'it wasn't me...'quote:Op zondag 17 december 2006 03:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor in het huis is het al een zwak excuus, maar wat als je eruit komt![]()
Leuk op je sollicitatie gesprek. "Was jij niet die dronkelap van DGK ?"
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.quote:Op zondag 17 december 2006 03:36 schreef Day het volgende:
Damned, ik ben eindelijk bij!
.NL heeft zich weer flink belachelijk gemaakt en Huub is aan het scoren. Mooi zo!!
Nou, ik vind hem net even iets te zenuwachtig...quote:Op zondag 17 december 2006 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is echt helemaal geweldig. Lijkt me echt een leuke vent om een avondje mee te stappen.
Thxquote:
Vandaag, ik heb het alleen al gevierdquote:Op zondag 17 december 2006 03:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
vandaag of gisteren?
* Sonique zingt liedje
Ik zie dat helaas niet meer gebeuren, Huub is namelijk naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
OW, MAAK ME GEK!!quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef tipsch het volgende:
Zou toch leuk zijn als Huub Nathanael nog even opzocht in het hoofdkantoor.
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.quote:Op zondag 17 december 2006 03:43 schreef Day het volgende:
Wat zijn Brian en Nena lief voor elkaar?!
Je moet wel het hele plaatje bekijken!quote:Op zondag 17 december 2006 03:42 schreef Sonique het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik vind NL op dit punt net even iets intersanter dan een tandenpoetsende Huub...
Ik heb het gezienquote:Op zondag 17 december 2006 03:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor, ze hebben openlijk lopen tongen ! Belooft nog wat te worden vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |