Ik las dat gedeelte van 'Laat het gaan enz..' zo alsof jij dacht dat ik nu weer niet wist wat ik wilde en van gedachte veranderd was (wat mijn post daarvoor was dus)quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:50 schreef Roeni3 het volgende:
Iets wat je ook had kunnen zien als je mijn post goed had gelezen?
gewoon doenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Marijke236 het volgende:
ik wil graag zijn msn, maar ik moet iemand anders op msn om zijn msn vragen en dat durf ik niet.
Ik heb nog nooit wat tegen die jongen op msn gezegd en nou ben ik van plan om meteen msn van iemand anders te vragen...quote:
geloof me, anders krijg je er spijt van. gewoon doenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:46 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat tegen die jongen op msn gezegd en nou ben ik van plan om meteen msn van iemand anders te vragen...Nee, dit slaat nergens op... Ik durf het gewoon niet
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
geloof me, anders krijg je er spijt van. gewoon doen
je moet het wel aan die jongen in kweste vragen hequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.(zit al op msn)
Hoi, heb jij msn van ...??quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.(zit al op msn)
ik heb het nog steeds niet gevraagd... weet gewoon niet hoe...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet het wel aan die jongen in kweste vragen he
nee, het is niet moeilijk, ik durf het gewoon bijna niet te vragenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Hoi, heb jij msn van ...??
Zo moeilijk is het niet.
En dat vind ik moeilijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef ChillyWilly het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tikken en enter indrukken. Wat kan jou die gast schelen? Zolang hij dat msn adres maar geeft.
Hoezo niets? Hij zal dat adres heus wel geven of het moet een enorme etter zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:04 schreef Houniet het volgende:
alles of niets...
nou als ze het niet vraagt, schiet ze er dus niets mee op. logisch tochquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:05 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Hoezo niets? Hij zal dat adres heus wel geven of het moet een enorme etter zijn.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou als ze het niet vraagt, schiet ze er dus niets mee op. logisch toch
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:21 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint.
Ik ga het vragen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik las dat gedeelte van 'Laat het gaan enz..' zo alsof jij dacht dat ik nu weer niet wist wat ik wilde en van gedachte veranderd was (wat mijn post daarvoor was dus)
En gezellig dat het wasquote:Op maandag 25 december 2006 22:53 schreef cosmick het volgende:
Verder; blablaba. Morgen kerst met haar vieren![]()
Bij deze danquote:Op maandag 25 december 2006 19:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ga het toch weer eens zeggen: je rationaliseert alles te veel. Laat het eens gaan. Het helpt al als je niet alles hier op FOK! bespreekbaar maakt, maar gewoon lekker even kijkt wat er gebeurt. Nu zit je jezelf gek te maken door 'inlegkunde': je probeert je zo hard voor te stellen wat zij denkt, waarom ze iets zegt en waarom ze doet zoals ze doet. Daar help je jezelf niet mee, en zorgt er alleen maar voor dat je 'weer eens' onzeker naar FOK! komt rennen om je eigen gedachten te kunnen ordenen.
Rust. Laat het gaan. Je merkt het wel. Niet meer zo rationaliseren en aan inlegkunde doen.
klote? omdat je er niets aan doet! daarom is het klotequote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Beach het volgende:
ik durf niks te doen.....
......maar aan de andere kant is het gewoon klote![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef Koewam het volgende:
wtf bedoel je?
Als in kben gelukkig niet meer verliefd, werd toch niks/was niet wederzijds etc
Next.quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef JeroenV het volgende:
Goed, ik weet nu echt waar ik aan toe ben.
Ik had goede hoop, leek leuk te gaan en zouden misschien vandaag afspreken. Maar ze vind andere dingen schijnbaar belangrijker en doet er totaal geen moeite voor. Laat dus maar zitten, zo heb ik ook geen zin meer er iets aan te doen. Baal er wel behoorlijk van, maarja.
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.quote:
Ja, goede vraag. Ik word zelf ook snel verliefd. Ik hoop na dit niet zo snel meer, want er zijn er weinig die kunnen tippen aan die waar ik het nu op benquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen wel 20 keer in hun leven verliefd worden en sommige maar een paar keer?
heb je goed, laat het haar maar lekker uitzoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.
Ik word snel verliefd zeg je, ben je uberhaupt ooit wel verliefd geweest dan? Vind je niet gewoon snel iemand leuk en verward je dat met verliefdheid?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.
[..]
Ja, goede vraag. Ik word zelf ook snel verliefd. Ik hoop na dit niet zo snel meer, want er zijn er weinig die kunnen tippen aan die waar ik het nu op ben.
dat is verschillend per persoon. JeroenV is waarschijnlijk wat sneller verliefd dan jouquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen wel 20 keer in hun leven verliefd worden en sommige maar een paar keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |