Denk het ookquote:Op zondag 17 december 2006 04:05 schreef Sonique het volgende:
Zal wel weggedrukt worden
Ze als in de redactie? Die zullen vast in zwaar overleg zijnquote:Op zondag 17 december 2006 04:06 schreef Missy_1974 het volgende:
dat ze niet ingrijpen daar snap ik geen ruk van
BELACHELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!
laten we wel wezen, die glazen ZIJN vreselijkquote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen want het is baldadigheid door de drank maar moedwillig dat stuk gooien vind ik iets te ver gaan
zo erg is het weer niet ze waren idd oerlelijk, who cares ze zijn van niemand...quote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik kan er ook wel om lachen want het is baldadigheid door de drank maar moedwillig dat stuk gooien vind ik iets te ver gaan
Campagne was gestart...quote:Op zondag 17 december 2006 04:10 schreef avonne het volgende:
Inkoppertje voor Huub, dus
"Nathanael is gek geworden"
2 getuigen, gebroken glazen en die flyers
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op zondag 17 december 2006 04:09 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik ben bang dat Huub in de staat waarin hij nu verkeerd dat nog serieus gaat brengen ookquote:Op zondag 17 december 2006 04:10 schreef avonne het volgende:
Inkoppertje voor Huub, dus
"Nathanael is gek geworden"
2 getuigen, gebroken glazen en die flyers
[afbeelding]
Dus toch spaanders...quote:Op zondag 17 december 2006 04:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scherven brengen geluk zullen we maar zeggen.![]()
Bedquote:Op zondag 17 december 2006 04:13 schreef tipsch het volgende:
Waar is Huub heengevlucht met de staart tussen de benen?
ach welneequote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael moet morgen vast op gesprek komen...redactie zal not amused zijn.
Grappig dat Huub snel naar zijn bed is gegaan.
Was al bang dat ie echt met hem in gesprek zou gaan...
welnee!quote:Op zondag 17 december 2006 04:13 schreef tipsch het volgende:
Waar is Huub heengevlucht met de staart tussen de benen?
NL doet hartstikke leuk!!quote:Op zondag 17 december 2006 04:14 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee!
Slim, juist. Nel doet gek, laat hem het zelf maar uit zoeken!
Heel slim van hem om naar bed te gaan, dan komt NL nog de boel wakker maken...quote:Op zondag 17 december 2006 04:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael moet morgen vast op gesprek komen...redactie zal not amused zijn.
Grappig dat Huub snel naar zijn bed is gegaan.
Was al bang dat ie echt met hem in gesprek zou gaan...
ze gaat mee onder de douchequote:Op zondag 17 december 2006 04:16 schreef Missy_1974 het volgende:
gaat ie der nou nemen tegen het hek aan ?
Doet me een beetje aan The Shining denken met Jackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |