quote:Op maandag 18 december 2006 16:11 schreef RayMania het volgende:
De Coen & Sandersjow, ik vind dat zo'n naar programma.
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dichtquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet wordenquote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dicht
quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet worden![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Againzender het volgende:
Mistig op sommige plekken idd:
[afbeelding]
Er zijn zelfs schepen in problemen door de mist:quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdomd!
Het is hier mistig, tis dat ik dat op dat plaatje zie, had nog helemaal niet naar buiten gekeken.
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou ik kan hier echt geen kilometer ver kijken
klopt geen hol van dat kaartje
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?quote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
ga jij je schoolgeld eens terughalen!quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
hij is vast in de war met Rozendaal in Gelderlandquote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
mistveldje?quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.
Ik bedoel het het noorden van Noord-Brabant, damnquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga jij je schoolgeld eens terughalen!![]()
west brabant ja, vlakbij Gorinchem neequote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel het het noorden van Noord-Brabant, damn. Ligt toch zeg maar in het westen, ergens in de buurt van Gorichem?
maak een lamp aan zou ik zeggenquote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
Hier is het donker
Ik ben niet zo technisch.quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak een lamp aan zou ik zeggen
wat ben jij nou voor een vent? Kan jij geen lamp maken? Hoe moet dat nou als je zomaar ergens midden in de jungle terecht komt?quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch.
Ik druk wel op het knopje, dan gaat de lamp ook aan.
Ik geloof niet dat ik ooit in Vietnam terecht kom dus dat zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een vent? Kan jij geen lamp maken? Hoe moet dat nou als je zomaar ergens midden in de jungle terecht komt?
een gemis in je leven!quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit in Vietnam terecht kom dus dat zal allemaal wel meevallen
quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef DarkShine het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vervoer_Limburg.html
Wat is dat nieuwe busvervoer toch goed geregeld hier
Dan ben je echt een jankerd. Een weekje een nieuwe werkgever en je stapt al op.quote:Vijf chauffeurs in de regio Heerlen zouden al boos zijn opgestapt. Veolia nam vorige week het openbaar vervoer in Limburg over van Hermes.
Geen idee..quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
Waar slaat deze TT op?
Je moet het vervoer hier eens 1 dag meemaken, werkelijk verschrikkelijk!quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je echt een jankerd. Een weekje een nieuwe werkgever en je stapt al op...
Ik zou niet opstappen binnen 1 week.quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En als jij van werknemer veranderd (niet vrijwillig) en je komt in zo'n puinzooi terecht zou je normaal vinden?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06511/Kerstkatje.jpg]afbeelding][/url]
Ons Kerstkatje!.
3FM Glazen huis actiequote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
Waar slaat deze TT op?
en 3FM Serious request: welke 3 dj's?quote:
o ja, met inside-information van Michielquote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en 3FM Serious request: welke 3 dj's?
Aha.quote:
lekkere winterkost!quote:
Ja dat is een goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |