Lijkt me terecht..quote:Op zondag 17 december 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met minder dan 'perfect' neem ik geen genoegen hoor..![]()
Darren Hayes..dat wist ik niet. Bedankt!quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Darren Hayes was de zanger van Savage Garden en is nu solo. Hij heeft al twee albums uit. De traditie van Savage Garden dat de zemelige nummers, niet representatief voor het album, op single worden uitgebracht, wordt in ieder geval voortgezet.
Darren Hayes #1
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio.. ben je De Dijk-expert?
Hehe dat is een lekker muziekje he? Voor zover ik weet is het een eigen stukje.quote:Ik ben verslaafd aan dat muziekje waarmee ze opkomen..
Ja het klinkt onwijs De Dijk, het is opzwepend en lekker..quote:Op zondag 17 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hehe dat is een lekker muziekje he? Voor zover ik weet is het een eigen stukje.
Anders moet je even igor@dedijk.nl mailen. Die weet het wel
Hij beheert de website. Goeie knakkerquote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja het klinkt onwijs De Dijk, het is opzwepend en lekker..
Wie is die gast dan?
quote:Op zondag 17 december 2006 15:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey.. die gast op die foto's ken ik ergens van..
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..het enige dat ik zie is een wandrek dat al staat en jij poseert erbij met een schroevendraaier
Filmpje vereist!
quote:
Omdat ik een zwak voor Heerenveen heb!quote:
Tsssquote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik een zwak voor Heerenveen heb!En volgens mij staan N' Kufo en Alves nu gelijk kwa doelpunten... Weet niet zeker. Ik hoop dat Alves er nog eentje maakt!
![]()
Stil jij!quote:Op zondag 17 december 2006 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje is ook gewoon keihard voor Heracles, dat is de echte reden..
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja.. Weet je wat? Ik ben voor niemand! Ik geniet gewoon van het mooie voetbal vanavond om 7 uur en ik geniet gewoon van het vele talent dat in Nederland rondloopt. Bij elke club lopen er wel echte goede spelers!
![]()
Yes! Nu is mijn dag weer goed...quote:Op zondag 17 december 2006 16:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Go Ahead Eagles staat ook 1-0 voor in de derby tegen AGOVV.
Ik ben voor de club die op dat moment het dichtste bij huis staat (in dit geval dus FC Twente), en voor de rest interesseert het me vrijwel nietsquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja.. Weet je wat? Ik ben voor niemand! Ik geniet gewoon van het mooie voetbal vanavond om 7 uur en ik geniet gewoon van het vele talent dat in Nederland rondloopt. Bij elke club lopen er wel echte goede spelers!
![]()
Ik woon in Hengelo, maar zeer vlakbij het Arke Stadion. Ik hoor het publiek ook altijd met thuiswedstrijden!quote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben voor de club die op dat moment het dichtste bij huis staat (in dit geval dus FC Twente), en voor de rest interesseert het me vrijwel niets
Dan woon je niet ver bij mij vandaanquote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon in Hengelo, maar zeer vlakbij het Arke Stadion. Ik hoor het publiek ook altijd met thuiswedstrijden!![]()
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomenquote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan woon je niet ver bij mij vandaanAls de wind een beetje goed staat hoor ik de supporters ook bij thuiswedstrijden
Ja dan zul je eens wat beleven... Dan laat ik jullie de echte kroegen zien!quote:Op zondag 17 december 2006 16:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meet nummer 3 sowieso in Tukkerland.. het stikt ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |