quote:Op maandag 18 december 2006 16:11 schreef RayMania het volgende:
De Coen & Sandersjow, ik vind dat zo'n naar programma.
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dichtquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet wordenquote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dicht
quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet worden![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Againzender het volgende:
Mistig op sommige plekken idd:
[afbeelding]
Er zijn zelfs schepen in problemen door de mist:quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdomd!
Het is hier mistig, tis dat ik dat op dat plaatje zie, had nog helemaal niet naar buiten gekeken.
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou ik kan hier echt geen kilometer ver kijken
klopt geen hol van dat kaartje
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?quote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
ga jij je schoolgeld eens terughalen!quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
hij is vast in de war met Rozendaal in Gelderlandquote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
mistveldje?quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.
Ik bedoel het het noorden van Noord-Brabant, damnquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga jij je schoolgeld eens terughalen!![]()
west brabant ja, vlakbij Gorinchem neequote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel het het noorden van Noord-Brabant, damn. Ligt toch zeg maar in het westen, ergens in de buurt van Gorichem?
maak een lamp aan zou ik zeggenquote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
Hier is het donker
Ik ben niet zo technisch.quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak een lamp aan zou ik zeggen
wat ben jij nou voor een vent? Kan jij geen lamp maken? Hoe moet dat nou als je zomaar ergens midden in de jungle terecht komt?quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch.
Ik druk wel op het knopje, dan gaat de lamp ook aan.
Ik geloof niet dat ik ooit in Vietnam terecht kom dus dat zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een vent? Kan jij geen lamp maken? Hoe moet dat nou als je zomaar ergens midden in de jungle terecht komt?
een gemis in je leven!quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit in Vietnam terecht kom dus dat zal allemaal wel meevallen
quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef DarkShine het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vervoer_Limburg.html
Wat is dat nieuwe busvervoer toch goed geregeld hier
Dan ben je echt een jankerd. Een weekje een nieuwe werkgever en je stapt al op.quote:Vijf chauffeurs in de regio Heerlen zouden al boos zijn opgestapt. Veolia nam vorige week het openbaar vervoer in Limburg over van Hermes.
Geen idee..quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
Waar slaat deze TT op?
Je moet het vervoer hier eens 1 dag meemaken, werkelijk verschrikkelijk!quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je echt een jankerd. Een weekje een nieuwe werkgever en je stapt al op...
Ik zou niet opstappen binnen 1 week.quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En als jij van werknemer veranderd (niet vrijwillig) en je komt in zo'n puinzooi terecht zou je normaal vinden?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06511/Kerstkatje.jpg]afbeelding][/url]
Ons Kerstkatje!.
3FM Glazen huis actiequote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
Waar slaat deze TT op?
en 3FM Serious request: welke 3 dj's?quote:
o ja, met inside-information van Michielquote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en 3FM Serious request: welke 3 dj's?
Aha.quote:
lekkere winterkost!quote:
Ja dat is een goed ideequote:
Zelf gemaakt, of zo'n kant-en-klaar-veels-te-zout-en-te-dure Knorrmeuk?quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef VoreG het volgende:
Voor mij wordt het vanavond kip tandoori
tong, ik weet niet wat het is, maar Axel vindt jouw avatar op een kikker lijken!quote:Op maandag 18 december 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Net neefje van 6 aan de telefoon. Was naar kabouter Plop geweest in de bios. Volgens hem moet ik die film echt gaan zien
Ik heb geen zin om met al die kruiden te lopen kutten, dus het is een beetje half/half. Kan ik voor 2 dagen eten en het is niet eens zo duur.quote:Op maandag 18 december 2006 18:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, of zo'n kant-en-klaar-veels-te-zout-en-te-dure Knorrmeuk?
Digger zei ook al dat z'n dochter gek was op m'n avaterquote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
tong, ik weet niet wat het is, maar Axel vindt jouw avatar op een kikker lijken!
Allemaal vingertjes nu op mijn beeldscherm
en jij kijkt al nooit meer filmsquote:Op maandag 18 december 2006 18:08 schreef tong80 het volgende:
Net neefje van 6 aan de telefoon. Was naar kabouter Plop geweest in de bios. Volgens hem moet ik die film echt gaan zien
Op jezelf wonen is ook zo zwaarquote:Op maandag 18 december 2006 18:15 schreef VoreG het volgende:
Nu alleen nog de afwas, ik verhonger mezelf bijna om maar niet te gaan afwassen
Mwah verhongeren.. Ik heb nog chips en borrelnoten.
Je moest eens weten!quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is ook zo zwaar
quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Net nog even bezoek gehad en nu hopen dat pa een beetje op schiet met het eten. Ik rammel
Mooi dan ga ik eerst ff bij jullie langsquote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Mijn keukenprinsesje staat nu in de keuken een spinaziestamppotje in elkaar te zetten.![]()
Prima hoor. Er is genoeg.quote:Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef appelsientje het volgende:
Mooi dan ga ik eerst ff bij jullie langs
't klink in ieder geval erg lekker... maar tja als je honger hebt klinkt alles lekkerquote:
Oooooh je had het over het spinaziestamppotje .. ik dacht dat je het over het keukenprinsesje van Golfer hadquote:Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't klink in ieder geval erg lekker... maar tja als je honger hebt klinkt alles lekker
Dan heb je wel erg veel hongerquote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh je had het over het spinaziestamppotje .. ik dacht dat je het over het keukenprinsesje van Golfer had
quote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh je had het over het spinaziestamppotje .. ik dacht dat je het over het keukenprinsesje van Golfer had
Hoi.quote:
Kwam ik ook achter, best spooky de eerste keer door de mist rijden.quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Het is mistig
Telefoon, camera.quote:Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik binnenkort. Heb op deze PC geen webcam
.
Ja, sjonge! Ik ga hier gewoon niet midden in de kamer met een vergiet op m'n hoofd zitten.quote:
Ik had stiekem het vergiet gepakt, komt m'n ma m'n kamer binnen (wat ze 's avonds eigenlijk nooit doet). Heb maar gezegd dat ik het voor cavia voer filteren nodig hadquote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, sjonge! Ik ga hier gewoon niet midden in de kamer met een vergiet op m'n hoofd zitten.
M'n ouders verklaren me voor gek.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had stiekem het vergiet gepakt, komt m'n ma m'n kamer binnen (wat ze 's avonds eigenlijk nooit doet). Heb maar gezegd dat ik het voor cavia voer filteren nodig had
quote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had stiekem het vergiet gepakt, komt m'n ma m'n kamer binnen (wat ze 's avonds eigenlijk nooit doet). Heb maar gezegd dat ik het voor cavia voer filteren nodig had
hahahaquote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, sjonge! Ik ga hier gewoon niet midden in de kamer met een vergiet op m'n hoofd zitten.
Wat ga jij doen met die vergietquote:Op maandag 18 december 2006 20:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
hahaha
Ik heb em op mn eigen kamer gemaakt.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef SCH het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Wie volgt
Mijn vader is niet thuis, dus durfde ik het wel aan.quote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
je was wel zenuwachtig toen je de foto nam ? hij lijkt een beetje bewogenquote:Op maandag 18 december 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader is niet thuis, dus durfde ik het wel aan.
Heeft niks met zenuwen te maken, meer met handvastigheid/coordinatie ofzoietsquote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je was wel zenuwachtig toen je de foto nam ? hij lijkt een beetje bewogen
Camera op een plank neerleggen, goedzetten en klikken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft niks met zenuwen te maken, meer met handvastigheid/coordinatie ofzoiets
Tja, zal ik dan nog een poging wagen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Camera op een plank neerleggen, goedzetten en klikken.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, zal ik dan nog een poging wagen?
EDIT: Ja, nieuwe foto komt er zo aan
O ja dat was het!quote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Finale van Beauty en de Nerd komt!
Klepje eraf halenquote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
wil ik ook een foto maken met sjaal en vergiet, maakt mn camera alleen nog maar zwarte foto's op alle standen, hij is dood dus![]()
Gelukkig nieuwjaar Appelsientjequote:Op maandag 18 december 2006 21:52 schreef appelsientje het volgende:
Ik wens iedereen nog een fijne avond
quote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, zal ik dan nog een poging wagen?
EDIT: Ja, nieuwe foto komt er zo aan
Die foto staat er alweer een tijdje hoorquote:
Achja voor mij was het wel tromgeroffel..., maar het gaat dan idd nergens over. Aan de andere kant, wat is er mis met een beetje tromgeroffel. Dat moet zo af en toe toch kunnen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die foto staat er alweer een tijdje hoor
quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
tong, ik weet niet wat het is, maar Axel vindt jouw avatar op een kikker lijken!
Allemaal vingertjes nu op mijn beeldscherm
dus ze was echt in de keuken?quote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft ook een vergiet gevonden.
dat vergiet vat ik nog, maar die voelsprieten! Fascinerend!quote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi.
Kom ik terug van een vergadering van de FC, krijg ik een vergiet op me hoofd gedrukt
Nu je vrouw nog even zover krijgen om ook met vergiet en shawl op de foto te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
Vergiettopic van SCH. Machtig mooi.
Stelletje maffen, zei mijn vrouw. Gelukkig lachte ze er bij![]()
No way, zei ze.quote:Op maandag 18 december 2006 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu je vrouw nog even zover krijgen om ook met vergiet en shawl op de foto te komen.
Dan hebben we een aardig idee van het setje.
Hoho.quote:
ehh pokeren met voetballers of veronicaquote:Op maandag 18 december 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
is er nog wat leuks op TV?
Hoezo, heb je nachtdienst?quote:Op maandag 18 december 2006 23:42 schreef Againzender het volgende:
is er nog wat leuks op TV?
quote:Op maandag 18 december 2006 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ehh pokeren met voetballers of veronica![]()
daar lijkt het wel op uit te draaien....quote:
Dan heb je mevrouw Beschouw toch een beetje verkeerd opgevoedafgericht.quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef Beschouw het volgende:
Hoho.![]()
Mevrouw Beschouw laat zich nooit dwingen. Democratie staat bij ons hoog in het vaandel.
Mwah, kan er goed mee overweg.quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je mevrouw Beschouw toch een beetje verkeerd opgevoedafgericht.![]()
Arme Axel en papa Axelquote:Op maandag 18 december 2006 23:44 schreef Againzender het volgende:
daar lijkt het wel op uit te draaien....
quote:
Axel ligt al lekker te slapen hoor, en hij heeft nog helemaal niet gekotst deze avondquote:
Waarquote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef borisz het volgende:
er zijn zo ook nog samenvattingen van darts in Purfleet
Dank jequote:
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]Lekker duur whiskey-tje neemt
als slaapmutje![]()
Enjoy!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef Bjoro het volgende:Lekker duur whiskey-tje neemt
als slaapmutje![]()
quote:
dat is echt te beroerd voor woordenquote:Op maandag 18 december 2006 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ehh pokeren met voetballers of veronica![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:03 schreef popolon het volgende:
M'n vrouw vroeg wat ik met een vergiet moest in de badkamer.
Ik ga het doucheputje vervangen zei ik maar.
Precies de juiste minuutquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:02 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, glazen huis gaat zo dicht.
Timing, allemaal timingquote:
Zeker weten, de rest van het jaar is volgeplandquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Timing, allemaal timing.
Worden leuke radioweken, eerst weekje 3FM, daarna de top 2000.
ongelukje gehad dus ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:52 schreef Bjoro het volgende:
fietsers die achteromkijkend op de verkeerde weghelft rijden zijn niet lief![]()
zeker niet als ik met mijn scootertje er tegen aan rijd![]()
Mogguh trouwens
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten, de rest van het jaar is volgepland.
schade?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:52 schreef Bjoro het volgende:
fietsers die achteromkijkend op de verkeerde weghelft rijden zijn niet lief![]()
zeker niet als ik met mijn scootertje er tegen aan rijd![]()
Mogguh trouwens
Verkeerde/ontbrekende codecs. Download het Kazaa Code Pack, daar zit ongeveer alles wel in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een vraagje, als ik een filmpje wil afspelen in Media Player krijg ik allemaal vreemde rare kleuren ipv de gewone kleuren van het filmpje. Hoe kom?
alle klanten zijn boos weggelopen waardoor jij nu meer bandbreedte hebtquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
Verbinding is weer ok
Zou multikabel opgesneld hebben, niet normaal zo snel
Haaaaaai all
Sommige dingen in het leven zijn niet uit te leggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:03 schreef popolon het volgende:
M'n vrouw vroeg wat ik met een vergiet moest in de badkamer.
Ik ga het doucheputje vervangen zei ik maar.
Ja, en dan ben ik er ook nog geweest zonder kaartjequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Sandje, jij bent bij Rowen Heze geweest?? Bofkont!
Ze komen hier zaterdag, uitverkocht natuurlijk..inmiddels.
Dichter Bij Ow
Het is gewoon veilig hoor, vind het ook een beetje een vreemde naam eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft Kazaa daar eigenlijk mee te maken?
O jij!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik er ook nog geweest zonder kaartje. Wel maar het laatste stuk gezien, toegift plus een paar nummers. Maar het was heerlijk
.
Ja, het werkt ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is gewoon veilig hoor, vind het ook een beetje een vreemde naam eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
O jij!
* clauwheee leert het nooit een keer op tijd te zijn met kaartjes.
Doe je mee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat met sjaals en vergieten, waar komt dat ineens vandaan.
Volgens mij een spin-off van een ander topic met vergietenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, vraag blijft, hoe komt SCH erop.
je zoekt gewoon een excuus om hier te postenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Geeneens een apart topic voor die ouwe gek?
[afbeelding]
Gefeliciteerd!
ik ben ook bij Rowwen Heze geweest hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Sandje, jij bent bij Rowen Heze geweest?? Bofkont!
Ze komen hier zaterdag, uitverkocht natuurlijk..inmiddels.
Dichter Bij Ow
Mijn nederige excuses, meneer Eend! Bofkont!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben ook bij Rowwen Heze geweest hoor
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, meneer Eend! Bofkont!
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:Yeah weer een examen gehaald
Windows XP 70-270
I knowquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
270 is wel een van de eenvoudigere, dusseeeeh wat wordt de volgende?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo nu ga ik maar eens op zoek naar een ring voor mijn vriendin
Beterschap!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef DIGGER het volgende:
Pffff al 3 dagen ziek, kan niks binnen houden en ben daardoor al 6 kilo afgevallen.
Glenn al 4 dagen ziek en inmiddels echt alles ondergespuugd wat maar onder te spugen valt, die voelt het nekken nog niet vroeg genoeg aankomen en deponeert dus alles zo in de auto, in bed, op tafel, in z'n doos lego, de open trap af etc
je bent dus ziek en mag ook nog eens het hele huis zo schoonhouden. Beterschap voor allemaal daar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef DIGGER het volgende:
Pffff al 3 dagen ziek, kan niks binnen houden en ben daardoor al 6 kilo afgevallen.
Glenn al 4 dagen ziek en inmiddels echt alles ondergespuugd wat maar onder te spugen valt, die voelt het nekken nog niet vroeg genoeg aankomen en deponeert dus alles zo in de auto, in bed, op tafel, in z'n doos lego, de open trap af etc
Nee, dat doet m'n vrouwquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent dus ziek en mag ook nog eens het hele huis zo schoonhouden.
Testking.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I knowhad 936 van de 1000 punten
![]()
290 heb ik al .. dus ga ik voor de 291
BEetje kom je nu wat vaker een koppie thee drinken hier?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wou net zeggen, of je doet je ogen open.![]()
Nou dat viel niet mee om een leuke ring uit te zoeken.. zeker niet qua prijsquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Sientje
[..]is het zover
logisch ook je kan niet ongetrouwd samen gaan wonen. Zeker niet als het CDA samen met de CU aan de macht komt!
Ja, nou het valt mij reuze mee, alleen las ik op teletekst dat Mart Smeets populairste sportpresentator is gewordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Voor Digger : [afbeelding]
Lekker Maril, zonder internet is het leven
Nou ik ben nog een ring aan het zoeken.. en dat valt niet meequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Sientje wat mis ik
Een examen en een ring????![]()
Yup, moet alleen nog ff kijken hoe precies en wanneerquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:06 schreef golfer het volgende:
Dus Sientje gaat binnenkort op zijn knietjes zijn vriendinnetje ten huwelijk vragen?
Doet iedereen hoor.quote:
Gewoon haar vanavond bovenstaande post laten lezen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup, moet alleen nog ff kijken hoe precies en wanneermaar dat komt allemaal goed
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Yup, moet alleen nog ff kijken hoe precies en wanneermaar dat komt allemaal goed
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon haar vanavond bovenstaande post laten lezen.
Ik zou nog een keer je sjaal en vergiet erbij pakkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe en waarom?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
Die omschrijving
boete wegens : "Het niet zoveel mogelijk naar rechts afwijzen op een andere weg dan een autosnelweg."
WTF! Er konden wel 2 auto's naast elkaar langs!
3e man fietsen op een landweg om half 9 's ochtends, de politiewagen was de enige auto op de hele rit.quote:
heuh, ze beweren dat je midden op de weg reed ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:27 schreef Messenga het volgende:
Die omschrijving
boete wegens : "Het niet zoveel mogelijk naar rechts afwijzen op een andere weg dan een autosnelweg."
WTF! Er konden wel 2 auto's naast elkaar langs!
dat zeg je elke keer als ze hier per ongeluk een keertje post en nooit komen er meer posts vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BEetje kom je nu wat vaker een koppie thee drinken hier?
ah, met de fiets, op die fiets.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
3e man fietsen op een landweg om half 9 's ochtends, de politiewagen was de enige auto op de hele rit.
Ik zat nog niet eens op een kwart.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh, ze beweren dat je midden op de weg reed ofzo
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan begint de pret pas ......quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja, je mag nou eenmaal niet met meer dan 2 fietsers naast elkaar rijden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef Messenga het volgende:
3e man fietsen op een landweg om half 9 's ochtends, de politiewagen was de enige auto op de hele rit.
Ik wilde het net ook posten, VoreG gaf een paar dagen terug dat filmpjequote:
En terecht, irritante kutgroepjes die met z'n zovelen naast elkaar moeten fietsenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, iedereen rijdt daar met zn 3en naast elkaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
En terecht, irritante kutgroepjes die met z'n zovelen naast elkaar moeten fietsen
Dan nog, het mag niet. Er zijn zoveel dingen die ook iedereen doet, die niet mogenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, iedereen rijdt daar met zn 3en naast elkaar.
Dussssssss als iedereen doet .... dan is het goed!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ontzettend irritant is dat, helemaal als je er niet langs kan en die kutkinderen het weigeren om opzij te gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neehee. Maar 50 euro voor zoiets, absurd. zo creëer je totaal geen respect bij jeugd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dussssssss als iedereen doet .... dan is het goed!![]()
![]()
Maar als het een verrassing moet worden, hoop ik niet dat ze op Fok zitquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De politie kan alleen respect krijgen van de jeugd als de jeugd alles zou mogenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neehee. Maar 50 euro voor zoiets, absurd. zo creëer je totaal geen respect bij jeugd.
De gedachtengang van een Messenga-agent:quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neehee. Maar 50 euro voor zoiets, absurd. zo creëer je totaal geen respect bij jeugd.
Nee, een waarschuwing zou genoeg zijn. Voorlichting is zinvoller dan boete's utidelen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
De politie kan alleen respect krijgen van de jeugd als de jeugd alles zou mogen.
50 euro is precies goed. Met 10 euro is er geen straf.
Je hoeft geen FOKKer te zijn om dit te lezen. Via zijn fotoboek icon kan ze zien dat Appelsientje haar vriend is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar als het een verrassing moet worden, hoop ik niet dat ze op Fok zit
ja he...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, een waarschuwing zou genoeg zijn. Voorlichting is zinvoller dan boete's utidelen.
Het is toch een mod van PUB geweest!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De gedachtengang van een Messenga-agent:
Eigenlijk zou ik hem 50 euro boete moeten geven, maar ja ... dan krijg ik helemaal geen respect van zo'n top-puber als Messenga, dus weet je wat? Alhoewel het niet mag, geef ik hem toch geen boete, want anders respecteert hij me niet.....
![]()
Zoiets als voorlichting over alcohol in het verkeer en niet te hard rijden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, een waarschuwing zou genoeg zijn. Voorlichting is zinvoller dan boete's utidelen.
wacht maar tot je autorijles krijgtquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wedden dat boetes voor 9 van de 10 jongeren beter werken dan voorlichting?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, alleen dan gericht op jongeren, en ook aansprekend voor jongeren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoiets als voorlichting over alcohol in het verkeer en niet te hard rijden?
Als je vantevoren weet dat je maximumstraf 'voorlichting' is, dan zal dat zeker wel afschrikken om het niet te doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, alleen dan gericht op jongeren, en ook aansprekend voor jongeren.
Waar beweer ik dat? boetes moeten niet afgeschaft worden, maar voor dit soort acties krijg ik afkeer..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je vantevoren weet dat je maximumstraf 'voorlichting' is, dan zal dat zeker wel afschrikken om het niet te doen![]()
![]()
En ze dan als straf een roze polo laten dragenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk moeten ze iedereen onder de 19 gewoon keihard aanpakken. Het 1-strike-you're-out-systeem.
Diefstal, door rood rijden, met z'n 3-en naast elkaar rijden, moord. Allemaal de bak in.
Dat weet ze toch wel hoop ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoeft geen FOKKer te zijn om dit te lezen. Via zijn fotoboek icon kan ze zien dat Appelsientje haar vriend is.
Ik stem voor 21, maar dan uitgezonderd voor vrouwen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk moeten ze iedereen onder de 19 gewoon keihard aanpakken. Het 1-strike-you're-out-systeem.
Diefstal, door rood rijden, met z'n 3-en naast elkaar rijden, moord. Allemaal de bak in.
Precies!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ze dan als straf een roze polo laten dragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |