Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nuquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kan beter na afloop een biertje erop nemen
Mag ik vragen wat je baas zei, en wat de reden was?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nu
of een dikke joint
baas was niet al te blij maar zag de bui al hangen
Een mede-stopper op 2 januari 2007quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Omkron het volgende:
Ben ook sinds vandaag gestopt..
In het niet roken inderdaad wel jahquote:
Thank you for het bijhouden van de administratie!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef schatje het volgende:
Omkron en Sight_key, welkom en succes met stoppen. Jullie staan in de lijst.
Rivotril krijg ik alquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef Aventura het volgende:
Nu alleen nog ff naar de huisarts voor wat Ritalin
Oke sorry, maar je posts hier waren zo stuiterig en elders op dit forum was dat me ook al opgevallenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Rivotril krijg ik al
Ritalin komt misschien ook nog, maar ik ga sporten en dat werkt ook als verdoving
Maar je hebt gelijk, hyper hyper en stuiter stuiter. ADHD zit in mijn kop ook. Maar dit is geen forum om daarover te praten.
Dankequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke sorry, maar je posts hier waren zo stuiterig en elders op dit forum was dat me ook al opgevallenMaar anyway: heel veel succes oegewenst
Ik gebruik die tabletten ook en heb dank zij die dingen al twee maanden en een week niet gerookt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:15 schreef Sight_key het volgende:
Alle rookwaren zijn in de afval bak gegooid, de asbakken zijn verstopt en worden schoon gemaakt nog, de nicotine zuig-tabletten zijn in huis gehaald voor de zware tijden en ik merk nu al dat ik meer adem haal toen ik net even buiten liep zonder sigaret
En als de rest nou gaat staan joelen dat jij niet met je nieuwe kleren in een smerige sloot springt? Spring je dan ook?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:28 schreef kless het volgende:
Ik zit er aan te denken om evenementen roker te worden. met sigaartjes. *oud en nieuw, avondkaarten of met het wiskey zuipen. om van dat "ik mag niet roken gevoel af te komen"
Alleen waneer mijn niet rokende vrienden em ook aansteken. (dat moet er wel even achteraan).
Als je als enige met vuurwerkafsteken geen sigaar hebt (en geen aansteeklont) en de rest wel ... *en dat ze dat nog even er extra inwrijven.* Of val ik dan terug in mn oude gedrag van exroker naar roker. ipv niet roker met gelegenheids sigaartje?
Ja dat had ik ook laatst, maar dan met een waterpijp. Weet je wat je eens moet doen? Gewoon geduldig blijven weigeren. 10x. 20x. Houden ze wel op hoor. Als je niet wil, dan wil je niet. Kunnen ze dat niet respecteren? Of hebben ze jou nodig om zich stoer te voelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:28 schreef kless het volgende:
Ik zit er aan te denken om evenementen roker te worden. met sigaartjes. *oud en nieuw, avondkaarten of met het wiskey zuipen. om van dat "ik mag niet roken gevoel af te komen"
Alleen waneer mijn niet rokende vrienden em ook aansteken. (dat moet er wel even achteraan).
Als je als enige met vuurwerkafsteken geen sigaar hebt (en geen aansteeklont) en de rest wel ... *en dat ze dat nog even er extra inwrijven.* Of val ik dan terug in mn oude gedrag van exroker naar roker. ipv niet roker met gelegenheids sigaartje?
Dat vind ik dan weer een stomme opmerking. Groepsdruk komt juist van je beste vrienden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:13 schreef Jumparound het volgende:
lekkere "maten" ook dan...
Dat heb ik dus helemaaaaaal niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Wat ik wel merk is dat ik een steeds grotere hekel krijg aan sigarettenrook en rokers... van de rook krijg ik het benauwd en als ik rokers zie roken heb ik zoiets van "jezus, debiel".
En dat terwijl ik vroeger juist aan dat soort prekende ex-rokers zo'n hekel had.
Nee, maar de meeste mensen die ik ken van die leeftijd doen nog steeds zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:17 schreef Jumparound het volgende:
25 jaar, zn vrienden zijn denk ook van die leeftijd... je bent geen fokking puber meer
"jij bent gestopt met roken, kijk eens wat een lekker sigaretje? wil je ook wel he? roken, geef maar toe. mmmm"
Ow als roker vond ik het ook niet prettig wanneer verstokte rokers opeens stopte. Dan werd ik wel weer gedowngen om na te denken over de gevolgen namelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste mensen die ik ken van die leeftijd doen nog steeds zo.
Sterker nog, het valt me heel erg op hoe ontzettend rokers medestanders proberen te vinden. Alsof het dan minder slecht wordt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |