We zijn nu weer back on track.quote:Op zondag 17 december 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Nu had je nummer 86 moeten nemen toch?
Toch niet.. er zijn 2 nummer 85 topics.. lamaar dus.
Neuh hoor, hij stapte even op maar zit nu weer in zijn stoelquote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef Missy_1974 het volgende:
nl gaat naar bed ik vraag me af of hij nog in de game room langsgaat
Oe, die is wel mooi.quote:
Tja, ik wilde allang gaan slapen, maar dit beloofd inderdaad wel vuurwerk te wordenquote:Op zondag 17 december 2006 03:06 schreef Gert het volgende:
Ze gaan nog een flinke neut nemen... wodka/cassis en zo....
Als dit niet eindigt in een vinger en treksessie van Nena en Brian.
Ik heb Nena en Brian nog nooit zo zien zoenen. De opmerkingen van Huub dat het echte liefde is lijkt wel te hebben gewerkt op de een of andere manier.quote:Op zondag 17 december 2006 03:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Slimme tacktiek van Huub. Bij het op elkaar geilende stelletje is het makkelijk inlikken.
Ik was anders ook allang te bed geweest maar kan nog erg boeiend worden op de streams, en ook NL natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tja, ik wilde allang gaan slapen, maar dit beloofd inderdaad wel vuurwerk te worden![]()
Hij heeft een gevoelige snaar geraakt. Toen Hilde lang genoeg aan Milica zei hoe een leuk stelletje zij en Jeroen zouden vormen ging Milicia ook overstag.quote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Nena en Brian nog nooit zo zien zoenen. De opmerkingen van Huub dat het echte liefde is lijkt wel te hebben gewerkt op de een of andere manier.
NL is inderdaad erg grappig in de stream eronder, vooral het papiertje op de muurquote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was anders ook allang te bed geweest maar kan nog erg boeiend worden op de streams, en ook NL natuurlijk
quote:Op zondag 17 december 2006 03:12 schreef Gert het volgende:
Nena kijkt naar Brians kruis en zegt: Mijn kleine kleine Brian-tje.![]()
Ik blijf toch nog maar even kijken..![]()
Ja 2B = Being... (met 1 e)quote:Op zondag 17 december 2006 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
NL is inderdaad erg grappig in de stream eronder, vooral het papiertje op de muur![]()
Alsof het bingo is!!quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef Gert het volgende:
Of het echt applepie wordt weet ik niet, maar er gaan wel orgasmes vallen vannacht.
quote:Op zondag 17 december 2006 03:11 schreef Sonique het volgende:
Moet huub even naar NL toe komen...
Die is loaded...
quote:Op zondag 17 december 2006 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Zal Brian's date nog zitten te genieten?
Zal Nena's ex morgen een goede voetbalwedstrijd spelen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Zal Brian's date nog zitten te genieten?
I told so...ik zag het alweer aankomen vannachtquote:
Hoorde ik het dus toch goed.quote:Op zondag 17 december 2006 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik mis m'n joint. Ik mis white widow"
Ik weet het niet, in BB was het iig verboden, denk hier ookquote:Op zondag 17 december 2006 03:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze kunnen toch gewoon joints laten bezorgen in het huis.
Als dat zo is vind ik het ook belachelijk, is gewoon gelegaliseerd in Nederland.quote:Op zondag 17 december 2006 03:27 schreef Gert het volgende:
Nena: ik vind het belachelijk dat we hier geen jointje mogen roken. Wel drank, geen joints, waar slaat het op.
De verleden keer was zeker een show voor de nieuwe binnekomer. Hij vroeg ook uitdrukkelijk aan Huub of hij hem had zien janken, en wat hij er van vond.quote:Op zondag 17 december 2006 03:25 schreef Missy_1974 het volgende:
laatste keer zat ik ook te twijfelen of het geen "show" tranen waren toen op de bank in de woonkamer, en er dan natas voor wakker maken, dat vond ik er raar, als ik zit te janken doe ik dat liever alleen, en ga er zeker niet iemand voor wakker maken
Losertaal waarschijnlijk...quote:Op zondag 17 december 2006 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Er vallen nu termen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik ben gewoon te braaf
En hij is weer terug.quote:Op zondag 17 december 2006 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub loopt opeens weg en Brian en nena snappen er niets meer van.
Dus niet, het wordt gedoogdquote:Op zondag 17 december 2006 03:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het ook belachelijk, is gewoon gelegaliseerd in Nederland.
Da's waar, maar om nu in elke keer straal lazarus in beeld te komen, ik weet het niet hoor ....quote:Op zondag 17 december 2006 03:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
De verleden keer was zeker een show voor de nieuwe binnekomer. Hij vroeg ook uitdrukkelijk aan Huub of hij hem had zien janken, en wat hij er van vond.
De storyboards in beeld houden, opplakken aan de muur, het janken... Ik weet het niet.
Als je jankt wordt het vrijwel zeker uitgezonden.
1+1
toch een DGK babyquote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef Missy_1974 het volgende:
ik vind het trouwens wel raar dat ze de muziek nu toestaan en ook de filmpjes op youtube e.d bekijken. Kan me herinneren dat eveline een keer een waarschuwing kreeg omdat ze x-faxtor in de private room zat te kijken.
nl is echt mega dronken, mag voor hem hopen dat ie nog recht kan lopen, anders bevalt ie in de vijver
Misschien als dekmantel.. excusequote:Op zondag 17 december 2006 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's waar, maar om nu in elke keer straal lazarus in beeld te komen, ik weet het niet hoor ....
lijkt me geen goeie tactiek.
Kan niet helemaal vatten welk doel hij ermee voor ogen heeft...hoopt ie dat hulpverlenende instanties mee zullen kijken en hem na het zien van deze acties alsnog op zullen nemen al dan niet in dwangbuis?quote:Op zondag 17 december 2006 03:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
De verleden keer was zeker een show voor de nieuwe binnekomer. Hij vroeg ook uitdrukkelijk aan Huub of hij hem had zien janken, en wat hij er van vond.
De storyboards in beeld houden, opplakken aan de muur, het janken... Ik weet het niet.
Als je jankt wordt het vrijwel zeker uitgezonden.
1+1
Voor in het huis is het al een zwak excuus, maar wat als je eruit komtquote:Op zondag 17 december 2006 03:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Misschien als dekmantel.. excuse
'ik was dronken'
Alsnog gefeliciteerd Dayquote:Op zondag 17 december 2006 03:36 schreef Day het volgende:
Damned, ik ben eindelijk bij!
.NL heeft zich weer flink belachelijk gemaakt en Huub is aan het scoren. Mooi zo!!
Tis maar wat je erg vind.quote:Op zondag 17 december 2006 03:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan niet helemaal vatten welk doel hij ermee voor ogen heeft...hoopt ie dat hulpverlenende instanties mee zullen kijken en hem na het zien van deze acties alsnog op zullen nemen al dan niet in dwangbuis?
De eerste jank-actie kan ik me nog voorstellen dat ie die heeft gefaked, om misschien wat menselijker over te komen....maar dit gedrag, dat handje steeds en die tekst op de muur en zijn dronken hoofd.....mwuah dit wil je niet van jezelf uitgezonden hebben toch...
'it wasn't me...'quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor in het huis is het al een zwak excuus, maar wat als je eruit komt![]()
Leuk op je sollicitatie gesprek. "Was jij niet die dronkelap van DGK ?"
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:36 schreef Day het volgende:
Damned, ik ben eindelijk bij!
.NL heeft zich weer flink belachelijk gemaakt en Huub is aan het scoren. Mooi zo!!
Nou, ik vind hem net even iets te zenuwachtig...quote:Op zondag 17 december 2006 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.
Thxquote:
Vandaag, ik heb het alleen al gevierdquote:Op zondag 17 december 2006 03:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
vandaag of gisteren?
* Sonique zingt liedje
Ik zie dat helaas niet meer gebeuren, Huub is namelijk naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
OW, MAAK ME GEK!!quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef Day het volgende:
Wat zijn Brian en Nena lief voor elkaar?!
Je moet wel het hele plaatje bekijken!quote:Op zondag 17 december 2006 03:42 schreef Sonique het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik vind NL op dit punt net even iets intersanter dan een tandenpoetsende Huub...
Ik heb het gezienquote:Op zondag 17 december 2006 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.
heeft NL alweer traantjes gelaten?quote:Op zondag 17 december 2006 03:45 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Je moet wel het hele plaatje bekijken!
NL die met tranen weer krediet wil opbouwen bij de andere bewoners en Huub die Nena en Brian de goede kant opkletst.
Naast Huubquote:Op zondag 17 december 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor. Waar slaapt Huub nu eigenlijk...
En...
Moest NL niet de paarden verzorgen vanochtned?
Ze lopen ook al de hele tijd handje-in-handje en zitten constant aan elkaar te kleffen. Inderdaad, sinds gisterenavond echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 17 december 2006 03:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Maar wilde eerst de vorige topics lezen voordat ik reageerde.
Tongen gaat toch wel weer een stapje verder. Gisteren liet ze dat nog niet echt toe.
Er is flink gedronken. En de behoeftes zijn er.quote:Op zondag 17 december 2006 03:44 schreef Day het volgende:
Allemaal bedankt!
Komen de gevoelens er nu uit of is het weer voor de gek-houderij?
Shit, als ie Brian en Nena nu maar niet gaat storen...quote:
ja dusquote:Op zondag 17 december 2006 03:49 schreef Fikkert het volgende:
NL gaat de 2B= being campagne houden
hele huis vol hangen ??
Voor de kijkers wel ja, maar qua relatie is het tussen Bart en Lesley 33984x beter.quote:Op zondag 17 december 2006 03:50 schreef Missy_1974 het volgende:
dit is 100% keer beter als bart en lesley daar mogen ze wel lering uit trekken.
wishful thinkingquote:Op zondag 17 december 2006 03:51 schreef Missy_1974 het volgende:
heeeee huub is er weer krijgen we nog een confrotatie met de zatte NL
Ik ook, dit is zoveel spannender.quote:Op zondag 17 december 2006 03:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit een verademing vergeleken met de geheimtaal van Bart en Lesley![]()
glimlachen is de subtielste manier om je tanden te laten zienquote:Op zondag 17 december 2006 03:53 schreef tipsch het volgende:
WAANZINNIG!!! - WAT ZIJN ZE LIEF!!!
Zoietsquote:Op zondag 17 december 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Waarschuwt .NL huub nou voor zijn drankgebruik?
Leuker om te kijken ja, maar tegelijkertijd maakt het duidelijk dat de relatie tussen Bart en Lesley waarschijnlijk vele malen serieuzer is.quote:Op zondag 17 december 2006 03:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit een verademing vergeleken met de geheimtaal van Bart en Lesley![]()
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 17 december 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuker om te kijken ja, maar tegelijkertijd maakt het duidelijk dat de relatie tussen Bart en Lesley waarschijnlijk vele malen serieuzer is.
Echt te arrogant voor woorden die gast!quote:Op zondag 17 december 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Waarschuwt .NL huub nou voor zijn drankgebruik?
Ja dus!![]()
Same problem herequote:Op zondag 17 december 2006 03:58 schreef Kaleddis het volgende:
Meeen, ik wil allang op m'n bed liggen, maar de streams zijn gewoon TE leuk !![]()
Jammer, want ik wil je motivatie wel horen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet ook nog eens uitleggen.
Denk het ookquote:Op zondag 17 december 2006 04:05 schreef Sonique het volgende:
Zal wel weggedrukt worden
Ze als in de redactie? Die zullen vast in zwaar overleg zijnquote:Op zondag 17 december 2006 04:06 schreef Missy_1974 het volgende:
dat ze niet ingrijpen daar snap ik geen ruk van
BELACHELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!
laten we wel wezen, die glazen ZIJN vreselijkquote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen want het is baldadigheid door de drank maar moedwillig dat stuk gooien vind ik iets te ver gaan
zo erg is het weer niet ze waren idd oerlelijk, who cares ze zijn van niemand...quote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen want het is baldadigheid door de drank maar moedwillig dat stuk gooien vind ik iets te ver gaan
Campagne was gestart...quote:Op zondag 17 december 2006 04:10 schreef avonne het volgende:
Inkoppertje voor Huub, dus
"Nathanael is gek geworden"
2 getuigen, gebroken glazen en die flyers
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik ben bang dat Huub in de staat waarin hij nu verkeerd dat nog serieus gaat brengen ookquote:Op zondag 17 december 2006 04:10 schreef avonne het volgende:
Inkoppertje voor Huub, dus
"Nathanael is gek geworden"
2 getuigen, gebroken glazen en die flyers
[afbeelding]
Dus toch spaanders...quote:Op zondag 17 december 2006 04:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scherven brengen geluk zullen we maar zeggen.![]()
Bedquote:Op zondag 17 december 2006 04:13 schreef tipsch het volgende:
Waar is Huub heengevlucht met de staart tussen de benen?
ach welneequote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael moet morgen vast op gesprek komen...redactie zal not amused zijn.
Grappig dat Huub snel naar zijn bed is gegaan.
Was al bang dat ie echt met hem in gesprek zou gaan...
welnee!quote:Op zondag 17 december 2006 04:13 schreef tipsch het volgende:
Waar is Huub heengevlucht met de staart tussen de benen?
NL doet hartstikke leuk!!quote:Op zondag 17 december 2006 04:14 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee!
Slim, juist. Nel doet gek, laat hem het zelf maar uit zoeken!
Heel slim van hem om naar bed te gaan, dan komt NL nog de boel wakker maken...quote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael moet morgen vast op gesprek komen...redactie zal not amused zijn.
Grappig dat Huub snel naar zijn bed is gegaan.
Was al bang dat ie echt met hem in gesprek zou gaan...
ze gaat mee onder de douchequote:Op zondag 17 december 2006 04:16 schreef Missy_1974 het volgende:
gaat ie der nou nemen tegen het hek aan ?
Doet me een beetje aan The Shining denken met Jackquote:
Zender maakt niet altijd goed kontakt volgens mijquote:Op zondag 17 december 2006 04:19 schreef avonne het volgende:
geen geluid op 1 en 2?
ik vind NL toch stiekem wel fantastisch!!quote:Op zondag 17 december 2006 04:20 schreef Missy_1974 het volgende:
wel goed dat ze de cameraeven bijstellen
mare die NL is echt zo gek als een door hoor
Ja, hoe evil ie ook is, ik vind echt dattie moet blijvenquote:Op zondag 17 december 2006 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vind NL toch stiekem wel fantastisch!!
maar bart morgen nietquote:Op zondag 17 december 2006 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vind NL toch stiekem wel fantastisch!!
Nena en NL zijn beide schuldig, ik getuig welquote:Op zondag 17 december 2006 04:24 schreef avonne het volgende:
Nel komt nog even vertellen dat Nena slecht is
Brian gaat Zoji tegen NL gebruiken.quote:Op zondag 17 december 2006 04:28 schreef avonne het volgende:
Brian gaat tegen Nel stemmen
"Zoji gaat papa dronken bij de vijver zien staan?"
nena zegt nu dat de camera draaitquote:Op zondag 17 december 2006 04:30 schreef Missy_1974 het volgende:
nee ik heb op de streams een keer beelden van daar gezien, er word geneukt zeker weten
denk je?quote:Op zondag 17 december 2006 04:31 schreef Sonique het volgende:
OW, ik vat um...
NL gaat campagne voeren bij de bewoners dat ze hem eruit gaan stemmen.
Ok...
hmmm
Door de bewegingen van hun maakt een van de zenders soms geen goed kontakt volgens mijquote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef avonne het volgende:
weer geen geluid op 1 en 2?
quote:Op zondag 17 december 2006 04:34 schreef Missy_1974 het volgende:
jaja doe je broek uitdicht hoorde ik
helaas heeft de redactie hen de privacy deze keer gegund. verwacht dat dat is om verrouwen te kweken bij Brian en Nena, zodat ze er in een later stadium als het nog eens voorkomt toe kunnen slaan!quote:Op zondag 17 december 2006 04:35 schreef Missy_1974 het volgende:
er was toen ze eruit liepen duidelijk een shit te zien van de camera die daar in hangt
GOd o God,quote:Op zondag 17 december 2006 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is er in satansnaam met NL aan de hand, kan ie echt zó slecht tegen drank
Zit ie weer tegen een burnout aan ofzo, die heeft ie al een keer gehad geloof ik...
Geniaal...quote:Op zondag 17 december 2006 04:40 schreef Day het volgende:
Ze hebben dus een melding gekregen dat de batterijen op waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |