Als bijna iedereen (rokend en niet rokend) een sigaartje opsteekt bij de drank en het spelen van een spelletje...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup dat heb ik ook alleen als iedereen om me heen aan het kettingroken is krijg ik wel trek in een peuk hoor![]()
Je staat er in!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef welkominspace het volgende:
kom ik er nog in of hoe zit dat?![]()
Een kwartier vind ik dan weer niet zo erg.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
dat vond/vind ik egt lekker alleen jammer dat je bijna een kwartier aan zo een peuk zit te lurken
Ja, vieze bende is het. Vriend van me had eens enkele sloffen mee uit Indonesië, ik hield het maar gewoon bij Black Death sigaretten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
heeft er hier iemand wel eens kreteck gerookt?
Angel_of_Dth en black death sigaretten off coursequote:Op donderdag 28 december 2006 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, vieze bende is het. Vriend van me had eens enkele sloffen mee uit Indonesië, ik hield het maar gewoon bij Black Death sigaretten.
Paar weken geleden meldde ik nog dat ik steeds geirriteerder raakte, maar dat lijkt nu af te nemen. Ik denk ook steeds minder aan het roken, mijn eetpatroon is ook stabiel. Zwaar relax, bijna 2 maanden alweer. It feels real good.quote:One month, three weeks, one day, 7 hours, 22 minutes and 24 seconds. 523 cigarettes not smoked, saving ¤ 99,38. Life saved: 1 day, 19 hours, 35 minutes.
En hoeveel kg er nu bij? al zat van de koekjes?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Paar weken geleden meldde ik nog dat ik steeds geirriteerder raakte, maar dat lijkt nu af te nemen. Ik denk ook steeds minder aan het roken, mijn eetpatroon is ook stabiel. Zwaar relax, bijna 2 maanden alweer. It feels real good.![]()
Nee, dat is geen vanille bende. Dat zijn gewoon sigaretten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
Angel_of_Dth en black death sigaretten off course![]()
maar dat is die vanille bende toch? of heb ik het mis?
Eerlijk gezegd niet gewogen, zal eens kijken morgenvroeg. De bastognes koekjes gaan nog steeds naar binnen, maar wel wat minder dan eerst.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:34 schreef kless het volgende:
[..]
En hoeveel kg er nu bij? al zat van de koekjes?
chocolade ben ik al wel vanaf en geen rij toffees.
Vooral tegen etenstijd merk ik dat mn irritatie minder is dan toen ik (net) gestopt was
Zit je broek nu ook strakker? (daar kan je het ook al aan merken)quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet gewogen, zal eens kijken morgenvroeg. De bastognes koekjes gaan nog steeds naar binnen, maar wel wat minder dan eerst.
Rijen toffees? Klinkt erg lekker moet ik zeggen.![]()
Mij viel ook meteen op dat rokers vies ruiken, vooral als ze net een sigaret uit hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:00 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar ik wil ook echt niet meer roken, ik begin nu zo'n beetje te ruiken hoe doorgewinterde rokers ruiken en ik schaam me de ballen uit de broek, bahbah
Ik meld mezelf bij deze ook aan voor de lijst met stoppers.quote:Op maandag 1 januari 2007 05:11 schreef kreuk050 het volgende:
Netjes gasten, knap hoor. Zit nu op het punt dat ik moet doorzetten maar of ik dat ga redden???
Betwijfel het....
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Danny en Swets, gefeliciteerd met jullie jaar!
Je kan beter na afloop een biertje erop nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:14 schreef Jumparound het volgende:
ik ga straks mn baas vertellen dat ik stop met werken voor hem...
Heb nu wel trek in een peuk eik
Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nuquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kan beter na afloop een biertje erop nemen
Mag ik vragen wat je baas zei, en wat de reden was?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nu
of een dikke joint
baas was niet al te blij maar zag de bui al hangen
Een mede-stopper op 2 januari 2007quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Omkron het volgende:
Ben ook sinds vandaag gestopt..
In het niet roken inderdaad wel jahquote:
Thank you for het bijhouden van de administratie!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef schatje het volgende:
Omkron en Sight_key, welkom en succes met stoppen. Jullie staan in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |