Morgen gelijk al?quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef p_iglet het volgende:
Suzanne, jeetje hopelijk zet het snel door voor je. Succes!!!
Nog wat extra smilies voor je beeb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je mama, papa en zusjes wachten op je!!!
Nikky, sterkte met je pijn, en je kleine dwarsliggertje.
Hier vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest. Stollingsfactoren en overig bloedonderzoek allemaal goed dus geen verhoogde kans op placenta bloedingen of loslating.![]()
Alleen vond ze mijn huiduitslag dermate ernstig dat ik langs de dermatoloog mag, morgen al!!!
(ik vond het nog wel meevallen eigenlijk, loop 6 maanden per jaar met deze mate van uitslag, 3 maanden erger, 3 maanden bijna weg).
Naja hopelijk weet die een oplossing, kijken kan nooit kwaad.
Morgen dus dermatoloog en meteen daarna naar de verloskundige![]()
Hier is de familie begonnen met kadootjes kopen, kreeg gisteren met onze sinterklaas avond (ja ja beetje laat), een MEGA startpakket... Erg leuk!!
hier nog zo'n wasknijperfanaat.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jeliefik kan het niet over mijn hart verkrijgen om verschillende kleuren knijpers voor een kledingstuk te gebruiken. Als Slaapvriendje de was wel eens ophangt dan moét ik de knijpers gewoon herarrangeren
Kapitein Pannekoek dat is ook de reden dat je het er zo netjes uit vind zien waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier nog zo'n wasknijperfanaat.
ik vrees dat ik nog erger ben. hier heeft iedereen zijn eigen kleur wasknijper
Zat ik ook al te denken, net. Dus neem het er even van, Suzanna!quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wist niet zo goed wat me overkwam....mijn lieve flensjes draaien ! Dan worden ze lekker doorbakken !
Ze doen ook pijn, en dat ze die harde buiken weken van te voren kan hebben weten we al, ze had ze met drie maanden al.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef oYo het volgende:
Webcrowler, hoop het voor jullie, maar die harde buiken die kan je wekenlang hebben. Hier is het wel zo. regelmatig een hele dag harde buiken... en dan weer niks.
De VK zei vandaag dat het pas serieus wordt als die harde buiken pijn gaan doen en steeds meer pijn gaan doen.
Ze heeft nu al 5 keer een ctg gehad. Omdat onze kleine iets te klein is wordt het allemaal in de gaten gehouden. Vandaag heeft ze ook een ctg gehad en alles is prima in orde volgens de dokter.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:52 schreef oYo het volgende:
Jullie moeten de 41 weken ctg doen? Kregen hier al het advies om eventueel voor week 1 al een afspraak te maken in het ziekenhuis...
Kun je nagaan hoe ik me voelde toen één dag voor mijn meldplicht hier in ging, het moment aanbrak.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef E.T. het volgende:
Weken, zo niet maanden, heb ik uitgekeken naar het 37wk moment.. Bevallen zou ik en wel zo snel mogelijk!
Nu heb ik een beetje koudwatervreesIneens heb ik zoiets van "NU AL??????"
Ergens tussen jullie vier in, lijkt me wel wat dus
Mooie dag want dan is Slaapvriendje jarigquote:
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor Beaker. Zo lang je je er goed bij voelt en niet teveel duizeling bent enzo. Volgens de verloskundige bekijken ze het ook met de rest van je metingen en als die allemaal in dezelfde lijn zitten en je je niet beroerd voelt is er niets aan de hand. Je kunt het natuurlijk bij je volgende check voor de zekerheid even vragen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:28 schreef Beaker het volgende:
Oja, mijn bloeddruk blijft best laag, kan dat kwaad? ( 95/64 )
Toevallig wilde ik net ff lurken op de laatste bladzijde hier.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, leuk hoor KP!
Nikky! Kom je ook eens melden? Je zit weliswaar nog niet op de 37 weken maar na je buikpijnperikelen ben ik wel even nieuwsgierig hoe het nu met je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |