abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44541522
Ik vind die was er keurig bijhangen. Heb nog nooit zo'n nette was gezien, eigenlijk...
Zijn de knijpers mbv liniaal opgehangen ?
  maandag 18 december 2006 @ 16:41:03 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44541580
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Stiemie het volgende:
O wat een lieve foto zeg van dat mini-de mini wasje! Moet je alle kleertjes dan eigenlijk vantevoren wassen?
Ja, dat moet! Vanwege de kleurstoffen en chemische dingetjes die in de kleertjes kunnen zitten en die kunnen gaan irriteren op het babyhuidje. daarbij..als je ziet hoeveel mensen in een winkel met hun (vieze) vingers aan die kleertjes zitten...allemaal bacillen en ziektekiemen..bahbah....lekker wassen dus!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44541770
Bedankt voor alle felicitaties!

Stiekemurd wat een schattige foto! Leuk zo'n zussencombinatie he

Nikky, sterkte met je pijn! Wel fijn dat je de oorzaak wat beter weet.
En als je geen draaipogingen aan je lijf wilt moet je dat gewoon zeggen.

Slaapmeisje wat een was Leuk dat je zo alles kunt voorbereiden nu he

ET sterkte met de voorweeen. Ik heb voor kerst voor je gestemd.

Suzanna, vervelend dat het zo slopend lijkt te worden nu. Schaam je niet en laat je moeder gewoon oppassen hoor! Vindt ze vast niet erg om voor je te doen.
Misschien heeft de vk nog iets anders voor je met minder bijwerkingen als dat nodig is, maar ik hoop voor je dat 't snel gaat doorzetten en dat je een goede vlotte bevalling krijgt.
Mijn verhaal in 't kort: Hier had ik dus vanaf maandag voorweeen gehad steeds, 's nachts en later ook overdag, rond de 7/8 minuten. Zo pijnlijk als jij ze beschrijft waren ze niet. Maar vrijdag was Myrthe de hele middag bij opa en oma aan 't spelen gegaan (ivm zieke echtgenoot en mama zo moe), en dat ging zo leuk dat oma belde of ze mocht blijven logeren. Toen ze rond kwart voor tien belden dat ze lekker in bad geweest was en meteen in slaap gevallen gingen bij mij de weeen doorzetten, ineens van om de 7/8 min naar om de 2 minuten. Toen de vk gebeld, half elf naar het ziekenhuis vertrokken, zij moest nog even langs iemand met voorweeen voor temazepam, en daarna heeft ze mijn vliezen gebroken. Om 1.09u is Juliette geboren, om 2.15u de placenta (dat duurde dus weer te lang eigenlijk maar hoort zeker bij mij) en om 4 uur waren we thuis. Deze keer een normale hoeveelheid bloed verloren gelukkig en ik voel me echt veel beter dan de vorige keer. Juliette is een heel tevreden rustige baby (nog ), de bv komt erg goed op gang vandaag en ze is nauwelijks afgevallen, van 3700 naar nu 3560 gram. Hier een roze wolk nu dus en dat gun ik jullie ook!
En nu ga ik me weer met m'n gezin bezighouden.
  maandag 18 december 2006 @ 16:53:38 #204
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44542116
Poemojn, ik kreeg bij Emma's bevalling ook ineens zo'n rust toen Noa weg was met m'n moeder (die logeerde toen bij haar) en toen ging de bevalling ook doorzetten. Zou ik dat onbewust gewoon 'in de weg' hebben zitten dat de kinderen gewoon thuis zijn en dus last van me kunnen hebben? Geen idee.

Klinkt wel heel goed zeg, je roze wolk! (behalve dan de placenta maar gelukkig istie wel 'op tijd' gekomen (had je een injectie nodig?). Ik ben wel een beetje jaloers op jou en Stiekemurd, en tegelijkertijd... ik gun het jullie echt ontzettend!!
Heel veel succes met de borstvoeding (klinkt goed zoals het gaat tot nu toe, heerlijk lijkt me dat... dat wil ik ook!) en je stuwing (waar die waarschijnlijk op slaat?) ... en geniet van je gezinnetje met TWEE kinderen!!
pi_44542610
[beetje oftopic] slaapmeis, zieik het goed dat jij ook de tik hebt dat er dezelfde kleur wasknijpers aan een kledingstuk zitten?[/]
Slaapmeis al met verlof! wat gaat dat hard hier!
Mijn excollega is morgen uitgerekend, ik moet zo mijn best doen om haar niet elke dag te bellen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_44543763
Slaapmeisje, wat een schattig gezicht die kleertjes

Suus, ik hoop zo dat het nu eens door gaat zetten!!

Stiekemurd, wat een prachtige foto van jouw 2 meiden!! Logisch dat je er hartstikke trots op bent!!

Poemojn, wat een snelle bevalling!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 17:41:57 #207
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44543951
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Jelief het volgende:
[beetje oftopic] slaapmeis, zieik het goed dat jij ook de tik hebt dat er dezelfde kleur wasknijpers aan een kledingstuk zitten?[/]
Mijn excollega is morgen uitgerekend, ik moet zo mijn best doen om haar niet elke dag te bellen...
Jelief ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om verschillende kleuren knijpers voor een kledingstuk te gebruiken. Als Slaapvriendje de was wel eens ophangt dan moét ik de knijpers gewoon herarrangeren Kapitein Pannekoek dat is ook de reden dat je het er zo netjes uit vind zien waarschijnlijk

Suzanna ik hoop toch echt dat het in ieder geval binnen nu en een paar uur door gaat zetten voor je
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44544474
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Jelief het volgende:
Ik heb dat ook

Suzanna, heel veel succes! hopelijk gata het aardig opschieten nu!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44546018
daarom hier lekker uni-kleur-houten-knijpers !!
pi_44546711
haha, dat getut over die knijpers, geweldig
pi_44546751
Oh ja..Beaker: hoe is het eigenlijk op je werk afgelopen? Of loopt dat nog steeds ?
  maandag 18 december 2006 @ 19:27:56 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44547487
Mijn jochie heeft al 20 minuten de hik

Mijn buik lijkt wel een golfslagbad
pi_44547908
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh ja..Beaker: hoe is het eigenlijk op je werk afgelopen? Of loopt dat nog steeds ?
Lief dat je er naar vraagt, het loopt nog steeds! Ze gaan sowieso niet akkoord met die 2 dagen werken en 3 a 4 dagen vind ik te veel ..... ik ben benieuwd! Ik heb schriftelijk gevraagd of ze voor eind januari willen reageren tot die tijd is het afwachten en dat ik niet leuk ....
Ik ga me er ook niet te druk om maken, want banen zijn er genoeg!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44547926
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:08 schreef Vivi het volgende:
Veel nachtmerries...dat ken ik ook hoor, Appelsap!

Heeft wat mij betreft te maken met dingetjes in je leven die nog net niet helemaal zo zijn als je ze zou willen (in mijn geval o.a. wat meer financiele zekerheid)..voor jezelf zijn dat soort dingen altijd wel te regelen maar er komt natuurlijk een ontzettende verantwoordelijkheid bij straks.

Ook betrap ik mezelf op gedachten als: het is straks voor ALTIJD zo'n kindje...je kan er dus nooit meer onderuit, dat is te groot om nog te bevatten en klinkt negatiever dan dat ik het ervaar hoor, ik kijk ook ontzettend uit naar mijn kindje maar het is ook best eng omdat je nu al weet dat alles dus gaat veranderen alleen je weet nog niet precies hoe.

Maar volgens mij zijn dat soort gedachten best normaal, toch?
Ja... ik vind dit normaal... anders ben ik ook abnormaal
Ik heb dit dus ook. De kleine is zo gewenst en zo welkom, maar ik vind het ook zo eng en zo groot om te bevatten. Want het verandert werkelijk alles.
pi_44547996
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kleintje, kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb maar hoe gaat het met jou nu? Ik hoop zo dat je de ergste periode achter de rug hebt!
Thanks for asking.
Heb nu gewoon een doodordinair griepje te pakken, verder gaat het steeds beter, nog wel misselijk maar het meeste blijft nu wel binnen. Inmiddels zit ik bijna op 11 weken dus ik mag er een beetje vanuit gaan dat ik het ergste heb gehad.

Balen dat jij ook een dwarsliggertje hebt. Maar beter nu dwarsliggen dan strakkies als ie eruit is
pi_44549043
11 weken alweer bijna??? jeetje wat gaat dat hard.... ik lees hier mee op fok, eigenlijk sinds het moment dat je in het wachten op het tweede streepje je test liet zien... pff wat gaat dat hard....
  maandag 18 december 2006 @ 21:20:28 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44551912
E.T. morgen is het dinsdag, ik heb het druk, mijn hoofd zit nog vol snot, dus stel die bevalling nog maar even een weekje uit.
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 december 2006 @ 22:42:25 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44555186
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:20 schreef dutchie het volgende:
E.T. morgen is het dinsdag, ik heb het druk, mijn hoofd zit nog vol snot, dus stel die bevalling nog maar even een weekje uit.
Pleur op, dan is het kerst. Ik heb recht op 2 vrije dagen na de bevalling, maar tussen kerst en oud&nieuw ben ik al vrij.

Gewoon vannacht bevallen...
pi_44555257
swets, hou je even rekening met onze tere gevoelens als meelevende fok!kers . als jij hier post denk ik op z'n minst dat die nieuwe swets-telg al gearriveerd is hoor!
pi_44555499
Dat dacht ik dus ook
  maandag 18 december 2006 @ 23:00:15 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44555834
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 december 2006 @ 23:06:03 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44556051
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef bixister het volgende:
swets, hou je even rekening met onze tere gevoelens als meelevende fok!kers . als jij hier post denk ik op z'n minst dat die nieuwe swets-telg al gearriveerd is hoor!
Woops

Waarschijnlijk wordt de start van de bevalling wel net als de vorige keer op Fok aangekondigt. Dus er zal niet zomaar een nieuw Swetsie zijn.
  maandag 18 december 2006 @ 23:08:23 #223
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44556130
Swets, aangezien je het vannacht wil, moet je alvast beginnen aan een gigantisch intensieve vrijbui. Dat heplt, zegt men.

Sorry tere zieltjes.
pi_44556173
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk wordt de start van de bevalling wel net als de vorige keer op Fok aangekondigt. Dus er zal niet zomaar een nieuw Swetsie zijn.
prima! als jij je dan even bij die taak houdt weten we waar we aan toe zijn als we jouw naam in dit topic zien verschijnen.

oyo, dat weet swets toch allang man. en anders ET wel. maar bij jullie ook nog alles rustig aan 't 'front'?
  maandag 18 december 2006 @ 23:18:13 #225
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44556479
Bixister, alles rustig. Paar dagen hele harde buiken, maar niet altijd pijnlijk. Vriendin is nu slaap aan het inhalen. Waarschijnlijk tot ergens 5 uur. Morgen naar de VK, even lijken wat die ervan vindt.

Vandaag was ze naar Shiatsu en de dame daar heeft even wat 'punten' gestimuleerd. Over enkele dagen zou je resultaat mogen verwachten.
pi_44557937
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef p_iglet het volgende:
Suzanne, jeetje hopelijk zet het snel door voor je. Succes!!!
Nog wat extra smilies voor je beeb .
Je mama, papa en zusjes wachten op je!!!

Nikky, sterkte met je pijn, en je kleine dwarsliggertje.

Hier vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest. Stollingsfactoren en overig bloedonderzoek allemaal goed dus geen verhoogde kans op placenta bloedingen of loslating.

Alleen vond ze mijn huiduitslag dermate ernstig dat ik langs de dermatoloog mag, morgen al!!!
(ik vond het nog wel meevallen eigenlijk , loop 6 maanden per jaar met deze mate van uitslag, 3 maanden erger, 3 maanden bijna weg).
Naja hopelijk weet die een oplossing, kijken kan nooit kwaad.

Morgen dus dermatoloog en meteen daarna naar de verloskundige

Hier is de familie begonnen met kadootjes kopen, kreeg gisteren met onze sinterklaas avond (ja ja beetje laat), een MEGA startpakket... Erg leuk!!
Morgen gelijk al? Ben heel benieuwd wat die er van zegt!
En daarna hartje luisteren?
pi_44560197
goedemorgen!

vertel vertel
wat is er vannacht allemaal gebeurd ??
pi_44560205
*ohja..vanmiddag VK-bezoek..16+3weken inmiddels!*
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 08:04:24 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44560298
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jelief ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om verschillende kleuren knijpers voor een kledingstuk te gebruiken. Als Slaapvriendje de was wel eens ophangt dan moét ik de knijpers gewoon herarrangeren Kapitein Pannekoek dat is ook de reden dat je het er zo netjes uit vind zien waarschijnlijk
hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
  dinsdag 19 december 2006 @ 08:53:38 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_44560734
stiekemurd, wat een mooie foto
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:03:33 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44560873
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
Dat kan me dus helemaal geen ene $%@# schelen wie welke wasknijper heeft.. ik heb alle soorten en maten, kleuren en houten knijpers...alles is goed zolang het knijpt ...

Hier is het tot nu toe helemaal rustig. Zelfs geen voorweeën nu, wat een rust! (nou ja, in ieder geval niet elke 2-5 minuten, ik denk nu 1 per 10 minuten ofzo...vind ik al heel wat!)
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:36:29 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_44561340
suzanna, meid, wat een toestand toch. ik was ook eendag en een nacht aan het rommelen. Mijn vk kwam wel 's nachts maar zei toen ook: dit is nog niks meid, het moet veel venijniger... ik dacht echt dat ik haar wat kon doen, maar toen eenmaal de echte weeen kwamen wist ik het wel weer en achteraf vond ik mezelf ook best een watje maar het is gewoon vervelend hoor en ik vind jou geen watje, niet dat je dat gaat denken Ik hoop gewoon voor je dat het nou eens door gaat zetten!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:49:22 #233
3011 E.T.
pi_44561588
Stilte voor de storm, Suzanna?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44561612
ik hoop ook stilte voor de storm!

Succes vandaag Suus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:03 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44561660
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef E.T. het volgende:
Stilte voor de storm, Suzanna?
Zat ik ook al te denken, net. Dus neem het er even van, Suzanna!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44562529
Je mag gewoon lekker op adem komen zodat je het echte werk vandaag goed aankan...
Vanavond rond 21.00 uur hou jij je beebje vast... wedden
pi_44562892
ik gebruik (binnen) helemaal geen wasknijpers. het waait er toch niet af.

suzanna, wat wordt je geduld op de proef gesteld. probeer nog even van de rust te profiteren, het kan nu echt niet lang meer duren. sterkte!

stiekemerd, wat een super foto!
pi_44563093
Susanne ik wil je heel erg veel succes wensen. Sorry dat ik niet zo veel reageer maar ik kan me er gewoon echt zo weinig bij voorstellen hoe het is om zo op je kindje te moeten wachten...

Eigenlijk kan ik me er momenteel nog niet eens echt iets bij voorstellend at er een kindje in mij groeit... Dan denk ik dat er over een paar weken bij de echo niks te zien is...
pi_44563266
Stiemie, zodra je dat hebt gezien, dan gaat het pas echt leven. Dan ga je dit grote gebeuren heel langzaam bevatten. Vooral voor de vaders is dit een geweldig iets. Zelf kan jij je al ellendig, moe etc. voelen, hij ziet het alleen maar voelt het niet.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:07:00 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44563301
Stiemie, hoe ver ben je dan? Pas rond de 16 weken ga je nl. echt wat voelen, vaak zelfs nog later. In het begin heb je dus alleen maar die test die zegt dat je zwanger bent en de echo's en het hartje luisteren. Maar het blijft zelfs op het laatst nog onwerkelijk hoor, zelfs al ben je 30 kilo aangekomen.

Suzanna poeh, jij houdt het wel spannend zeg. Succes

Swets, ik zeg het je; vandaag even niet, begrepen?
E.T. even doorbijten meid.
pi_44563469
Ik durf niks meer te roepen voor suus Riep nl.dat ze gister de dame al zou vasthoude,maar die heeft nog niks geen zin in ruiten krabben En blijft dus lekker waar ze zit.Maar we blijven wel jompelen natuurlijk en

Ik heb vanmiddag om 13:30u weer controle bij de vlos.Verwacht niet dat het hartje nu in ene wel goed "loopt",maar wie weet.......
Verder zal ik wel op mijn kop krijgen voor mijn gewicht,ben 3 kilo aangekomen in 4 weken Veel te lekker ook,al die chocola
Mijn werk viel gisteravond enorm tegen Ondanks de tilliften word het me teveel.Heb een briefje aan leidinggevende geschreven,of ik voortaan hulp kan krijgen en dat ik eigenlijk terug wil naar diensten van 4 uur.Ik moet eigenlijk de 30e van half 8 tot half2,maar dat redt ik denk ook niet meer.Mensen wassen,kousen aan,bukken,pfff.......
Affijn,ik hoop dat er wat aangepast kan worden en anders denk ik,dat ik na volgende week ga stoppen.Ik loop mezelf in de weg.Heb wel de bekkenband gebruikt en dat helpt goed,maar als ik die afdoe......dan stort ik zowat in elkaar.......en dat is toch eigenlijk te gek,moet nu misschien toch maar beter naar mijn lijf gaan luisteren
Vanmiddag update,tot later

Groetjes,Minoes
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:14:49 #242
3011 E.T.
pi_44563491
Ik zette vanmorgen eventjes de tv aan en daar was op ned.3 een hele vrije interpretatie van het kerstverhaal en lieten ze een heel klein baby'tje zien (navelstompje er nog aan). Ik dus vertellen tegen Saskia dat mama ook zo'n klein baby'tje in d'r buik heeft.. (dat is nl. nog helemaal niet doorgedrongen bij d'r).. en dat dat baby'tje straks ook zo in bad gaat.. en drinken bij mama..
Ze heeft met open mond zitten kijken Na afloop kwam ze m'n buik aaien, kijkt nog even bedenkelijk.. "Jij heb beebie in buik he?"

net nog even met de HA gesproken over het kinkhoest-verhaal. We gaan toch met het hele gezin preventief aan de antibiotica. In dit geval liever een kuurtje te veel dan te weinig. Geen zin om m'n kraamtijd in het ziekenhuis te moeten doorbrengen omdat de baby kinkhoest blijkt te hebben en daardoor hersenschade ofzo oploopt
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:18:04 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563572
Wat lief E.T.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:18:10 #244
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563574
Vanmiddag vk-controle, ben benieuwd wat ze zegt over de baby, ik wil graag weten of ze kan voelen hoe zwaar het kindje is/wordt. Voor de rest zal alles wel weer goed zijn...
Misschien kan ze me vertellen of die blaasontsteking (die ik toch wel een beetje heb) ook invloed kan hebben gehad op die voorweeën en dat het daardoor misschien te vroeg op gang kan zijn 'geholpen'. Als de baby in m'n blaas schopt heb ik echt ontzettende pijnscheuten en nu weet ik dus waarom... hij is dus een beetje ontstoken. Ik ben elke keer weer blij als de baby slaapt want anders heb ik om de minuut een handje of iets dergelijks in m'n blaas ...

Stiemie, kan me voorstellen dat je daar helemaal niets bij kan voorstellen hoor! Ik kon dat eigenlijk ook niet, want ik ben twee keer met 39 weken bevallen dus had het nu ook verwacht... en ik loop nog niet eens zó ver overtijd, helemaal niet eigenlijk... er zijn dames mij voorgegaan die nog véél langer op hun kindje hebben moeten wachten.

Belana, ik snap je wel hoor... maar ik heb in dat opzicht een hoop gradaties in pijn gehad de afgelopen dagen...ik heb het idee dat mijn pijngrens echt een stuk hoger is geworden dan 'ie eerst was. Misschien een voordeel?
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:19:21 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563594
Ik ben zo benieuwd naar de naam voor je kleine, omdat die andere 2 ook van die mooie namen hebben
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:20:51 #246
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563620
Haha Minoes... wat wie dan ook zegt... ik neem het allemaal met een korreltje zout op dit moment. Ik zou zelfs kunnen geloven dat de baby pas eind deze maand komt. Wie weet. Het is echt een supereigenwijsje en we zien het wel... (zoiets dan... eigenlijk ben ik natuurlijk vreselijk ongeduldig )

E.T., wat schattig zeg van Saskia.. Noa begrijpt er echt helemaal niets van, geeft af en toe een kusje op mama's buik 'BUIK BUIK!' ... en als ik dan zeg dat er een baby in zit kijkt ze om zich heen... 'beebie?' Ik ben superbenieuwd hoe ze op de kleine gaat reageren. Bij Emma weet ik het wel... die duikt erop af en ziet het als speelgoed ...

Vivi, ik ben zelf heel benieuwd naar reacties. Ik vind de naam wel bij de andere twee passen maar toch wel weer anders. We hebben er érg lang over gedaan om tot deze naam te komen (we zijn allebei kieskeurig en vonden niet veel namen leuk, en die we leuk vonden vonden we niet allebei leuk, heeeeeeeel lastig ) dus ik vind het al heel wat dat we 'm 'nu al' weten... (bij Noa hebben we de naam de laatste avond nog even 'bedacht' en bij Emma ook de laatste week o.i.d.)
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:23:09 #247
3011 E.T.
pi_44563679
Suzanna, cranberry-sap drinken! (en verder zowieso heel veel drinken). De bacterien die blaasontsteking veroorzaken kunnen daar niet zo goed tegen. Ook grote hoeveelheden vit.C kunnen ze niet tegen, maar ondanks dat je een teveel daarvan uitplast, weet ik niet hoe dat zich verhoudt met zwanger zijn.
Wellicht dat je de hele ontsteking er niet mee wegkrijgt, maar misschien wel net de scherpe randjes.

(overigens is de vk hier al voor AB bij het minste spoortje blaasontsteking, omdat dat wel degelijk invloed kan hebben op je baarmoeder)
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:24:13 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44563701
ET, goed dat je dat nog even ter sprake hebt gebracht dan. Better safe than sorry in dit geval.
Lief van Saskia trouwens!

Suzanna, even een dagje rust en dan vanavond er gewoon tegen aan joh!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:24:44 #249
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563714
E.T., wat raar dat ik dan geen medicijnen heb gekregen... misschien omdat de urine nog wel redelijk 'goed' was? Ze wisten dat ik zwanger ben in ieder geval, mijn moeder had het naar de ha gebracht en advies gevraagd.
Verder bedankt voor je advies, vit. C vind ik ook een goede!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:31:38 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44563860
Gelukkig E.T., lijkt mij ook een beter plan. Al is het maar om jezelf het gevoel te geven dat je er iets tegen kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')