Dus een stukje psychologie is verwant aan complottheorien, nee, duidelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 07:26 schreef Alicey het volgende:
WFL >>> TRU
Wat een dromen man........ misschien ben je wel gewoon gestoordquote:Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef LoveHenk het volgende:
ik heb twee dromen die al bijna mn hele leven zie.
de ene is altijd waar een vliegtuig crasht met mensen aan boord en ik heel dichtbij de crash-site sta. in de droom doe ik dan alsof ik het erg vind, maar het beeld en geluid en trillingen van een neerstrortend 747 (maar ook kleinere vliegtuigen) in me dromen vind ik FASCINEREND. wat ook kut is, als ik weet dat er niemand dood is gegaan zelfs niet een mensje, vind ik het minder mooi. het is voor mij de combinatie van enorm mooi spectacel en dood. ik weet het niet ik vind het maar raar. trouwens heb ik last van vliegangst maar toch vlieg ik.
de tweede wederkerende droom is die van apocalypse. he gaat meestal zo. mensen weten dat over een dag ofzo ze allemaal doodgaan. ER kom gewoon IETS en alle mensen gaan dood. wat ook scary is, ik vind het fucking geweldig en ben helemaal niet bang in me droom. een keertje was de droom dat asphalt openbrak en daaruit harige ronde dingen kwamen die op alles sprongen en opaten. er was geen ontsnappen aan. dat was mooi gezicht. of dan droom ik dat er fucking meteoriet inslaat en dat we allemaal fucking doodgaan. lijkt me gaaf. waarpm denk ik dat weet iemand dat?
wat zijn jou dromen die je hele leven wederkeren.
p.s. paar weken geleden is me totaal iets ander overkomen. ik was in zon rare state of sleep dat ik zegmaar niet sliep. en ik hoorde ZO HELDER DUIDELIJK een man in me oor boven me staan en naar me kijken. was heel eng. ik werd heel bang, werd wakker en was bang om om te draaien en te kijken eerste 3 seconden. dat was echt eng omdat het zo realistisch was. sindsdien slaap ik met gordijnen open. gekker ervaring.
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef LoveHenk het volgende:
--knip--
woensdag 27 september 2006 03:52
Dan moet je goverdomme is gaan slapen om deze tijd. Geen wonder dat jij van die gare dromen hebt!
Beetje raar is het wel hoor, mensen die dood gaan en dat jij dat leuk vindt enzo.Ga hulp zoeken
dan had je al flink wat happen uit je lijf dan whehequote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb als kind een droom gehad die telkens terug kwam. Dat was dat ik achterna werd gezeten door een wolf, en die wolf nam dan in elke droom een hap uit mij.
Voor de rest heb ik wel veel nachtmerries die ik onthoud, maar die niet terug keren.
als ik zo je profiel bekijk en je onderschrift bij je avatar en je avatar denk ik dat bij jouw sex niet echt een bijkomende zaak is maar gewoon je hoofdobjectquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:38 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
Ik denk de hele tijd maar aan persoon.![]()
zij komt in mijn dromen steeds voor,elke dag weer...![]()
Ik droom dan van een toekomst, zie mezelf iig een stuk ouder en met koter.
Sex droom ik ook van, maar dat is bijkomende zaak.
Wat is een SUV???quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:44 schreef Remqo het volgende:
Ik heb wel eens periodes dat ik droom dat ik met m'n auto achterop een rode SUV bots, ook meestal op het zelfde stukje weg. Soms droom ik het 3x per week, soms maanden niet.
Ik heb er nooit een prettig gevoel bij als ik het droom
Niet piepen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef Frederiqueske het volgende:
ik droomde vannacht dat ik een so had voor school, ik werd wakker en dacht, shit ik HEB ook een so straks op school..... dan zijn dromen niet leuk meer whehe![]()
Nog steeds die piano?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef sararaats het volgende:
euhm, dat is een beetje persoonlijk
maar ik kan wel verklappen dat er een mooie vrouw meespeelt
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh, elke maand wel een keertje dat ik terug naar school moet omdat ik mijn eindexamen bij nader inzien toch niet gehaald heb. Stukgelopen op (uiteraardwiskunde). Tevens moet ik opnieuw thuis gaan wonen en zit mijn kamer dan vol spinnen enzo. Vervolgens moet ik met mn 29 jaar tussen al die kutpubers gaan zitten, waar ik geen zin in heb waardoor ik het hele jaar spijbel of in de klas zit zonder mijn huiswerk af te hebben. Obsessed much?
En er is er nog eentje dat ik een heel strand in mn uppie moet gaan versterken tegen een aanstormende tsunami. Voer voor psychologen, zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |