quote:Op maandag 18 december 2006 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Dat bedrijf wat nachtchauffeurs zoekt,zoekt kandidaten die in een straal van 15 km rond Meppel wonen.Daar zit ik slechts 50 kilometer overheen.![]()
Ik ben toch bang dat het de goot word.
En een kutkerst.Niet naar de kroeg en zulks i.v.m. het binnenkort aanwezige geldtekort.![]()
*knuffel* misschien wordt je verdriet minder als je denkt aan hoe gelukkig je was.. dat gevoel terug halen en niet het gemis dat je nu hebt.. je kleine engeltje wil zijn mama ook niet zien huilen toch?quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Enorm beroerd, enorm verdrietig, bang, het liefst nu ver weg van alle kerstdingensen en etentjes enzo enz
Ik wil ook terug in de tijd. Niemand die een tijdmachine heeft?quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik niet zes jaar en 4 maanden terug in de tijd? De zomer dat alles leuk was.
![]()
Niks, het is ook eigenlijk niet zo dat iedereen mijn letterlijk haat maar ik voel me niet echt geliefd door mijn medemens. Ik ben in sociaal status gezakt (quote:Op maandag 18 december 2006 22:30 schreef Houniet het volgende:
@ vencodark: waarom haat iedereen jewat heb je uitgevreten dan
Klein tipje: klikquote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks, het is ook eigenlijk niet zo dat iedereen mijn letterlijk haat maar ik voel me niet echt geliefd door mijn medemens. Ik ben in sociaal status gezakt () sinds een half jaar geleden en dat irriteerd me soms ineens.
![]()
Toen had ik nog geen ruzie gehad met zo'n beetje mijn enige vriendin, had mijn toenmalige vriend het niet uitgemaakt en was alles gewoon veel gezelliger.![]()
Ik ben alleen.![]()
Ik zal ook nooit op mensen afstappen,maar het voordeel van een Fokmeet is dat je a: altijd wel iets te kleppen hebt over een topic en b: er zal altijd wel mensen die je op sleeptouw nemen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx, maar geloof niet dat zoiets mijn ding is. Ben verlegen als de hel.![]()
Ik PM je wel ff want anders wordt het slowchat en wordt die clown boos.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef vencodark het volgende:
Zou het? Ik ken ook bijna niemand persoonlijk op fok. Heb dr 2 op msn en 1tje uit een vroeger basisschool verleden, toch Eve?![]()
Ben een watje.![]()
[R&P SC] ATWT! iedereen is welkom in de SC hoorquote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik PM je wel ff want anders wordt het slowchat en wordt die clown boos.
OK,zet ik het daar wel neer.quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P SC] ATWT! iedereen is welkom in de SC hoor
naar bed!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:22 schreef Christine het volgende:
Een beetje nerveus nu voor morgen.
ja van operatie gisteren he, kan wel effe durenquote:
Hooj!quote:
SOA test?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:00 schreef Chanty het volgende:
Bleg
Ik moet zo iets doen wat ik best eng vind, ik weet niet eens waar ik precies heen moet en het meisje met wie ik dit samen zou doen reageert nietJakkes, ik wil niet...
Dat doe je niet met iemand andersquote:
Nou, iemand meenemen lijkt me toch wel prettig. Succes verder met het vinden van die vriendinquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat doe je niet met iemand anders![]()
Het klinkt miss heel stom, maar ik moet het tijdschrift van de studieverening aan de man gaan brengen en ik heb gewoon een hekel aan dat soort dingen. Vooral als ik ook nog es niet weet waar ik nou heen moet
Wat jij zegtquote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef cosmick het volgende:
Beetje van 'huh?'
ZO ineens verzekerd van een romantisch weekend én kerstdagen![]()
Feest!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Stomverbaasd en blij met een financiele meevaller van de ibg.![]()
![]()
Zij vond mij, en was net zo zenuwachtig en wist net zo min waar we heen moestenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou, iemand meenemen lijkt me toch wel prettig. Succes verder met het vinden van die vriendin![]()
* mee eens is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Afwazig het volgende:
Vorig jaar was stukken beter, dat weet ik nu al...
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Afwazig het volgende:
Vorig jaar was stukken beter, dat weet ik nu al...
Gelijk wezen winkelen (al stond dat al in de planning).quote:
Is goed.quote:
Ik heb echt geen kerstgevoel... Hoeveel Wham! ik ook draai.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
Liep net even door het dorp.Kerstmuziek op mijn MP3 en al die lichtjes.
Met Kerst heb ik altijd het meeste last van het feit dat ik geen vriendin heb.
![]()
Heb ik ook wel een beetje, oplossing: veel dingen doen en alcoholquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:39 schreef RealZeus het volgende:
Met Kerst heb ik altijd het meeste last van het feit dat ik geen vriendin heb.
![]()
Daarom is het ook zo druk in de kroeg met Kerst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef knep het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje, oplossing: veel dingen doen en alcohol.
*Knuffel*quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Enorm beroerd, enorm verdrietig, bang, het liefst nu ver weg van alle kerstdingensen en etentjes enzo enz
Succes!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:11 schreef Baloetjuh het volgende:
Steeds beter!!!!
vooral nu ik weet dat ik OOK mag
Heb vette zin in vrijdag!!!!![]()
Lekker naar de sauna en een zonnebankie pakken (kan ik goed gebruiken)
Trouwens ook zin in 1e en 2e kerstdag!!!
De aller 1e kerst met mijn 2 lievies!!! En lekker de cadeautjes onder de boom uitpakken!!!
En 2e kerstdag lekker met een hele groep heerlijk etenen gezellig doen
![]()
Heb dr zin in!!!![]()
Nu alleen nog wat sneeuw voor de sfeer!!!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Memento-Mori het volgende:
klote studie misschien moet ik er wel mee gaan kappen tot ik de rust weer in mn kop heb en als ik nou wist waar die chaos in mn hoofd vandaan komt
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Memento-Mori het volgende:
klote studie misschien moet ik er wel mee gaan kappen tot ik de rust weer in mn kop heb en als ik nou wist waar die chaos in mn hoofd vandaan komthet ziet er naar uit dat ik van dit semester 2 van de 8 tentamens voldoende heb gemaakt
Meissie, praat eens met een (studie)adviseur/pyscholoog/begeleider-meneer/mevrouw/persoon-dinges, heb ik destijds ook heel veel aan gehad. En niet zomaar opgeven he, ik heb zulke enthousiaste verhalen van je gehoord over deze studie...quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Memento-Mori het volgende:
klote studie misschien moet ik er wel mee gaan kappen tot ik de rust weer in mn kop heb en als ik nou wist waar die chaos in mn hoofd vandaan komthet ziet er naar uit dat ik van dit semester 2 van de 7 tentamens voldoende heb gemaakt
Christine, over dat gesprek dat je morgen hebt: kan je me een betere manier noemen om je gedachten van de zenuwen af te houden dan een concert van een van je favoriete artiesten ? Geniet er nou maar gewoon van, muts.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef Christine het volgende:
OT: geen idee.. Ik ga vanavond naar een concert van één van mijn grootste idolen, en heb er niet echt zin in. Morgen moet ik voor m'n studie iets inleveren (wat ik niet af ga krijgen) en ik maak me er geen zorgen over. Het enige waar ik nog aan kan denken is Het Gesprek morgen. En daar ben ik bloednerveus voor.
quote:
Ik wou dat ik een manier wist om je pijn te verzachten.. maar die weet ik niet...quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:
quote:
Succesquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Chanty het volgende:
Zenuwachtig voor het tentamen en bang dat iedereen voor altijd maar weg blijft gaan...
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Chanty het volgende:
Zenuwachtig voor het tentamen en bang dat iedereen voor altijd maar weg blijft gaan...
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:30 schreef scrub_nurse het volgende:
serieus heel verdrietig nu...ik ben net naar de supermarkt geweest en ik heb kerstboodschappen gedaan voor mij alleen ...nou daar wordt je niet vrolijk van![]()
![]()
iddquote:
Je bent niet de enige, welkom bij de club . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 13:30 schreef scrub_nurse het volgende:
serieus heel verdrietig nu...ik ben net naar de supermarkt geweest en ik heb kerstboodschappen gedaan voor mij alleen ...nou daar wordt je niet vrolijk van![]()
![]()
he doosje hoe ist met je?quote:
jahooo!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef RealZeus het volgende:
Eindelijk heb ik een beetje rust in mijn donder.
![]()
Vandaag bij een uitzendbureau geweest en als het mee zit heb ik binnen een paar weken werk.
7 dagen werken ,7 dagen vrij en dan metbier
pendelen.
Ik weet welke brouwer het is en die rijden metDAF XF
![]()
Gelukkig maar, hopen dat dit werk een beetje bevalt.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef RealZeus het volgende:
Eindelijk heb ik een beetje rust in mijn donder.
![]()
Vandaag bij een uitzendbureau geweest en als het mee zit heb ik binnen een paar weken werk.
kerst met je familie? altijd gezellig toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Gemengd, nieuw baantjeoude opgezegd
en ik heb vakantie
maar geen plannen, ik weet zelfs nog niet wat ik met kerst ga en eigenlijk wil doen
dus voel me ook een beetje leeg.
wij doen niks aan kerstquote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kerst met je familie? altijd gezellig toch?
voel me goed.en rustig
ga je vrienden opzoeken..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij doen niks aan kerstdus zie het 'nut" van naar familie niet zo in om vervolgens me 2 dagen te vervelen
Q.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]das een goede
maar
welke vrienden?
Waat!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef Christine het volgende:
Jezus nixxx, ga je eens ergens anders als een klootzak gedragen!
Ontopic: nu weer even goed. Morgen weer zo'n leuk dagje ziek zijn..
.
.
Fatalisme is okay.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef Nosh het volgende:
Doodop, lichtelijk dronken, en een naderende deadline die ik keihard probeer te negeren.
ach jij kreeg tenminste een bonusquote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef cosmick het volgende:
Leuke bonus, lekker karten... alleen ontiegelijk KUT dat mijn radiateur van mijn auto kapot ging en ik helemaal van fokking Hoogeveen naar Wapenveld (garage) gesleept moest worden.
Heurlijk avond .. en weg bonus :|
Ja, tuurlijk, echt super. Alleen jammer dat ik dat weer moet gebruiken voor een torenhoge garagerekening.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ach jij kreeg tenminste een bonus![]()
goed is goedquote:
melig? was de uitslag erg vreemd dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben beetje melig door de "uitslag"van de psychologische test die ik vanmorgen gekregen heb...
Je hebt zeker vakantie?quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt zeker vakantie?
Ah oke,quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Maar het komt door bijwerkingen van medicijnen, ik hoop dat die na de vakantie voorbij zijn..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Best wel moe. Ik voel me alsof ik de hele avond kan slapen. Begin alles beetje zat te worden.
nee niet vreemd niet anders dan ik verwacht had, maar het kreeg deze uitwerking op mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
melig? was de uitslag erg vreemd dan?
dat eerste kan ik me erg in vinden, maar is zij dat ook?quote:
Kijk uit hè.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil iets kapotmaken, oh nee wacht ik gá iets kapotmaken
quote:
Ha! Ik neem vaak een bad met een groot glas whisky en treurige muziek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ga ook met een fles champagne in bad liggen ! Geloof me, als je je ergens instant vrolijker van gaat voelen is dat het. Quality time met jezelf is altijd goed.
Ja, treurige muziek werkt bij mij wel. Maar onder het afdrogen zet ik gewoon Slayer op hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
treurige muziek.. je moet dan toch juist of heeeele harde muziek of juist vroelijke meebleer muziek hebben.. Tenminste dat doe ik wel
terecht. Ik kreeg zojuist een uitnodiging van de broer van mijn oud-buurman, om met hen naar een boerengat te gaan om daar de kerst te vieren met een hele familie. Waarschijnlijk trek je zoiets een half uurtje.. Al is het aan de andere kant vast leuk om in andere families ruzie te zien ontstaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil iets kapotmaken, oh nee wacht ik gá iets kapotmaken
ik wil ook champagne en een badquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Aangeschoten van de champagne, en rozig van het bad.
Alleen het bad is ook al voldoendequote:
Of je gaat helemaal op de hedonistische tour, vult een bad met champagne en drinkt je eigen badvulling op.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat let je ?
De supermarkten zijn nog open. Desnoods ga je douchen en onderbreek je je douche af en toe voor een slok champagne.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef DR878 het volgende:
ondanks dat ik straks ga poolen met een vriend, heb ik geen vriendin waar ik leuke romantische dingen mee kan doen. Ik vind dat best klote eigenlijk. Heb met 2 vrienden ruzie, 1 vriend gaat naar verjaardag eentje gaat op vakantie en dat allemaal op dit moment. En een leuke vriendin waar ik iets mee kan doen zit er niet voor mij in
. Dat wordt een redelijk eenzame vakantie.
Ik haat single zijn tijdens feestdagen en vakanties![]()
Als hij dat klote vind, dan vind ie dat.. Ik ben alleen maar blij dat ik hier met de kerst alleen zit. GA wel dingen doen gelukkig, maar niet met me ex, die me niet kan uitstaan.quote:
Ik wilde enkel wat 'politiek-correctheid' uitlokken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij zegt toch hoe zich voelt, wie ben jij om te zeggen dat hij zich aanstelt..
Ik wens je een goede nachtquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ga mijn bedje eens induiken val om van de slaap
soms wou ik dat ik je gewoon ff kon knuffelen, en eigenlijk alleen om jou iets beter te laten voelenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef RealZeus het volgende:
Mwoah,wel redelijk.
Gisteren kerstborrel van mijn oude werk en ook al werk ik daar al 4 maanden niet meer,ik kreeg toch een kerstpakket en de bijbehirende envelop met inhoud.(50 euro).
Dat en dat een zatte collega tegen mij zei:"Godverdomme ,jij hoort er gewoon bij." en meer veren in mijn reet maakten het wel een mooie avond.
Alleen heb ik wel het idee dat ik daar nooit meer werken zal en dat vond ik toch een minder gevoel.![]()
En vanavond komt Home Alone op TV,en wederom moet ik die film alleen bekijken in plaats van met een leuk en liefmeisje
in mijn armen.
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 07:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms wou ik dat ik je gewoon ff kon knuffelen, en eigenlijk alleen om jou iets beter te laten voelen![]()
![]()
OT:
ik voel me lieieieieieieieffff en schattigggggg en lieieieieieiefffff![]()
* nixxx zingt Bright Eyes voor Brighteyes...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |