abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44557937
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef p_iglet het volgende:
Suzanne, jeetje hopelijk zet het snel door voor je. Succes!!!
Nog wat extra smilies voor je beeb .
Je mama, papa en zusjes wachten op je!!!

Nikky, sterkte met je pijn, en je kleine dwarsliggertje.

Hier vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest. Stollingsfactoren en overig bloedonderzoek allemaal goed dus geen verhoogde kans op placenta bloedingen of loslating.

Alleen vond ze mijn huiduitslag dermate ernstig dat ik langs de dermatoloog mag, morgen al!!!
(ik vond het nog wel meevallen eigenlijk , loop 6 maanden per jaar met deze mate van uitslag, 3 maanden erger, 3 maanden bijna weg).
Naja hopelijk weet die een oplossing, kijken kan nooit kwaad.

Morgen dus dermatoloog en meteen daarna naar de verloskundige

Hier is de familie begonnen met kadootjes kopen, kreeg gisteren met onze sinterklaas avond (ja ja beetje laat), een MEGA startpakket... Erg leuk!!
Morgen gelijk al? Ben heel benieuwd wat die er van zegt!
En daarna hartje luisteren?
pi_44560197
goedemorgen!

vertel vertel
wat is er vannacht allemaal gebeurd ??
pi_44560205
*ohja..vanmiddag VK-bezoek..16+3weken inmiddels!*
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 08:04:24 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44560298
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jelief ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om verschillende kleuren knijpers voor een kledingstuk te gebruiken. Als Slaapvriendje de was wel eens ophangt dan moét ik de knijpers gewoon herarrangeren Kapitein Pannekoek dat is ook de reden dat je het er zo netjes uit vind zien waarschijnlijk
hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
  dinsdag 19 december 2006 @ 08:53:38 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_44560734
stiekemurd, wat een mooie foto
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:03:33 #231
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44560873
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
Dat kan me dus helemaal geen ene $%@# schelen wie welke wasknijper heeft.. ik heb alle soorten en maten, kleuren en houten knijpers...alles is goed zolang het knijpt ...

Hier is het tot nu toe helemaal rustig. Zelfs geen voorweeën nu, wat een rust! (nou ja, in ieder geval niet elke 2-5 minuten, ik denk nu 1 per 10 minuten ofzo...vind ik al heel wat!)
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:36:29 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_44561340
suzanna, meid, wat een toestand toch. ik was ook eendag en een nacht aan het rommelen. Mijn vk kwam wel 's nachts maar zei toen ook: dit is nog niks meid, het moet veel venijniger... ik dacht echt dat ik haar wat kon doen, maar toen eenmaal de echte weeen kwamen wist ik het wel weer en achteraf vond ik mezelf ook best een watje maar het is gewoon vervelend hoor en ik vind jou geen watje, niet dat je dat gaat denken Ik hoop gewoon voor je dat het nou eens door gaat zetten!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:49:22 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44561588
Stilte voor de storm, Suzanna?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44561612
ik hoop ook stilte voor de storm!

Succes vandaag Suus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:03 #235
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44561660
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef E.T. het volgende:
Stilte voor de storm, Suzanna?
Zat ik ook al te denken, net. Dus neem het er even van, Suzanna!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44562529
Je mag gewoon lekker op adem komen zodat je het echte werk vandaag goed aankan...
Vanavond rond 21.00 uur hou jij je beebje vast... wedden
pi_44562892
ik gebruik (binnen) helemaal geen wasknijpers. het waait er toch niet af.

suzanna, wat wordt je geduld op de proef gesteld. probeer nog even van de rust te profiteren, het kan nu echt niet lang meer duren. sterkte!

stiekemerd, wat een super foto!
pi_44563093
Susanne ik wil je heel erg veel succes wensen. Sorry dat ik niet zo veel reageer maar ik kan me er gewoon echt zo weinig bij voorstellen hoe het is om zo op je kindje te moeten wachten...

Eigenlijk kan ik me er momenteel nog niet eens echt iets bij voorstellend at er een kindje in mij groeit... Dan denk ik dat er over een paar weken bij de echo niks te zien is...
pi_44563266
Stiemie, zodra je dat hebt gezien, dan gaat het pas echt leven. Dan ga je dit grote gebeuren heel langzaam bevatten. Vooral voor de vaders is dit een geweldig iets. Zelf kan jij je al ellendig, moe etc. voelen, hij ziet het alleen maar voelt het niet.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:07:00 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44563301
Stiemie, hoe ver ben je dan? Pas rond de 16 weken ga je nl. echt wat voelen, vaak zelfs nog later. In het begin heb je dus alleen maar die test die zegt dat je zwanger bent en de echo's en het hartje luisteren. Maar het blijft zelfs op het laatst nog onwerkelijk hoor, zelfs al ben je 30 kilo aangekomen.

Suzanna poeh, jij houdt het wel spannend zeg. Succes

Swets, ik zeg het je; vandaag even niet, begrepen?
E.T. even doorbijten meid.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44563469
Ik durf niks meer te roepen voor suus Riep nl.dat ze gister de dame al zou vasthoude,maar die heeft nog niks geen zin in ruiten krabben En blijft dus lekker waar ze zit.Maar we blijven wel jompelen natuurlijk en

Ik heb vanmiddag om 13:30u weer controle bij de vlos.Verwacht niet dat het hartje nu in ene wel goed "loopt",maar wie weet.......
Verder zal ik wel op mijn kop krijgen voor mijn gewicht,ben 3 kilo aangekomen in 4 weken Veel te lekker ook,al die chocola
Mijn werk viel gisteravond enorm tegen Ondanks de tilliften word het me teveel.Heb een briefje aan leidinggevende geschreven,of ik voortaan hulp kan krijgen en dat ik eigenlijk terug wil naar diensten van 4 uur.Ik moet eigenlijk de 30e van half 8 tot half2,maar dat redt ik denk ook niet meer.Mensen wassen,kousen aan,bukken,pfff.......
Affijn,ik hoop dat er wat aangepast kan worden en anders denk ik,dat ik na volgende week ga stoppen.Ik loop mezelf in de weg.Heb wel de bekkenband gebruikt en dat helpt goed,maar als ik die afdoe......dan stort ik zowat in elkaar.......en dat is toch eigenlijk te gek,moet nu misschien toch maar beter naar mijn lijf gaan luisteren
Vanmiddag update,tot later

Groetjes,Minoes
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:14:49 #242
3011 E.T.
pi_44563491
Ik zette vanmorgen eventjes de tv aan en daar was op ned.3 een hele vrije interpretatie van het kerstverhaal en lieten ze een heel klein baby'tje zien (navelstompje er nog aan). Ik dus vertellen tegen Saskia dat mama ook zo'n klein baby'tje in d'r buik heeft.. (dat is nl. nog helemaal niet doorgedrongen bij d'r).. en dat dat baby'tje straks ook zo in bad gaat.. en drinken bij mama..
Ze heeft met open mond zitten kijken Na afloop kwam ze m'n buik aaien, kijkt nog even bedenkelijk.. "Jij heb beebie in buik he?"

net nog even met de HA gesproken over het kinkhoest-verhaal. We gaan toch met het hele gezin preventief aan de antibiotica. In dit geval liever een kuurtje te veel dan te weinig. Geen zin om m'n kraamtijd in het ziekenhuis te moeten doorbrengen omdat de baby kinkhoest blijkt te hebben en daardoor hersenschade ofzo oploopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:18:04 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563572
Wat lief E.T.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:18:10 #244
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563574
Vanmiddag vk-controle, ben benieuwd wat ze zegt over de baby, ik wil graag weten of ze kan voelen hoe zwaar het kindje is/wordt. Voor de rest zal alles wel weer goed zijn...
Misschien kan ze me vertellen of die blaasontsteking (die ik toch wel een beetje heb) ook invloed kan hebben gehad op die voorweeën en dat het daardoor misschien te vroeg op gang kan zijn 'geholpen'. Als de baby in m'n blaas schopt heb ik echt ontzettende pijnscheuten en nu weet ik dus waarom... hij is dus een beetje ontstoken. Ik ben elke keer weer blij als de baby slaapt want anders heb ik om de minuut een handje of iets dergelijks in m'n blaas ...

Stiemie, kan me voorstellen dat je daar helemaal niets bij kan voorstellen hoor! Ik kon dat eigenlijk ook niet, want ik ben twee keer met 39 weken bevallen dus had het nu ook verwacht... en ik loop nog niet eens zó ver overtijd, helemaal niet eigenlijk... er zijn dames mij voorgegaan die nog véél langer op hun kindje hebben moeten wachten.

Belana, ik snap je wel hoor... maar ik heb in dat opzicht een hoop gradaties in pijn gehad de afgelopen dagen...ik heb het idee dat mijn pijngrens echt een stuk hoger is geworden dan 'ie eerst was. Misschien een voordeel?
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:19:21 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44563594
Ik ben zo benieuwd naar de naam voor je kleine, omdat die andere 2 ook van die mooie namen hebben
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:20:51 #246
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563620
Haha Minoes... wat wie dan ook zegt... ik neem het allemaal met een korreltje zout op dit moment. Ik zou zelfs kunnen geloven dat de baby pas eind deze maand komt. Wie weet. Het is echt een supereigenwijsje en we zien het wel... (zoiets dan... eigenlijk ben ik natuurlijk vreselijk ongeduldig )

E.T., wat schattig zeg van Saskia.. Noa begrijpt er echt helemaal niets van, geeft af en toe een kusje op mama's buik 'BUIK BUIK!' ... en als ik dan zeg dat er een baby in zit kijkt ze om zich heen... 'beebie?' Ik ben superbenieuwd hoe ze op de kleine gaat reageren. Bij Emma weet ik het wel... die duikt erop af en ziet het als speelgoed ...

Vivi, ik ben zelf heel benieuwd naar reacties. Ik vind de naam wel bij de andere twee passen maar toch wel weer anders. We hebben er érg lang over gedaan om tot deze naam te komen (we zijn allebei kieskeurig en vonden niet veel namen leuk, en die we leuk vonden vonden we niet allebei leuk, heeeeeeeel lastig ) dus ik vind het al heel wat dat we 'm 'nu al' weten... (bij Noa hebben we de naam de laatste avond nog even 'bedacht' en bij Emma ook de laatste week o.i.d.)
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:23:09 #247
3011 E.T.
pi_44563679
Suzanna, cranberry-sap drinken! (en verder zowieso heel veel drinken). De bacterien die blaasontsteking veroorzaken kunnen daar niet zo goed tegen. Ook grote hoeveelheden vit.C kunnen ze niet tegen, maar ondanks dat je een teveel daarvan uitplast, weet ik niet hoe dat zich verhoudt met zwanger zijn.
Wellicht dat je de hele ontsteking er niet mee wegkrijgt, maar misschien wel net de scherpe randjes.

(overigens is de vk hier al voor AB bij het minste spoortje blaasontsteking, omdat dat wel degelijk invloed kan hebben op je baarmoeder)
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:24:13 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44563701
ET, goed dat je dat nog even ter sprake hebt gebracht dan. Better safe than sorry in dit geval.
Lief van Saskia trouwens!

Suzanna, even een dagje rust en dan vanavond er gewoon tegen aan joh!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:24:44 #249
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44563714
E.T., wat raar dat ik dan geen medicijnen heb gekregen... misschien omdat de urine nog wel redelijk 'goed' was? Ze wisten dat ik zwanger ben in ieder geval, mijn moeder had het naar de ha gebracht en advies gevraagd.
Verder bedankt voor je advies, vit. C vind ik ook een goede!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:31:38 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44563860
Gelukkig E.T., lijkt mij ook een beter plan. Al is het maar om jezelf het gevoel te geven dat je er iets tegen kan doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:54:34 #251
3011 E.T.
pi_44564479
suzanna, volgens mij had Belana bij de bevalling van Liam ook een heel erg valse start door blaasontsteking. Ze had het zelf niet eens in de gaten dat ze het had, maar veroorzaakte wel weeen. Kuurtje AB, geen weeen meer tot het 'echte' werk.

Toen ik met 29 weken weeen leek te hebben, was ook blaasontsteking de eerste opmerking van de vk zo'n beetje. Ik bleek het niet te hebben en moest dus op de bank hangen, maar anders had ik echt aan de AB gemoeten van haar.

Misschien hopen ze bij jou wel dat het juist door die ontsteking door gaat zetten ofzo?

Vroeg net weer aan Saskia wat er in m'n buik zat (even kijken of ze 't nog wist).. "jou buik is leeg! Zit heeeeeelemaal niks in"
En die AB is idd better safe than sorry. Vind 't toch wel een beetje eng nu Saskia en ik af en toe niezen en snotteren en Saskia ook nog begint te kuchen. Zal de vk zo even mailen dat ik aan de AB ga ivm kinkhoest op het kdv. Zijn hun iig op de hoogte
pi_44564495
Dutchie ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen. Helaas nog tot 5 januari wachten op de eerste echo... Dus tot nu toe alleen de test om mezelf te overtuigen. We hebben in het begin ook zo'n 6 testen gedaan om het zelf te geloven. Ik had gelukkig zo'n pakketje goedkoper via internet gekocht en we dachtend at het wel even ging duren. Maar het was de eerste maand dus meteen raak.

E.T wat lief zeg van Saskia Nou ja ik bedoelde de eerste opmerking dan he

[ Bericht 11% gewijzigd door Stiemie op 19-12-2006 12:02:37 ]
pi_44565535
ET wat lief van Saskia je zat zeker Koekeloere te kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44567984
stiemie...
wij hebben ook minstens zoveel testen gedaan ja om nóg eens een keer te kijken of het echt wel zo was !!
pi_44568366
Dan val ik best mee met 'maar' 3 testen

Had vorige week bij H&M mijn eerste zwangerschapsbroek besteld. En hij is net binnen... Jee, dat maakt het wel heel erg echt. Moet zeggen dat het wel erg lekker zit. Heb hem netjes in de kast gehangen, heb hem nog niet nodig, maar goed, heb nu in ieder geval een nette zwarte broek die ik steeds uit de kast kan trekken.
pi_44569422
Suus, van deze kant veel sterkte met (af)wachten ...
wat lijkt me het zwaar te moeten wachten met al die valse voorweeen...
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44569528
hey dames,

jenna en julliette gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_44570985
Popples,hoe is t met jou?

Hier weer goedgekeurd bij de vlos,hartslag baby nog steeds met interval.Bloeddruk 120/75,ook ok.
Ze begon tegen de stagaire uit te leggen wat het in kon houden,als die hartslag zo blijft.ECG registratie,hoorde ik.
Dat is toch zo'n draadje op het hoofdje van de baby?Pff...daar zit ik nou net niet op te wachten,maar goed.Wat mot,dat mot.En van die meiden was ik helemaal niet loperig,heb alleen maar gelegen,dat zal straks dus ook moeten.Affijn,we zijn nog niet zo ver.Over 3 weken de volgende afspraak en ze adviseerde om korter te gaan werken en m'n lijf in de gaten te houden.En toen ik zei,dat het nog maar 5 weken was,zei ze,dat 5 weken best nog erg lang duurt
Morgen weer overleg op mijn werk,dan gooi ik het meteen in de groep.Mij benieuwen wat zij voorstelt.
Ow ja en bij de vlos maar 2 kilo aangekomen,die weegschaal hier spoort niet

Suus,al wat meer aan de hand Of lekker rust in de tent

Groetjes,Minoes
pi_44571532
Hey !
ook hier weer goedgekeurd !

Minoes... ecg registratie via electrode op hoofdje baby kan alleen maar als de vliezen gebroken zijn hoor! Normaal doen ze dat gewoon via een sensor op de buikwand.

Hier hartje lekker aktief (en regelmatig..extra op gelet van mijn kant uit)
bloeddruk 100/60
hb; 7.0
Qua bloedgroep; rhesus -

Wat mijn rugklachten betreft (hier nog neit genoemd geloof ik)
had ze zoiets van "niet te lang in één houding".
Gezien mijn werk, zit ik al nauwelijks langer dan 1minuut in eenzelfde houding, dus puur daaraan kan ik de toenemende klachten niet schrijven.
Nouja, we'll see

En Suus ???
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:22:40 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44572035
Suus is idd aardig rustig al de hele dag verder...
pi_44572180
lees net dat je iets gaat voelen met ongeveer 16 (??) weken....Voelde gisteravond een soort luchtbel ofzo...zou het ?? Kan iemand omschrijven wat je voelt ?

Ben bijna 15 weken op weg met de flensjes
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:32:54 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_44572382
een luchtbelletje das een prima omschrijving
leuk he kapitein?
stormy waters...
sailin'
pi_44572669
wist niet zo goed wat me overkwam....mijn lieve flensjes draaien ! Dan worden ze lekker doorbakken !
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:49:25 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44572859
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wist niet zo goed wat me overkwam....mijn lieve flensjes draaien ! Dan worden ze lekker doorbakken !
Hehehehe

Leuk hoor! Geniet er van!
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:55:16 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44573053
Hihi, leuk hoor KP!

Nikky! Kom je ook eens melden? Je zit weliswaar nog niet op de 37 weken maar na je buikpijnperikelen ben ik wel even nieuwsgierig hoe het nu met je is.
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:13:45 #266
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44573649
Ik ben net bij de vk geweest (wat een gedoe met die kleintjes... in de wachtkamer, mama gaat weg, weeeeh... (huilen) toch maar mee, op schoot, zeuren... was precies op de tijd dat ze eigenlijk moeten slapen dus da's wel erg onhandig....)
Maar bloeddruk was goed gelukkig. Ze voelde m'n buik en die voelde ook goed... en ze schatte de baby nu al op 8 pond! Ik hoop dat ze geen gelijk heeft en dat de baby kleiner is, want dat vind ik al aardig groot, zeker als ik nog even door moet lopen hiermee.
Ik beschreef de pijn in m'n buik (waarschijnlijk mijn blaas) en ze zei dat het idd hielp om cranberrysap te drinken. Heb ik gelijk even gehaald en nu... drinken maar...! Hopelijk helpt het, want ik krijg er steeds meer pijn aan eigenlijk.

K_P, een luchtbelletje klinkt idd wel zoals het voelt! Lief he... ... Ben benieuwd of jij dan meer gaat voelen dan moeders van één baby... lijkt me wel!
pi_44573995
Ik vrees dat alles meer wordt
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:37:17 #268
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44574481
ET, vertederend hoe je dochtertje dat zegt.

KP, zal best wel hard gaan bij jou zo met twee luchtbelletjes.
Hier ook weer controle gehad, alles goed hier, 7,5 pond word ze geschat en we moeten nog 10 dagen.
pi_44574511
K_P, lief om het voor het eerst te voelen hè.
Ik ben echt benieuwd hoe jouw buik gaat worden!

Suzanna, 8 pond pff dan is het te hopen dat het niet lang meer gaat duren voor het nog meer wordt.
Ik moet er nog even niet aan denken om 8 pond naar buiten te moeten werken.
En hopelijk is dat van je blaas ook snel weer over voor je echt gaat beginnen.

Zo, ik heb vandaag flink gesjouwd! Zou eigenlijk niet moeten maar ik kon het niet laten.
De baby slaapt gewoon op mijn kamer en alle meubeltjes en dingen staan er allemaal al. Het staat dus behoorlijk vol en moet praktisch ingericht zijn zodat er ook nog loopruimte is! Gisteravond kreeg ik het in mijn hoofd dat het toch allemaal wel beter kon en dat MOEST dus vandaag gebeuren.
Alle babykleertjes en dergelijke zijn gewassen en straks ga ik ze allemaal nog ´even´ strijken.
pi_44574559
KP, wat leuk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:41:05 #271
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44574586
@Stiemie en Marit: toen ik mijn zussen vertelde dat ik zwanger was, zei één van de twee ook steeds: 'ik zou echt elke week een test doen om te kijken of het echt zo was.' Waarop ik antwoorde: 'welnee, je wéét het gewoon.' Maar als ik dit zo lees, denk ik dat zij het idd zo zou doen.
pi_44575054
Morgen is mijn vriendin uitgerekend, maar nu al 2 dagen niet echt meer last van pijn in d'r buik of iets anders... Wel heeft ze de hele dag door harde buiken, volgens mijn moeder wordt het vannacht geboren! Nou, van ons mag het, ze is het helemaal zat. Elke stap die ze zet maakt haar vermoeid.

De schat heeft vanavond eten staan koken en het was heerlijk (ze kan niet koken, normaal maakt ze alleen pasta's) maar nu ligt ze uitgeteld op de bank te slapen!

@ Suzanna, 8 pond! inderdaad niet hopen dat die kleine nog langer blijft zitten.. Succes!
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:44:39 #273
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44576402
Webcrowler, hoop het voor jullie , maar die harde buiken die kan je wekenlang hebben. Hier is het wel zo. regelmatig een hele dag harde buiken... en dan weer niks.
De VK zei vandaag dat het pas serieus wordt als die harde buiken pijn gaan doen en steeds meer pijn gaan doen.
pi_44576591
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef oYo het volgende:
Webcrowler, hoop het voor jullie , maar die harde buiken die kan je wekenlang hebben. Hier is het wel zo. regelmatig een hele dag harde buiken... en dan weer niks.
De VK zei vandaag dat het pas serieus wordt als die harde buiken pijn gaan doen en steeds meer pijn gaan doen.
Ze doen ook pijn, en dat ze die harde buiken weken van te voren kan hebben weten we al, ze had ze met drie maanden al.

Ze moet vrijdag weer voor een ctg scan en als er volgende week vrijdag nog niets is, dan moet ze weer een echo laten maken. Maar we gaan ervan uit dat het deze week nog geboren wordt!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:52:57 #275
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44576695
Jullie moeten de 41 weken ctg doen? Kregen hier al het advies om eventueel voor week 1 al een afspraak te maken in het ziekenhuis...
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:04:27 #276
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44577045
Webcrowler, ik hoop voor je vriendin dat ze lekker uit kan rusten als de baby vannacht wordt geboren! Ik heb liever een bevalling overdag, dan heb je tenminste de nacht ervóór nog (enigszins ) geslapen...
Enne, niet te vast op rekenen he, dat vannacht ... (ook niet die 20ste december, want ehh.. je weet maar nooit!
pi_44577258
suus

elke keer als ik jouw naam hier nu zie krijg ik zo'n gevoel van
"ochjee.. die is nogsteeds wachtende...wat hoop ik dat het snel echt van start gaat!"

ik ga zo richting bv-info-avond met een vriendin die 2maanden voorloopt qua zwangerschap
ben benieuwd, is weer eens totaal anders dan zelf de adviezen aan verse moeders geven !!
pi_44577463
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:52 schreef oYo het volgende:
Jullie moeten de 41 weken ctg doen? Kregen hier al het advies om eventueel voor week 1 al een afspraak te maken in het ziekenhuis...
Ze heeft nu al 5 keer een ctg gehad. Omdat onze kleine iets te klein is wordt het allemaal in de gaten gehouden. Vandaag heeft ze ook een ctg gehad en alles is prima in orde volgens de dokter.

En wij beschikken hier in Haarlem over 1 gerenoveerd ziekenhuis en 1 hele nieuwe, dus er is altijd plek als ze onverwachts weer voor een ctg scan moet ofzo..

@ Suzanne, nee we pinnen ons inderdaad niet vast op de 20ste! Het zou alleen hartstikke leuk zijn als het precies op die uitgerekende datum komt! Hoe gaat het verder met jou nu? Nog veel rommel in de buik?
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:22:32 #279
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44577610
Marit, wat ben jij een schat zeg elke keer van die lieve berichtjes. Echt, krijg ik een warm gevoel van.
veel plezier met de bv-avond!!

Webcrowler, goed zo dat je je er niet op vastpint, het schijnt ook weinig voor te komen (maar ik had er ook op gehoopt hoor!)
Hier gaat het nu redelijk, m'n blaas lijkt enigszins minder pijnlijk te zijn door het drinken van een HOOP cranberrysap (heb al een liter op maar tis best lekker gelukkig...) ... En verder... die buik doet niet veel qua weeën. Het zijn nu meer harde buiken die ik regelmatig heb, dus niets aan de hand. Vind ik eigenlijk wel heeeeel lekker even.
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:38:44 #280
3011 E.T.
pi_44580095
Kan me voorstellen dat dat even lekker is, Suzanna!

Webcrowler, ook succes. Laatste loodjes moet voor de man ook best zwaar zijn

Er staan er nog maar vier boven me
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:46:14 #281
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44580342
Ja ET en we willen graag boven je blijven staan.
Mag wat ons betreft nu al beginnen. Wij zijn klaar!
Swets wilde toch ook dat je vandaag eraan begon?
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:53:18 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44580614
Ja, hoor es effe, jullie mogen niet vóór mij bevallen he! Ik eerst!!

en nu ga ik lekker slapen...
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:00:51 #283
3011 E.T.
pi_44580871
Weken, zo niet maanden, heb ik uitgekeken naar het 37wk moment.. Bevallen zou ik en wel zo snel mogelijk!
Nu heb ik een beetje koudwatervrees Ineens heb ik zoiets van "NU AL??????"

Ergens tussen jullie vier in, lijkt me wel wat dus
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:15:43 #284
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44581311
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef E.T. het volgende:
Weken, zo niet maanden, heb ik uitgekeken naar het 37wk moment.. Bevallen zou ik en wel zo snel mogelijk!
Nu heb ik een beetje koudwatervrees Ineens heb ik zoiets van "NU AL??????"

Ergens tussen jullie vier in, lijkt me wel wat dus
Kun je nagaan hoe ik me voelde toen één dag voor mijn meldplicht hier in ging, het moment aanbrak.
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:17:58 #285
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44581376
Slaap lekker Suus, krachten sparen voor de grote uitputtingsslag, hopelijk snel, gewoon lekker morgen overdag ofzo, in een uurtje of 4!
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:18:15 #286
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44581386
Nee joh ET, jij bent toch nog lááááng geen 37 weken?? Ongelooflijk hoe hard de zw van een ander altijd gaat!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_44581414
Stiekemurd en Poemojn, nog van harte met jullie prachtige dochters

Suzanna, sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:24:52 #288
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44581588
Ik merk ook elke dag dat vriendin nu al graag wil. Week 39 vangt zo aan en ze kan bijna niks meer. 25 aangekomen, stuit en schaambeen doet pijn. Onregelmatig harde buiken, kan niet slapen, plosen en voeten opgezwollen etc.

Toen ze van de vk hoorde dat de baby wel 4 kg kon worden, zei ze dat die baby NU maar moest gaan komen. Een te grote baby wil ze cht niet. Dat kan er niet doorheen!!

Vind het nu zelf ook wel een mooie periode, net voor de kerst.
Onze vk praktijk krijgt het wel druk, er zijn er nu niet zo veel uitgerekend maar wel heel veel overtijd. Die moesten vorige week al!

ET, ik stel gewoon voor dat we met z'n allen voor een bevalling gaan op kerstdag!
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:27:42 #289
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44581676
Alle llm-ers heel veel sterkte met de zware laatste loodjes. Suzanna ik hoop dat je heel erg lekker slaapt en heel goed uit kan rusten, misschien is morgen jouw dag wel!Ik probeerde mijn vorige berichtje nog te editten, maar het lukt me niet.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:28:49 #290
3011 E.T.
pi_44581713
Nee, niet met kerst

Verder vind ik alles best, maar niet met kerst..
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:31:17 #291
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44581794
Okay dan doen we gewoon 24-12
pi_44582611
grmbl grmbl...
de griep wordt steeds heftiger...
Dus ik dacht... ik neem trachitol tegen de keelpijn. Maar TJING... ik bedenk me dat ik zwanger ben. Dus lees de bijsluiter en het is dus beter van niet.
Dat was vanmiddag...

Vanavond komt de hoofdpijn heftiger opzetten. Dus ik denk aan stomen zodat die snot uit mijn kop komt. Dus ik zoek het netjes op internet op...
Cinuforce stoomdruppels: Niet gebruiken tijdens zwangerschap of borstvoeding.
De neusspray mag wel.

Zucht... had ik nu maar die neusdruppels in huis of strepsils ofzo...

Ik lees net dat strepsils ook al niet mag...
ARGH!!!!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:58:46 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44582781
Paracetamol/antigrippine!

En neusdruppels...wat water met een zoutoplossing werkt ook hoor
pi_44583708
Kleintje, stomen met alleen warm gekookt water werkt ook heel goed Volgens mij mag je geen gewone neusspray gebruiken, maar wat Vivi zegt werkt perfect! Gewoon ff water koken zout erbij en snuiven maar wel ff af laten koelen anders brand het zo ...

Beterschap!

Vivi, waren de schapen er nog?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 22:27:10 #295
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44583748
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef oYo het volgende:
Okay dan doen we gewoon 24-12
Mooie dag want dan is Slaapvriendje jarig Hij heeft het nooit erg gevonden om op die dag jarig te zijn trouwens. Hij dacht als klein jongetje dat die kerstboom voor zijn verjaardag opgezet werd en alle lichtjes in de stad speciaal voor hem waren opgehangen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44583786
Oja, mijn bloeddruk blijft best laag, kan dat kwaad? ( 95/64 )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 22:28:33 #297
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44583796
Kleintje hopelijk voel je je gauw weer beter. Het is natuurlijk nooit leuk om ziek te zijn, maar nu al helemaal niet. Ik was in oktober behoorlijk ziek en bleef daarna meer dan 2 weken stevig hoesten. Dat vond ik zo zielig voor Bompie dat hij elke keer weer wakker werd van mijn hoestbui
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 22:30:00 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44583849
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:28 schreef Beaker het volgende:
Oja, mijn bloeddruk blijft best laag, kan dat kwaad? ( 95/64 )
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor Beaker. Zo lang je je er goed bij voelt en niet teveel duizeling bent enzo. Volgens de verloskundige bekijken ze het ook met de rest van je metingen en als die allemaal in dezelfde lijn zitten en je je niet beroerd voelt is er niets aan de hand. Je kunt het natuurlijk bij je volgende check voor de zekerheid even vragen.
  Milf dinsdag 19 december 2006 @ 22:32:41 #299
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44583968
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, leuk hoor KP!

Nikky! Kom je ook eens melden? Je zit weliswaar nog niet op de 37 weken maar na je buikpijnperikelen ben ik wel even nieuwsgierig hoe het nu met je is.
Toevallig wilde ik net ff lurken op de laatste bladzijde hier.

Ben druk met FOK! en in huis en tussen alle bedrijven door ook nog proberen hier op de hoogte te blijven.

Buikpijn is over gelukkig. Denk toch voor 99% dat het mijn spieren zijn die een opdoffer hebben gehad. Ik ga vrijdag met ziekenhuispraten over het draaien. En ik ga vertellen wat ik eigenlijk wil en of dat kan. Zal mijn "gemoedstoestand" uitleggen waarom ik graag een KS zou willen ipv gewoon bevallen en dat het wel mijn voorkeur heeft en of dat mogelijk is om daarover te praten.

Maar aan de andere kant twijfel ik ook wel weer. Je kindj ekomt niet direct op je buik te liggen als het wordt geboren. En wordt ook gelijk schoongemaakt en dat zijn weer dingen die ik niet zo willen. Dus ik moet nog even heel goed nadenken. Ik wil natuurlijk ( zoals elke mamma ) het beste voor mijn kindje.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44584104
beaker..die bloedddruk is prima!

die van mij zit nogsteeds op de 100/60, schijnt erg positief te zijn voor de doorbloeding van de placenta!
Alleen even rekening mee houden bij snel opstaan enzo, als je klachten hebt hierdoor.

Kleintje, véél succes met die griep!
gewone neusspray mag met mate wel.. zeker niet langer dan 5-7 dagen.
Ik heb het tijdelijk eventjes gebruikt alleen vóór de nacht, anders deed ik geen oog dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')