en dan? begin je weer?quote:
Ik voel me er ook lekker bij. En is nog lang geen jaar.quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ben ik een jaar gestopt!
En echt zo trots als een pauw!
en terecht dat je trots bent!quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ben ik een jaar gestopt!
En echt zo trots als een pauw!
Nee, eerst weer beginnen en nog een keertje stoppen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef Lips het volgende:
Wist niet dat hier een topic over was
Mag ik nog meedoen? Ik ben op 3 oktober gestopt en hou 't nog steeds vol!
Ik heb besloten deze keer definitief niet nog een keer te beginnen, want dan stop ik echt niet meer. Heb teveel last van irritaties deze keer.quote:One month, one week, five days, 3 hours, 4 minutes and 44 seconds. 421 cigarettes not smoked, saving ¤ 80,04. Life saved: 1 day, 11 hours, 5 minutes.
3 oktober = 2 maanden en 15 dagen volgens mijquote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Omdat je meer dan een maand, maar minder dan 2 maanden geleden gestopt bent.
Oktober, november, zie de overeenkomsten, dat kan ik toch nooit allemaal uit elkaar houden.quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Lips het volgende:
[..]
3 oktober = 2 maanden en 15 dagen volgens mij
Netjes.quote:
quote:One month, one week, six days, 2 hours, 58 minutes and 49 seconds. 646 cigarettes not smoked, saving ¤ 89,75. Life saved: 2 days, 5 hours, 50 minutes.
Ben je al wel aan het afbouwen?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb geen moeite maar ik denk als ik stop met de pleisters dat ik het moeilijk ga krijgen.....
bijna 2 maandenquote:One month, four weeks, 5 hours, 30 minutes and 55 seconds. 1184 cigarettes not smoked, saving ¤ 187,17. Life saved: 4 days, 2 hours, 40 minutes.
Als je dat lekker op je gemak doet dan zal het toch wel goedkomen? Tis uiteindelijk toch meer de gewoonte die je naar een sigaret drijft. Die nicotineverslaving ben je best snel kwijt.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:21 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja morgen ga ik beginnen met stap 2, deze doe ik in 2 weken, dan stap 3.
Ik had het op mijn tweede stopdag. Wil ik van mijn werk naar huis, staat de hele ring van Amsterdam twee kanten op helemaal vast. Komt normaal bijna nooit voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:24 schreef kreuk050 het volgende:
Ja komt ook wel goed
File is inderdaad vervelend! Wat ook helpt is een nieuwe auto kopen en daar een rookverbod in makenStinkt ook niet zo.
Wat is de tijd toch snel gegaan, ben met de dag meer blij dat ik gestopt ben.quote:One month, two weeks, two days, 19 hours, 32 minutes and 45 seconds. 468 cigarettes not smoked, saving ¤ 88,95. Life saved: 1 day, 15 hours, 0 minutes.
Andere vrienden / kroegquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:58 schreef kless het volgende:
Donderdag op Vrijdag nacht dikke drukte geweest met sigaren aansteken voor andere, jointjes bouwen en sigaretjes draaien.
En alleen maar "meegerookt"in de blauwstaande tokos. Het voelt wel beetje alsof ik niet mag roken op zo een avond. Iemand nog ideeen om daar wat aan te doen?
het mocht effe duren, maar nu is het eindelijk zo verquote:Two months, 5 hours, 4 minutes and 24 seconds. 1224 cigarettes not smoked, saving ¤ 193,43. Life saved: 4 days, 6 hours, 0 minutes.
Vanochtend werd ik nog een keer wakker met een droge bek... (van de zelfde avond) dus tjah dat zuipen dat doe ik al.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Andere vrienden / kroeg
Nee ik ken het. Voor je staan ze te roken en naast je zitten ze te blowen.... dat bevordert in mijn geval het alcoholgebruik, als je drinkt kan je niet tegelijk roken
Maar ik heb geen echte tip... gewoon laten gaan denk ik!
Mijn shagerijnigheid is alweer aardig voorbij. mensen mogen weer over de gang lopen, autos maken minder lawaai (nouja ik stoor me er niet meer aan)quote:Op zondag 24 december 2006 11:41 schreef Jumparound het volgende:
al 2 keer over gedroomd van de week
werd stront sjachereinig wakker!
Als ik zo iets heb neem ik gewoon een nicotinepil. Het helpt best.quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef eer-ik het volgende:
ik reageer nog steeds vrij vaak behoorlijk bits merk ik.
En dat vind ik nog het ergste, dat ik het zelf merk...
Ik stoor me gewoon aan m'n eigen gedrag
Gek zat toch..
Gefeliciteerd en hulde enzoquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en hulde enzo
Nog 7 dagen en ik ben net zo ver.. volgend jaar 25 tot 30 kilo afvallen
liefdeskilo'squote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ben wat dat betreft ook net zo ver.
+13 kilo (and counting.)
En er zaten al 10 extra liefdeskilo's bij enzo.
Vanaf 1 januari...
Tja, ik schijn in de afgelopen 5 jaar wel eens vaker gezegd te hebben dat ik op dieet ging. Ik kan me er niks van herinneren....quote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja ok, 2 januari dan idd.
En E.T. moet niet zeuren, gaat helemaal goed komen en dan zit jij van de zomer weer helemaal glad en strak in je ballenknijper op de veranda van jullie hutje op de hei!
Neenee na een maand wisten we wel dat dat stoppen met roken ging lukken en gingen we ons op de volgende uitdaging concentreren. Nu weet ik niet hoe het Roodbol vergaan is, maar ik liep tegen wat cencetratie problemen aanquote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Jij en Danny gingen toch stoppen en geen gram aankomen?
Roken schijnt mbt schadelijkheid eenzaam aan de top te staan. Dan heeeeeeeeeeeeel lang niets en vervolgens de kwalen/gewoontes als overgewicht enzo.quote:Ach... stoppen is het allerbelangrijkste, de rest komt wel.
Als E.T. dit leest hoef ik misschien niet op dieetquote:En ja, dat bedoelde ik idd!
quote:Op zondag 24 december 2006 18:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Als E.T. dit leest hoef ik misschien niet op dieet
quote:
Een goed begin...quote:Op maandag 25 december 2006 19:49 schreef Michellee het volgende:
Ik heb nu 3 dagen gestopt!!! Ok vergeleken met de rest hier is dat nog niet zo lang, maar voor mij...![]()
quote:Two months, two days, 21 hours, 10 minutes and 50 seconds. 1277 cigarettes not smoked, saving ¤ 201,86. Life saved: 4 days, 10 hours, 25 minutes.
Bij deze: Succesquote:Op woensdag 27 december 2006 06:47 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ja jongens, de groentenboer gaat gezond doen..
Ik ben ook gestopt, nu al 6 hele uren, maar ik houd me taai, heb nooit veel gerookt(pakje per anderhalve week ongeveer, maar wil helemaal van die rotzooi af.)
Wish me luck
yup dat heb ik ook alleen als iedereen om me heen aan het kettingroken is krijg ik wel trek in een peuk hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef cheqy het volgende:
Ik zie veel mensen hier die moeite hebben als anderen in hun omgeving roken. Ik heb er juist helemaal geen last van, integendeel. Ik vind het lekker ruiken en sta stiekum te snuffelen als er een walmpje rook mijn kant op komt, maar om nu te zeggen dat ik dan ook maar naar een sigaret snak, nou nee.![]()
Als bijna iedereen (rokend en niet rokend) een sigaartje opsteekt bij de drank en het spelen van een spelletje...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup dat heb ik ook alleen als iedereen om me heen aan het kettingroken is krijg ik wel trek in een peuk hoor![]()
Je staat er in!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:14 schreef welkominspace het volgende:
kom ik er nog in of hoe zit dat?![]()
Een kwartier vind ik dan weer niet zo erg.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
dat vond/vind ik egt lekker alleen jammer dat je bijna een kwartier aan zo een peuk zit te lurken
Ja, vieze bende is het. Vriend van me had eens enkele sloffen mee uit Indonesië, ik hield het maar gewoon bij Black Death sigaretten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
heeft er hier iemand wel eens kreteck gerookt?
Angel_of_Dth en black death sigaretten off coursequote:Op donderdag 28 december 2006 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, vieze bende is het. Vriend van me had eens enkele sloffen mee uit Indonesië, ik hield het maar gewoon bij Black Death sigaretten.
Paar weken geleden meldde ik nog dat ik steeds geirriteerder raakte, maar dat lijkt nu af te nemen. Ik denk ook steeds minder aan het roken, mijn eetpatroon is ook stabiel. Zwaar relax, bijna 2 maanden alweer. It feels real good.quote:One month, three weeks, one day, 7 hours, 22 minutes and 24 seconds. 523 cigarettes not smoked, saving ¤ 99,38. Life saved: 1 day, 19 hours, 35 minutes.
En hoeveel kg er nu bij? al zat van de koekjes?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Paar weken geleden meldde ik nog dat ik steeds geirriteerder raakte, maar dat lijkt nu af te nemen. Ik denk ook steeds minder aan het roken, mijn eetpatroon is ook stabiel. Zwaar relax, bijna 2 maanden alweer. It feels real good.![]()
Nee, dat is geen vanille bende. Dat zijn gewoon sigaretten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:33 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
Angel_of_Dth en black death sigaretten off course![]()
maar dat is die vanille bende toch? of heb ik het mis?
Eerlijk gezegd niet gewogen, zal eens kijken morgenvroeg. De bastognes koekjes gaan nog steeds naar binnen, maar wel wat minder dan eerst.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:34 schreef kless het volgende:
[..]
En hoeveel kg er nu bij? al zat van de koekjes?
chocolade ben ik al wel vanaf en geen rij toffees.
Vooral tegen etenstijd merk ik dat mn irritatie minder is dan toen ik (net) gestopt was
Zit je broek nu ook strakker? (daar kan je het ook al aan merken)quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet gewogen, zal eens kijken morgenvroeg. De bastognes koekjes gaan nog steeds naar binnen, maar wel wat minder dan eerst.
Rijen toffees? Klinkt erg lekker moet ik zeggen.![]()
Mij viel ook meteen op dat rokers vies ruiken, vooral als ze net een sigaret uit hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:00 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar ik wil ook echt niet meer roken, ik begin nu zo'n beetje te ruiken hoe doorgewinterde rokers ruiken en ik schaam me de ballen uit de broek, bahbah
Ik meld mezelf bij deze ook aan voor de lijst met stoppers.quote:Op maandag 1 januari 2007 05:11 schreef kreuk050 het volgende:
Netjes gasten, knap hoor. Zit nu op het punt dat ik moet doorzetten maar of ik dat ga redden???
Betwijfel het....
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Danny en Swets, gefeliciteerd met jullie jaar!
Je kan beter na afloop een biertje erop nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:14 schreef Jumparound het volgende:
ik ga straks mn baas vertellen dat ik stop met werken voor hem...
Heb nu wel trek in een peuk eik
Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nuquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kan beter na afloop een biertje erop nemen
Mag ik vragen wat je baas zei, en wat de reden was?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Pff, het is achter de rug... doe mij maar gewoon een borrel nu
of een dikke joint
baas was niet al te blij maar zag de bui al hangen
Een mede-stopper op 2 januari 2007quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef Omkron het volgende:
Ben ook sinds vandaag gestopt..
In het niet roken inderdaad wel jahquote:
Thank you for het bijhouden van de administratie!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef schatje het volgende:
Omkron en Sight_key, welkom en succes met stoppen. Jullie staan in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |