Ik ook!quote:Op zondag 17 december 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar zo'n saaierd als vriend, die alles gewoon netjes volgens de gebruiksaanwijzing doet.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik neig ook naar iamredleader moet ik eerlijk zeggen, whaha..
Redelijk groot!quote:Op zondag 17 december 2006 15:04 schreef Nesle het volgende:
Hoe groot is jullie familie eigelijk?
Sterktequote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ga naar beneden! Ik zal wat foto's maken van het resultaat
quote:
Volgens mij ben ik heel ongeduldig met dat soort dingen...quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Samen een oplossing zoeken is toch het leukste..
quote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik surprise eieren meeneem naar de meet. Kijken hoe iedereen het aanpakt
Ik snap hem!quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Redelijk groot!![]()
Aan mijn moeders kant (zij is de oudste thuis!) vind je veel kinderen en beginnende pubers(Ik bijna oudste)
Aan mijn vaders kant (hij is zelf de jongste thuis!) vind je de grote neven en nichten van midden 20 ongeveer. (Ik de jongste)![]()
Snappen jullie het nog?![]()
Daar zou ik maar eens aan werken dan..quote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik heel ongeduldig met dat soort dingen...![]()
De meet is geen datingservicequote:Op zondag 17 december 2006 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik surprise eieren meeneem naar de meet. Kijken hoe iedereen het aanpakt
Tweelingzus!!quote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik snap hem!
Nu ik.
Mijn familie is ook best wel groot. Mijn moeder heeft nog een broer (56) en zus (60). En mijn moeder (45) is de jongste. De broer en zus van mijn moeder hebben allebei al 2 kinderen van 20+ en de oudste is 35. Dat zijn dus mijn neven en nichtenDe kinderen van mijn tante hebben OOK alweer kinderen en de oudste van die 4 is ook alweer 3 jaar
Dan mijn vaders kant, hij is de oudste van 4. Zijn 2 broers hebben alletwee kinderen, maar van mijn ene oom zie ik mijn 2 nichtjes ( 13 en 11) nooit want die wonen in Amerika. Dit jaar mei is van mijn andere oom mijn nichtje Quirine geboren. Dan heb je nog mijn vaders zus maar die is geestelijk gehandicapt dus die zal nooit kinderen krijgen. En dan ben ik natuurlijk nog samen met mijn tweelingzus (16 en 16)
Dit is wel een moeilijk stukje geworden
Maar ik snap hem welquote:Op zondag 17 december 2006 15:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik snap hem!
Nu ik.
Mijn familie is ook best wel groot. Mijn moeder heeft nog een broer (56) en zus (60). En mijn moeder (45) is de jongste. De broer en zus van mijn moeder hebben allebei al 2 kinderen van 20+ en de oudste is 35. Dat zijn dus mijn neven en nichtenDe kinderen van mijn tante hebben OOK alweer kinderen en de oudste van die 4 is ook alweer 3 jaar
Dan mijn vaders kant, hij is de oudste van 4. Zijn 2 broers hebben alletwee kinderen, maar van mijn ene oom zie ik mijn 2 nichtjes ( 13 en 11) nooit want die wonen in Amerika. Dit jaar mei is van mijn andere oom mijn nichtje Quirine geboren. Dan heb je nog mijn vaders zus maar die is geestelijk gehandicapt dus die zal nooit kinderen krijgen. En dan ben ik natuurlijk nog samen met mijn tweelingzus (16 en 16)
Dit is wel een moeilijk stukje geworden
Ik wilde juist opletten wie alles netjes volgens de handleiding zou doen.quote:
Ja tweeling!quote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tweelingzus!!
Quirine vind ik een hele mooie naam trouwens..
En ja, ik lijk best veel op haar. Minder dan vroeger, maar sommigen kunnen ons nog steeds niet uit mekaar houden. Mijn vriendinnen zeggen trouwens dat we helemaal niet meer op elkaar lijkenquote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
@ Nesle:
Ook een grote familie!Lijk je op je tweelingzus?
Ik ook!quote:Op zondag 17 december 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 1 broer.
jij wintquote:Op zondag 17 december 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader was met z'n 11-en en op 1 zus na hebben ze allemaal minimaal 2 kinderen. Veel hebben er 3 of meer waarvan er ook veel zelf al kinderen hebben. Ik zal zo even telschatten
Mijn opa is ooit nog hertrouwd met de zus van mijn oma dus officieel zo'n beetje het dubbele ofso maar die tel ik niet mee natuurlijk
Mijn moeder was met 2 en mijn oom heeft 6 kinderen.
Ik heb 1 broer.
Dat is nogal nodig als je 4 onderdelen hebt..quote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde juist opletten wie alles netjes volgens de handleiding zou doen.![]()
![]()
ze zijn er..quote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is nogal nodig als je 4 onderdelen hebt..
Back@You!quote:Op zondag 17 december 2006 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
@ Stan:
Ik ga daar niet aan werken. Ik laat jou gewoon al het werk doen...
Ja en zo eentje die dat dus volgens de handleiding gaat doen, is jouw ideale loverboy.. whaha..quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja en zo eentje die dat dus volgens de handleiding gaat doen, is jouw ideale loverboy.. whaha..
Welke AKQ'ers blijken familie van elkaar te zijn?quote:Op zondag 17 december 2006 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Hele stambomen worden hier uitgewerkt![]()
Pff als ik al mijn charmes in de strijd gooi, wil jij heus wel wat voor mij in elkaar timmeren!quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Back@You!
Dat is dus onacceptabel.. emancipatie helemaal of helemaal niet..![]()
Je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Soempie het volgende:
Stan jij bent evil!
Dat belooft wat.. ik vrees dat je nog gelijk hebt ook..quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pff als ik al mijn charmes in de strijd gooi, wil jij heus wel wat voor mij in elkaar timmeren!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?![]()
Oléé!quote:Op zondag 17 december 2006 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat belooft wat.. ik vrees dat je nog gelijk hebt ook..
Je bent bijna perfect...quote:Op zondag 17 december 2006 15:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Ikea meubels verspreid ik de onderdelen over de kamer, kijk af en toe naar de plaatjes, ga dan schelden dat ik de onderdelen niet kan vinden tot ik er achter kom dat ze vlakbij liggen, dan in elkaar proberen te zetten en af en toe weer naar de plaatjes kijken.
ja, maar net nietquote:
Met minder dan 'perfect' neem ik geen genoegen hoor..quote:Op zondag 17 december 2006 15:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Perfect is ook weer saai.. nemen deze man! Hij kan nog voor je zingen ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |