We zijn nu weer back on track.quote:Op zondag 17 december 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Nu had je nummer 86 moeten nemen toch?
Toch niet.. er zijn 2 nummer 85 topics.. lamaar dus.
Neuh hoor, hij stapte even op maar zit nu weer in zijn stoelquote:Op zondag 17 december 2006 03:04 schreef Missy_1974 het volgende:
nl gaat naar bed ik vraag me af of hij nog in de game room langsgaat
Oe, die is wel mooi.quote:
Tja, ik wilde allang gaan slapen, maar dit beloofd inderdaad wel vuurwerk te wordenquote:Op zondag 17 december 2006 03:06 schreef Gert het volgende:
Ze gaan nog een flinke neut nemen... wodka/cassis en zo....
Als dit niet eindigt in een vinger en treksessie van Nena en Brian.
Ik heb Nena en Brian nog nooit zo zien zoenen. De opmerkingen van Huub dat het echte liefde is lijkt wel te hebben gewerkt op de een of andere manier.quote:Op zondag 17 december 2006 03:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Slimme tacktiek van Huub. Bij het op elkaar geilende stelletje is het makkelijk inlikken.
Ik was anders ook allang te bed geweest maar kan nog erg boeiend worden op de streams, en ook NL natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tja, ik wilde allang gaan slapen, maar dit beloofd inderdaad wel vuurwerk te worden![]()
Hij heeft een gevoelige snaar geraakt. Toen Hilde lang genoeg aan Milica zei hoe een leuk stelletje zij en Jeroen zouden vormen ging Milicia ook overstag.quote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Nena en Brian nog nooit zo zien zoenen. De opmerkingen van Huub dat het echte liefde is lijkt wel te hebben gewerkt op de een of andere manier.
NL is inderdaad erg grappig in de stream eronder, vooral het papiertje op de muurquote:Op zondag 17 december 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was anders ook allang te bed geweest maar kan nog erg boeiend worden op de streams, en ook NL natuurlijk
quote:Op zondag 17 december 2006 03:12 schreef Gert het volgende:
Nena kijkt naar Brians kruis en zegt: Mijn kleine kleine Brian-tje.![]()
Ik blijf toch nog maar even kijken..![]()
Ja 2B = Being... (met 1 e)quote:Op zondag 17 december 2006 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
NL is inderdaad erg grappig in de stream eronder, vooral het papiertje op de muur![]()
Alsof het bingo is!!quote:Op zondag 17 december 2006 03:15 schreef Gert het volgende:
Of het echt applepie wordt weet ik niet, maar er gaan wel orgasmes vallen vannacht.
quote:Op zondag 17 december 2006 03:11 schreef Sonique het volgende:
Moet huub even naar NL toe komen...
Die is loaded...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |