abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44544384
Meer illegalen door pardonregeling? Het nieuws van een op handen zijnde pardonregeling in Nederland is niet binnen de landsgrenzen gebleven. In en rond Milaan woont een grote gemeenschap illegalen uit West-Afrika. Zij hebben van het generaal pardon gehoord en willen het nu in Nederland gaan proberen. EénVandaag ging naar Milaan en sprak met deze mensen. Weerman Jan Versteegt (55) neemt na twaalf jaar afscheid van Radio 2. Versteegt vindt de belasting te zwaar geworden om, zeven dagen per week meerdere malen, live het weerbericht te presenteren. EENVANDAAG bezoekt Jan Versteegt in Groningen.
Verder in EENVANDAAG: een bezoek aan een vrouwendorp in Polen. Er is daar geen man meer te bekennen. Alle mannen zijn aan het werk; niet thuis in Polen maar in het westen.

Meer op deze zender | Meer in dit genre | Uitzending Gemist

Terug
Nederland 1, 18:20 uur

DetailsZender:
Datum en tijdstip: 18 december 2006, 18:20-18:50 uur
Genre: Nieuws/Actualiteiten
Omroep: TROS/AVRO
Url: www.eenvandaag.nl
Teletekst: 220
Bijzonderheden: Teletekst ondertiteld, Breedbeelduitzending

Kijkwekker via SMS Toevoegen aan persoonlijke gids Mail a friend Reageer op dit programma

© 2006 AKN Digital Services | Alle rechten voorbehouden
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  maandag 18 december 2006 @ 18:02:03 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44544581
Sorry. Ik ben tegen en moet werken.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 18 december 2006 @ 18:04:17 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44544640
Kan die OP niet wat duidelijker ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44544666
Ik ben vóór en van mij mogen ze het proberen.
pi_44544689
quote:
Zij hebben van het generaal pardon gehoord en willen het nu in Nederland gaan proberen
...alwaar zij gezwind kennis namen van het begrip "eenmalig".
Ze zijn sowieso geen deel van die afgebakende groep, dus dit is eik bes wel paniekzaaien. En moesten ze helemaal naar Milaan om nog wat enge negers te vinden die staan te kwijlen om ons landje binnen te komen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 18 december 2006 @ 18:12:39 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44544878
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef TranceAction het volgende:
Meer illegalen door pardonregeling? Het nieuws van een op handen zijnde pardonregeling in Nederland is niet binnen de landsgrenzen gebleven. In en rond Milaan woont een grote gemeenschap illegalen uit West-Afrika. Zij hebben van het generaal pardon gehoord en willen het nu in Nederland gaan proberen. EénVandaag ging naar Milaan en sprak met deze mensen.
De regeling is eenmalig en bestemt voor een bepaalde groep waaronder geen inwonder van de stad Milaan valt. En de meeste illegalen die daar zitten zullen wel voor de maffia werken geen werkgever waar je zonder permanente ontslag van wegkomt. Dus zie het nut van je post niet zo. En kan me tijd wel beter gebruiken dan kijken naar dit soort flauwekul.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44545010
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

...alwaar zij gezwind kennis namen van het begrip "eenmalig".
Ze zijn sowieso geen deel van die afgebakende groep, dus dit is eik bes wel paniekzaaien. En moesten ze helemaal naar Milaan om nog wat enge negers te vinden die staan te kwijlen om ons landje binnen te komen?
Waarna ze vrolijk de illegaliteit in duiken. Samen met de andere duizenden vriendjes die door de zuigende werking van een GP hun heil zoeken in Nederland.
  maandag 18 december 2006 @ 18:20:03 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44545118
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef nikk het volgende:

[..]

Waarna ze vrolijk de illegaliteit in duiken. Samen met de andere duizenden vriendjes die door de zuigende werking van een GP hun heil zoeken in Nederland.
En daar heb je bronnen en cijfers voor. Dat illegalen Europa binnen komen ligt aan de corruptie en slechte bewaking van de grenzen in Italie en Spanje.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44545235
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

En daar heb je bronnen en cijfers voor. Dat illegalen Europa binnen komen ligt aan de corruptie en slechte bewaking van de grenzen in Italie en Spanje.
Yeah right. Alsof illegalen dusdanig juridisch onderlegd zijn om de precieze grenzen van de wet te kennen en op basis daarvan te besluiten wel of niet te komen. Maar goed, we zullen wel zien wat deze GP uiteindelijk zal brengen.
  maandag 18 december 2006 @ 18:24:35 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44545249
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef nikk het volgende:

[..]

Waar ik wel eens schijtziek van wordt is dat mensen als jij niet snappen dat dit een mondiaal probleem is. Waarvan de belangrijkste oorzaken buiten Nederland liggen. Daarnaast verplaats je eens in een ander als jij arm bent en elke dag honger hebt. En je hoort van een generaal pardon wat zou jij dan doen. En die mensen zijn vaak ongeletterd en slecht opgeleid en snappen de werking van de Nederlandse politiek en de eenmaligheid van de GP niet. Zelfs Nederlanders snappen daar soms geen hol van.
  maandag 18 december 2006 @ 18:25:56 #11
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44545283
Stemmingmakerij.
... is a mismatch forever
  maandag 18 december 2006 @ 18:26:26 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44545299
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef MissMatch het volgende:
Stemmingmakerij.
Dat is het idd. Er is geen enkele aanwijzing dat een GP leidt tot meer illegalen in Nederland.
pi_44545371
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Waar ik wel eens schijtziek van wordt is dat mensen als jij niet snappen dat dit een mondiaal probleem is. Waarvan de belangrijkste oorzaken buiten Nederland liggen. Daarnaast verplaats je eens in een ander als jij arm bent en elke dag honger hebt. En je hoort van een generaal pardon wat zou jij dan doen. En die mensen zijn vaak ongeletterd en slecht opgeleid en snappen de werking van de Nederlandse politiek en de eenmaligheid van de GP niet. Zelfs Nedrlanders snappen daar soms geen hol van.
Waar ik schijtziek van word is dat mensen zoals jij niet snappen dat we van dit mondiale probleem geen nationale moeten maken. Er is hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen. Ze horen hier niet. Klaar. Punt.

Hoe dan ook zal deze GP uiteindelijk alleen maar leiden tot méér illegalen. En dat kan niemand een vooruitgang noemen.
pi_44545401
Wel een wazig verhaal waarin de interviewster doet alsof Nederland alle illegalen wil opnemen. Rare documantaire.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 december 2006 @ 18:29:16 #15
862 Arcee
Look closer
pi_44545404
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef MissMatch het volgende:
Stemmingmakerij.
Ja, die mensen weten 't nog niet eens.

Sommigen wel trouwens en die denken hier een vergunning te krijgen. Die hebben 't debat dan niet helemaal begrepen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44545432
Ik kan mij nog een GP herrinneren tijdens de bijlmerramp, er stonden file's bij de grens
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 18 december 2006 @ 18:33:50 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44545547
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Waar ik schijtziek van word is dat mensen zoals jij niet snappen dat we van dit mondiale probleem geen nationale moeten maken. Er is hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen. Ze horen hier niet. Klaar. Punt.
Kijk dat is het bekrompenheid van jou manier van kijken. Een mondiaal probleem is altijd een nationaal probleem. We leven samen met vele landen en vele mensen op deze planeet. En het meeste van wat deze mensen en landen doen hebben een directe invloed op andere landen en andere mensen. In mijn ogen ben je gewoon iemand met een ongefundeerde angst voor buitenlanders. Je bent eigenlijk redelijk racistisch.
  maandag 18 december 2006 @ 18:36:09 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44545606
Ik ben illigaal én vrouw. Dan kan ik wel een vergunning krijgen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 18 december 2006 @ 18:38:11 #19
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44545686
Mooi, hebben we straks er 2.600.000 parasieten bij.
Wouter Bos betaalt wel.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_44545722
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kijk dat is het bekrompenheid van jou manier van kijken. Een mondiaal probleem is altijd een nationaal probleem. We leven samen met vele landen en vele mensen op deze planeet. En het meeste van wat deze mensen en landen doen hebben een directe invloed op landen en andere mensen. In mijn ogen ben je gewoon iemand met een ongefundeerde angst voor buitenlanders. Je bent eigenlijk redelijk racistisch.
Tuurlijk. Jij kan wel even alle wereldproblemen oplossen natuurlijk. Wat is je plan voor volgend jaar? Wereldvrede?

Maar hey, op zich heb je wel een punt. Laten we zoveel mogelijk illegalen en Afrikanen toelaten in Nederland. Voor je het weet is de wereld exact even arm en zijn we allemaal gelijk!
pi_44545745
Haaglander, ik schat 2,6 miljard eigenlijk. Hoop Chinezen hebben alvast een ticket geboekt en de Indiers zijn ook druk bezig. Gezellig toch.
pi_44545751
quote:

[..]

Hoe dan ook zal deze GP uiteindelijk alleen maar leiden tot méér illegalen. En dat kan niemand een vooruitgang noemen.
je bent eik best wel dom...enige kennis van de materie is je vreemd...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_44545796
Alle pogingen om die mensen te "helpen" zorgen voor een grotere groep van mensen die geholpen willen worden, Zoals duidelijk te horen was in een vandaag gaat alleen het praatje dat ze een vergunning krijgen, de rest wordt gewoon vergeten.
De enige oplossing is ze terugstuuren en ze daar te helpen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 december 2006 @ 18:43:48 #24
862 Arcee
Look closer
pi_44545868
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Ericr het volgende:
Haaglander, ik schat 2,6 miljard eigenlijk. Hoop Chinezen hebben alvast een ticket geboekt en de Indiers zijn ook druk bezig. Gezellig toch.
De eersten zijn ook al geland op Schiphol:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 18 december 2006 @ 18:47:01 #25
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44545954
quote:
Hoeveel neem jij er in huis?
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  maandag 18 december 2006 @ 18:48:43 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44546006
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef nikk het volgende:

[..]

Tuurlijk. Jij kan wel even alle wereldproblemen oplossen natuurlijk. Wat is je plan voor volgend jaar? Wereldvrede?

Maar hey, op zich heb je wel een punt. Laten we zoveel mogelijk illegalen en Afrikanen toelaten in Nederland. Voor je het weet is de wereld exact even arm en zijn we allemaal gelijk!
Ik heb het dus helemaal niet over het oplossen van wereldproblemen. Dat is iets wat niet eens binnen de scoop van een land als Nederland ligt. Nederland is volkomen afhankelijk van landen die wel de macht hebben om wat aan de toekomst te veranderen. En idd ik voorzie een heel vere toekomst waarin er hooguit wat grote supermachten zijn met landen die direct onder hun invloed vallen. En is de wereld idd even arm en even rijk.

Doen we dat trouwens niet voor zie ik een derde wereldoorlog omdat we dan allemaal zullen moeten gaan vechten voor het weinige wat over is. En tenzij Nederland hulp krijgt vanuit het buitenland zal Nederland zeker niet tot de winnars behoren. De tijden van de gouden eeuw zijn voorbij. En sindsdien heeft Nederland altijd buitenlanders nodig gehad als het wat te lastig werd in de wereld.
pi_44546010
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is het idd. Er is geen enkele aanwijzing dat een GP leidt tot meer illegalen in Nederland.
Buiten dat het in alle andere landen dus wel gebeurde
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 18 december 2006 @ 18:49:28 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44546029
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef existenz het volgende:

[..]

Buiten dat het in alle andere landen dus wel gebeurde
Bron?
pi_44546056
Is dit nou de linkse media?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44546091
`Wat een rechts onderwerp weer. De media is extreem rechts
lollig
pi_44546125
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef du_ke het volgende:
Is dit nou de linkse media?
Nee, dit gebeurt echt..
  maandag 18 december 2006 @ 18:55:04 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44546225
quote:
Hoop Chinezen hebben alvast een ticket geboekt en de Indiers zijn ook druk bezig.
En dat doet wel de deur dicht. Wat feiten over China. Een derde van de staal productie van de wereld gaat naar China. De helft van al het beton in de wereld gaat naar China. Het is de snelst groeiende economie ter wereld en men verwacht dat China binnen 20 jaar economisch en militair een land is dat VS zal overstijgen. PS er draait nu een leuke docu nu op discovery. Maar mensen als jij kijken daar vermoedelijk niet naar.
pi_44546265
Als alles naar China gaat, waarom die Illegalen dan niet ?
pi_44546298
quote:

[..]

Bovendien mag je er van uit gaan dat als er al een effect is dit (zeer) tijdelijk zal zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 18 december 2006 @ 19:01:44 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44546455
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
Als alles naar China gaat, waarom die Illegalen dan niet ?
Je hebt gelijk maar post dat even als reactie en om aan te geven dat wat er gepost wordt niet klopt. China doet er eigelijk alles aan hun mensen thuis te houden.
pi_44546526
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef David Letterman het volgende:

[..]

je bent eik best wel dom...enige kennis van de materie is je vreemd...
Ok grote ziener, leg mij als simpele ziel eens uit hoe het dan écht zit.
pi_44546670
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

En dat doet wel de deur dicht. Wat feiten over China. Een derde van de staal productie van de wereld gaat naar China. De helft van al het beton in de wereld gaat naar China. Het is de snelst groeiende economie ter wereld en men verwacht dat China binnen 20 jaar economisch en militair een land is dat VS zal overstijgen. PS er draait nu een leuke docu nu op discovery. Maar mensen als jij kijken daar vermoedelijk niet naar.
je punt?? Feit blijft dat 90% van de Chinezen in erbarmelijke omstandigheden leven met voorlopig weinig uitzicht op verbetering. De economische groei in China veroorzaakt vooral toenemende inkomensongelijkheid, geen wijdverspreide welvaartsstijging. India idem. Dat is echt wel een motivatie om hierheen te komen, al vermoed ik dat de opmerking waarop je zo furieus reageerde een grapje was.

En een bron voor toenemende asielaanvragen na GP in andere landen? Dan komen we zeker met Spanje als voorbeeld, wat totaal niet te vergelijken is. Hier in Nederland is de groep (afhankelijk van de politieke definitie) exact bekend, iedereen zit/zat in een procedure. Daar in Spanje hebben ze gewoon middels natte vingerwerk ELKE vreemdeling asiel verleend waarbij velen nog nooit bekend waren voor het systeem. Ja dát zuigt aan ja.

Nederland staat tegenwoordig al te boek als één van de strengste landen in Europa qua asiel, getuige de extreme daling van asiel-aanvragen en dat zal door deze maatrgelen ook niet 1,2,3 veranderen denk ik zo. Maar daar schijnt niemand oog voor te hebben.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_44546675
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb het dus helemaal niet over het oplossen van wereldproblemen. Dat is iets wat niet eens binnen de scoop van een land als Nederland ligt. Nederland is volkomen afhankelijk van landen die wel de macht hebben om wat aan de toekomst te veranderen. En idd ik voorzie een heel vere toekomst waarin er hooguit wat grote supermachten zijn met landen die direct onder hun invloed vallen. En is de wereld idd even arm en even rijk.
Het punt is dat we niet in de toekomst leven maar in het heden. Je vooruitziende blik is leuk, maar vooralsnog leven we in een land dat een dergelijke stroom van illegalen niet zal kunnen opvangen.
quote:
Doen we dat trouwens niet voor zie ik een derde wereldoorlog omdat we dan allemaal zullen moeten gaan vechten voor het weinige wat over is. En tenzij Nederland hulp krijgt vanuit het buitenland zal Nederland zeker niet tot de winnars behoren. De tijden van de gouden eeuw zijn voorbij. En sindsdien heeft Nederland altijd buitenlanders nodig gehad als het wat te lastig werd in de wereld.
Toe maar, zelfs een derde wereldoorlog...

Nog serieuze argumenten misschien? Gebaseerd op de realiteit het liefst?
pi_44546723
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

En een bron voor toenemende asielaanvragen na GP in andere landen? Dan komen we zeker met Spanje als voorbeeld, wat totaal niet te vergelijken is. Hier in Nederland is de groep (afhankelijk van de politieke definitie) exact bekend, iedereen zit/zat in een procedure. Daar in Spanje hebben ze gewoon middels natte vingerwerk ELKE vreemdeling asiel verleend waarbij velen nog nooit bekend waren voor het systeem. Ja dát zuigt aan ja.
En hoeveel illegalen zijn dusdanig juridisch onderlegd om dat specifieke onderscheid te kennen en begrijpen?
  maandag 18 december 2006 @ 19:08:35 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44546729
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef nikk het volgende:

[..]

Ok grote ziener, leg mij als simpele ziel eens uit hoe het dan écht zit.
Ieder mens heeft zijn of haar talenten een grotere ziener die iets aan een simpele ziel uitlegt is namelijk zelf ook een simpele ziel. Zegt een oude Chinese wijsheid. Wat een grote ziener hooguit kan doen is de simpele ziel een plaats geven waar de talenten die een simpele ziel heeft volledig tot hun recht komen.
pi_44546792
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:02 schreef Kaalhei het volgende:
Sorry. Ik ben tegen en moet werken.
Moeten is dwang. Ik dacht dat jij daar zo tegen was en dat zoiets juist op vrijwillige basis dient te geschieden?
pi_44546814
quote:

Waarom horen die mensen hier niet? Zeg je dat ook over rijke geëmigreerde Nederlanders, of over kansarme autochtone Nederlanders die nog wel hier wonen? Of moet je aan allebei die eisen voldoen om ergens anders dan je thuisland 'niet te horen'???

En kom maar eens met bewijs voor die stelling over het GP, ipv klakkeloos Verdonk na te blaten.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_44546950
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef nikk het volgende:

En hoeveel illegalen zijn dusdanig juridisch onderlegd om dat specifieke onderscheid te kennen en begrijpen?
Ze hebben blijkbaar genoeg lerende capaciteiten om na verloop van tijd in te zien dat het niet aantrekkelijk is om in Nederland asiel aan te vragen (zie die extreem gedaalde aantal asielaanvragen). Dus ook al hebben ze te weinig kennis om dat onderscheid direct te zien (net als jij zo krijg ik het idee), de meesten hebben blijkbaar andere manieren om uiteindelijk op dezelfde beslissing uit te komen: niet in Nederland aanvragen.
pi_44547044
Hey, de media is voor het eerst eens kritisch op het generaal pardon. Ik las in de krant ook al berichten over de aanzuigende werkingen en de oneerlijkheid die het generaal pardon met zich meebrengt. Maar goed, voor dat soort berichten is het inmiddels al te laat, de linkse partijen kunnen niet meer terug.

Ik ben er nog altijd op voor om zulke arme landen zelf (dus de inwoners) te helpen ipv alleen de mensen die Nederland weten te bereiken, procedure na procedure aanspannen en tenslotte maar in de illegaliteit stappen. Maar dat zal wel een gekke gedachte zijn.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_44547081
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef nikk het volgende:
Vanuit moralistisch oogpunt is dit nog best logisch. In het verleden zijn wij zo snel rijk geworden door dmv technologie andere volkeren stelselmatig uit te buiten. Als dat op een eerlijk manier was gegaan, hadden zij waarschijnlijk veel meer inkomen gehad, en hadden wij er op in moeten leveren (hogere kosten) dus was de welvaart inderdaad gelijk verdeeld. Helaas zijn in het verleden vaak de financielen voordelen van ruilhandel uitgebuit door alleen de Westerse landen.
  maandag 18 december 2006 @ 19:31:08 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44547634
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef nikk het volgende:

Toe maar, zelfs een derde wereldoorlog...

Nog serieuze argumenten misschien? Gebaseerd op de realiteit het liefst?
Zal ik eens even uitleggen. Middelen raken op. Door klimaatveranderingen zien we bijvoorbeeld in het Midden-Oosten een tekort aan water ontstaan een niet onbelangrijk middel voor een mens om te overleven. Landen als Jordanië en en Israel zijn nu al tegen elkaar bezig om er voor te zorgen dat zij deze middelen in handen krijgen en houden. En zijn bereid daar voor ook militair middelen in te zetten. Israël heeft nu ook toegegeven atoomwapens te hebben. Andere landen als Iran zijn daar niet blij mee. En aangezien de VS eigenlijk gezien de situatie in Irak en Afghanistan nu niet de middelen heeft Iran aan te pakken zal Iran doorgaan met het ontwikkelen van kernwapens.

Ik verwacht dat Israël dat niet zomaar zal pikken en uiteindelijk doet wat het in tegenstelling tot Nederland bijvoorbeeld wel doet en zijn eigen boontjes zal doppen. Dus niet zal wachten op beslissingen van de VS. Maar zelf de kernwapenmogelijkheden van Iran de grond in zal boren. Maar daar zit mogelijk weer een ander probleem in. China is namelijk de grootste afnemer van olie van Iran en zal die bron vermoedelijk niet willen missen. Wil China Israël tegenhouden dan zou dat een tot een conflict kunnen leiden met de VS. En China is een van de weinige landen wat militair voldoende moderne wapens heeft zo een conflict met de VS aan te gaan. Want laten we niet vergeten olie is een middel wat ook zeer belangrijk is en op raakt.

Tot zo ver het midden-Oosten. Nu gaan we naar het midden-rijk zelf kijken. China heeft binnen het oosten een grote invloed. En wil Taiwan terug de VS heeft al aangegeven dat niet te pikken. Maar alles wijst erop dat China op dat gebied schijt aan de VS zal hebben. Daarnaast zien we Noord-Korea en de problemen daar om heen. En een land als Japan is wakker geworden en bespreekt openlijk het aanpassen van de grondwet en zelfs het eventueel zelf aanmaken van kernwapens. Kortom ik zie eigenlijk voldoende mogelijkheden voor verschrikkelijke conflicten in de wereld.

Tot zover wat realistische mogelijkheden voor een simpele geest. En vraag niet om een bron dat ben ik namelijk zelf.
pi_44547693
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Aangezien het voor illegalen het belangrijkste in hun leven is dit soort dingen te weten (je illegale baan in Italie opgeven voor een kansloze reis naar Nederlend is _niet_ handig, voor een illegaal), hebben ze de gewoonte dit soort dingen redelijk goed uit te zoeken voordat ze huis en haard verlaten.

Iedere illegaal in Europe weet in no-time dat je moet voorkomen in de administratie van de IND. (Je weet wel, dat stukje van 'asiel aangevraagd in NL vóór 2001').

Dat is tamelijk duidelijk - voor illegalen in elk geval. Die weten wel in welke administratie ze zoal voorkomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44548038
Verrassend zeg. Als de media in de rest van Europa enigszins overeenkomt met de Nederlandse moet je wel doof en blind zijn om niet op de hoogte te zijn van een op hande zijnde pardonregeling in een willekeurige lidstaat.
pi_44548148
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:30 schreef longinus het volgende:
Ik kan mij nog een GP herrinneren tijdens de bijlmerramp, er stonden file's bij de grens
Idd, en al die illegalen overspoelden toen ons land, ze stonden bij bosjes op straathoeken!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44548255
quote:

[..]

Stel je voor dat je je gezond verstand moet gebruiken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:13 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44548286
Dus omdat er sukkels in Italië zijn, die niet doorhebben hoe dit GP werkt, moeten wij geen GP doorvoeren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:28 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548295
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stel je voor dat je je gezond verstand moet gebruiken
Iets wat je zelf niet doet stel je niet voor aan een ander.
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:51 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548310
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus omdat er sukkels in Italië zijn, die niet doorhebben hoe dit GP werkt, moeten wij geen GP doorvoeren?
Daar lijkt het wel op uit te draaien.
pi_44548333
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Iets wat je zelf niet doet stel je niet voor aan een ander.
Veel succes ermee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 december 2006 @ 19:51:00 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548389
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd, en al die illegalen overspoelden toen ons land, ze stonden bij bosjes op straathoeken!
Ik woon al jaren in Amsterdam en heb ze nog niet gezien.
  maandag 18 december 2006 @ 19:51:41 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548419
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Veel succes ermee
Dankje en wens jou een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.
pi_44548506
De linkse media, bezit ook de eigenschap kontdraaierij
  maandag 18 december 2006 @ 19:56:54 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548642
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef Wojworshebn het volgende:
Links of rechts. Als je media altijd voor waar aanneemt en zelf niet meer durft te denken voor je zelf klopt er toch al iets niet. Ik neem de media nooit klakeloos serieus.
pi_44548724
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef kLowJow het volgende:
Verrassend zeg. Als de media in de rest van Europa enigszins overeenkomt met de Nederlandse moet je wel doof en blind zijn om niet op de hoogte te zijn van een op hande zijnde pardonregeling in een willekeurige lidstaat.
Ja, foei zeg, het nieuws is rondgegaan. Verbiedt de trompet!!!
pi_44548977
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef nikk het volgende:

Yeah right. Alsof illegalen dusdanig juridisch onderlegd zijn om de precieze grenzen van de wet te kennen en op basis daarvan te besluiten wel of niet te komen. Maar goed, we zullen wel zien wat deze GP uiteindelijk zal brengen.
Achter de illegalitie schuilt de mensenhandel. En die weet natuurlijk wel van de hoed en de rand.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 18 december 2006 @ 20:05:00 #61
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_44548995
Ik snap die linkse figuren niet, als er tig duizend asielzoekers voor de deur staan is er plaats genoeg, maar zodra er een paar vierkante kilometer asfalt bij moet is Nederland opeens wel vol. Laat links maar eens even uitzoeken hoeveel vervuiling 40.000 mensen veroorzaken.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_44549046
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef Megumi het volgende:

Ik woon al jaren in Amsterdam en heb ze nog niet gezien.
Nou ben ik benieuwd: hoe kun je een illegaal herkennen?
pi_44549089
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef Kadesh het volgende:
Ik snap die linkse figuren niet, als er tig duizend asielzoekers voor de deur staan is er plaats genoeg, maar zodra er een paar vierkante kilometer asfalt bij moet is Nederland opeens wel vol. Laat links maar eens even uitzoeken hoeveel vervuiling 40.000 mensen veroorzaken.
Als er echte vluchtelingen voor de deur staan is er idd altijd plaats genoeg. Al was het maar omdat we verplicht zijn om echte vluchtelingen te helpen. Zowel verdragsrechtelijk als fatsoenshalve.
  maandag 18 december 2006 @ 20:09:27 #64
9902 Lestat
the vampire...
pi_44549181
Wat heeft die weerman ermee te maken?
Memento Mori
pi_44549183
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als er echte vluchtelingen voor de deur staan is er idd altijd plaats genoeg. Al was het maar omdat we verplicht zijn om echte vluchtelingen te helpen. Zowel verdragsrechtelijk als fatsoenshalve.
Vraag maar aan Zwitserland
pi_44549266
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Vraag maar aan Zwitserland
Waarom moet ik dat aan Zwitserland gaan vragen?
pi_44549710
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Achter de illegalitie schuilt de mensenhandel. En die weet natuurlijk wel van de hoed en de rand.
Oh, en indien nodig sturen ze er even een paar vooruit, die de procedure verkennen (kijken welke vragen gesteld worden, welke bewijzen gevraagd worden etc).
Serieus.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44549775
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat aan Zwitserland gaan vragen?
Die laten mensen zonder geldige papieren niet toe
pi_44549913
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ben ik benieuwd: hoe kun je een illegaal herkennen?
Ze hebben geen paspoort
pi_44550647
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef longinus het volgende:

Ze hebben geen paspoort
En dat staat op hun voorhoofd geschreven?

(er zijn ik weet niet hoeveel Nederlanders die zonder paspoort rondlopen, dus het gaat druk worden in de vreemdelingenbewaring zo...)
pi_44550821
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Die laten mensen zonder geldige papieren niet toe
Ik begrijp de achterliggende reden, maar een echte vluchteling moet je m.i. helpen. Niet altijd is het de vluchteling die het paspoort magisch doet verdwijnen...
pi_44551539
Zo heel soms denk ik wel eens: wat als ik in uitzichtloos Afrika was geboren?
't Is een beetje een sociale knuffelgedachte, ik weet het. Toch heb ik er moeite mee dat wij hier blijven beschermen wat we hebben en we denken dat hetgeen we hebben onze verdienste is.
  maandag 18 december 2006 @ 21:11:15 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44551616
quote:
Misschien lost een wat beperkt gebruik van kernwapens zoals Bush dat zegt dat wel wat op?
pi_44552682
tvp
pi_44554107
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Aangezien het voor illegalen het belangrijkste in hun leven is dit soort dingen te weten (je illegale baan in Italie opgeven voor een kansloze reis naar Nederlend is _niet_ handig, voor een illegaal), hebben ze de gewoonte dit soort dingen redelijk goed uit te zoeken voordat ze huis en haard verlaten.

Iedere illegaal in Europe weet in no-time dat je moet voorkomen in de administratie van de IND. (Je weet wel, dat stukje van 'asiel aangevraagd in NL vóór 2001').

Dat is tamelijk duidelijk - voor illegalen in elk geval. Die weten wel in welke administratie ze zoal voorkomen.
Er zijn een heleboel illegalen in Europa, en nog veel meer Afrikanen in Afrika. Ongetwijfeld zal een groot deel deze reis niet ondernemen. De vraag is hoe groot de groep zal zijn die de gok wél zal wagen?
pi_44554121
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef Puur het volgende:
Toch heb ik er moeite mee dat wij hier blijven beschermen wat we hebben en we denken dat hetgeen we hebben onze verdienste is.
Het is "onze" (als maatschappij) verdienste. Laat je niets wijsmaken.
pi_44554221
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Waarom horen die mensen hier niet?
Geen geldige verblijfstitel. Simpel.
quote:
Zeg je dat ook over rijke geëmigreerde Nederlanders, of over kansarme autochtone Nederlanders die nog wel hier wonen? Of moet je aan allebei die eisen voldoen om ergens anders dan je thuisland 'niet te horen'???
Welkom in de echte wereld waar landen, grenzen en overheden bestaan.
pi_44558800
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef Wojworshebn het volgende:
Wat is dit nou voor een reactie? proza of zo?
  dinsdag 19 december 2006 @ 07:41:16 #79
3542 Gia
User under construction
pi_44560165
We douwen ze allemaal in de randstad. Met de smeltende poolkappen loopt dat over een jaar of 10 - 15 toch onder. Klaar.
pi_44560371
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef nikk het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel illegalen in Europa, en nog veel meer Afrikanen in Afrika. Ongetwijfeld zal een groot deel deze reis niet ondernemen. De vraag is hoe groot de groep zal zijn die de gok wél zal wagen?
Die komen, zoals het heet, ook niet op de bonnefooi.

Migratiestromen zijn niet willekeurig, en Afrikanen zijn ook al niet gek. Die komen niet naar Europa vanwege de belofte van een generaal pardon - ze komen vanwege de belofte van goedbetaald werk. En dan nog zijn de stromingen erg afhankelijk van allerlei verbindingen: taal & familie (dus vooral oude koloniale banden & reeds aanwezige migranten), en binnen gemeenschappen aanwezige voorkeuren.

In sommige Afrikaanse landen is het (illegaal) emigreren van een deel van de mannelijk bevolking inmiddels gewoon traditie. En waar naartoe geëmigreerd wordt even traditioneel.
pi_44562329
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Die komen, zoals het heet, ook niet op de bonnefooi.

Migratiestromen zijn niet willekeurig, en Afrikanen zijn ook al niet gek. Die komen niet naar Europa vanwege de belofte van een generaal pardon - ze komen vanwege de belofte van goedbetaald werk. En dan nog zijn de stromingen erg afhankelijk van allerlei verbindingen: taal & familie (dus vooral oude koloniale banden & reeds aanwezige migranten), en binnen gemeenschappen aanwezige voorkeuren.

In sommige Afrikaanse landen is het (illegaal) emigreren van een deel van de mannelijk bevolking inmiddels gewoon traditie. En waar naartoe geëmigreerd wordt even traditioneel.
Dat durf ik toch te betwijfelen. Hier in Den Haag struikel je in sommige delen van de stad over illegalen. En echt niet allemaal met werk...
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:26:20 #82
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44562350
Hoe zie jij of iemand illegaal is? En waarom kijk je niet beter uit, zodat je niet hoeft te struikelen?
pi_44562388
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:26 schreef MissMatch het volgende:
Hoe zie jij of iemand illegaal is? En waarom kijk je niet beter uit, zodat je niet hoeft te struikelen?
Omdat ik mensen ken die illegalen helpen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:35:20 #84
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44562559
En die hebben jou persoonlijk aan elke illegaal voorgesteld?
pi_44562648
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:35 schreef MissMatch het volgende:
En die hebben jou persoonlijk aan elke illegaal voorgesteld?
Nee, maar wel aangewezen.

En zo moeilijk is het nu ook weer niet om illegalen te herkennen trouwens...
pi_44563660
quote:
Ghighi, grappig, die mensen die te dom zijn om zich te laten informeren, zodat ze weten dat links voor een GP is, maar niet voor minder strenge toelatingseisen... Links wil helemaal niet tig duizend asielzoekers binnenlaten, ze willen een pardon voor de mensen die hier al zijn. Verder zijn ze best blij met het strenge toelatingsbeleid dat er op het moment gevoerd wordt.
En de stroom illegalen in Nederland valt reuze mee, in de meeste omringende landen is het veel erger. Ze gaan hier echt niet opeens allemaal aankloppen, terwijl het binnenkomen van NL nu tig keer zo moeilijk is dan 10 jaar geleden...
Wat is dat toch, met mensen die niet zelf kunnen nadenken en gedachteloos anderen en de media nablaten?
pi_44565004
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:39 schreef nikk het volgende:

En zo moeilijk is het nu ook weer niet om illegalen te herkennen trouwens...
Hoe dan? Kom op, vertel...
pi_44607233
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat men ietwat grote problemen heeft wat betreft vervuiling en watervoorziening. Verder is er nogal wat corruptie en een scheefgroei qua inkomens tussen steden en platteland. Ik wil nog wel zien wat er over 10-20 jaar van China terechtkomt, zo simpel is het allemaal niet.
  donderdag 21 december 2006 @ 19:12:26 #89
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44635728
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe dan? Kom op, vertel...
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Ik denk de vreemdelingendienst ook wel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44636163
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Ik denk de vreemdelingendienst ook wel
Wat denk je eens van opsporingsambtenaren. Hebben ze ineens een objectief vermoeden...
  zondag 24 december 2006 @ 02:29:22 #91
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44698667
Wat? Gaat Jan Versteegt weg?
lege ton
pi_44700676
quote:

[..]

Je lijkt die naieve Pechtold wel.
  zondag 24 december 2006 @ 11:04:15 #93
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44701091
An sich is het niet onlogisch; maak de illegalen legaal dan zijn er geen illegalen meer.

Tadaaa: opgelost!

Volgende week doen we hetzelfde met inbreken; het strafboek uit. Tadaaa: criminaliteit is gedaald!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44701829
De verslaggeefster van de TROS die deze reportage maakte heeft ernstige ruzie met de redactie. Ze is kwaad over de manier waarop de reportage in een context is gezet, dat was niet haar bedoeling en op die manier is de repo ook niet gemaakt. Ze zegt dat er niets van klopt, dat er nu in de inleiding wordt gezegd dat het gp als een lopend vuurtje gaat en ze baalt van de VVD-politica die in de studio was gehaald.

Leuk relletje
  zondag 24 december 2006 @ 11:45:45 #95
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44701872
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef SCH het volgende:
De verslaggeefster van de TROS die deze reportage maakte heeft ernstige ruzie met de redactie. Ze is kwaad over de manier waarop de reportage in een context is gezet, dat was niet haar bedoeling en op die manier is de repo ook niet gemaakt. Ze zegt dat er niets van klopt, dat er nu in de inleiding wordt gezegd dat het gp als een lopend vuurtje gaat en ze baalt van de VVD-politica die in de studio was gehaald.

Leuk relletje
En je hebt natuurlijk wel een bronnetje die dit verhaal ondersteunt
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44701951
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En je hebt natuurlijk wel een bronnetje die dit verhaal ondersteunt
De Volkskrant, vrijdag.

En ik heb het ook van haar zelf. Ze is echt woest
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 december 2006 @ 11:51:42 #97
862 Arcee
Look closer
pi_44702003
quote:
Generaal pardon (woensdag 13 december)

http://standejong.nl/index.php

Hoeveel Nederlanders zouden er voor een generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers zijn? Ik heb er de opiniepeilingen van Maurice de Hond niet op nagekeken, maar ik schat dat de helft van Nederland tegen is. Waarom horen we die mensen niet of nauwelijks in het publieke debat?

Misschien ligt het aan mij hoor, maar de enige tegenstanders van een generaal pardon die ik voorbij zie komen zijn de "licht racistische" (dixit NRC Handelsblad) Rita Verdonk, de kwalijke demon Geert Wilders, en misschien nog een of andere slecht uit zijn woorden komende seniore arbeider uit een achterstandswijk.

De voorstanders van een generaal pardon zijn heel wat prominenter aanwezig. Afgezien van het gebruikelijke zwikje leraren, burgemeesters en kerkbestuurders zijn dat de altijd enorm bij onze samenleving betrokken schrijvers, opiniemakers en cabaretiers (ook wel eens gemakshalve 'de intelligentsia') genoemd, van wie zowaar enkelen nog in Nederland wonen, ofschoon de rest absoluut niet te beroerd is om vanuit de gerieflijke villa's aan de mediterranee of penthouses in de diverse wereldsteden nog een keer in Hilversum uit te komen leggen hoe het hoort.

Gisteravond in Pauw en Witteman mocht wereldburger Adriaan van Dis, inmiddels woonachtig in Parijs, komen vertellen hoe wij moeten omgaan met asielzoekers. Nu heb ik ergens wel een zwak voor deze begenadigd formulerende ijdeltuit. Maar onder al die deftige woorden was de boodschap duidelijk:wie tegen het generaal pardon was, behoorde tot de onderbuik van het land (ik geloof dat Adriaan het zelf 'afvoerputje' noemde) en Wilders was dan weliswaar 'geen domme man', maar die opmerking was louter bedoeld om aan te geven dat 'dan eindelijk duidelijk wordt' hoe het gefrustreerde xenofobe deel der natie over dit soort zaken denkt.

Uiteraard had Van Dis een perfecte aangever in rooie Paultje.

Persoonlijk ben ik tegenstander van een generaal pardon. Het leidt tot rechtsongelijkheid. En het (weer) oprekken van de regels heeft ongetwijfeld een aanzuigende werking op andere gelukszoekers. Het argument dat die uitgeprocedeerden al zo lang in Nederland verblijven, overtuigt mij niet. Dat is geheel en al aan henzelf te danken en aan het feit dat ze volop hebben geprofiteerd van de vele mogelijkheden om beroep en bezwaar in te dienen tegen de negatieve beslissingen

Dat die uitgeprocedeerden allemaal zo fantastisch zijn ingeburgerd en een enorme kwaliteisimpuls aan ons land geven, daar geloof ik geen biet van. Maar het doet er ook niet toe: met zestien miljoen mensen op een stukje aarde ongeveer zo groot als Denemarken (daar wonen er vier miljoen) is Nederland vol, uh... druk genoeg.

Maar ja, ik ben geen BN'er, heb geen abonnement op Hilversumse praatprogramma's en kan niet zo mooi spreken als Adriaan van Dis.

O, leefde Frits Bolkestein nog maar!

zondag 24 december 2006 @ 11:52:46 #98
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44702034
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
De Volkskrant, vrijdag.
Nee, hoor de laatste zoekresultaten op rel+Tros zijn van ergens oktober dit jaar

Maar als je een linkje hebt zie ik het graag.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44702092
Goh Arcee, een column van een zichzelf "zeer rechts" noemende 'journalist'. En nu?

pi_44702124
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, hoor de laatste zoekresultaten op rel+Tros zijn van ergens oktober dit jaar

Maar als je een linkje hebt zie ik het graag.
Het staat in de papieren Volkskrant van vrijdag, ze hebben het nieuws bovendien van de weblog van Van den Heuvel.

Ik lees vrijwel alle dagbladen iedere dag, in de geschreven versies, en dat zijn mijn bronnen. Het is niet pas waar als het ook nog eens op internet staat hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')