succesquote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef RealZeus het volgende:
Aan de ene kant opgelucht, aan de andere kant bang voor de toekomst.
Ik ben vandaag gestopt bij dat kutbedrijf.Ik zat het er hele weekend al tegenaan te hikken,ik voelde me zo ellendig.
Nu ook nog eik,want wat nu?
Ga eerst naar mijn oude baas morgen,gaat dat niet,dan is er nog een ander bedrijf wat nachtchauffeurs zoekt.
Mocht dat allemaal niet lukken ,dan ben ik bang dat het de goot wordt.![]()
en dat ook.quote:Op zondag 17 december 2006 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
waardeloos.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
succesJe komt vast wel goed terecht
OT:
kut. emotioneel, teleurgesteld, onbegrepen, lastig, verveeld, in de steek gelaten. Maar vooral heel erg kut.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef zwartedoos het volgende:
Operatie was uiterst onprettigGeef mij maar algehele narcose
![]()
quote:
Waaraan ??quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef zwartedoos het volgende:
Operatie was uiterst onprettigGeef mij maar algehele narcose
![]()
baarmoederhalsquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:34 schreef Simmertje het volgende:
Voor de mensen die zich kut voelen: http://break.com/index/where_in_the_hell_is_matt.html
het filmpje maakte mij in ieder geval ontzettend blij![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
succesJe komt vast wel goed terecht
OT:
kut. emotioneel, teleurgesteld, onbegrepen, lastig, verveeld, in de steek gelaten. Maar vooral heel erg kut.
Hmmmquote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef RealZeus het volgende:
Ga eerst naar mijn oude baas morgen,gaat dat niet,dan is er nog een ander bedrijf wat nachtchauffeurs zoekt.
Mocht dat allemaal niet lukken ,dan ben ik bang dat het de goot wordt.![]()
Vraagje hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaarrrrghhhh!!!!!!!!
Ik wil het weten, en wel nu!
hoort erbij jongen, getrouwd zijn enzoquote:Op maandag 18 december 2006 21:05 schreef iamredleader het volgende:
Doodmoe. Ik ga zo naar bed, maar eerst m'n vrouw helpen.
Ik haat je niet.quote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het momenteel geen reet aan.![]()
Ik wil verhuizen en de hele fucking wereld hier achter me laten. Heb geen reden hier te blijven behalve mijn familie hier. Maar ja, een mens wil meer dan alleen leuke ouders en leuk broertje (heb ook wel een zus maar die zal ik niet zo missen).
Wtf doe ik hier nog?
Iedereen haat me.![]()
![]()
Goed gedachtquote:Op maandag 18 december 2006 21:49 schreef vencodark het volgende:
Wou ik ook zeggen maar wilde het aardige gebaar ook aardig ontvangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |