...alwaar zij gezwind kennis namen van het begrip "eenmalig".quote:Zij hebben van het generaal pardon gehoord en willen het nu in Nederland gaan proberen
De regeling is eenmalig en bestemt voor een bepaalde groep waaronder geen inwonder van de stad Milaan valt. En de meeste illegalen die daar zitten zullen wel voor de maffia werken geen werkgever waar je zonder permanente ontslag van wegkomt. Dus zie het nut van je post niet zo. En kan me tijd wel beter gebruiken dan kijken naar dit soort flauwekul.quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef TranceAction het volgende:
Meer illegalen door pardonregeling? Het nieuws van een op handen zijnde pardonregeling in Nederland is niet binnen de landsgrenzen gebleven. In en rond Milaan woont een grote gemeenschap illegalen uit West-Afrika. Zij hebben van het generaal pardon gehoord en willen het nu in Nederland gaan proberen. EénVandaag ging naar Milaan en sprak met deze mensen.
Waarna ze vrolijk de illegaliteit in duiken. Samen met de andere duizenden vriendjes die door de zuigende werking van een GP hun heil zoeken in Nederland.quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
...alwaar zij gezwind kennis namen van het begrip "eenmalig".
Ze zijn sowieso geen deel van die afgebakende groep, dus dit is eik bes wel paniekzaaien. En moesten ze helemaal naar Milaan om nog wat enge negers te vinden die staan te kwijlen om ons landje binnen te komen?
En daar heb je bronnen en cijfers voor. Dat illegalen Europa binnen komen ligt aan de corruptie en slechte bewaking van de grenzen in Italie en Spanje.quote:Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarna ze vrolijk de illegaliteit in duiken. Samen met de andere duizenden vriendjes die door de zuigende werking van een GP hun heil zoeken in Nederland.
Yeah right. Alsof illegalen dusdanig juridisch onderlegd zijn om de precieze grenzen van de wet te kennen en op basis daarvan te besluiten wel of niet te komen. Maar goed, we zullen wel zien wat deze GP uiteindelijk zal brengen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
En daar heb je bronnen en cijfers voor. Dat illegalen Europa binnen komen ligt aan de corruptie en slechte bewaking van de grenzen in Italie en Spanje.
Waar ik wel eens schijtziek van wordt is dat mensen als jij niet snappen dat dit een mondiaal probleem is. Waarvan de belangrijkste oorzaken buiten Nederland liggen. Daarnaast verplaats je eens in een ander als jij arm bent en elke dag honger hebt. En je hoort van een generaal pardon wat zou jij dan doen. En die mensen zijn vaak ongeletterd en slecht opgeleid en snappen de werking van de Nederlandse politiek en de eenmaligheid van de GP niet. Zelfs Nederlanders snappen daar soms geen hol van.quote:Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarna ze vrolijk de illegaliteit in duiken. Samen met de andere duizenden vriendjes die door de zuigende werking van een GP hun heil zoeken in Nederland.
Dat is het idd. Er is geen enkele aanwijzing dat een GP leidt tot meer illegalen in Nederland.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef MissMatch het volgende:
Stemmingmakerij.
Waar ik schijtziek van word is dat mensen zoals jij niet snappen dat we van dit mondiale probleem geen nationale moeten maken. Er is hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen. Ze horen hier niet. Klaar. Punt.quote:Op maandag 18 december 2006 18:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waar ik wel eens schijtziek van wordt is dat mensen als jij niet snappen dat dit een mondiaal probleem is. Waarvan de belangrijkste oorzaken buiten Nederland liggen. Daarnaast verplaats je eens in een ander als jij arm bent en elke dag honger hebt. En je hoort van een generaal pardon wat zou jij dan doen. En die mensen zijn vaak ongeletterd en slecht opgeleid en snappen de werking van de Nederlandse politiek en de eenmaligheid van de GP niet. Zelfs Nedrlanders snappen daar soms geen hol van.
Ja, die mensen weten 't nog niet eens.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef MissMatch het volgende:
Stemmingmakerij.
Kijk dat is het bekrompenheid van jou manier van kijken. Een mondiaal probleem is altijd een nationaal probleem. We leven samen met vele landen en vele mensen op deze planeet. En het meeste van wat deze mensen en landen doen hebben een directe invloed op andere landen en andere mensen. In mijn ogen ben je gewoon iemand met een ongefundeerde angst voor buitenlanders. Je bent eigenlijk redelijk racistisch.quote:Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Waar ik schijtziek van word is dat mensen zoals jij niet snappen dat we van dit mondiale probleem geen nationale moeten maken. Er is hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen. Ze horen hier niet. Klaar. Punt.
Tuurlijk. Jij kan wel even alle wereldproblemen oplossen natuurlijk. Wat is je plan voor volgend jaar? Wereldvrede?quote:Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk dat is het bekrompenheid van jou manier van kijken. Een mondiaal probleem is altijd een nationaal probleem. We leven samen met vele landen en vele mensen op deze planeet. En het meeste van wat deze mensen en landen doen hebben een directe invloed op landen en andere mensen. In mijn ogen ben je gewoon iemand met een ongefundeerde angst voor buitenlanders. Je bent eigenlijk redelijk racistisch.
je bent eik best wel dom...enige kennis van de materie is je vreemd...quote:Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Waar ik schijtziek van word is dat mensen zoals jij niet snappen dat we van dit mondiale probleem geen nationale moeten maken. Er is hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen. Ze horen hier niet. Klaar. Punt.
Hoe dan ook zal deze GP uiteindelijk alleen maar leiden tot méér illegalen. En dat kan niemand een vooruitgang noemen.
De eersten zijn ook al geland op Schiphol:quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Ericr het volgende:
Haaglander, ik schat 2,6 miljard eigenlijk. Hoop Chinezen hebben alvast een ticket geboekt en de Indiers zijn ook druk bezig. Gezellig toch.
Hoeveel neem jij er in huis?quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Ericr het volgende:
Haaglander, ik schat 2,6 miljard eigenlijk. Hoop Chinezen hebben alvast een ticket geboekt en de Indiers zijn ook druk bezig. Gezellig toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |