Kijk uit hè.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil iets kapotmaken, oh nee wacht ik gá iets kapotmaken
quote:
Ha! Ik neem vaak een bad met een groot glas whisky en treurige muziek.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ga ook met een fles champagne in bad liggen ! Geloof me, als je je ergens instant vrolijker van gaat voelen is dat het. Quality time met jezelf is altijd goed.
Ja, treurige muziek werkt bij mij wel. Maar onder het afdrogen zet ik gewoon Slayer op hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
treurige muziek.. je moet dan toch juist of heeeele harde muziek of juist vroelijke meebleer muziek hebben.. Tenminste dat doe ik wel
terecht. Ik kreeg zojuist een uitnodiging van de broer van mijn oud-buurman, om met hen naar een boerengat te gaan om daar de kerst te vieren met een hele familie. Waarschijnlijk trek je zoiets een half uurtje.. Al is het aan de andere kant vast leuk om in andere families ruzie te zien ontstaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil iets kapotmaken, oh nee wacht ik gá iets kapotmaken
ik wil ook champagne en een badquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Aangeschoten van de champagne, en rozig van het bad.
Alleen het bad is ook al voldoendequote:
Of je gaat helemaal op de hedonistische tour, vult een bad met champagne en drinkt je eigen badvulling op.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat let je ?
De supermarkten zijn nog open. Desnoods ga je douchen en onderbreek je je douche af en toe voor een slok champagne.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef DR878 het volgende:
ondanks dat ik straks ga poolen met een vriend, heb ik geen vriendin waar ik leuke romantische dingen mee kan doen. Ik vind dat best klote eigenlijk. Heb met 2 vrienden ruzie, 1 vriend gaat naar verjaardag eentje gaat op vakantie en dat allemaal op dit moment. En een leuke vriendin waar ik iets mee kan doen zit er niet voor mij in
. Dat wordt een redelijk eenzame vakantie.
Ik haat single zijn tijdens feestdagen en vakanties![]()
Als hij dat klote vind, dan vind ie dat.. Ik ben alleen maar blij dat ik hier met de kerst alleen zit. GA wel dingen doen gelukkig, maar niet met me ex, die me niet kan uitstaan.quote:
Ik wilde enkel wat 'politiek-correctheid' uitlokken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij zegt toch hoe zich voelt, wie ben jij om te zeggen dat hij zich aanstelt..
Ik wens je een goede nachtquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ga mijn bedje eens induiken val om van de slaap
soms wou ik dat ik je gewoon ff kon knuffelen, en eigenlijk alleen om jou iets beter te laten voelenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:47 schreef RealZeus het volgende:
Mwoah,wel redelijk.
Gisteren kerstborrel van mijn oude werk en ook al werk ik daar al 4 maanden niet meer,ik kreeg toch een kerstpakket en de bijbehirende envelop met inhoud.(50 euro).
Dat en dat een zatte collega tegen mij zei:"Godverdomme ,jij hoort er gewoon bij." en meer veren in mijn reet maakten het wel een mooie avond.
Alleen heb ik wel het idee dat ik daar nooit meer werken zal en dat vond ik toch een minder gevoel.![]()
En vanavond komt Home Alone op TV,en wederom moet ik die film alleen bekijken in plaats van met een leuk en liefmeisje
in mijn armen.
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 07:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms wou ik dat ik je gewoon ff kon knuffelen, en eigenlijk alleen om jou iets beter te laten voelen![]()
![]()
OT:
ik voel me lieieieieieieieffff en schattigggggg en lieieieieieiefffff![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |