Ja, dat moet! Vanwege de kleurstoffen en chemische dingetjes die in de kleertjes kunnen zitten en die kunnen gaan irriteren op het babyhuidje. daarbij..als je ziet hoeveel mensen in een winkel met hun (vieze) vingers aan die kleertjes zitten...allemaal bacillen en ziektekiemen..bahbah....lekker wassen dus!quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Stiemie het volgende:
O wat een lieve foto zeg van dat mini-de mini wasje! Moet je alle kleertjes dan eigenlijk vantevoren wassen?![]()
Jeliefquote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Jelief het volgende:
[beetje oftopic] slaapmeis, zieik het goed dat jij ook de tik hebt dat er dezelfde kleur wasknijpers aan een kledingstuk zitten?[/]
Slaapmeis al met verlof! wat gaat dat hard hier!
Mijn excollega is morgen uitgerekend, ik moet zo mijn best doen om haar niet elke dag te bellen...
Ik heb dat ookquote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Jelief het volgende:
[beetje oftopic] slaapmeis, zieik het goed dat jij ook de tik hebt dat er dezelfde kleur wasknijpers aan een kledingstuk zitten?[/]
Slaapmeis al met verlof! wat gaat dat hard hier!
Mijn excollega is morgen uitgerekend, ik moet zo mijn best doen om haar niet elke dag te bellen...
Lief dat je er naar vraagt, het loopt nog steeds! Ze gaan sowieso niet akkoord met die 2 dagen werkenquote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Oh ja..Beaker: hoe is het eigenlijk op je werk afgelopen? Of loopt dat nog steeds ?
Ja... ik vind dit normaal... anders ben ik ook abnormaalquote:Op maandag 18 december 2006 15:08 schreef Vivi het volgende:
Veel nachtmerries...dat ken ik ook hoor, Appelsap!
Heeft wat mij betreft te maken met dingetjes in je leven die nog net niet helemaal zo zijn als je ze zou willen (in mijn geval o.a. wat meer financiele zekerheid)..voor jezelf zijn dat soort dingen altijd wel te regelen maar er komt natuurlijk een ontzettende verantwoordelijkheid bij straks.
Ook betrap ik mezelf op gedachten als: het is straks voor ALTIJD zo'n kindje...je kan er dus nooit meer onderuit, dat is te groot om nog te bevatten en klinkt negatiever dan dat ik het ervaar hoor, ik kijk ook ontzettend uit naar mijn kindje maar het is ook best eng omdat je nu al weet dat alles dus gaat veranderen alleen je weet nog niet precies hoe.
Maar volgens mij zijn dat soort gedachten best normaal, toch?![]()
Thanks for asking.quote:Op maandag 18 december 2006 14:33 schreef Bibikuif22 het volgende:
Kleintje, kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb maar hoe gaat het met jou nu? Ik hoop zo dat je de ergste periode achter de rug hebt!
Pleur op, dan is het kerst. Ik heb recht op 2 vrije dagen na de bevalling, maar tussen kerst en oud&nieuw ben ik al vrij.quote:Op maandag 18 december 2006 21:20 schreef dutchie het volgende:
E.T. morgen is het dinsdag, ik heb het druk, mijn hoofd zit nog vol snot, dus stel die bevalling nog maar even een weekje uit.
Woopsquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef bixister het volgende:
swets, hou je even rekening met onze tere gevoelens als meelevende fok!kers. als jij hier post denk ik op z'n minst dat die nieuwe swets-telg al gearriveerd is hoor!
prima! als jij je dan even bij die taak houdt weten we waar we aan toe zijn als we jouw naam in dit topic zien verschijnen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarschijnlijk wordt de start van de bevalling wel net als de vorige keer op Fok aangekondigt. Dus er zal niet zomaar een nieuw Swetsie zijn.
Morgen gelijk al?quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef p_iglet het volgende:
Suzanne, jeetje hopelijk zet het snel door voor je. Succes!!!
Nog wat extra smilies voor je beeb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je mama, papa en zusjes wachten op je!!!
Nikky, sterkte met je pijn, en je kleine dwarsliggertje.
Hier vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest. Stollingsfactoren en overig bloedonderzoek allemaal goed dus geen verhoogde kans op placenta bloedingen of loslating.![]()
Alleen vond ze mijn huiduitslag dermate ernstig dat ik langs de dermatoloog mag, morgen al!!!
(ik vond het nog wel meevallen eigenlijk, loop 6 maanden per jaar met deze mate van uitslag, 3 maanden erger, 3 maanden bijna weg).
Naja hopelijk weet die een oplossing, kijken kan nooit kwaad.
Morgen dus dermatoloog en meteen daarna naar de verloskundige![]()
Hier is de familie begonnen met kadootjes kopen, kreeg gisteren met onze sinterklaas avond (ja ja beetje laat), een MEGA startpakket... Erg leuk!!
hier nog zo'n wasknijperfanaat.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jeliefik kan het niet over mijn hart verkrijgen om verschillende kleuren knijpers voor een kledingstuk te gebruiken. Als Slaapvriendje de was wel eens ophangt dan moét ik de knijpers gewoon herarrangeren
Kapitein Pannekoek dat is ook de reden dat je het er zo netjes uit vind zien waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
Zat ik ook al te denken, net. Dus neem het er even van, Suzanna!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |