abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42160134
ik heb twee dromen die al bijna mn hele leven zie.

de ene is altijd waar een vliegtuig crasht met mensen aan boord en ik heel dichtbij de crash-site sta. in de droom doe ik dan alsof ik het erg vind, maar het beeld en geluid en trillingen van een neerstrortend 747 (maar ook kleinere vliegtuigen) in me dromen vind ik FASCINEREND. wat ook kut is, als ik weet dat er niemand dood is gegaan zelfs niet een mensje, vind ik het minder mooi. het is voor mij de combinatie van enorm mooi spectacel en dood. ik weet het niet ik vind het maar raar. trouwens heb ik last van vliegangst maar toch vlieg ik.

de tweede wederkerende droom is die van apocalypse. he gaat meestal zo. mensen weten dat over een dag ofzo ze allemaal doodgaan. ER kom gewoon IETS en alle mensen gaan dood. wat ook scary is, ik vind het fucking geweldig en ben helemaal niet bang in me droom. een keertje was de droom dat asphalt openbrak en daaruit harige ronde dingen kwamen die op alles sprongen en opaten. er was geen ontsnappen aan. dat was mooi gezicht. of dan droom ik dat er fucking meteoriet inslaat en dat we allemaal fucking doodgaan. lijkt me gaaf. waarpm denk ik dat weet iemand dat?

wat zijn jou dromen die je hele leven wederkeren.

p.s. paar weken geleden is me totaal iets ander overkomen. ik was in zon rare state of sleep dat ik zegmaar niet sliep. en ik hoorde ZO HELDER DUIDELIJK een man in me oor boven me staan en naar me kijken. was heel eng. ik werd heel bang, werd wakker en was bang om om te draaien en te kijken eerste 3 seconden. dat was echt eng omdat het zo realistisch was. sindsdien slaap ik met gordijnen open. gekker ervaring.
pi_42160456
Dat een lekker wijf mn kamer binnenloopt en de hele nacht... uhhh oeps..

Ik vergeet mn dromen altijd weer, zou dus niet weten of ik iets regelmatig droom. Toen ik een bijna dood ervaring had moest ik 3 dagen over mn begravenis dromen.. dat was wel bizar. (toen kon ik het me wel herrineren omdat ik er zo van schrok)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_42160512
WFL >>> TRU
  woensdag 27 september 2006 @ 07:37:38 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42160561
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:26 schreef Alicey het volgende:
WFL >>> TRU
Dus een stukje psychologie is verwant aan complottheorien, nee, duidelijk
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42160640
quote:
Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef LoveHenk het volgende:
ik heb twee dromen die al bijna mn hele leven zie.

de ene is altijd waar een vliegtuig crasht met mensen aan boord en ik heel dichtbij de crash-site sta. in de droom doe ik dan alsof ik het erg vind, maar het beeld en geluid en trillingen van een neerstrortend 747 (maar ook kleinere vliegtuigen) in me dromen vind ik FASCINEREND. wat ook kut is, als ik weet dat er niemand dood is gegaan zelfs niet een mensje, vind ik het minder mooi. het is voor mij de combinatie van enorm mooi spectacel en dood. ik weet het niet ik vind het maar raar. trouwens heb ik last van vliegangst maar toch vlieg ik.

de tweede wederkerende droom is die van apocalypse. he gaat meestal zo. mensen weten dat over een dag ofzo ze allemaal doodgaan. ER kom gewoon IETS en alle mensen gaan dood. wat ook scary is, ik vind het fucking geweldig en ben helemaal niet bang in me droom. een keertje was de droom dat asphalt openbrak en daaruit harige ronde dingen kwamen die op alles sprongen en opaten. er was geen ontsnappen aan. dat was mooi gezicht. of dan droom ik dat er fucking meteoriet inslaat en dat we allemaal fucking doodgaan. lijkt me gaaf. waarpm denk ik dat weet iemand dat?

wat zijn jou dromen die je hele leven wederkeren.

p.s. paar weken geleden is me totaal iets ander overkomen. ik was in zon rare state of sleep dat ik zegmaar niet sliep. en ik hoorde ZO HELDER DUIDELIJK een man in me oor boven me staan en naar me kijken. was heel eng. ik werd heel bang, werd wakker en was bang om om te draaien en te kijken eerste 3 seconden. dat was echt eng omdat het zo realistisch was. sindsdien slaap ik met gordijnen open. gekker ervaring.
Wat een dromen man........ misschien ben je wel gewoon gestoord en ik wist niet dat je een man kon HOREN kijken naar je, brrrrr was het niet je pa die ff in je kamer kwam kijken of je al sliep?? met gordijnen open slapen brrr bij mij moet alles dicht zijn deuren, lamellen, rolluiken alles, eeerder gaak nie slapen en heb nog altijd een nachtlampje mijn dromen onthou ik trouwens nooit... alleen de leuke dat ik de auto van mijn ma in de prak reed tegen de auto van mijn trainster whahaha ja vraag me niet waarom ik dat droomde, snap er zelf ook geen hol van
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_42160828
Eeven geleden had ik gedroomd over een tsunami in Nederland hoe het precies zat weet ik niet meer, weet wel dat ik met een vriend was en dat opeens die grote golf eraan kwam. Later waren we ergens in een soort bunker of garage en we moesten zwemmen, duiken onder water zeg maar om eruit te komen. Ik weet ook nog dat ik onder lijken door moest zwemmen.
Regelmatige droom die eens in de zoveel tijd terug keert is dat ik merk dat mijn tanden los zitten en op het punt staan om eruit te vallen
pi_42161032
Die Tsunami heb ik ook een keer gehad in een periode dat natuurrampen een steeds terugkerend thema waren.

Maar wat al jaren terug komt is het inrichten van een huis/etage

Een hele periode was dat een zolderetage. Nu is dat telkens een tussenetage. Bijna altijd moet ik om de een of andere reden opnieuw beginnen en vaak ben ik afhankelijk van ouders. Het voelt alsof ik weer 15 ben terwijl ik me wel realiseer dat dat niet zo is.

Inmiddels begrijp ik ook waar die dromen op sloegen en ik verwacht ook dat dat nu stopt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_42161351
ben blij dat ik de dromen herken als ik droom, zodoende kan ik dan stoppen met de droom
pi_42203668
quote:
Op woensdag 27 september 2006 03:52 schreef LoveHenk het volgende:
--knip--

woensdag 27 september 2006 03:52

Dan moet je goverdomme is gaan slapen om deze tijd. Geen wonder dat jij van die gare dromen hebt!

Beetje raar is het wel hoor, mensen die dood gaan en dat jij dat leuk vindt enzo. Ga hulp zoeken
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 28 september 2006 @ 18:18:58 #10
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_42205817
Ik heb als kind een droom gehad die telkens terug kwam. Dat was dat ik achterna werd gezeten door een wolf, en die wolf nam dan in elke droom een hap uit mij.

Voor de rest heb ik wel veel nachtmerries die ik onthoud, maar die niet terug keren.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 29 september 2006 @ 06:26:43 #11
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_42223548
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb als kind een droom gehad die telkens terug kwam. Dat was dat ik achterna werd gezeten door een wolf, en die wolf nam dan in elke droom een hap uit mij.

Voor de rest heb ik wel veel nachtmerries die ik onthoud, maar die niet terug keren.
dan had je al flink wat happen uit je lijf dan whehe
  vrijdag 29 september 2006 @ 06:38:42 #12
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_42223578
Ik denk de hele tijd maar aan persoon.

zij komt in mijn dromen steeds voor,elke dag weer...

Ik droom dan van een toekomst, zie mezelf iig een stuk ouder en met koter.
Sex droom ik ook van, maar dat is bijkomende zaak.
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:55:15 #13
154399 Frederiqueske
pi_42223866
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 06:38 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
Ik denk de hele tijd maar aan persoon.

zij komt in mijn dromen steeds voor,elke dag weer...

Ik droom dan van een toekomst, zie mezelf iig een stuk ouder en met koter.
Sex droom ik ook van, maar dat is bijkomende zaak.
als ik zo je profiel bekijk en je onderschrift bij je avatar en je avatar denk ik dat bij jouw sex niet echt een bijkomende zaak is maar gewoon je hoofdobject
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 09:44:43 #14
88815 The_Emotion
98.3
pi_42225351
Ik heb wel eens periodes dat ik droom dat ik met m'n auto achterop een rode SUV bots, ook meestal op het zelfde stukje weg. Soms droom ik het 3x per week, soms maanden niet.
Ik heb er nooit een prettig gevoel bij als ik het droom
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:28:36 #15
154399 Frederiqueske
pi_42236875
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:44 schreef Remqo het volgende:
Ik heb wel eens periodes dat ik droom dat ik met m'n auto achterop een rode SUV bots, ook meestal op het zelfde stukje weg. Soms droom ik het 3x per week, soms maanden niet.
Ik heb er nooit een prettig gevoel bij als ik het droom
Wat is een SUV???
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:00:04 #16
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_42255547
een auto...
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:29:27 #17
158595 Emeth.NL
zelfreflectie is moeilijk
pi_42258630
Als kind droomde je er nog lekker op los, of je herinnerde ze gewoon beter, 1 van die 2 . Soms dat je lekker kon vliegen, dat waren de mooiste. Maar vaak genoeg ook van die kutdromen dat je je niet kunt bewegen, of dat er geen geluid uit je mond komt.

Herinner me een hele coole droom van toen. Hoorde eng te zijn maar was het eigenlijk niet. Het was geen terugkerende droom maar een vervolg droom, en droomserie . Ik droomde dat ik in mijn buurt met wat vrienden en broers op de vlucht was voor dit huizenhoge monster. Maar.... ik kon vliegen . Dus vondt het super spannend enzo. Alhoewel mijn maten wel moesten rennen voor hun leven dacht... hey kinderen zijn egoistisch don´t blame me .

Maar deze achtervolging ging dus drie dagen lang door. De volgende nacht ging ik verder waar ik de vorige nacht gebleven was met die droom, supercool. Maar toen hield het opeens op... snif. Hoe dan ook, jammer dat we onze dromen minder vaak herinneren als volwassenen. Tijd om meer te slapen mensen .
Cheers,
pi_42302885
En ja hoor. Ik was weer bezig. Twee keer in een nacht zelfs.
Voor ik midden in de nacht wakker werd was ik een huis voor een ander aan het inrichten. Ik was aan het schilderen en bedacht hoe ik het naar de smaak van de persoon warm kon inrichten met een minimum aan uitgaven en met wat er was. Ik was net ideeen aan het bespreken en uitvoeren toen de poes me wakker maakte.

Daarna was ik zelf aan het verhuizen en moest ik een nieuwe woonruimte inrichten. Dit keer echt inpakken en voor mezelf inrichten zonder dat ik helemaal alles moest doen en zonder me totaal hulpeloos en afhankelijk te voelen zoals vaak wel het geval is in mijn dromen. Meestal heb ik niks meer in mijn dromen. Nu wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:00:15 #19
154399 Frederiqueske
pi_42315225
ik droomde vannacht dat ik een so had voor school, ik werd wakker en dacht, shit ik HEB ook een so straks op school..... dan zijn dromen niet leuk meer whehe
pi_42315564
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef Frederiqueske het volgende:
ik droomde vannacht dat ik een so had voor school, ik werd wakker en dacht, shit ik HEB ook een so straks op school..... dan zijn dromen niet leuk meer whehe
Niet piepen.
Als je nou eens droomt dat je dat so heel goed gedaan hebt en het komt ook uit dan horen we je vast niet klagen.

Waarschijnlijk wist je ook wel dat je een so had. is wel gezegd op school. Alleen was je er waarschijnlijk niet helemaal met je kop bij en heb je het vaagjes ergens geregistreerd maar er niet veel mee gedaan of zoiets.

En? werd het iets met dat so?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42315775
Uh, elke maand wel een keertje dat ik terug naar school moet omdat ik mijn eindexamen bij nader inzien toch niet gehaald heb. Stukgelopen op (uiteraard wiskunde). Tevens moet ik opnieuw thuis gaan wonen en zit mijn kamer dan vol spinnen enzo. Vervolgens moet ik met mn 29 jaar tussen al die kutpubers gaan zitten, waar ik geen zin in heb waardoor ik het hele jaar spijbel of in de klas zit zonder mijn huiswerk af te hebben. Obsessed much?

En er is er nog eentje dat ik een heel strand in mn uppie moet gaan versterken tegen een aanstormende tsunami. Voer voor psychologen, zou ik zeggen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42315865
euhm, dat is een beetje persoonlijk

maar ik kan wel verklappen dat er een mooie vrouw meespeelt
Werewolf
pi_42316040
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef sararaats het volgende:
euhm, dat is een beetje persoonlijk

maar ik kan wel verklappen dat er een mooie vrouw meespeelt
Nog steeds die piano?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42316075
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Uh, elke maand wel een keertje dat ik terug naar school moet omdat ik mijn eindexamen bij nader inzien toch niet gehaald heb. Stukgelopen op (uiteraard wiskunde). Tevens moet ik opnieuw thuis gaan wonen en zit mijn kamer dan vol spinnen enzo. Vervolgens moet ik met mn 29 jaar tussen al die kutpubers gaan zitten, waar ik geen zin in heb waardoor ik het hele jaar spijbel of in de klas zit zonder mijn huiswerk af te hebben. Obsessed much?

En er is er nog eentje dat ik een heel strand in mn uppie moet gaan versterken tegen een aanstormende tsunami. Voer voor psychologen, zou ik zeggen.
jaaaa, terug naar school en weer bij mijn moeder wonen hebben het ook heel erg lang gedaan hier. Zijn we even gek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_42316115
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nog steeds die piano?
nog steeds de piano

het zijn best erotische dromen
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: