quote:Op zondag 17 december 2006 11:23 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb op dit moment heel vel zin om mezelf met een overdosis voor de trein te schieten.Maar ja,zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen.
Kortom,ik voel me kut en onnodig zowel op het werk als privé-gebied.
En na gisteravond een goed gesprek met een vriendin van mij gehad te hebben realiseer ik mij dat ik een verzuurde en verbitterde gozer ben geworden.![]()
![]()
Join the club . . .quote:Op zondag 17 december 2006 10:27 schreef scrub_nurse het volgende:
beetje teleurgesteld..maar verder wel ok!
wij gaan blijkbaar een weekendje weg met een feest ipv een kerstpakket.. ik vind het een goeie zaak.. ook geen hoofdpijnwijnquote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Koppijn. Bier na wijn geeft inderdaad een boel venijn.
Bekend verhaal! Maar dat heb je in deze tijd van het jaar.. geduldquote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef mrkanarie het volgende:
hoop zóó dat het wat wordt tussen ons, maar óf zij óf ik kan niet dus we zien elkaar bijna nooit.
Woniya geeft RealZeus een kerstknuffel en een schouderklopquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef RealZeus het volgende:
Net zo kut,eenzaam en verdrietig als gisteren en ik mag lijen dat dat binnen een paar weken anders is,anders kunnen ze me zo een gesticht indrukken.En doordat ik zo verdrietig ben vreet ik me maar weer suf aangevulde kerstkransjes.
Mooi was ik toch niet en dat word ik ook niet.En een vriendin zit er helemaal niet in.
![]()
Morgen een lange rit,dat wel,maar ik moet wel om 5 uur beginnen.![]()
Mijn leven.
![]()
Ik wil weer naar eind juli 1999,mooie zomer,veel vrienden en zulks.En als ik toen wist wat ik nu weet had ik een aantal zaken drastisch anders gedaan.![]()
*aai* en T_f ookquote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef Christine het volgende:
Godver, de uitslag komt morgen pas.
. *huilbui*.
dat kan je lerenquote:Op maandag 18 december 2006 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
* "Eigenlijk wil ik gewoon het liefste als technicus met een bandje door het land trekken. Rondhangen, bierdrinken en goeie muziek." Ideaal. Echter, jammergenoeg weet ik geen fuck van bands uitversterken, da's dan weer jammer.
I know, maar dat leer je niet zomaar even in een paar weken. Wat ik eigenlijk wil is een jaar pauze van mijn studie, en een jaar iets doen dat ik echt leuk vind. Zoals rondhangen en bierdrinken en dingen met muziek doen. Maar daar moet je dus voor geleerd hebben, en dat heb ik niet, en het gaan leren is niet echt een optie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |