klote? omdat je er niets aan doet! daarom is het klotequote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Beach het volgende:
ik durf niks te doen.....
......maar aan de andere kant is het gewoon klote![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef Koewam het volgende:
wtf bedoel je?
Als in kben gelukkig niet meer verliefd, werd toch niks/was niet wederzijds etc
Next.quote:Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef JeroenV het volgende:
Goed, ik weet nu echt waar ik aan toe ben.
Ik had goede hoop, leek leuk te gaan en zouden misschien vandaag afspreken. Maar ze vind andere dingen schijnbaar belangrijker en doet er totaal geen moeite voor. Laat dus maar zitten, zo heb ik ook geen zin meer er iets aan te doen. Baal er wel behoorlijk van, maarja.
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.quote:
Ja, goede vraag. Ik word zelf ook snel verliefd. Ik hoop na dit niet zo snel meer, want er zijn er weinig die kunnen tippen aan die waar ik het nu op benquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen wel 20 keer in hun leven verliefd worden en sommige maar een paar keer?
heb je goed, laat het haar maar lekker uitzoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.
Ik word snel verliefd zeg je, ben je uberhaupt ooit wel verliefd geweest dan? Vind je niet gewoon snel iemand leuk en verward je dat met verliefdheid?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik weer een sprankje hoop gekregen van haar, maar ik zie het niet iets vast worden. Dan had het allang zo moeten zijn namelijk. Ze wilt wel, maar ook weer niet zo graag. Ik ben ook wel weer een beetje verder aan het kijken en doe niet super mijn best meer. Laat haar maar komen als ze echt wilt.
[..]
Ja, goede vraag. Ik word zelf ook snel verliefd. Ik hoop na dit niet zo snel meer, want er zijn er weinig die kunnen tippen aan die waar ik het nu op ben.
dat is verschillend per persoon. JeroenV is waarschijnlijk wat sneller verliefd dan jouquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat sommige mensen wel 20 keer in hun leven verliefd worden en sommige maar een paar keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |