abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 00:02:14 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44586756
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:42 schreef FuifDuif het volgende:
Overigens is het totaal onwetenschappelijk om te doen alsof de mening van de meerderheid het ijkpunt is. In de academische wereld word je dan echt niet serieus genomen hoor. Het is enkel van belang in het dagelijks leven. Het leven waarin volksmanipulatie en domheid hoogtij vieren.
Gelukkig hebben we de academische wereld om te bepalen dat het wel verantwoord is om abortus te plegen tot een bepaalde tijd en met bepaalde voorwaarden. En onwetenschappelijk? Jijzelf haalt alleen maar emotionele argumenten aan, elke keer, .... er komt geen wetenschap aan te pas.

Als je een nette discussie wil houden over abortus, laat onderbuikgevoelens dan achterwege. Als de foetus ongewenst is in het lichaam van de vrouw. Het lichaam wat het voedt, wat het eten geeft, waardoor het sowieso in leven blijft de eerste keuze wat er met dat lichaam gebeurt. Tot het is geboren is het een onderdeel van, niet een apart iets.

Ik snap niet zo goed waarom de anti-abortus mensen de keuze willen weghalen. Niemand, maar dan ook echt niemand dwingt jullie om bij jezelf of je vriendin/vrouw/ongelukje een kind te aborteren. Die keuze is aan de vrouw.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 00:09:46 #177
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44586941
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef FuifDuif het volgende:
Sodemieter toch op met je vrouwen zijn intelligenter. Sodemieter op. Op de middelbare school hadden we ook zo'n trut in de klas. Echt zo'n betweter die neigde naar mannenhaatster. Best een mooie meid, zolang ze haar waffel maar hield. Maar enfin, die hebben we ook wel even op haar plaats gezet, als de mannen met elkaar zeg maar... als goede kameraden. Even temmen zeg maar, is soms nodig. Een vrouw die beweert intelligent te zijn en zelfs beweert dat vrouwen gemiddeld genomen intelligenter zijn dan mannen hebben in de eerste plaats enige heropvoeding nodig.
Ik hoop dat mijn sarcasme-detector stuk is.
Carpe Libertatem
  woensdag 20 december 2006 @ 00:37:01 #178
85041 Zeeuwtje
Hoezo Noordbevelandse Mafia?
pi_44587480
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als je een nette discussie wil houden over abortus, laat onderbuikgevoelens dan achterwege. Als de foetus ongewenst is in het lichaam van de vrouw. Het lichaam wat het voedt, wat het eten geeft, waardoor het sowieso in leven blijft de eerste keuze wat er met dat lichaam gebeurt. Tot het is geboren is het een onderdeel van, niet een apart iets.
Er moet echter wel ergens een grens aangegeven worden van wat acceptabel is, abortus laten uitvoeren voor haze lip is natuurlijk idioot. Wat volgt hierop? Abortus omdat het kindje een meisje was en de ouders wilden zo graag een jongetje? Het is geen snack bar waar je na 5 minuten na je bestelling er nog effe 3 frikandellen en een portie sate bij kan doen.
Abortus ok, baas over eigen buik ok, maar het alles moet binnen redelijke perken blijven.
Trouwens, die ouders die hun kind aborteren voor een haze lip moesten gelijk ouder af zijn, het is geen trui van de wehkamp die je na 2 dagen dragen toch maar niet leuk vind en terugstuurt.
  woensdag 20 december 2006 @ 00:39:25 #179
85041 Zeeuwtje
pi_44587522
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Een vrouw die beweert intelligent te zijn en zelfs beweert dat vrouwen gemiddeld genomen intelligenter zijn dan mannen hebben in de eerste plaats enige heropvoeding nodig.
Laat me raden, jij bent nog vrijgezel? Als je er zo'n visie op bij houdt gaat het ook nooit wat worden, he gozer?
  woensdag 20 december 2006 @ 00:46:59 #180
85041 Zeeuwtje
pi_44587680
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Neuh... praat eens met buitenlanders, Amerikanen bijvoorbeeld, zou ik zeggen.
Die Amerikanen hebben niet echt recht van spreken vind ik... samen met mijn vrouw zijn we een foster familie in een wat minder rijke "county" in Texas en je gelooft je oren en ogen niet wat voor ellende de "lagere" bevolkings lagen zich aandoen qua gezins uitbreiding. Er zijn volkstammen die kind na kind op de wereld schoppen en absoluut niet voor die koters kunnen zorgen en die vicieuze cirkel gaat maar door en door....de volgende generatie is al weer zwanger op de 14e tot 16e verjaardag, het is afschuwlijk maar abortus of sterilisatie zou vaak toch het beste zijn voor die families.
pi_44589828
Ik vind het prima! Vanuit evolutionair oogpunt is het krijgen van gehandicapte kinderen ongewenst, streven naar 'perfectie' is toch onvermijdelijk.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 20 december 2006 @ 09:09:24 #182
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44589987
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
Aaah, de dames zijn al afgedropen .
De discussie werd slaapverwekkend door jouw onvermogen met feitelijkheden te komen.
... is a mismatch forever
pi_44591435
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:09 schreef MissMatch het volgende:

[..]

De discussie werd slaapverwekkend door jouw onvermogen met feitelijkheden te komen.
Gezien het feit dat je een vrouw bent, hoeveel waarde denk je dat deze post van jou heeft ?
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 10:33:44 #184
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44591725
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:37 schreef Zeeuwtje het volgende:
Er moet echter wel ergens een grens aangegeven worden van wat acceptabel is, abortus laten uitvoeren voor haze lip is natuurlijk idioot. Wat volgt hierop? Abortus omdat het kindje een meisje was en de ouders wilden zo graag een jongetje? Het is geen snack bar waar je na 5 minuten na je bestelling er nog effe 3 frikandellen en een portie sate bij kan doen.
Wie moet die grens gaan bepalen dan en wat is er mis met de huidige situatie dat de vrouw dat kan bepalen?
quote:
Abortus ok, baas over eigen buik ok, maar het alles moet binnen redelijke perken blijven.
Trouwens, die ouders die hun kind aborteren voor een haze lip moesten gelijk ouder af zijn, het is geen trui van de wehkamp die je na 2 dagen dragen toch maar niet leuk vind en terugstuurt.
Je weet niet of dat de enige reden is dat er tot abortus is over gegaan. Ik overigens liever dat mensen die om een kleur ogen een kinder aborteren helemaal geen kinderen krijgen dan meer kinderen opvoeden met zulke gedachtes.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 10:34:45 #185
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44591747
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef FuifDuif het volgende:
Gezien het feit dat je een vrouw bent, hoeveel waarde denk je dat deze post van jou heeft ?
Je gimmick begint een beetje eentonig te worden.
Carpe Libertatem
pi_44591828
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je gimmick begint een beetje eentonig te worden.
Je hebt gelijk, het sloeg nergens op . Sorry MM.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:20:47 #187
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44592916
Ik heb ook een leuke :

Als de vrouwen niet intelligent waren was de mensheid allang uit gestorven. Mannen zijn niet geschikt om de verantwoording voor hun eigen nageslacht te dragen.
Ze spuiten hun sperma ombekommerd in een vrouw zonder ervoor te zorgen dat die vrouw daar geen zwangerschap aan over kan houden. Waar ze vervolgens dus mee kan doen wat ze wil want die zwangerschap vind in háár lichaam plaats nietwaar.
De meeste mannen gaan zo met hun * kinderen in wording * om. Tsk tsk wat een gebrekkig moraal .......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 20 december 2006 @ 11:24:21 #188
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44593027
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb ook een leuke :

Als de vrouwen niet intelligent waren was de mensheid allang uit gestorven. Mannen zijn niet geschikt om de verantwoording voor hun eigen nageslacht te dragen.
Ze spuiten hun sperma ombekommerd in een vrouw zonder ervoor te zorgen dat die vrouw daar geen zwangerschap aan over kan houden. Waar ze vervolgens dus mee kan doen wat ze wil want die zwangerschap vind in háár lichaam plaats nietwaar.
De meeste mannen gaan zo met hun * kinderen in wording * om. Tsk tsk wat een gebrekkig moraal .......
Oh? Bron?

En trouwens:

- Mannenhaters
- Vrouwenhaters
- Mijn onpartijdige standpunt waarbij ik mij basseer op statistiek en wetenschappelijke feiten en niet onderbuikgevoelens:

Sow. Ik ben -echt- goed.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 20 december 2006 @ 11:28:56 #189
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_44593148
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Jij intelligenter dan ik .
1. Ik ben cum laude afgestudeerd.
2. Jij bent een vrouw.
3. Ik ben nog nooit afgewezen voor een intake gesprek voor een detacheringsklus.
5. Ik ben een man.
6. Ik rook niet.
Wist je trouwens dat vrouwen gemiddeld net zo intelligent zijn als mannen?
Bij mannen zijn meer uitschieters naar boven, maar ook naar onder.
(maw er zijn meer mannen die extreem dom en extreem slim zijn)

ps, dit is iets wat ik een jaar geleden in een onderzoekje heb gelezen, dus pin me er niet op vast , imo getuigt het trouwens niet echt van een grote sociale intelligentie als je gaat onaneren dat je slimmer bent dan iemand anders terwijl heel de discussie daar niet over gaat, maar dat terzijde.
(btw, ik wil hier dus niet mee zeggen dat je dom bent, want dat geloof ik niet)
hallo luitjes.
pi_44735058
Een hazelip gun je toch ook niemand? Niet vreemd dat daar abortussen voor gedaan worden. Dat kun je die mensen niet verwijten, maar de rest van de westerse pauperwereld (met Amerika voorop).
pi_44735105
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Een hazelip gun je toch ook niemand? Niet vreemd dat daar abortussen voor gedaan worden. Dat kun je die mensen niet verwijten, maar de rest van de westerse pauperwereld (met Amerika voorop).
En hazelip is vandaag de dag makkelijk operabel.....Waarom aborteren?
pi_44735168
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En hazelip is vandaag de dag makkelijk operabel.....Waarom aborteren?
Operabel zonder dat je er iets van terugziet?
pi_44735189
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schisis

Als je de ergste vorm hebt houdt dit wel meer in dan 1 simpele ingreep. Abortus is inderdaad te overwegen. Die ellende wil je een kind ook niet aandoen.
pi_44735332
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schisis

Als je de ergste vorm hebt houdt dit wel meer in dan 1 simpele ingreep.
er zijn idd gradaties.
quote:
Abortus is inderdaad te overwegen. Die ellende wil je een kind ook niet aandoen.
Zijn die kinderen werkelijk allemaal ongelukkig? Zou Jan Jaap v.d. Wal ongelukkig zijn om zijn hazelip? Niemand is toch volmaakt?
pi_44735801
quote:
Op maandag 25 december 2006 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

er zijn idd gradaties.
[..]

Zijn die kinderen werkelijk allemaal ongelukkig? Zou Jan Jaap v.d. Wal ongelukkig zijn om zijn hazelip? Niemand is toch volmaakt?
Jan Jaap van der Wal .

1 succesvol persoon staak garant voor de rest zeker.

Niemand is volmaakt, maar de een is alleen een stuk volmaakter dan de ander .
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 18:13:58 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44736025
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef pberends het volgende:
Als je de ergste vorm hebt houdt dit wel meer in dan 1 simpele ingreep. Abortus is inderdaad te overwegen. Die ellende wil je een kind ook niet aandoen.
Ga weg, het is geen kind. Die hele discussie is loos, het is gewoon geen kind. Lees samen met EchtGaaf je bijbel lekker in je uppie en gooi hett samen in het vuur met datzelfde boek. Doe het lekker prive
Carpe Libertatem
pi_44736446
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ga weg, het is geen kind. Die hele discussie is loos, het is gewoon geen kind. Lees samen met EchtGaaf je bijbel lekker in je uppie en gooi hett samen in het vuur met datzelfde boek. Doe het lekker prive
Heb je het tegen mij? Ik ben voor abortus hoor .
pi_46744733
quote:
Op maandag 25 december 2006 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ga weg, het is geen kind. Die hele discussie is loos, het is gewoon geen kind.
Ga weg, het is een kind. Die hele discussie is loos, het is gewoon een kind.
pi_46745156
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de academische wereld om te bepalen dat het wel verantwoord is om abortus te plegen tot een bepaalde tijd en met bepaalde voorwaarden. En onwetenschappelijk? Jijzelf haalt alleen maar emotionele argumenten aan, elke keer, .... er komt geen wetenschap aan te pas.
Bij jou wel dan? Wat is er zo 'wetenschappelijk' aan jouw standpunt?
Vertel eens.
quote:
Dat is nog geen reden om het te aborteren.

Kijk, ik ben er voor dat vrouwen mogen kiezen. Ik snap alleen de arrogantie van de "pro-choice" beweging nooit, dat ze die "middeleeuwse christenen" wel even komen vertellen hoe het zit en wat leven is en wat niet. Daarmee zijn ze gelijk gedegradeerd tot de gereformeerden waar ze tegenaan schoppen.

Ik ben ook voor vrije keuze, maar er blijven grenzen (zoals hazenlip).
pi_46745306
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:41 schreef Vivi het volgende:
Ik las deze week trouwens een interview met een meisje dat echt zelfmoordneigingen had gehad in haar pubertijd n.a.v. haar hazenlip...sinds haar 23e (en vele, vele operaties) begon ze het leven pas een beetje de moeite waard te vinden, terwijl ze daarvoor wenste nooit geboren te zijn.

ik ben tegen abortus na de 12e week, maar dit vind ik toch ook wel een punt dat tot nadenken stemt.
Alsof mooie mensen geen zelfmoord plegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')