Stil jij!quote:Op zondag 17 december 2006 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje is ook gewoon keihard voor Heracles, dat is de echte reden..
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja.. Weet je wat? Ik ben voor niemand! Ik geniet gewoon van het mooie voetbal vanavond om 7 uur en ik geniet gewoon van het vele talent dat in Nederland rondloopt. Bij elke club lopen er wel echte goede spelers!
![]()
Yes! Nu is mijn dag weer goed...quote:Op zondag 17 december 2006 16:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Go Ahead Eagles staat ook 1-0 voor in de derby tegen AGOVV.
Ik ben voor de club die op dat moment het dichtste bij huis staat (in dit geval dus FC Twente), en voor de rest interesseert het me vrijwel nietsquote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja.. Weet je wat? Ik ben voor niemand! Ik geniet gewoon van het mooie voetbal vanavond om 7 uur en ik geniet gewoon van het vele talent dat in Nederland rondloopt. Bij elke club lopen er wel echte goede spelers!
![]()
Ik woon in Hengelo, maar zeer vlakbij het Arke Stadion. Ik hoor het publiek ook altijd met thuiswedstrijden!quote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben voor de club die op dat moment het dichtste bij huis staat (in dit geval dus FC Twente), en voor de rest interesseert het me vrijwel niets
Dan woon je niet ver bij mij vandaanquote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon in Hengelo, maar zeer vlakbij het Arke Stadion. Ik hoor het publiek ook altijd met thuiswedstrijden!![]()
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomenquote:Op zondag 17 december 2006 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan woon je niet ver bij mij vandaanAls de wind een beetje goed staat hoor ik de supporters ook bij thuiswedstrijden
Ja dan zul je eens wat beleven... Dan laat ik jullie de echte kroegen zien!quote:Op zondag 17 december 2006 16:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meet nummer 3 sowieso in Tukkerland.. het stikt ervan!
Die onderzoeker heeft gelijk...quote:Op zondag 17 december 2006 16:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik las laatst ergens dat in Enschede de mooiste vrouwen van Nederland lopen.. weet niet of de onderzoeker ooit in Groningen is geweest, maar het heeft me wel nieuwsgierig gemaakt..
PABO in Hengelo!quote:Op zondag 17 december 2006 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmm... wat studeer je Jojoortje?
Ik ben afgelopen donderdag in Lunatic geweest. Wat een feest!quote:Op zondag 17 december 2006 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is de Lunatic bagger, en de Aspen Valley nog erger. Boemel is wel okay, over Paddy's heb ik niet direct een mening
Wij hebben 't Bolke.quote:Op zondag 17 december 2006 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jullie hebben geen 'El Rubio' I bet.. en geen Martinitoren..
Gaarnequote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, ik heb je vriend Igor gemaild.. ik houd je op de hoogte..
Weet je de uitslag nog?quote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef Soempie het volgende:
In 2004 heb ik nederland v zweden in een kroeg in Enschede gekeken.
kwartfinales
penalties. Nederland ging door.quote:
Ahja, die herinner ik mij ook nog. Feestje na afloop in de regen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef Soempie het volgende:
In 2004 heb ik nederland v zweden in een kroeg in Enschede gekeken.
kwartfinales
quote:Op zondag 17 december 2006 16:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ahja, die herinner ik mij ook nog. Feestje na afloop in de regen.
Ik las: adopterenquote:Op zondag 17 december 2006 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaan we adoreren in het volgende topic?
Molly Malonequote:Op zondag 17 december 2006 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaan we adoreren in het volgende topic?
laten we jou dan maar adoreren in het volgende topicquote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was op een zaterdagavond in ieder geval.. Ik ben die avond nog m'n vakantiebaantje kwijt geraakt, omdat ik eerder weg ging, omdat ik per se die wedstrijd wilde zien..
Dat sowieso niet..quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
laten we jou dan maar adoreren in het volgende topic![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
en de wedstrijd erna, Nederland-Portugal, in een kroeg in Utrecht.. zeer slecht bevallen! (Dat was de wedstrijd van het smsje, Soempie..)
Prima...ik krijg al sterallures...quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik las: adopteren![]()
Maarem... Nem niet meer!![]()
Fokster Parents???quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We kunnen ook iemand adopteren.. wel zo leuk..
quote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Adoreer hier mij' werkt ook niet.. Ik stel voor dat de TT wordt: 'Adoreer hier Nembrionic' en dat iemand anders opent dan de havenbaron zelf..
Dat was ook de bedoeling, maar hij was me voorquote:Op zondag 17 december 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Adoreer hier mij' werkt ook niet.. Ik stel voor dat de TT wordt: 'Adoreer hier Nembrionic' en dat iemand anders opent dan de havenbaron zelf..
Ik moest 'm zelf openen van jequote:Op zondag 17 december 2006 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar hij was me voor![]()
Dat was een grapje, omdat je de laatste post had.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was een grapje, omdat je de laatste post had.![]()
Hey..ik heb er geen controle over.quote:
Dit topic liep ook al niet echt storm...quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan nooit genoeg zijn..
Niet? Het is binnen een dag al vol..volgens mij een record voor SC topicsquote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit topic liep ook al niet echt storm...
verhip, nu je het zegtquote:Op zondag 17 december 2006 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Het is binnen een dag al vol..volgens mij een record voor SC topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |