abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:10:20 #101
160436 sprinkhaantje
Tja, je moet wat...
pi_44667768
Ik weet het, jullie hebben allemaal gelijk.
Maar IK KAN HET NIET HELPEN!!!!
Ik ben al anderhalf jaar bezig om het te onderdukken, en vandaag realiseer ik me ineens: VERLIEFD!
Ik doe er ook nog even niets mee, heb echt geen idee welke kant het op gaat, maar moest het echt even kwijt.
Kan moeilijk thuiskomen en zeggen, "schat, zo leuk voor me, realiseer me vandaag dat ik verliefd ben maar niet op jou"
pi_44667785
*meldt*
Vannacht werd ik opeens wakker met dr naam in mijn kop. Kwist niet eens dat ik zo ver weg was ...
Lijkt wel een virus verdorie, "*sluimer sluimer* GOTCHA!"
pi_44668173
Love is in the air
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:45:48 #104
160436 sprinkhaantje
Tja, je moet wat...
pi_44668618
en dan is het nog niet eens lente!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 december 2006 @ 22:53:45 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44670528
Ik zal het haast vergeten! moet niet! !!!!!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44672907
2 weken terug heel leuk meisje leren kennen tijdens t stappen, 2 uur lang gepraat over alles en nog wat, heel gezellig enzo . Denk al 2 weken elke dag aan haar . Zie ik haar laatst weer, ben ik te onzeker om naar haar toe te stappen. Teringzooi, volgende week moet ik er gewoon naartoe .
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:34:57 #107
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_44672965
*meld*
Ik heb een vriendje
pi_44684748
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:33 schreef JeroenV het volgende:
Om je weer een update te verzorgen;
Ik heb haar weer ff gesproken. Ze zei dat ze het niet erg vond en dat ze nog wel wilt afspreken. Dat is dus positief, ik vraag me alleen af waarom er met afspreken zo weinig tot niks van haar kant komt als ze echt wilt...
Even afwachten hoe het gaat lopen nu maar, of en wanneer we af gaan spreken. Als dat meevalt vraag ik hoe het zit en heb tenminste duidelijkheid. Ik wil proberen er niet te veel bovenop te zitten, maar aan de andere kant wil ik haar zo graag weer zien
Ik ga mezelf even quoten..

Heb nu duidelijkheid. Al is die nog steeds een beetje tegenstrijdig.
Ze gaf aan me leuk te vinden, maar misschien niet zo leuk dat ze echt verliefd is. Ze vroeg zich ook af of dat nog ging veranderen. Toch hebben we afgesproken gewoon contact te houden en wat rustiger aan te doen. Nog wel een keer afspreken als het kan, en dan zien hoe het loopt. Maar niet zo geforceerd. Maar toch hebben we het uiteindelijk ook niet helemaal opgegeven.
Ik ga me echter ook niet meer blind staren op haar... Dat zou ook niet gezond zijn.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:30:50 #109
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44685595
Nou, ze komt zo. Loopt niet helemaal soepel de laatste paar weken, dus we gaan er maar weer eens over praten. Vraag is of we zoveel energie moeten steken in deze prille relatie van 3 maanden.
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:34:34 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44690547
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik ga mezelf even quoten..

Heb nu duidelijkheid. Al is die nog steeds een beetje tegenstrijdig.
Ze gaf aan me leuk te vinden, maar misschien niet zo leuk dat ze echt verliefd is. Ze vroeg zich ook af of dat nog ging veranderen. Toch hebben we afgesproken gewoon contact te houden en wat rustiger aan te doen. Nog wel een keer afspreken als het kan, en dan zien hoe het loopt. Maar niet zo geforceerd. Maar toch hebben we het uiteindelijk ook niet helemaal opgegeven.
Ik ga me echter ook niet meer blind staren op haar... Dat zou ook niet gezond zijn.
vooral niet te opdringerig zijn he daar houden de meeste helemaal niet van
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:17:03 #111
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44695022
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:30 schreef cosmick het volgende:
Nou, ze komt zo. Loopt niet helemaal soepel de laatste paar weken, dus we gaan er maar weer eens over praten. Vraag is of we zoveel energie moeten steken in deze prille relatie van 3 maanden.
Over en uit! Jammer maar helaas.
pi_44698024
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef Houniet het volgende:

[..]

vooral niet te opdringerig zijn he daar houden de meeste helemaal niet van
Even kijken of ik nog iets nuttigs kan posten na wat bier .

Ik heb zelf het idee dat ze nogal twijfelt, vooral omdat ik juist de afgelopen week/weken nogal opdringerig was met willen afspreken. Maar het is ook niet voor niks dat ze het goed vindt om niet gelijk de hoop op te geven en het rustiger aan te doen. Als ze me echt niet meer leuk vond had ze dat wel aangegeven, dat afspreken zeker geen zin meer had denk ik zo
Overigens wel beetje vaag. Eerst had ik het idee dat ze het helemaal niet meer zag zitten, maar toen ik over rustiger aan doen begon vond ze het wel goed.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen en of ik mezelf in bedwang kan houden . Als het ooit iets moet kunnen worden zal je wel een keer moeten afspreken natuurlijk. Maar gek genoeg heb ik toch wel een positief gevoel over de afloop, ondanks dat we misschien wel redelijk ver van een relatie afzitten. Maar er is nog een kans heb ik het idee.

Aan de andere kant ga ik me ook niet meer vol op haar richten, dat is zonde van de energie. Hoe leuk ze ook is, er zijn ook zat anderen. En mocht er zich iets leuks aanbieden grijp ik dat aan. Overigens had ik vorige week de kans, bij een heel knap meisje. Maar toen deed ik niks omdat ik dacht dat het wat met deze kon worden

[ Bericht 8% gewijzigd door JeroenV op 24-12-2006 02:02:02 ]
pi_44698369
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal het haast vergeten! moet niet! !!!!!
Vergeten? Vergeten?!
MIjn verliefdheid valt echt niet te vergeten, elke seconde dat ik er even niet aan denk herinneren die vlinders me er wel weer aan
pi_44698534
als ik mijn vriendin lief zie doen dan wordt ik weer verliefd
pi_44698675
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:21 schreef hejho het volgende:
als ik mijn vriendin lief zie doen dan wordt ik weer verliefd
idd
schoot uit
  zondag 24 december 2006 @ 13:38:27 #116
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44704965
quote:
Op zondag 24 december 2006 02:29 schreef Ruuub het volgende:

[..]

idd
schoot uit
Jij hebt dezelfde vriendin als hejho?
  zondag 24 december 2006 @ 14:55:16 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44708160
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:53 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Even kijken of ik nog iets nuttigs kan posten na wat bier .

Ik heb zelf het idee dat ze nogal twijfelt, vooral omdat ik juist de afgelopen week/weken nogal opdringerig was met willen afspreken. Maar het is ook niet voor niks dat ze het goed vindt om niet gelijk de hoop op te geven en het rustiger aan te doen. Als ze me echt niet meer leuk vond had ze dat wel aangegeven, dat afspreken zeker geen zin meer had denk ik zo
Overigens wel beetje vaag. Eerst had ik het idee dat ze het helemaal niet meer zag zitten, maar toen ik over rustiger aan doen begon vond ze het wel goed.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen en of ik mezelf in bedwang kan houden . Als het ooit iets moet kunnen worden zal je wel een keer moeten afspreken natuurlijk. Maar gek genoeg heb ik toch wel een positief gevoel over de afloop, ondanks dat we misschien wel redelijk ver van een relatie afzitten. Maar er is nog een kans heb ik het idee.

Aan de andere kant ga ik me ook niet meer vol op haar richten, dat is zonde van de energie. Hoe leuk ze ook is, er zijn ook zat anderen. En mocht er zich iets leuks aanbieden grijp ik dat aan. Overigens had ik vorige week de kans, bij een heel knap meisje. Maar toen deed ik niks omdat ik dacht dat het wat met deze kon worden
tsja, je had die kans moeten pakken. maar dat blijkt altijd achteraf het geval te zijn he. maar nu weet je wat je moet doen als die kans nog een keer komt. en je doet het er goed aan om wat afstand van die meid te nemen. is zonde van je energie als er toch niets van haar kant afkomt. en er zijn inderdaad zat andere, je moet ze alleen zien te vinden

http://messages.fok.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44708608
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_44708669
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef Houniet het volgende:

[..]

tsja, je had die kans moeten pakken. maar dat blijkt altijd achteraf het geval te zijn he. maar nu weet je wat je moet doen als die kans nog een keer komt. en je doet het er goed aan om wat afstand van die meid te nemen. is zonde van je energie als er toch niets van haar kant afkomt. en er zijn inderdaad zat andere, je moet ze alleen zien te vinden

http://messages.fok.nl
Tja, ik vraag me af of er echt een kans was gezien het feit dat sinds wij bezig waren ze ook door de weeks niet meer thuis was en geen internet had. Dus goede kans om af te spreken hadden we ook niet. Misschien drong ik laatste week iets te veel aan, maar ze gaf zelf ook al aan dat als ze me echt leuk had gevonden ze dat haar ook niet uit had gemaakt en tijd had vrijgemaakt.

En misschien zit er nog wel wat in, ze geeft immers niet voor niets aan dat ze het even rustig aan wilt doen maar ook de hoop nog niet helemaal op wilt geven. Ik schat de kans alleen niet hoog in, wil me er niet blind op staren. Nu maar hopen dat het lukt, want mezelf kennende zal ik wel weer gaan denken .

thnx
  zondag 24 december 2006 @ 15:14:50 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44708853
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Tja, ik vraag me af of er echt een kans was gezien het feit dat sinds wij bezig waren ze ook door de weeks niet meer thuis was en geen internet had. Dus goede kans om af te spreken hadden we ook niet. Misschien drong ik laatste week iets te veel aan, maar ze gaf zelf ook al aan dat als ze me echt leuk had gevonden ze dat haar ook niet uit had gemaakt en tijd had vrijgemaakt.

En misschien zit er nog wel wat in, ze geeft immers niet voor niets aan dat ze het even rustig aan wilt doen maar ook de hoop nog niet helemaal op wilt geven. Ik schat de kans alleen niet hoog in, wil me er niet blind op staren. Nu maar hopen dat het lukt, want mezelf kennende zal ik wel weer gaan denken .

thnx
gewoon niet denken. laat het maar lekker op je af komen. je moet natuurlijk wel contact houden maar dat terzijde
het moet nu maar van haar kant afkomen om eventueel wat leuks te gaan doen. komt vast goed als ze jou echt leuk vind, dan komt dat er ook zeker wel uit
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44709007
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

gewoon niet denken. laat het maar lekker op je af komen. je moet natuurlijk wel contact houden maar dat terzijde
het moet nu maar van haar kant afkomen om eventueel wat leuks te gaan doen. komt vast goed als ze jou echt leuk vind, dan komt dat er ook zeker wel uit
Ik betwijfel of het van haar kant gaat komen, dat deed ze vorige weken ook al niet namelijk. Laat staan nu. Ik wil gewoon leuk contact houden, mailen/smen, maar niet elke keer vragen of ze kan enzo. Dat afspreken komt wel een keer. En dan hoop ik dat het net zo gaat als vorige keren...
pi_44709010
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:

[..]

Jij hebt dezelfde vriendin als hejho?
nein

zelfde gedachte dat wel
  zondag 24 december 2006 @ 15:40:40 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44709707
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het van haar kant gaat komen, dat deed ze vorige weken ook al niet namelijk. Laat staan nu. Ik wil gewoon leuk contact houden, mailen/smen, maar niet elke keer vragen of ze kan enzo. Dat afspreken komt wel een keer. En dan hoop ik dat het net zo gaat als vorige keren...
tsja als ze dat niet doet, dan kom je natuurlijk niet ver he je gaat er toch niet op wachten? of is ze zo bijzonder ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44710238
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

tsja als ze dat niet doet, dan kom je natuurlijk niet ver he je gaat er toch niet op wachten? of is ze zo bijzonder ?
Ik ga er niet op wachten... Maar ik kan natuurlijk wel af en toe vragen of ze wilt afspreken. Als het telkens niet gaat houdt het natuurlijk wel een keer op, maar ze zei zelf dat ze nog wel wilt afspreken. Alleen rustiger aanpakken. Als ze echt niets wilde had ze dat naar mijn idee ook gezegd, en niet akkoord gegaan met rustiger aanpakken.

En ja, ze is echt bijzonder. Ik lieg niet als ik zeg dat het het leukste meisje is wat ik ken. Ze is knap, lief, grappig en heeft gewoon alles. Ik zit er ook al een paar jaar achter aan en had niet eens verwacht dat het zo ver zou komen.
  zondag 24 december 2006 @ 15:59:30 #125
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44710349
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:55 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik ga er niet op wachten... Maar ik kan natuurlijk wel af en toe vragen of ze wilt afspreken. Als het telkens niet gaat houdt het natuurlijk wel een keer op, maar ze zei zelf dat ze nog wel wilt afspreken. Alleen rustiger aanpakken. Als ze echt niets wilde had ze dat naar mijn idee ook gezegd, en niet akkoord gegaan met rustiger aanpakken.

En ja, ze is echt bijzonder. Ik lieg niet als ik zeg dat het het leukste meisje is wat ik ken. Ze is knap, lief, grappig en heeft gewoon alles. Ik zit er ook al een paar jaar achter aan en had niet eens verwacht dat het zo ver zou komen.
nou dat klinkt i.i.g. al beter als wat ik er tot nu toe van gehoord hebt. je kan het natuurlijk nog een paar keer proberen. als je haar maar niet pushed, of er steeds om blijft zeuren, dan wordt het natuurlijk wel irritant maar als je al een tijdje achter haar aanzit, kunnen die paar dagen/weken er ook nog wel bij dan maar volgende kerst samen vieren
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44710419
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

nou dat klinkt i.i.g. al beter als wat ik er tot nu toe van gehoord hebt. je kan het natuurlijk nog een paar keer proberen. als je haar maar niet pushed, of er steeds om blijft zeuren, dan wordt het natuurlijk wel irritant maar als je al een tijdje achter haar aanzit, kunnen die paar dagen/weken er ook nog wel bij dan maar volgende kerst samen vieren
Hoezo klinkt het beter?

Ik vind het zelf een beetje vaag. Ze begon gisteren eerst van ik denk niet dat ik meer voor je voel en bladiebla, maar later begon ik over rustiger aan doen en we zien dan wel. Ik zei er ook echt bij dat we het dus niet opgeven, en daar ging ze mee akkoord. Dus ergens tegenstrijdig.

Ik vraag gewoon af en toe of ze een keer kan. Nu was het bijna elke dag als ik haar sprak. Maar ze moet natuurlijk wel een keer ja zeggen, anders schiet het niet op.
  zondag 24 december 2006 @ 16:09:58 #127
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44710621
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoezo klinkt het beter?

Ik vind het zelf een beetje vaag. Ze begon gisteren eerst van ik denk niet dat ik meer voor je voel en bladiebla, maar later begon ik over rustiger aan doen en we zien dan wel. Ik zei er ook echt bij dat we het dus niet opgeven, en daar ging ze mee akkoord. Dus ergens tegenstrijdig.

Ik vraag gewoon af en toe of ze een keer kan. Nu was het bijna elke dag als ik haar sprak. Maar ze moet natuurlijk wel een keer ja zeggen, anders schiet het niet op.
dan denk ik toch dat het niets wordt ik bedoel, als ik een meisje echt leuk vind dan wacht ik daar natuurlijk niet op, en pak ik gelijk mijn kans

is het trouwens gelukt met die pm's?

[ Bericht 3% gewijzigd door Houniet op 24-12-2006 16:19:21 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44710856
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

dan denk ik toch dat het niets wordt
Haha, waar doel je nu op? Mijn of haar reactie?

Maar wat ik zo gek vindt... Ze zegt zelf ook letterlijk.. We doen het wat rustiger aan en minder geforceerd, spreken nog een keer af en dan zien we wel hoe het loopt. Dat doe je niet als je iemand echt niet leuk vindt.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 december 2006 @ 16:19:52 #129
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44710882
Geweldig veel superverliefd even nu
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 24 december 2006 @ 16:21:51 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44710938
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Haha, waar doel je nu op? Mijn of haar reactie?

Maar wat ik zo gek vindt... Ze zegt zelf ook letterlijk.. We doen het wat rustiger aan en minder geforceerd, spreken nog een keer af en dan zien we wel hoe het loopt. Dat doe je niet als je iemand echt niet leuk vindt.
die van haar. maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben he dat hoop ik dan maar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44711070
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

die van haar. maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben he dat hoop ik dan maar
Toen ik haar in het begin sprak was mijn eerste reactie ook dat het helemaal niks zou worden. Nu heb ik nog een beetje hoop. Maar een echt grote kans geef ik het niet, maar ik doe mijn best. Wie weet. Maar staat wel vast dat ze dan ook af en toe contact moet zoeken en natuurlijk het geen maand ofzo moet duren voor we elkaar weer zien...
pi_44711088
Iemand die als verrassing een tosti voor je maakt en die als ontbijt op bed brengt
pi_44711579
Iemand die als je knallende koppijn hebt je met een kusje op je voorhoofd komt troosten en je dan met puppyoogjes een 'smartie' en een glaasje water geeft. Die smartie was een ibuprofennetje. En nu zit 'ie autistisch Zelda te spelen op de wii.
  zondag 24 december 2006 @ 17:35:37 #134
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_44712989
Nog steeds verliefd Ze is alleen op wintersport nu en ik moet werken. Das niet zo leuk
  zondag 24 december 2006 @ 17:45:32 #135
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44713322
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Toen ik haar in het begin sprak was mijn eerste reactie ook dat het helemaal niks zou worden. Nu heb ik nog een beetje hoop. Maar een echt grote kans geef ik het niet, maar ik doe mijn best. Wie weet. Maar staat wel vast dat ze dan ook af en toe contact moet zoeken en natuurlijk het geen maand ofzo moet duren voor we elkaar weer zien...
uiteraard
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 24 december 2006 @ 18:53:55 #136
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_44715136
ik mis dr
pi_44715155
Mijn god wat ben ik verliefd...
pi_44716473
Sinds vandaag officieel verliefd. ook zo'n mooie datum: 24/12/06
  zondag 24 december 2006 @ 22:03:00 #139
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44719381
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef cosmick het volgende:

[..]

Over en uit! Jammer maar helaas.
O nee, toch niet

Vermoeiend allemaal, maar toch wel weer gaaf dat we iig samen kerst gaan vieren
pi_44719402
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:03 schreef cosmick het volgende:

[..]

O nee, toch niet

Vermoeiend allemaal, maar toch wel weer gaaf dat we iig samen kerst gaan vieren
Ik dacht dat ik niet wist waar ik aan toe was en wat ik wilde
  zondag 24 december 2006 @ 22:14:46 #141
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44719688
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik niet wist waar ik aan toe was en wat ik wilde
Kan altijd beter...
  maandag 25 december 2006 @ 13:26:09 #142
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44730037
quote:
Op zondag 24 december 2006 19:54 schreef mrkanarie het volgende:
Sinds vandaag officieel verliefd. ook zo'n mooie datum: 24/12/06
'Officieel verliefd'. Doe niet zo gay, man.

Heb je 't op papier vastgelegd, krabbeltje eronder? NEEN! Toch? Of wel?
pi_44730525
Ik ben het stadium verliefd zijn al voorbij
Nu verkopen mijn vriendin en ik elkaar met liefde een corrigerende tik met de vuist
pi_44735204
Zucht ik ben verliefd op een collega.
Toen ze voor het eerst kwam was ik het al meteen
Maar goed ik kan erg goed met haar opschieten, en samenwerken is ook supergezellig.
Ik heb alleen het idee dat ze mij 'gewoon' aardig vindt en meer niet
Ze zal ook wel doorhebben dat ik haar leuk vind denk ik, lastig om te verbergen
Ik lach zowat de hele tijd, praat honderduit en maak grapjes.
Gewoon klote ik probeer het te onderdrukken maar dat gaat niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44736921
quote:
Op zondag 24 december 2006 22:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik niet wist waar ik aan toe was en wat ik wilde
Ik ga het toch weer eens zeggen: je rationaliseert alles te veel. Laat het eens gaan. Het helpt al als je niet alles hier op FOK! bespreekbaar maakt, maar gewoon lekker even kijkt wat er gebeurt. Nu zit je jezelf gek te maken door 'inlegkunde': je probeert je zo hard voor te stellen wat zij denkt, waarom ze iets zegt en waarom ze doet zoals ze doet. Daar help je jezelf niet mee, en zorgt er alleen maar voor dat je 'weer eens' onzeker naar FOK! komt rennen om je eigen gedachten te kunnen ordenen.

Rust. Laat het gaan. Je merkt het wel. Niet meer zo rationaliseren en aan inlegkunde doen.
  maandag 25 december 2006 @ 19:56:37 #146
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44737205
Roeni3 heeft wel gelijk JeroenV
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44737292
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:56 schreef Houniet het volgende:
Roeni3 heeft wel gelijk JeroenV
Duh?
pi_44740184
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:01 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Duh?
Je hebt helemaal gelijk, maar die opmerking van mij was niet op mij maar op cosmick bedoeld
Ik weet nu namelijk wel wat ik wil, zie wat ik geschreven heb. Dat ik nog denk oke, maar ik weet wat ik wil
  maandag 25 december 2006 @ 22:53:21 #149
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44740403
Ik weet ook wel zeker wat ik wil, maar de dame in kwestie kan er anders over denken. Maar in tegenstelling tot jou spreken wij elkaar wel dagelijks en is er al sprake van een (prille) relatie. Wel even met wat strubbelingen .. maar praten. Praten maakt bepaalde moeilijke zaken duidelijker waardoor wij elkaar steeds beter begrijpen. Daar komt dan uit dat wij elkaar toch wel heel tof vinden en dat er wel degelijk gevoel is. De break van afgelopen zaterdag was wel heel rigoreus en was in feite onzin.

Verder; blablaba. Morgen kerst met haar vieren

[ Bericht 1% gewijzigd door cosmick op 26-12-2006 11:45:37 ]
pi_44751542
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:44 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar die opmerking van mij was niet op mij maar op cosmick bedoeld
Ik weet nu namelijk wel wat ik wil, zie wat ik geschreven heb. Dat ik nog denk oke, maar ik weet wat ik wil
Uuhm, die opmerking die ik van jouw quote, was meer een aanleiding om je te wijzen op het feit dat ik het tegen jou had. Ik ging ook helemaal niet inhoudelijk in op die betreffende post, maar gaf een heel ander punt aan. Zoals je in mijn post had kunnen lezen, heb ik het dan ook helemaal niet gehad over 'niet weten wat je wilt'. Ik had het over andere dingen.

Iets wat je ook had kunnen zien als je mijn post goed had gelezen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')