid; lees; ontwikkel; onderzoek. Doe er alles aan jouw spirituele ik te ontdekken. Luister naar onze hints; tracht te doen wat jou ingeeft en laat je niet leiden door onzekerheid. Laat het gevoel van bevrijding groter zijn dan het gevoel van onzekerheid. Jij bepaalt wanneer je op die kruising geraakt lieverd.

Vraag 5:
    Heel mooi dat A. belangstelling heeft voor ons; het maakt ons een opening te communiceren met haar.
    Het ingeslagen pad zal haar meer doen ontdekken over ons. Te meer zij zichzelf ontdekt te meer zij ons leert kennen. Wij kennen elkaar zeeeer lang en duiken ervaring na ervaring weer op; leer ons op jouw eigen unieke wijze kennen; vorm jouw eigen beeld over wie en wat wij zijn; wanneer we jou vertellen dat je het allemaal zelf bent. Zou dat moeilijk te ontvangen zijn maar weet dat je zelf meer bent dan je denkt te zijn; leer jezelf kennen en je leert ons kennen. Open dat boek naar jouw verleden jouw heden en jouw toekomst en je zult erachter komen dat de film A. één lange doorlopende film is waar velen vanuit de voor jullie niet zichtbare wereld naar kijken. Wij kunnen jou vertellen dat je jezelf zit te bekijken; je bestudeert jezelf je kijkt hoe A. zichzelf handhaaft in een werkelijkheid waarin bekrompenheid met creativiteit doorbroken kan worden.
    Lieve A. leer over jezelf en je leert over ons.

Het loont de moeite haar te vertellen dat onze pogingen contact met haar te maken zijn vrachten beginnen te dragen. Wij willen haar graag nog vertellen dat de openstelling naar ons van wezenlijk belang is voor haar toekomst. Ze is zo’n mooie meid wij hopen dat ze op een ochtend voor de spiegel staat en oprecht tegen zichzelf durft te zeggen: ‘A. ik hou van jou’ want dat zou betekenen dat ze ook van ons houd en zo komt dezelfde ik hou van jou weer bij haar zelf terecht….

Het loont de moeite haar te vertellen dat ze op het juiste pad zit; haak niet af.

Reactie: Ik heb de vrijheid genomen om de spelfouten in de channeling aan te passen; neem aan dat dat geen probleem is...(?)
    Een aantal (de meeste) dingen uit de channeling zijn eigenlijkvrij logisch en spreken voor zich.
    Alleen is de eerste vraag niet helemaal juist opgevat. Het is niet zo dat ik geen sociaal leven heb of moeite heb het op te bouwen maar dat mijn sociale leven zich op enige afstand bevindt en tevens rond de stad waar ik het liefst zou gaan wonen. Mijn vraag is meer of het zin heeft om een sociaal leven op te bouwen (en ik hier dus nog wel even blijf) of dat die tijd maar kort is en ik beter al mijn energie in mijn sociale leven daar kan blijven steken...en het wonen daar vind ik geweldig (hier heb ik t ook naar mijn zin maar is toch anders) en wil daar graag wonen...
    Daarnaast dacht ik altijd dat gidsen ' geesten' zijn die niet onderdeel van jouzelf zijn maar bijv. mensen uit het verleden...Uit de channeling blijkt echter dat ik zelf mijn gidsen ben? of lees ik het dan te letterlijk?
    Maar goed...voor de rest even geen opmerkingen...moet het nog echt laten bezinken...

In ieder geval bedankt YG voor je tijd en energie!

[ Bericht 8% gewijzigd door myxomatosekonijn op 09-10-2006 21:04:11 ]
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:57:35 #294
    91333 displission
    pi_42523940
    zow jij bent goed bezig YG
      Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:33:48 #295
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_42533064
    Leuk om te lezen ook!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:39:54 #296
    152502 Atuniel
    Papa de familias
    pi_42537011
    YG, hoe staat het met je idee om een cursus te geven eigenlijk?
    pi_42541585
    Allemaal dank voor het plaatsen van de channelings en de reacties erop. Ook de kritische reactie van Ashavan, zeer waardevol.
    Het is altijd moeilijk een channeling te peilen aan de hand van de persoon, ik moet altijd afgaan op wat er geschreven gaat worden, hoe dom en stom dat soms ook lijkt.
    In de afgelopen ongeveer 10 jaar dat ik nu channel, zijn mij een aantal dingen opgevallen.
    De belangrijkste is dat in de meeste gevallen een rode draad door de verhalen heen loopt, ten tweede merk ik regelmatig dat zo'n verhaaltje een soort dubbele bodems bevatten, zo'n verhaal kan keer op keer op een geheel andere wijze gelezen worden en kunnen snaren geraakt worden, die geraakt moeten worden om bijvoorbeeld een heling op gang te brengen, dit ongeacht de inhoud van het verhaaltje. Gidsen hebben altijd een achterliggende bedoeling met de woorden die zij schrijven, het interesseert ze niets of een verhaal klopt of niet, zij zijn er in de eerste plaats tbv jou spirituele groei en heling en hoe ze dat bereiken maakt ze niets uit, als ze hun doel maar bereiken, de een moet vreselijk janken bij het lezen van zo'n channeling, de ander wordt angstig, of heel erg boos. hoe het ook zei, het gaat Gidsen vaak om de reactie die zo'n verhaal losweekt, want dat wekt een zelfweerspiegeling op die jou kan laten inzien waar jou beperkingen zitten, naar mijn mening is spiritualiteit is werken aan jezelf.

Dus in geval van ashavan zou ik het bijvoorbeeld interessant vinden welke gevoelens werden aangetipt, welke emoties kwamen vrij, welke snaren werden geraakt, welke verwachting had hij van de channeling, dat is het onderzoeken waard, want daar liggen zijn beperkingen.
    En een nog mooiere vraag om te onderzoeken, waarom werden er alleen dingen geschreven over het verleden?

Het verhaal over Gidsen / hogere zelven, aspecten, ikken ed is een heel apart verhaal. Het liefst zou ik zien dat je zelf kennis leert maken met die wereld..dan leer je je eigen beeld vormen over hoe jij gidsen ed wil zien.
    Ik heb eens geprobeerd mensen zelf aan het schrijven te krijgen door een uitgebreide cursus te schrijven in mijn topic Online cursus automatisch schrift, maar dat was toch niet zo'n succes.

ik ben geen Robbert vd broeke, ik ben geen medium, geen toekomstvoorspeller, ik maak gewoon op mijn 'eigenwijze' manier contact met gidsen middels het schrift of via mijn dromen en iedereen zou dat weer op zijn eigen manier doen, iedereen zou weer zijn eigen visie en model vormen over wat gidsen zijn.

Wanneer er genoeg belangstelling bestaat, wil ik wel een keer een live cursus geven om via het automatsich schrift in contact te komen met jou gidsen / hoger zelf of aspecten(ikken)...dan kun je zelf jou eigen beeld leren vormen... ik kan in ieder geval een handreiking geven voor het in contact treden met jou gidsen ed. de rest is aan jouzelf.....

hoor het wel...

Groetjes
    YG
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:23:35 #298
    152502 Atuniel
    Papa de familias
    pi_42542082
    Zet mijn naam maar vast op de animo lijst dan
    pi_42542940
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef displission het volgende:

[..]

He Geartsjuh ik zal voor jouw de kaarten schudden. Ik heb van jou een tijd geleden een mailtje gehad met wat gegevens; woonplaats, leeftijd, en naam. Een algemene legging..
    Hoi displiss!

Nogmaals bedankt voor je legging! Sorry dat ik zo laat reageer, maar de eerste keer dat ik hem las kon ik me er niet 100% in herkennen dus ik heb hem even laten bezinken. Ik denk dat je legging samenvat wat ik een tijd terug heb doorgemaakt en wat voor invloeden dat allemaal op me heeft gehad. Ik zal het even toelichten.
    quote:
    Zwaarden vijf. Het is een geniepige kaart..de kaart laat volkomen open of de opgebouwde conflicten, akelige ruzies, de vuile aanval van buitenaf komt of van jezelf komt. Misschien bevindt je je in een gevaarlijke positie..(ik denk dat je zelf wel kan nagaan wat voor jou het geval is). De overige kaarten zullen iig meer vertellen over de situatie..en misschien wordt je gedachte versterkt. De zwaarden vijf betekend een overwinning, waarvan de winnaar niet lang plezier zal hebben.

Daarintegen ligt de hogepriester op de zwaarden vijf. De kaart staat voor de wereld van het geloof en een uit geloofszekerheid voortkomend diep vertrouwen. 1 van de drie beschermende kaarten van de tarot..die een aangelegenheid fundamenteel gunstig stemde. De krachten die betrekking hebben op het vertrouwen van jezelf of vertrouwen in de diepste zin van het leven en het vertrouwen in de toekomst, wat daaruit volgt zijn een andere kant van de kaart. Morele basiswaarden en persoonlijke intenties die deze kaart laat zien tonen een weg van ethiek en deugd.
    Zwaarden vijf geeft de oude situatie aan bij mij, conflicten en ruzies. De tweede kaart geeft heel mooi mijn innerlijke houding daarbij weer: vertrouwen. In mezelf, in het leven maar ook in de toekomst. Dat vertrouwen ben ik ondanks de akeligheid nooit kwijt geraakt .
    quote:
    Primaire maan de kracht in het nu. De gehangene..deze betekend op het eerste gezicht dat je vastgelopen bent. (persoonlijk: het is een hele leuke kaart). Je bekijkt zaken ondersteboven..een bedoeling kan zijn om tot een andere levensbeschouwing en een ommekeer in je leven te komen. Blijven hangen kan..(cg jung)..positief misschien, hanging on..

De toenemende kracht van de maan staven zeven, maak je klaar voor de verdediging wil deze kaart zeggen. We zien een persoon zich verdedigen op een heuvelrug. In een goede positie verkeer je wel..je heb het overzicht..zorg er ook voor dat je dit houdt..want anders haalt een van die stokken waartegen je het gevecht voert je neer.

Afnemende kracht..schildknaap van de kelken Deze kaart gaat net zoals de andere schildknapen in het deck over impulsen. Een persoon kijkt in gouden beker een vis aan. Zie deze vis misschien als de persoon die je wat aanbiedt. Is het een vredesvoorstel, medeleven wat je ontvangt..goed en eerlijk is deze kaart, maar niet wanneer het merendeel van de andere kaarten bedenkelijk is.
    De gehangene gaf bij mij wel aan dat ik vastgelopen was. Staven zeven gaf mijn verdediging aan in het conflict en de schildknaap van de kelken geeft heel het medeleven weer wat ik ontving uit mijn omgeving tijdens het conflict, en na het conflict.
    quote:
    Dan wat er in het donker ligt, de zwarte pilaar naast de hogepriesteres. Iets wat misschien onbewust niet wordt waargenomen, wat er wel is, maar waar misschien zelfs voor gevreesd wordt..Het is de zwaarden twee Een vrouw zit geblindoekt op een bankje aan het water..met gekruisde armen heeft zij twee zwaarden voor zich. Ze zegt eigenlijk laat me met rust..in een poging de gedachtes te voelen blokkeer je tegelijk het pad. Onder haar is het grijs, je vecht misschien voor een helder inzicht..zonder daarbij naar je innerlijke stem te luisteren.
    Je beschrijft de klassieke fout die ik vaak maak bij spirituele zaken: te hard zoeken en daardoor mijn eigen pad niet kunnen zien.
    quote:
    Aan de andere kant, wat er in het licht is.., waar je zeker mee door moet gaan: aas van de zwaarden Een aas belichaamd een potentie die je in je hebt, tevens een geluk. Deze aas..vertegenwoordigd: scherpzinnigheid, onderscheidingsvermogen..een probleem oplossen zonder daarbij het geheel uit het oog te verliezen..de hogere rede..
    Deze staat denk ik voor hoe ik het conflict heb opgelost. Daar ben ik nog steeds trots over, hoe ik dat aangepakt heb. Er was een hoop moed voor nodig.
    quote:
    Dan, waar gaat de reis heen/de weg: de duivel Ik heb die kaart al vaker getrokken..Het is geen aboslute toekomst en mocht de weg je niet aanstaan dan kun je naar mijn mening altijd tips ed gebruiken uit de legging of van jezelf. Het is ook geen ramp als je deze kaart trekt..er zijn niet zozeer slechte of goede kaarten, naar mijn mening kun je met de kaartgegevens andere wegen inslaan, mocht je dit nodig achtten..maar iig..de kaart: teneerste, voor iedereen heeft deze kaart een eigen gezicht. Het gemeenschappelijke zit hem in de "schijn-afhankelijkheid" en het stranden van goede voornemens..of het instemmen van handelswijzen die tegen onze principes ingaan.
    Tja, met deze zat ik een beetje. Het is natuurlijk niet een kaart die je graag wil hebben als toekomst. Maar op het moment dat je de legging deed was hij wel van toepassing in de zin van dat mijn hoop en voornemens waren vervlogen. Ook dat ik in het conflict zo tegen mijn eigen principes ben ingegaan. Dat was een zware constatering en ik denk dat ik pas de laatste weken daar echt een beetje overheen ben.

Thanks displiss!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:08:40 #300
    158096 Ashavan
    Ordo Discipli ars Vitae
    pi_42543685
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef YourGuardian het volgende:

Dus in geval van ashavan zou ik het bijvoorbeeld interessant vinden welke gevoelens werden aangetipt, welke emoties kwamen vrij, welke snaren werden geraakt, welke verwachting had hij van de channeling, dat is het onderzoeken waard, want daar liggen zijn beperkingen.
    En een nog mooiere vraag om te onderzoeken, waarom werden er alleen dingen geschreven over het verleden?

Groetjes
    YG
    Om eerlijk te zijn werd ik niet geraakt door wat er stond aangezien er geschreven werd over aan andere IK die ik niet langer meer ben. Dat wat er aangekaart werd was ik al bewust van. Zodoende is veel al opgelost of ben ik nog mee bezig. Maar ben in ieder geval al wel bewust van bijna alles. Zodoende kan ik persoonlijk niks met die channeling aanvangen.

Mijn verwachting van de channeling was een extra perspectief in mijn leven te krijgen en tevens een moment opname. Hoe kijken de "gidsen" tegen bepaalde zaken aan die ik doe. Niet zo zeer een definitief antwoord, maar wel een andere kijk op zaken wat ik eventueel als advies zou kunnen hanteren. Of dat er wellicht iets was wat ik zelf over het hoofd had gezien.

Daarnaast wilde ik het ook gebruiken om te vergelijken met wat een ander channeled bericht zou vertellen aan de hand van precies dezelfde tekst. Maar dit is meer vanuit een kritische blik. Wellicht zullen er overeenkomsten in zitten waar dan toch iets mee gedaan dient te worden.

Ondanks dat ik kritisch ben wil niet zeggen dat er gebrek van ervaring is. Ben al 14 jaar, sinds mijn 8e, actief met dit soort zaken en heb al aardig wat ervaring op mijn naam staan. Maar dankzij het kritisch kijken kijk ik dwars door alles heen en wordt ik niet zo'n zweverig huisvrouwtje die geen weet heeft van waar ze mee bezig is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')