'it wasn't me...'quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor in het huis is het al een zwak excuus, maar wat als je eruit komt![]()
Leuk op je sollicitatie gesprek. "Was jij niet die dronkelap van DGK ?"
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:36 schreef Day het volgende:
Damned, ik ben eindelijk bij!
.NL heeft zich weer flink belachelijk gemaakt en Huub is aan het scoren. Mooi zo!!
Nou, ik vind hem net even iets te zenuwachtig...quote:Op zondag 17 december 2006 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.
Thxquote:
Vandaag, ik heb het alleen al gevierdquote:Op zondag 17 december 2006 03:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
vandaag of gisteren?
* Sonique zingt liedje
Ik zie dat helaas niet meer gebeuren, Huub is namelijk naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
OW, MAAK ME GEK!!quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef Day het volgende:
Wat zijn Brian en Nena lief voor elkaar?!
Je moet wel het hele plaatje bekijken!quote:Op zondag 17 december 2006 03:42 schreef Sonique het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik vind NL op dit punt net even iets intersanter dan een tandenpoetsende Huub...
Ik heb het gezienquote:Op zondag 17 december 2006 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.
heeft NL alweer traantjes gelaten?quote:Op zondag 17 december 2006 03:45 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Je moet wel het hele plaatje bekijken!
NL die met tranen weer krediet wil opbouwen bij de andere bewoners en Huub die Nena en Brian de goede kant opkletst.
Naast Huubquote:Op zondag 17 december 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor. Waar slaapt Huub nu eigenlijk...
En...
Moest NL niet de paarden verzorgen vanochtned?
Ze lopen ook al de hele tijd handje-in-handje en zitten constant aan elkaar te kleffen. Inderdaad, sinds gisterenavond echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 17 december 2006 03:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Maar wilde eerst de vorige topics lezen voordat ik reageerde.
Tongen gaat toch wel weer een stapje verder. Gisteren liet ze dat nog niet echt toe.
Er is flink gedronken. En de behoeftes zijn er.quote:Op zondag 17 december 2006 03:44 schreef Day het volgende:
Allemaal bedankt!
Komen de gevoelens er nu uit of is het weer voor de gek-houderij?
Shit, als ie Brian en Nena nu maar niet gaat storen...quote:
ja dusquote:Op zondag 17 december 2006 03:49 schreef Fikkert het volgende:
NL gaat de 2B= being campagne houden
hele huis vol hangen ??
Voor de kijkers wel ja, maar qua relatie is het tussen Bart en Lesley 33984x beter.quote:Op zondag 17 december 2006 03:50 schreef Missy_1974 het volgende:
dit is 100% keer beter als bart en lesley daar mogen ze wel lering uit trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |