Dankjewel!!quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef disjfa het volgende:
Edit je post en plak het volgende erin:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW
ik vind het primaquote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik dacht iets van "#36 sneeuwpoppen, vuurwerk en newbies"of zoiets
@blue, kan wel ff, als Katie er nog is tenminste, maar blijf niet zo lang online.
ja wist ik wel vandaar dequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:07 schreef Maraca het volgende:
Dat heeft niks met toeval te maken.. elk personage heeft een vaste verjaardag
Jij ook al? Kom er ook niet van af! Beterschap...quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:38 schreef VAgeNERATION het volgende:
Sorry Blue, moet vandaag de hele dag werken, en ben ook vrij verkouden geworden, denk dat ik niet eens op Chief zn verjaardag kan komen![]()
Dankjewel voor het veranderen van de titelquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Topictitel aangepast. Later deze week ga ik ook maar weer eens in mijn dorpje kijken en flink schoonmaken, dan kom ik zeker ook een paar keer online.
Inkie Inkie Inkiequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef inkie1010 het volgende:
Jaaa eindelijk heb ik weer Wi-Fi!!!
Ik heb alleen helemaal geen vriendjes meer
Hier is mijn friendcode:
inkie in Caafrika -> 2921-3608-3530
Te gek!! Ik heb je FC nog ik neem aan dat die niet veranderd is?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:21 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Inkie Inkie Inkie
Ik voeg je toe ook al ben ik weinig online
Zo ver ik weet heb je de goeie nog. Die in de OP moet nog kloppenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:24 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Te gek!! Ik heb je FC nog ik neem aan dat die niet veranderd is?
Ik wacht ook nog op AC voor ik de Wii aanschaf..............duurt nog ff, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 20 december 2006 12:29 schreef inkie1010 het volgende:Chesje en Tijn weer in het lijstje!!!
enne thx Droop
ik sprong een gat in de lucht toen ik weer op wifi kon
maar jullie allemaal al aan de Wii oei ik loop achter ik heb hem nog nii(ik wacht op AC)
Oi vergeet Zelda niet hequote:Op woensdag 20 december 2006 12:48 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op AC voor ik de Wii aanschaf..............duurt nog ff, maar dan heb je ook wat![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
en jullie willen het niet geloven maar ik ben WEER ACWW kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |